Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 64 takie materiały
    Chip Foose – Wspaniały człowiek z potężnym zamiłowaniem do samochodów. Świetny projektant i rysownik z mega talentem. Mój wzór do naśladowania i cel aby dążyć do tego samego co robi on
    Wspaniały człowiek z potężnym zamiłowaniem do samochodów. Świetny projektant i rysownik z mega talentem. Mój wzór do naśladowania i cel aby dążyć do tego samego co robi on
    12 października 2013, 13:33 przez ManieK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Audi S4 – 2.2 turbo. Oryginalnie 230KM. Włożony chip, większa turbosprężarka i strumienica. Ma 350KM. Jak się uda do wrzucę filmik jak zamyka licznik. Ale wiecie co musicie robić.
    2.2 turbo. Oryginalnie 230KM. Włożony chip, większa turbosprężarka i strumienica. Ma 350KM. Jak się uda do wrzucę filmik jak zamyka licznik. Ale wiecie co musicie robić.
    12 września 2013, 17:03 przez EjDzan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Chip Foose –
    12 września 2013, 22:06 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moja zabawka – Seat Ibiza Sport 1.9TDi
130KM + chip + intercooler. Póki co moc nie znana, bo nie byłem na hamowni. Mały zestaw audio: Radio Blaupunkt Casablanca, wzmacniacz 800w do tuby Alphard 300w. od radia 4 seryjne głośniki + 4 gwizdki.
    Seat Ibiza Sport 1.9TDi
    130KM + chip + intercooler. Póki co moc nie znana, bo nie byłem na hamowni. Mały zestaw audio: Radio Blaupunkt Casablanca, wzmacniacz 800w do tuby Alphard 300w. od radia 4 seryjne głośniki + 4 gwizdki.
    17 sierpnia 2013, 15:16 przez ~Jarekibiza | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Chip Foose –
    17 maja 2013, 21:19 przez dawid96kmiotek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja Audi-ca A6 C5 AVANT 1.9 TDI – Buda- A6 C5 AVANT
Silnik- 1.9 TDI (AFN 110KM) Aktualnie moc na poziomie 140+ koni
Felgi- CMS C4-HGS 19" (POMALOWANE NA CZARNO I PASKIEM I LOGIEM "AUDI")
Opony- 215/35/19
Inne mody:
-CHIP TUNING MAPY Z 110 NA 140 KONI
-ODNOWIONY LAKIER (11.2012R.)
-DACH POMALOWANY NA CZARNY METALIK
-LUSTERKA,GRILL I INNE DODATKI W KOLORZE CZARNYM
-RELINGI WYMIENIONE NA CZARNE
-MASKA NACIĄGNIĘTA NA REFLEKTORY
-REFLEKTORY PRZEDNIE "RING + BLACK"
-REFLEKTORY TYLNE "BLACK LED"
-DODATKOWA CHŁODNICA OLEJU 
-ZAWIESZENIE GWINTOWANE
-TYLNA BLENDA PRZYCIEMNIONA NA CZARNO
-PRZYCIEMNIONE SZYBY FOLIOM "5"
-HAMULCE NAWIERCANE I NACINANE 
-DOWNPIPE (ZAMIAST KATALIZATORA)
-SKÓRZANE FOTELE

PS. SAMOCHÓD JEST Z 99r.
    Buda- A6 C5 AVANT
    Silnik- 1.9 TDI (AFN 110KM) Aktualnie moc na poziomie 140+ koni
    Felgi- CMS C4-HGS 19" (POMALOWANE NA CZARNO I PASKIEM I LOGIEM "AUDI")
    Opony- 215/35/19
    Inne mody:
    -CHIP TUNING MAPY Z 110 NA 140 KONI
    -ODNOWIONY LAKIER (11.2012R.)
    -DACH POMALOWANY NA CZARNY METALIK
    -LUSTERKA,GRILL I INNE DODATKI W KOLORZE CZARNYM
    -RELINGI WYMIENIONE NA CZARNE
    -MASKA NACIĄGNIĘTA NA REFLEKTORY
    -REFLEKTORY PRZEDNIE "RING + BLACK"
    -REFLEKTORY TYLNE "BLACK LED"
    -DODATKOWA CHŁODNICA OLEJU
    -ZAWIESZENIE GWINTOWANE
    -TYLNA BLENDA PRZYCIEMNIONA NA CZARNO
    -PRZYCIEMNIONE SZYBY FOLIOM "5"
    -HAMULCE NAWIERCANE I NACINANE
    -DOWNPIPE (ZAMIAST KATALIZATORA)
    -SKÓRZANE FOTELE

    PS. SAMOCHÓD JEST Z 99r.
    15 maja 2013, 21:47 przez ~Slazok16 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Moja Sabina – SAAB 9-3 1.9 Tid chip 180bhp, Zawias Koni, Hamulce Dril Brembo, 18"alu .... cdn ...pzd
    SAAB 9-3 1.9 Tid chip 180bhp, Zawias Koni, Hamulce Dril Brembo, 18"alu .... cdn ...pzd
    8 maja 2013, 19:38 przez tomaszg3000 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Maluszek z sinikiem od Seicento 1108 cm3 po panowaniu głowicy + ostry wałek + polerowany kolektor ssący + CHIP i oczywiście full dolot i przelot. Szacowana moc ok ~85-90 KM. Bączek został na maxa obniżony na tyle ile fabryka pozwoliła
    29 kwietnia 2013, 22:09 przez ~starzu001 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    VTEC czyli rozrząd po japońsku. – VTEC (eng. Variable valve Timing and lift Electronic Control system) – system kontrolujący czas i stopień otwarcia zaworów w zależności od obrotów silnika. W zwykłym układzie zawory unoszone są przez krzywki, zawsze w takim samym stopniu, niezależnie od stopnia otwarcia przepustnicy. W systemie VTEC przy pewnych obrotach(~5500 RPM, zależnie od modelu silnika) zawory zaczynają być unoszone przez wyższą krzywkę. W rezultacie są one dłużej otwarte oraz ich wznios jest wyższy, do cylindra dostaje się więcej powietrza¹.

System został po raz pierwszy wprowadzony w 1988 roku przez markę Honda. Rozwiązanie jest na tyle efektywne, że z silnika o pojemności 1.6, czterocylindrowego z użyciem systemu VTEC z dwoma wałkami rozrządu(DOHC), uzyskano 170 km(silnik o oznaczeniu B16A pochodzący z Hondy Civic V gen. – 91’-95’). Przy użyciu turbosprężarki, kutych elementów silnika, zmiany kolektora dolotowego i wylotowego oraz chip tuningu² z tego silnika można uzyskać moc rzędu 300 km.

Nowszą odmianą tego systemu jest i-VTEC. Jest to połączenie zwykłego systemu regulacji wzniosu zaworów oraz systemu zmiennych faz rozrządu. Celem tego układu jest ograniczenie spalania oraz uzyskanie czystszych spalin. Elementem wykonawczym systemu zmiennych faz rozrządu jest tzw. koło faz rozrządu. Potrafi ono zmieniać swoje położenie względem wałka rozrządu, a co za tym idzie, regulować przekazywany obrót. Dzieje się to w sposób płynny, w odróżnieniu od opisywanego wyżej systemu. Mówiąc o efektach tego połączenia można wspomnieć o rzędowej czwórce o pojemności 1.4 l z którego uzyskano 101 km.


¹- w przypadku głowicy z jednym wałkiem rozrządu(SOHC – single over head camshaft) zawory wylotowe nie są objęte systemem.

²- chip tuning – modyfikacja oprogramowania elektronicznego sterownika silnika w celu zmiany parametrów jego pracy, jak np. objętości wtryskiwanego paliwa.
    VTEC (eng. Variable valve Timing and lift Electronic Control system) – system kontrolujący czas i stopień otwarcia zaworów w zależności od obrotów silnika. W zwykłym układzie zawory unoszone są przez krzywki, zawsze w takim samym stopniu, niezależnie od stopnia otwarcia przepustnicy. W systemie VTEC przy pewnych obrotach(~5500 RPM, zależnie od modelu silnika) zawory zaczynają być unoszone przez wyższą krzywkę. W rezultacie są one dłużej otwarte oraz ich wznios jest wyższy, do cylindra dostaje się więcej powietrza¹.

    System został po raz pierwszy wprowadzony w 1988 roku przez markę Honda. Rozwiązanie jest na tyle efektywne, że z silnika o pojemności 1.6, czterocylindrowego z użyciem systemu VTEC z dwoma wałkami rozrządu(DOHC), uzyskano 170 km(silnik o oznaczeniu B16A pochodzący z Hondy Civic V gen. – 91’-95’). Przy użyciu turbosprężarki, kutych elementów silnika, zmiany kolektora dolotowego i wylotowego oraz chip tuningu² z tego silnika można uzyskać moc rzędu 300 km.

    Nowszą odmianą tego systemu jest i-VTEC. Jest to połączenie zwykłego systemu regulacji wzniosu zaworów oraz systemu zmiennych faz rozrządu. Celem tego układu jest ograniczenie spalania oraz uzyskanie czystszych spalin. Elementem wykonawczym systemu zmiennych faz rozrządu jest tzw. koło faz rozrządu. Potrafi ono zmieniać swoje położenie względem wałka rozrządu, a co za tym idzie, regulować przekazywany obrót. Dzieje się to w sposób płynny, w odróżnieniu od opisywanego wyżej systemu. Mówiąc o efektach tego połączenia można wspomnieć o rzędowej czwórce o pojemności 1.4 l z którego uzyskano 101 km.


    ¹- w przypadku głowicy z jednym wałkiem rozrządu(SOHC – single over head camshaft) zawory wylotowe nie są objęte systemem.

    ²- chip tuning – modyfikacja oprogramowania elektronicznego sterownika silnika w celu zmiany parametrów jego pracy, jak np. objętości wtryskiwanego paliwa.
    29 marca 2013, 19:22 przez Sarge (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (32)
    Świetny projekt Golfa 2
    14 lutego 2013, 13:03 przez Game4Fun (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)