Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 132 takie materiały
    JXZ100 – Toyota Chaser. Popularny driftowóz w Japonii.
    Toyota Chaser. Popularny driftowóz w Japonii.
    9 października 2013, 11:18 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    World Time Attack Challenge 2013 – Japońskie samochody przygotowywane na przeprawę przez ocean, płyną do Sydney w Australii. Sześć samochodów i ponad 4600 koni mechanicznych.

Toyota Chaser JZX100 +800 KM
Honda Top Fuel S2000RR +800 KM
Honda Esprit NSX +700 KM
Nissan Team Line Up Skyline R34 +800 KM
Mazda RE Amemiya Hurricane RX-7 +700 KM
Nissan Scorch Racing Silvia S15 +800 KM

Jeśli ktoś kojarzy tych panów: Daigo Saito, Tsutomu "The Terminator" Fujio, Nobuteru "NOB" Taniguchi, Tomohiko "Under" Suzuki, to powinien zainteresować się WTAC 2013. Oczywiście oprócz tego, dużo więcej kierowców oraz potężnych i bardzo szybkich maszyn. Wyścig (jak i reszta imprez) odbędzie się 18-19 października tego roku. Więcej informacji: http://www.worldtimeattack.com/
    Japońskie samochody przygotowywane na przeprawę przez ocean, płyną do Sydney w Australii. Sześć samochodów i ponad 4600 koni mechanicznych.

    Toyota Chaser JZX100 +800 KM
    Honda Top Fuel S2000RR +800 KM
    Honda Esprit NSX +700 KM
    Nissan Team Line Up Skyline R34 +800 KM
    Mazda RE Amemiya Hurricane RX-7 +700 KM
    Nissan Scorch Racing Silvia S15 +800 KM

    Jeśli ktoś kojarzy tych panów: Daigo Saito, Tsutomu "The Terminator" Fujio, Nobuteru "NOB" Taniguchi, Tomohiko "Under" Suzuki, to powinien zainteresować się WTAC 2013. Oczywiście oprócz tego, dużo więcej kierowców oraz potężnych i bardzo szybkich maszyn. Wyścig (jak i reszta imprez) odbędzie się 18-19 października tego roku. Więcej informacji: http://www.worldtimeattack.com/
    Toyota Cressida drift – Pierwsza generacja Cressidy, sprzedawana była w Europie i Ameryce w latach 1976-1980, dostępna również w nadwoziach coupe oraz kombi. Był to odpowiednik japońskich modeli Mark II i Chaser. W źródle rozmiar zdjęcia 5184 x 2912 px.
    Pierwsza generacja Cressidy, sprzedawana była w Europie i Ameryce w latach 1976-1980, dostępna również w nadwoziach coupe oraz kombi. Był to odpowiednik japońskich modeli Mark II i Chaser. W źródle rozmiar zdjęcia 5184 x 2912 px.
    Toyota Chaser X70 –
    23 sierpnia 2013, 21:04 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    JDM Toyota Chaser (JZX81) – Produkowana w latach 1988-1992, tylko na rynek Japonii. Napęd na tył, 1JZ-GTE (2.5L twin turbo) pod maską, 280 KM 363 Nm.
    Produkowana w latach 1988-1992, tylko na rynek Japonii. Napęd na tył, 1JZ-GTE (2.5L twin turbo) pod maską, 280 KM 363 Nm.
    Toyota Chaser –
    24 kwietnia 2013, 20:34 przez kamilosbkr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Chaser Drift –
    27 marca 2013, 16:23 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Chaser –
    27 marca 2013, 15:31 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Chaser w ładnym ujęciu "wlepka" –
    22 lutego 2013, 10:52 przez wookash (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    WLEPKA- silniki JZ – Seria JZ:
1JZ-GE:
Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy
Liczba cyl./zawory: R6/24
Pojemność skok.: 2492cm3
Napęd rozrządu: pasek
Moc max: 180KM
Moment obrotowy: 255Nm

1JZ-GTE
Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy turbo
Liczba cyl./zawory: R6/24
Pojemność skok.: 2492cm3
Napęd rozrządu: pasek
Moc max: 280KM
Moment obrotowy: 378Nm

2JZ-GE
Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy
Liczba cyl./zawory: R6/24
Pojemność skok.: 2997cm3
Napęd rozrządu: pasek
Moc max: 220KM
Moment obrotowy: 294Nm

2JZ-GTE
Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy turbo
Liczba cyl./zawory: R6/24
Pojemność skok.: 2997cm3
Napęd rozrządu: pasek
Moc max: 330KM
Moment obrotowy: 441Nm

Tę serię silników zna każdy fan tuningu i każdy, kto oglądał „Szybkich i wściekłych". Jednostki serii JZ to silniki benzynowe o sześciu cylindrach w rzędzie i pojemności 2,5 litra (1JZ) lub 3,0 l (2JZ). Seria JZ zadebiutowała w roku 1990 wraz z silnikiem 1JZ-GE łączonym ze skrzynią automatyczną. Silnik 1JZ występował wyłącznie na rynku japońskim, napędzając takie modele jak Supra JZA70 (trzecia generacja), Chaser/Cresta czy Crown. Początkowo dostępny tylko w wersji wolnossącej, szybko doczekał się także odmiany twin turbo (dwie turbosprężarki działające sekwencyjnie), a w Suprze można było zamówić go z manualną skrzynią biegów. Pierwotny 1JZ-GTE osiągał moc 280 KM i moment obrotowy 363 Nm, co jak na początek lat 90. było wartością zawrotną. Niestety, w początkowych wersjach stosowano ceramiczne koło turbiny, co okazało się kiepskim pomysłem. Koło pękało, a elementy turbiny niszczyły silnik.

Trzylitrowy 2JZ-GE/GTE z 1992 r. zadebiutował w dużym sedanie Aristo (Lexus GS), ale znamy go przede wszystkim z Supry JZA80, gdzie w wersji turbodoładowanej już fabrycznie osiągała moc 330 KM. A co dopiero, gdy do takiego silnika dobrali się tunerzy...
    Seria JZ:
    1JZ-GE:
    Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy
    Liczba cyl./zawory: R6/24
    Pojemność skok.: 2492cm3
    Napęd rozrządu: pasek
    Moc max: 180KM
    Moment obrotowy: 255Nm

    1JZ-GTE
    Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy turbo
    Liczba cyl./zawory: R6/24
    Pojemność skok.: 2492cm3
    Napęd rozrządu: pasek
    Moc max: 280KM
    Moment obrotowy: 378Nm

    2JZ-GE
    Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy
    Liczba cyl./zawory: R6/24
    Pojemność skok.: 2997cm3
    Napęd rozrządu: pasek
    Moc max: 220KM
    Moment obrotowy: 294Nm

    2JZ-GTE
    Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy turbo
    Liczba cyl./zawory: R6/24
    Pojemność skok.: 2997cm3
    Napęd rozrządu: pasek
    Moc max: 330KM
    Moment obrotowy: 441Nm

    Tę serię silników zna każdy fan tuningu i każdy, kto oglądał „Szybkich i wściekłych". Jednostki serii JZ to silniki benzynowe o sześciu cylindrach w rzędzie i pojemności 2,5 litra (1JZ) lub 3,0 l (2JZ). Seria JZ zadebiutowała w roku 1990 wraz z silnikiem 1JZ-GE łączonym ze skrzynią automatyczną. Silnik 1JZ występował wyłącznie na rynku japońskim, napędzając takie modele jak Supra JZA70 (trzecia generacja), Chaser/Cresta czy Crown. Początkowo dostępny tylko w wersji wolnossącej, szybko doczekał się także odmiany twin turbo (dwie turbosprężarki działające sekwencyjnie), a w Suprze można było zamówić go z manualną skrzynią biegów. Pierwotny 1JZ-GTE osiągał moc 280 KM i moment obrotowy 363 Nm, co jak na początek lat 90. było wartością zawrotną. Niestety, w początkowych wersjach stosowano ceramiczne koło turbiny, co okazało się kiepskim pomysłem. Koło pękało, a elementy turbiny niszczyły silnik.

    Trzylitrowy 2JZ-GE/GTE z 1992 r. zadebiutował w dużym sedanie Aristo (Lexus GS), ale znamy go przede wszystkim z Supry JZA80, gdzie w wersji turbodoładowanej już fabrycznie osiągała moc 330 KM. A co dopiero, gdy do takiego silnika dobrali się tunerzy...
    21 lutego 2013, 18:11 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj