Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 103 takich materiałów
    Top Gear Winter Olympics.
    2 września 2014, 17:43 przez NightStalker93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    29 sierpnia 2014, 21:28 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    28 sierpnia 2014, 20:36 przez ~tonyto | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    facebook

    22 sierpnia 2014, 19:29 przez Heban (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Rd2 STW DRIFT CHALLENGE 2014 Warszawa - Bemowo 31 sierpnia 2014.
    22 sierpnia 2014, 12:45 przez ~Klarens | Do ulubionych | Skomentuj
    Federal BMW Challenge – IV Runda - Bednary.
    IV Runda - Bednary.
    13 lipca 2014, 22:56 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    25 czerwca 2014, 19:09 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 911 GT3 – Piękne 911 GT3 (991) podczas 2 rundy Porsche GT3 Cup Challenge Central Europe na Torze Poznań.
    Piękne 911 GT3 (991) podczas 2 rundy Porsche GT3 Cup Challenge Central Europe na Torze Poznań.
    15 czerwca 2014, 21:33 przez tomek3042 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ferrari 355 Challenge z 6. Wyścigu na Przełęcz pod Ostrą – Firma Ferrari wyprodukowała jeszcze 109 egzemplarzy wyścigowej wersji Ferrari 355 Challenge, przeznaczonej do amatorskich wyścigów w klasie Ferrari Challenge. Wersja ta różniła się wyglądem w stosunku do wersji podstawowej, ale nie była dopuszczona do ruchu ulicznego.

Silnik ( na pewno jeszcze "podrasowany" , bo jego dźwięk był nieziemski )

V8 3,5 l (3496 cm³), 5 zaworów na cylinder, DOHC
Układ zasilania: wtrysk Bo Mot 2.7
Średnica cylindra × skok tłoka: 85,00 mm × 77,00 mm
Stopień sprężania: 11,1:1
Moc maksymalna: 380 KM (280 kW) przy 8250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 363 N•m przy 6000 obr/min
    Firma Ferrari wyprodukowała jeszcze 109 egzemplarzy wyścigowej wersji Ferrari 355 Challenge, przeznaczonej do amatorskich wyścigów w klasie Ferrari Challenge. Wersja ta różniła się wyglądem w stosunku do wersji podstawowej, ale nie była dopuszczona do ruchu ulicznego.

    Silnik ( na pewno jeszcze "podrasowany" , bo jego dźwięk był nieziemski )

    V8 3,5 l (3496 cm³), 5 zaworów na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk Bo Mot 2.7
    Średnica cylindra × skok tłoka: 85,00 mm × 77,00 mm
    Stopień sprężania: 11,1:1
    Moc maksymalna: 380 KM (280 kW) przy 8250 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 363 N•m przy 6000 obr/min
    15 czerwca 2014, 15:38 przez misiorrrr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Ferrari 360 Challenge Stradale –
    2 czerwca 2014, 9:55 przez Philipz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj