Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 29 takich materiałów
    Polacy wracają z emigracji – Zdjęcie zrobione w Bielsku-Białej. Ktoś ma niezły tupet!
    Zdjęcie zrobione w Bielsku-Białej. Ktoś ma niezły tupet!
    To już jest koniec – Bugatti po 10 latach zakończył produkcje Veyrona. Egzemplarz nr 450, LaFinale, zadebiutuje na tegorocznych targach w Genewie, wraz z pierwszym wyprodukowanym Veyronem. Jego żywot trwał 10 lat, w których przeprowadzono facelifting i zwiększono moc. Ten model wzbudza różne opinie: niektórzy uważają go za brzydki, bezsensowny samochód, dla innych jest szczytem marzeń, jedni krytykują go za przeciętne właściwości jezdne, inni go podziwiają za jego osiągi. Nieważne co kto myśli, ten samochód zapisze się w historii, jako pierwszy drogowy samochód, który przekroczył "barierę" 400 km/h, najpierw z rekordem 407 km/h, następnie z 431 km/h. Spełnia też wymagania Ferdinanda Piëch, który obiecał, że Veyron będzie miał ponad 1000 KM i będzie przyśpieszał do 100 km/h w 2.5 s.
    Bugatti po 10 latach zakończył produkcje Veyrona. Egzemplarz nr 450, LaFinale, zadebiutuje na tegorocznych targach w Genewie, wraz z pierwszym wyprodukowanym Veyronem. Jego żywot trwał 10 lat, w których przeprowadzono facelifting i zwiększono moc. Ten model wzbudza różne opinie: niektórzy uważają go za brzydki, bezsensowny samochód, dla innych jest szczytem marzeń, jedni krytykują go za przeciętne właściwości jezdne, inni go podziwiają za jego osiągi. Nieważne co kto myśli, ten samochód zapisze się w historii, jako pierwszy drogowy samochód, który przekroczył "barierę" 400 km/h, najpierw z rekordem 407 km/h, następnie z 431 km/h. Spełnia też wymagania Ferdinanda Piëch, który obiecał, że Veyron będzie miał ponad 1000 KM i będzie przyśpieszał do 100 km/h w 2.5 s.
    Mitsubishi Lancer Ralliart – Gdy zwykły Lancer to za mało,a Evo to zbyt dużo.
2.0l Turbo i 240km.
Tutaj dodatkowo na pięknych felgach BBS CH.
    Gdy zwykły Lancer to za mało,a Evo to zbyt dużo.
    2.0l Turbo i 240km.
    Tutaj dodatkowo na pięknych felgach BBS CH.
    Zlot w Bergen – Samochód został zakupiony w Szwajcarii rok temu. Tam przeszedł wstępny Body Kit Tuning events schweiz.ch
Większość modyfikacji przeszła w zaprzyjaźnionym warsztacie PerforVTmance w Nowym Sączu.
Marka:  Honda
Model:  CRX DEL SOL
Rocznik:  1995
Silnik: 1.6 VTi Turbo  b16a2
Zawieszenie: Koni (gwint)
Hamulce: Black Diamond. EBC
Turbina: Garret 0.7 bar do 450 KM (chłodzona cieczą)
Moc: 390 km
Układ wydechowy: przelot, 3 cale robiony na zamówienie w firmie Viga
Reszta: Podświetlenie lamp na kolor zielony, wtryski od Skyline, Blow-Off kms ck, sprzęgło spiekowe, lekkie koło zamachowe.
Więcej informacji nie podano. Jutro postaram się dopisać troszkę.
    Samochód został zakupiony w Szwajcarii rok temu. Tam przeszedł wstępny Body Kit Tuning events schweiz.ch
    Większość modyfikacji przeszła w zaprzyjaźnionym warsztacie PerforVTmance w Nowym Sączu.
    Marka: Honda
    Model: CRX DEL SOL
    Rocznik: 1995
    Silnik: 1.6 VTi Turbo b16a2
    Zawieszenie: Koni (gwint)
    Hamulce: Black Diamond. EBC
    Turbina: Garret 0.7 bar do 450 KM (chłodzona cieczą)
    Moc: 390 km
    Układ wydechowy: przelot, 3 cale robiony na zamówienie w firmie Viga
    Reszta: Podświetlenie lamp na kolor zielony, wtryski od Skyline, Blow-Off kms ck, sprzęgło spiekowe, lekkie koło zamachowe.
    Więcej informacji nie podano. Jutro postaram się dopisać troszkę.
    29 maja 2014, 23:44 przez jmelnicki2 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    S3 na Rota'ch –
    26 kwietnia 2014, 19:37 przez cinkal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    cultstylelubelszczyzna.pl

    Czasami opłaca się pójść na wagary – Wystawa w CH. Kaskada w Szczecinie
    Wystawa w CH. Kaskada w Szczecinie
    7 lutego 2014, 13:41 przez KOCUR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Opis Hondy Legend – Rzecz się dzieje na "firmowym wyjeździe", żeby nie przynudzać za bardzo: ja + 5 osób z roboty siedzimy przy jednym stole i coś tam robimy związanego z pracą. Jeden z gości jara się strasznie Hondą Legend (Coupé), a drugi typ ma okazję ją kupić.

jakieś zdjęcie podglądowe (tutaj akurat Acura - Honda na USA)

No więc między nimi oczywiście wywiązał się dialog na ten temat, no i gadają, gadają z dobre 10min. 
W tej chwili 3ci typ się pyta:
- "o ch*j chodzi z tą Hondą Legend?"
W odpowiedzi powstał jeden z ciekawszych opisów auta jakie słyszałem:
- "pozwól, że Ci to wytłumaczę - wyobraź sobie, że jedziesz Hondą Legend, zatrzymujesz się na czerwonym świetle. Obok Ciebie staje gościu w Porsche 911, zaczyna gazować, chce się ścigać, zapala się żółte światło, zielone, gościu rusza z piskiem opon - a Ty co? A Ty masz wyj***ne bo siedzisz w Hondzie Legend, a siedzieć w Hondzie Legend to tak jakby się spuszczać wszystkim dookoła na twarz"
    Rzecz się dzieje na "firmowym wyjeździe", żeby nie przynudzać za bardzo: ja + 5 osób z roboty siedzimy przy jednym stole i coś tam robimy związanego z pracą. Jeden z gości jara się strasznie Hondą Legend (Coupé), a drugi typ ma okazję ją kupić.

    jakieś zdjęcie podglądowe (tutaj akurat Acura - Honda na USA)

    No więc między nimi oczywiście wywiązał się dialog na ten temat, no i gadają, gadają z dobre 10min.
    W tej chwili 3ci typ się pyta:
    - "o ch*j chodzi z tą Hondą Legend?"
    W odpowiedzi powstał jeden z ciekawszych opisów auta jakie słyszałem:
    - "pozwól, że Ci to wytłumaczę - wyobraź sobie, że jedziesz Hondą Legend, zatrzymujesz się na czerwonym świetle. Obok Ciebie staje gościu w Porsche 911, zaczyna gazować, chce się ścigać, zapala się żółte światło, zielone, gościu rusza z piskiem opon - a Ty co? A Ty masz wyj***ne bo siedzisz w Hondzie Legend, a siedzieć w Hondzie Legend to tak jakby się spuszczać wszystkim dookoła na twarz"
    6 lutego 2014, 12:30 przez vtec69 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Moja audi 1.8 Turbo – Widzę, że moje zdjęcia się podobają. Postanawiam się w końcu pochwalić swoim autem. Autko po zakupie - na wiosnę mam już 18 calowe BBS CH :)
Może nie jest to auto nowe, ale wychodze z założenia że prawdziwe auta skończyły się w 90' latach. Swoją drogą zawsze o takiej marzyłem.
    Widzę, że moje zdjęcia się podobają. Postanawiam się w końcu pochwalić swoim autem. Autko po zakupie - na wiosnę mam już 18 calowe BBS CH :)
    Może nie jest to auto nowe, ale wychodze z założenia że prawdziwe auta skończyły się w 90' latach. Swoją drogą zawsze o takiej marzyłem.
    27 stycznia 2014, 21:19 przez Kaszanowa (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne