Szukaj
Znalazłem 201 takich materiałów
Nowe jest także wnętrze pojazdu z jasnobrązowym, skórzanym wykończeniem, dającym poczucie większego wyrafinowania. W projektowaniu kokpitu inspiracją dla stylistów były postacie współczesnych super-bohaterów, a szczególnie zaawansowane technologicznie gadżety i materiały, którymi się otaczają.
Druga odsłona modelu FT-1 powstała w amerykańskim studiu projektowym Toyoty – Calty Design Research. Podobnie jak pierwsza, czerwona odmiana modelu studyjnego FT-1, oraz edycja „Vision GT”, stworzona wyłącznie na potrzeby świata wirtualnego, najnowsza interpretacja FT-1 będzie dostępna do pobrania w grze Gran Turismo 6, oferowanej na konsolach Playstation.
Auto jest wciąż w formie konceptu, a producent nie zdradza żadnych szczegółów na temat wersji produkcyjnej. Wiadomo jedynie, że silnik umieszczony został z przodu, a napęd przekazywany jest na tylną oś. Mimo to auto można było zobaczyć na żywo m.in. podczas imprezy Irvine Cars & Coffee w USA (film poniżej). Wiele osób upatruje w FT-1 następcy popularnej Supry. Toyota twierdzi, że o ile FT-1 trafi do produkcji, jego ceny będą zaczynały się od 60 tys. dolarów (ok. 190 tys. zł).
Bolid ze Szwecji to auto o osiągach mrożących krew w żyłach. Już od samego czytania o danych technicznych po plecach przechodzą ciarki, a dłonie robią się mokre. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wprawia w osłupienie - 2,9 s! Ale to dopiero początek emocji. Czas, w jakim Agera R rozpędza się od 0 do 300 km/h, to 14,53 s (o 2,2 s lepiej niż Bugatti Veyron Supersport). Jednak w sprincie do 200 mph (320 km/h) szwedzki zawodnik rozkłada Veyrona na łopatki. Podczas gdy 1200-konny bolid potrzebuje na osiągnięcie tej prędkości 22,2 s, auto z kraju sklepów Ikea osiąga ją w 17,68 s! Jeszcze większe wrażenie robi awaryjne hamowanie z 300 km/h, trwa ono zaledwie 6,66 s.
Koenigsegg poinformował serwis internetowy Top Gear o ustanowieniu modelem Agera R sześciu rekordów świata. Nie są one jeszcze oficjalne, gdyż czekają na potwierdzenie światowej Księgi rekordów Guinnessa. Szwedzki producent wystąpił o przyznanie modelowi Agera R tytułu najszybszego samochodu w kategoriach: 0-300 km/h: 14,53 s, 300-0 km/h: 6,66 s, 0-300-0 km/h: 21,19 s, 0-200 mph (320 km/h): 17,68 s, 200-0 mph: 7,28 s, 0-200-0 mph: 24,96 s.
Jeśli ktoś jeszcze nie wpadł w euforię, to podaję informację, że Koenigsegg pragnie, aby Agera R została uznana za najszybszy samochód na świecie dopuszczony do ruchu drogowego. Teoretycznie jego prędkość maksymalna wynosi 442 km/h, co w porównaniu z Bugatti Veyronem Supersport jest wynikiem lepszym o 11 km/h. Na razie firma nie ujawniła, kiedy chce podjąć próbę zdetronizowania obecnego króla.
Koenigsegg Agera R to samochód dla nielicznych. Jest tak nie tylko z powodu jego astronomicznej ceny, która wynosi 1,2 mln euro (4,8 mln zł), ale także z powodu potencjału, jaki drzemie w tym samochodzie wymagającym od kierowcy wyścigowych umiejętności. Ale nawet ci najlepsi mogą nie ośmielić się wypróbować wszystkich rezerw mocy szwedzkiego auta. Tak samo będzie pewnie z prędkością maksymalną, która dla większości właścicieli pozostanie tylko czystą teorią.
Prezentowany egzemplarz został wyprodukowany w 1989 roku i przejechał od tej pory całe... 95 mil, czyli 153 kilometry! Nadwozie ma jedynie słuszny kolor, czyli Rosso Corsa, a wnętrze wyłożono beżową i brązową skórą. Wóz jest od nowości w rękach tego samego właściciela, który nowemu nabywcy dorzuca komplet oryginalnych walizek.
Warto zauważyć, że zakup Testarossy może być niezłą inwestycją - model wciąż notuje jeszcze "umiarkowane" ceny. Jako nowy, w USA kosztował 25 lat temu 115 tys. dolarów, co po uwzględnieniu inflacji stanowi dziś równowartość 221 tys. dolarów."
niska trwałość elementów zawieszenia przedniego,
wysoko położona skrzynia ładunkowa,
wysoko położony środek ciężkości,
zbyt mały rozstaw kół,
ograniczone możliwości w zakresie wzrostu parametrów samochodu (szczególnie ładowności).
Jednakże w okresie produkcji tego samochodu w FSC jego konstrukcja ulegała unowocześnieniu (szczególnie w latach 70), wprowadzono mocniejsze i oszczędniejsze silniki, zmieniono skrzynię biegów, unowocześniono wygląd zewnętrzny.
Był produkowany od 24 lipca 1959 do 13 lutego 1998.
Komisja w swoich zaleceniach określa przepisy w ramach których firmom ubezpieczeniowym będzie trudno zaniżać cenę części wykorzystywanych do napraw powypadkowych. Po wejściu w życie nowych wytycznych ubezpieczyciele będą musieli uwzględniać ceny części nowych oraz zrezygnować ze stosowania amortyzacji, która zaniża wartość wypłacanego odszkodowania. Dla klientów oznacza to po prostu większą pewność, że wypłata odszkodowania pokryje wszystkie koszty związane ze szkodą.
Ostateczne konsultacje w tej sprawie mają potrwać do końca września 2014. Jak wszystko pójdzie dobrze nowe regulacje zaczną obowiązywać od marca 2015 roku.
Jednym z powodów stworzenia tańszego modelu samochodu jest budowa przez Tesla nowej fabryki baterii (Tesla Gigafactory), co ma znacząco ograniczyć koszty produkcji samochodów elektrycznych. Elon Musk zapewnia, że fabryka będzie w 2020 roku produkowała tyle baterii litowo-jonowych, ile obecnie wytwarzają wszystkie fabryki baterii na świecie.
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=22926825&string=motokiller&search_scope=userItems-22926825
Więc zapraszam - można kupować także bez rejestracji, niemniej uznaliśmy, że bezpieczeństwo zakupów jest najważniejsze. No i ceny są ważne, dlatego też kupujecie prosto od producenta, bez pośredników!
WAŻNE! Wysyłki zagraniczne - Osoby chcące kupić koszulki, a przebywające poza granicami kraju proszone są o kontakt z firma poprzez mail podany na stronie albo poprzez zadaj pytanie kupującemu.
No i na koniec - gdy kupujesz koszulkę podaj komplet danych, czyli kolor koszulki i kolor logo - przyspieszy to realizację zamówienia.
Właśnie będę zaczynał remont tego pięknego, błękitnego forda escorta mk2, lecz mam problem. Auta te nie powinny jeździć na benzynie bezołowiowej, jednak mój dziadek, gdy wprowadzono lepszą benzynę nic sobie z tego nie zrobił. W efekcie mam po 8 atmosfer w cylindrach. Jeżeli macie dobre serce i chęć pomocy innym i znacie jakiś uczciwy warsztat który zajmie się tym silnikiem w uczciwy sposób i nie zażąda za to kosmicznej ceny napiszcie na priv lub w komentarzu. Będę bardzo wdzięczny. Mam dopiero 15 lat ale też kocham stare samochody.