Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 201 takich materiałów
    Sportowa Toyota FT-1, następca Supry? – Najnowsza interpretacja studyjnego projektu sportowego Toyoty o symbolu FT-1 („Future Toyota”) otrzymała zupełnie nowy, grafitowy kolor nadwozia, dzięki któremu już na pierwszy rzut oka całkowicie odróżnia się od pierwszego konceptu, zaprezentowanego na tegorocznym Detroit Motor Show, o którym pisaliśmy na początku stycznia tego roku.

Nowe jest także wnętrze pojazdu z jasnobrązowym, skórzanym wykończeniem, dającym poczucie większego wyrafinowania. W projektowaniu kokpitu inspiracją dla stylistów były postacie współczesnych super-bohaterów, a szczególnie zaawansowane technologicznie gadżety i materiały, którymi się otaczają.

Druga odsłona modelu FT-1 powstała w amerykańskim studiu projektowym Toyoty – Calty Design Research. Podobnie jak pierwsza, czerwona odmiana modelu studyjnego FT-1, oraz edycja „Vision GT”, stworzona wyłącznie na potrzeby świata wirtualnego, najnowsza interpretacja FT-1 będzie dostępna do pobrania w grze Gran Turismo 6, oferowanej na konsolach Playstation.

Auto jest wciąż w formie konceptu, a producent nie zdradza żadnych szczegółów na temat wersji produkcyjnej. Wiadomo jedynie, że silnik umieszczony został z przodu, a napęd przekazywany jest na tylną oś. Mimo to auto można było zobaczyć na żywo m.in. podczas imprezy Irvine Cars & Coffee w USA (film poniżej). Wiele osób upatruje w FT-1 następcy popularnej Supry. Toyota twierdzi, że o ile FT-1 trafi do produkcji, jego ceny będą zaczynały się od 60 tys. dolarów (ok. 190 tys. zł).
    Najnowsza interpretacja studyjnego projektu sportowego Toyoty o symbolu FT-1 („Future Toyota”) otrzymała zupełnie nowy, grafitowy kolor nadwozia, dzięki któremu już na pierwszy rzut oka całkowicie odróżnia się od pierwszego konceptu, zaprezentowanego na tegorocznym Detroit Motor Show, o którym pisaliśmy na początku stycznia tego roku.

    Nowe jest także wnętrze pojazdu z jasnobrązowym, skórzanym wykończeniem, dającym poczucie większego wyrafinowania. W projektowaniu kokpitu inspiracją dla stylistów były postacie współczesnych super-bohaterów, a szczególnie zaawansowane technologicznie gadżety i materiały, którymi się otaczają.

    Druga odsłona modelu FT-1 powstała w amerykańskim studiu projektowym Toyoty – Calty Design Research. Podobnie jak pierwsza, czerwona odmiana modelu studyjnego FT-1, oraz edycja „Vision GT”, stworzona wyłącznie na potrzeby świata wirtualnego, najnowsza interpretacja FT-1 będzie dostępna do pobrania w grze Gran Turismo 6, oferowanej na konsolach Playstation.

    Auto jest wciąż w formie konceptu, a producent nie zdradza żadnych szczegółów na temat wersji produkcyjnej. Wiadomo jedynie, że silnik umieszczony został z przodu, a napęd przekazywany jest na tylną oś. Mimo to auto można było zobaczyć na żywo m.in. podczas imprezy Irvine Cars & Coffee w USA (film poniżej). Wiele osób upatruje w FT-1 następcy popularnej Supry. Toyota twierdzi, że o ile FT-1 trafi do produkcji, jego ceny będą zaczynały się od 60 tys. dolarów (ok. 190 tys. zł).
    Agera R! – Gdy mowa o najszybszych samochodach na świecie, z reguły w centrum uwagi znajduje się silnik i jego moc maksymalna. Tym razem będzie inaczej, gdyż opisywany samochód nie robi wrażenia ogromnym silnikiem (ma on "zaledwie" 5 l pojemności), a jego moc, choć bardzo wysoka (1115 KM), jest mniejsza od mocy dzierżącego tytuł najszybszego samochodu świata - Bugatti Veyrona Supersport (1200 KM). Nie ma to jednak znaczenia, gdyż w sportowym samochodzie liczy się nie tyle sama moc, ile jej stosunek do masy auta. W wypadku Koenigsegga Agery R na 1 KM przypada 1,15 kg, a to wynik sporo lepszy niż w wypadku Veyrona.

Bolid ze Szwecji to auto o osiągach mrożących krew w żyłach. Już od samego czytania o danych technicznych po plecach przechodzą ciarki, a dłonie robią się mokre. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wprawia w osłupienie - 2,9 s! Ale to dopiero początek emocji. Czas, w jakim Agera R rozpędza się od 0 do 300 km/h, to 14,53 s (o 2,2 s lepiej niż Bugatti Veyron Supersport). Jednak w sprincie do 200 mph (320 km/h) szwedzki zawodnik rozkłada Veyrona na łopatki. Podczas gdy 1200-konny bolid potrzebuje na osiągnięcie tej prędkości 22,2 s, auto z kraju sklepów Ikea osiąga ją w 17,68 s! Jeszcze większe wrażenie robi awaryjne hamowanie z 300 km/h, trwa ono zaledwie 6,66 s.

Koenigsegg poinformował serwis internetowy Top Gear o ustanowieniu modelem Agera R sześciu rekordów świata. Nie są one jeszcze oficjalne, gdyż czekają na potwierdzenie światowej Księgi rekordów Guinnessa. Szwedzki producent wystąpił o przyznanie modelowi Agera R tytułu najszybszego samochodu w kategoriach: 0-300 km/h: 14,53 s, 300-0 km/h: 6,66 s, 0-300-0 km/h: 21,19 s, 0-200 mph (320 km/h): 17,68 s, 200-0 mph: 7,28 s, 0-200-0 mph: 24,96 s.

Jeśli ktoś jeszcze nie wpadł w euforię, to podaję informację, że Koenigsegg pragnie, aby Agera R została uznana za najszybszy samochód na świecie dopuszczony do ruchu drogowego. Teoretycznie jego prędkość maksymalna wynosi 442 km/h, co w porównaniu z Bugatti Veyronem Supersport jest wynikiem lepszym o 11 km/h. Na razie firma nie ujawniła, kiedy chce podjąć próbę zdetronizowania obecnego króla.

Koenigsegg Agera R to samochód dla nielicznych. Jest tak nie tylko z powodu jego astronomicznej ceny, która wynosi 1,2 mln euro (4,8 mln zł), ale także z powodu potencjału, jaki drzemie w tym samochodzie wymagającym od kierowcy wyścigowych umiejętności. Ale nawet ci najlepsi mogą nie ośmielić się wypróbować wszystkich rezerw mocy szwedzkiego auta. Tak samo będzie pewnie z prędkością maksymalną, która dla większości właścicieli pozostanie tylko czystą teorią.
    Gdy mowa o najszybszych samochodach na świecie, z reguły w centrum uwagi znajduje się silnik i jego moc maksymalna. Tym razem będzie inaczej, gdyż opisywany samochód nie robi wrażenia ogromnym silnikiem (ma on "zaledwie" 5 l pojemności), a jego moc, choć bardzo wysoka (1115 KM), jest mniejsza od mocy dzierżącego tytuł najszybszego samochodu świata - Bugatti Veyrona Supersport (1200 KM). Nie ma to jednak znaczenia, gdyż w sportowym samochodzie liczy się nie tyle sama moc, ile jej stosunek do masy auta. W wypadku Koenigsegga Agery R na 1 KM przypada 1,15 kg, a to wynik sporo lepszy niż w wypadku Veyrona.

    Bolid ze Szwecji to auto o osiągach mrożących krew w żyłach. Już od samego czytania o danych technicznych po plecach przechodzą ciarki, a dłonie robią się mokre. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wprawia w osłupienie - 2,9 s! Ale to dopiero początek emocji. Czas, w jakim Agera R rozpędza się od 0 do 300 km/h, to 14,53 s (o 2,2 s lepiej niż Bugatti Veyron Supersport). Jednak w sprincie do 200 mph (320 km/h) szwedzki zawodnik rozkłada Veyrona na łopatki. Podczas gdy 1200-konny bolid potrzebuje na osiągnięcie tej prędkości 22,2 s, auto z kraju sklepów Ikea osiąga ją w 17,68 s! Jeszcze większe wrażenie robi awaryjne hamowanie z 300 km/h, trwa ono zaledwie 6,66 s.

    Koenigsegg poinformował serwis internetowy Top Gear o ustanowieniu modelem Agera R sześciu rekordów świata. Nie są one jeszcze oficjalne, gdyż czekają na potwierdzenie światowej Księgi rekordów Guinnessa. Szwedzki producent wystąpił o przyznanie modelowi Agera R tytułu najszybszego samochodu w kategoriach: 0-300 km/h: 14,53 s, 300-0 km/h: 6,66 s, 0-300-0 km/h: 21,19 s, 0-200 mph (320 km/h): 17,68 s, 200-0 mph: 7,28 s, 0-200-0 mph: 24,96 s.

    Jeśli ktoś jeszcze nie wpadł w euforię, to podaję informację, że Koenigsegg pragnie, aby Agera R została uznana za najszybszy samochód na świecie dopuszczony do ruchu drogowego. Teoretycznie jego prędkość maksymalna wynosi 442 km/h, co w porównaniu z Bugatti Veyronem Supersport jest wynikiem lepszym o 11 km/h. Na razie firma nie ujawniła, kiedy chce podjąć próbę zdetronizowania obecnego króla.

    Koenigsegg Agera R to samochód dla nielicznych. Jest tak nie tylko z powodu jego astronomicznej ceny, która wynosi 1,2 mln euro (4,8 mln zł), ale także z powodu potencjału, jaki drzemie w tym samochodzie wymagającym od kierowcy wyścigowych umiejętności. Ale nawet ci najlepsi mogą nie ośmielić się wypróbować wszystkich rezerw mocy szwedzkiego auta. Tak samo będzie pewnie z prędkością maksymalną, która dla większości właścicieli pozostanie tylko czystą teorią.
    Legenda w nowocześniejszym wydaniu – David Brown Speedback GT - remake DB5 Zagato - powstał na bazie jaguara XK-R 510 KM. ceny od 100 tys do miliona funtów (zależne od kaprysów klienta).
    David Brown Speedback GT - remake DB5 Zagato - powstał na bazie jaguara XK-R 510 KM. ceny od 100 tys do miliona funtów (zależne od kaprysów klienta).
    5 sierpnia 2014, 21:28 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari Testarossa z przebiegiem... 95 mil – "To gratka dla kolekcjonerów aut z Maranello i dla tych, którzy mieli niegdyś plakat Testarossy nad łóżkiem, a dziś mogą pozwolić sobie na wydatek około 200 tys. dolarów - taka jest spodziewana cena samochodu. Jego licytacja odbędzie się 15 sierpnia br. w Monterey w USA.

Prezentowany egzemplarz został wyprodukowany w 1989 roku i przejechał od tej pory całe... 95 mil, czyli 153 kilometry! Nadwozie ma jedynie słuszny kolor, czyli Rosso Corsa, a wnętrze wyłożono beżową i brązową skórą. Wóz jest od nowości w rękach tego samego właściciela, który nowemu nabywcy dorzuca komplet oryginalnych walizek.

Warto zauważyć, że zakup Testarossy może być niezłą inwestycją - model wciąż notuje jeszcze "umiarkowane" ceny. Jako nowy, w USA kosztował 25 lat temu 115 tys. dolarów, co po uwzględnieniu inflacji stanowi dziś równowartość 221 tys. dolarów."
    "To gratka dla kolekcjonerów aut z Maranello i dla tych, którzy mieli niegdyś plakat Testarossy nad łóżkiem, a dziś mogą pozwolić sobie na wydatek około 200 tys. dolarów - taka jest spodziewana cena samochodu. Jego licytacja odbędzie się 15 sierpnia br. w Monterey w USA.

    Prezentowany egzemplarz został wyprodukowany w 1989 roku i przejechał od tej pory całe... 95 mil, czyli 153 kilometry! Nadwozie ma jedynie słuszny kolor, czyli Rosso Corsa, a wnętrze wyłożono beżową i brązową skórą. Wóz jest od nowości w rękach tego samego właściciela, który nowemu nabywcy dorzuca komplet oryginalnych walizek.

    Warto zauważyć, że zakup Testarossy może być niezłą inwestycją - model wciąż notuje jeszcze "umiarkowane" ceny. Jako nowy, w USA kosztował 25 lat temu 115 tys. dolarów, co po uwzględnieniu inflacji stanowi dziś równowartość 221 tys. dolarów."
    2 sierpnia 2014, 16:17 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    magazynauto.pl

    55 lat poczciwego Żuczka! – FSC Żuk - rodzina polskich samochodów dostawczych produkowana w FSC w Lublinie. Opracowana w 1956 na bazie samochodu FSO Warszawa, miała wspólne z nim podwozie, silnik i układ jezdny. Rozwiązanie to z jednej strony przyczyniło się do dużej popularności tego samochodu i jego niskiej ceny, z drugiej zaś strony było powodem rozlicznych wad takich jak:

niska trwałość elementów zawieszenia przedniego,
wysoko położona skrzynia ładunkowa,
wysoko położony środek ciężkości,
zbyt mały rozstaw kół,
ograniczone możliwości w zakresie wzrostu parametrów samochodu (szczególnie ładowności).
Jednakże w okresie produkcji tego samochodu w FSC jego konstrukcja ulegała unowocześnieniu (szczególnie w latach 70), wprowadzono mocniejsze i oszczędniejsze silniki, zmieniono skrzynię biegów, unowocześniono wygląd zewnętrzny.

Był produkowany od 24 lipca 1959 do 13 lutego 1998.
    FSC Żuk - rodzina polskich samochodów dostawczych produkowana w FSC w Lublinie. Opracowana w 1956 na bazie samochodu FSO Warszawa, miała wspólne z nim podwozie, silnik i układ jezdny. Rozwiązanie to z jednej strony przyczyniło się do dużej popularności tego samochodu i jego niskiej ceny, z drugiej zaś strony było powodem rozlicznych wad takich jak:

    niska trwałość elementów zawieszenia przedniego,
    wysoko położona skrzynia ładunkowa,
    wysoko położony środek ciężkości,
    zbyt mały rozstaw kół,
    ograniczone możliwości w zakresie wzrostu parametrów samochodu (szczególnie ładowności).
    Jednakże w okresie produkcji tego samochodu w FSC jego konstrukcja ulegała unowocześnieniu (szczególnie w latach 70), wprowadzono mocniejsze i oszczędniejsze silniki, zmieniono skrzynię biegów, unowocześniono wygląd zewnętrzny.

    Był produkowany od 24 lipca 1959 do 13 lutego 1998.
    24 lipca 2014, 15:53 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Koniec zaniżania wypłat odszkodowań przez ubezpieczycieli? – KNF, czyli organ nadzorujący instytucje finansowe, przygotował listę 21 wytycznych do których firmy ubezpieczeniowe powinny się zastosować. Większość z nich dotyczy stabilności finansowej firm ubezpieczeniowych. Są jednak takie, które zainteresują wszystkich konsumentów posiadaczy samochodów.

Komisja w swoich zaleceniach określa przepisy w ramach których firmom ubezpieczeniowym będzie trudno zaniżać cenę części wykorzystywanych do napraw powypadkowych. Po wejściu w życie nowych wytycznych ubezpieczyciele będą musieli uwzględniać ceny części nowych oraz zrezygnować ze stosowania amortyzacji, która zaniża wartość wypłacanego odszkodowania. Dla klientów oznacza to po prostu większą pewność, że wypłata odszkodowania pokryje wszystkie koszty związane ze szkodą.

Ostateczne konsultacje w tej sprawie mają potrwać do końca września 2014. Jak wszystko pójdzie dobrze nowe regulacje zaczną obowiązywać od marca 2015 roku.
    KNF, czyli organ nadzorujący instytucje finansowe, przygotował listę 21 wytycznych do których firmy ubezpieczeniowe powinny się zastosować. Większość z nich dotyczy stabilności finansowej firm ubezpieczeniowych. Są jednak takie, które zainteresują wszystkich konsumentów posiadaczy samochodów.

    Komisja w swoich zaleceniach określa przepisy w ramach których firmom ubezpieczeniowym będzie trudno zaniżać cenę części wykorzystywanych do napraw powypadkowych. Po wejściu w życie nowych wytycznych ubezpieczyciele będą musieli uwzględniać ceny części nowych oraz zrezygnować ze stosowania amortyzacji, która zaniża wartość wypłacanego odszkodowania. Dla klientów oznacza to po prostu większą pewność, że wypłata odszkodowania pokryje wszystkie koszty związane ze szkodą.

    Ostateczne konsultacje w tej sprawie mają potrwać do końca września 2014. Jak wszystko pójdzie dobrze nowe regulacje zaczną obowiązywać od marca 2015 roku.
    BMW E9 konkurent Porsche – BMW E9 3.0CSL został stworzony, by przełamać wyścigową hegemonię Porsche. W nazwie wyróżniał się jedynie literą „L”, co miało byś skrótem od „licht”-lekki. Aby na tą literę zapracować, zastosowano panele karoserii z aluminium i szyby z poliwęglanu, co pozwoliło zaoszczędzić 130 kg. Wyprodukowano ich jedynie 929 (i dodatkowo 167 w drugiej serii – to tzw. Batmobile ze zmienioną aerodynamiką i gigantycznym tylnym skrzydłem). Jako, że są to najrzadziej spotykane i najbardziej poszukiwane wersje modelu E9, ceny ich pikują najszybciej. A Wy jak uważacie, jest lepszy od Porsche?
    BMW E9 3.0CSL został stworzony, by przełamać wyścigową hegemonię Porsche. W nazwie wyróżniał się jedynie literą „L”, co miało byś skrótem od „licht”-lekki. Aby na tą literę zapracować, zastosowano panele karoserii z aluminium i szyby z poliwęglanu, co pozwoliło zaoszczędzić 130 kg. Wyprodukowano ich jedynie 929 (i dodatkowo 167 w drugiej serii – to tzw. Batmobile ze zmienioną aerodynamiką i gigantycznym tylnym skrzydłem). Jako, że są to najrzadziej spotykane i najbardziej poszukiwane wersje modelu E9, ceny ich pikują najszybciej. A Wy jak uważacie, jest lepszy od Porsche?
    9 lipca 2014, 23:03 przez AgentM3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Tesla Model E ma wejść do sprzedaży w 2016 roku – Tesla ma zamiar wprowadzić do sprzedaży zupełnie nowy model samochodu elektrycznego. Wg nieoficjalnych informacji nowe auto ma konkurować z tańszymi samochodami niż Model S, jak Audi A4 oraz BMW serii 3. Nowa Tesla, która prawdopodobnie będzie nosić nazwę Model E, ma trafić na rynek pod koniec roku 2016. Auto ma być o ok. 20 % mniejsze od Modelu S. Ponadto Tesla nie zdradza zbyt wielu szczegółów, wiemy jedynie że z powodu niższej ceny konstrukcja i nadwozie nowego auta nie zostaną wykonane z aluminium.

Jednym z powodów stworzenia tańszego modelu samochodu jest budowa przez Tesla nowej fabryki baterii (Tesla Gigafactory), co ma znacząco ograniczyć koszty produkcji samochodów elektrycznych. Elon Musk zapewnia, że fabryka będzie w 2020 roku produkowała tyle baterii litowo-jonowych, ile obecnie wytwarzają wszystkie fabryki baterii na świecie.
    Tesla ma zamiar wprowadzić do sprzedaży zupełnie nowy model samochodu elektrycznego. Wg nieoficjalnych informacji nowe auto ma konkurować z tańszymi samochodami niż Model S, jak Audi A4 oraz BMW serii 3. Nowa Tesla, która prawdopodobnie będzie nosić nazwę Model E, ma trafić na rynek pod koniec roku 2016. Auto ma być o ok. 20 % mniejsze od Modelu S. Ponadto Tesla nie zdradza zbyt wielu szczegółów, wiemy jedynie że z powodu niższej ceny konstrukcja i nadwozie nowego auta nie zostaną wykonane z aluminium.

    Jednym z powodów stworzenia tańszego modelu samochodu jest budowa przez Tesla nowej fabryki baterii (Tesla Gigafactory), co ma znacząco ograniczyć koszty produkcji samochodów elektrycznych. Elon Musk zapewnia, że fabryka będzie w 2020 roku produkowała tyle baterii litowo-jonowych, ile obecnie wytwarzają wszystkie fabryki baterii na świecie.
    Oficjalne koszulki MotoKiller! – Tak długo wyczekiwane - nareszcie są. Można sobie zamawiać kolor koszulki, kolor loga z kilku dostępnych. Jakie tylko kombinacje się Wam wymarzą. Gdzie można nabyć to cudo? Tutaj:

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=22926825&string=motokiller&search_scope=userItems-22926825

Więc zapraszam - można kupować także bez rejestracji, niemniej uznaliśmy, że bezpieczeństwo zakupów jest najważniejsze. No i ceny są ważne, dlatego też kupujecie prosto od producenta, bez pośredników!

WAŻNE! Wysyłki zagraniczne - Osoby chcące kupić koszulki, a przebywające poza granicami kraju proszone są o kontakt z firma poprzez mail podany na stronie albo poprzez zadaj pytanie kupującemu. 

No i na koniec - gdy kupujesz koszulkę podaj komplet danych, czyli kolor koszulki i kolor logo - przyspieszy to realizację zamówienia.
    Tak długo wyczekiwane - nareszcie są. Można sobie zamawiać kolor koszulki, kolor loga z kilku dostępnych. Jakie tylko kombinacje się Wam wymarzą. Gdzie można nabyć to cudo? Tutaj:

    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=22926825&string=motokiller&search_scope=userItems-22926825

    Więc zapraszam - można kupować także bez rejestracji, niemniej uznaliśmy, że bezpieczeństwo zakupów jest najważniejsze. No i ceny są ważne, dlatego też kupujecie prosto od producenta, bez pośredników!

    WAŻNE! Wysyłki zagraniczne - Osoby chcące kupić koszulki, a przebywające poza granicami kraju proszone są o kontakt z firma poprzez mail podany na stronie albo poprzez zadaj pytanie kupującemu.

    No i na koniec - gdy kupujesz koszulkę podaj komplet danych, czyli kolor koszulki i kolor logo - przyspieszy to realizację zamówienia.
    Remont! Potrzebna porada – Siema wszystkim. 
Właśnie będę zaczynał remont tego pięknego, błękitnego forda escorta mk2, lecz mam problem. Auta te nie powinny jeździć na benzynie bezołowiowej, jednak mój dziadek, gdy wprowadzono lepszą benzynę nic sobie z tego nie zrobił. W efekcie mam po 8 atmosfer w cylindrach. Jeżeli macie dobre serce i chęć pomocy innym i znacie jakiś uczciwy warsztat który zajmie się tym silnikiem w uczciwy sposób i nie zażąda za to kosmicznej ceny napiszcie na priv lub w komentarzu. Będę bardzo wdzięczny. Mam dopiero 15 lat ale też kocham stare samochody.
    Siema wszystkim.
    Właśnie będę zaczynał remont tego pięknego, błękitnego forda escorta mk2, lecz mam problem. Auta te nie powinny jeździć na benzynie bezołowiowej, jednak mój dziadek, gdy wprowadzono lepszą benzynę nic sobie z tego nie zrobił. W efekcie mam po 8 atmosfer w cylindrach. Jeżeli macie dobre serce i chęć pomocy innym i znacie jakiś uczciwy warsztat który zajmie się tym silnikiem w uczciwy sposób i nie zażąda za to kosmicznej ceny napiszcie na priv lub w komentarzu. Będę bardzo wdzięczny. Mam dopiero 15 lat ale też kocham stare samochody.
    22 czerwca 2014, 16:00 przez Klejdzu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)