Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 31 takich materiałów
    Cedric –
    26 lutego 2014, 23:34 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Cedric 330 – Rzucał by się w oczy u nas
    Rzucał by się w oczy u nas
    6 lutego 2014, 19:35 przez mastejasyn (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Cedric Gloria 330 –
    5 lutego 2014, 12:34 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Cedric 330 –
    31 stycznia 2014, 20:05 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nissan Cedric –
    30 stycznia 2014, 13:18 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Cedric 330 – Ten japoński klasyk produkowany był w latach 1975-1979.
    Ten japoński klasyk produkowany był w latach 1975-1979.
    24 stycznia 2014, 17:53 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Nissan Cedric 330 –
    19 stycznia 2014, 20:25 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Cedric Brougham 330 – Japoński klasyk z lat 70. Poza Japonią znany jako Datsun 200/220/260/280C.
    Japoński klasyk z lat 70. Poza Japonią znany jako Datsun 200/220/260/280C.
    Nissan Gloria Y34 – Generacja Y34, czyli Nissan Gloria, Nissan Cedric i Infiniti M45. Produkowana od 1998 do 2004 r., była ostatnią jeśli chodzi o japońskie modele, które później zostały zastąpione modelem Fuga.
Wszystkie trzy modele są niemal identyczne, ta sama płyta podłogowa, silniki (poza Infiniti jak wiadomo) itd.

Najmocniejsza wersja JDM (Cedric & Gloria):
RWD: V6, 3.0L VQ30DET, 280 KM 387 Nm
AWD: R6, 2.5L RB25DET, 260 KM 324 Nm

Najmocniejsza wersja na eksport (Infiniti M45):
V8, 4.5L VK45DE, 345 KM 451 Nm
    Generacja Y34, czyli Nissan Gloria, Nissan Cedric i Infiniti M45. Produkowana od 1998 do 2004 r., była ostatnią jeśli chodzi o japońskie modele, które później zostały zastąpione modelem Fuga.
    Wszystkie trzy modele są niemal identyczne, ta sama płyta podłogowa, silniki (poza Infiniti jak wiadomo) itd.

    Najmocniejsza wersja JDM (Cedric & Gloria):
    RWD: V6, 3.0L VQ30DET, 280 KM 387 Nm
    AWD: R6, 2.5L RB25DET, 260 KM 324 Nm

    Najmocniejsza wersja na eksport (Infiniti M45):
    V8, 4.5L VK45DE, 345 KM 451 Nm
    NISSAN CEDRIC 1971 –
    18 stycznia 2013, 15:46 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj