Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 25 takich materiałów
    Nowy nabytek – Toyota Carina E 1.8 kupiona czysto przypadkiem, sama wpadła w ręce, w cenie roweru. Czerwona podobno szybsza... podobno
    Toyota Carina E 1.8 kupiona czysto przypadkiem, sama wpadła w ręce, w cenie roweru. Czerwona podobno szybsza... podobno
    Toyota Carina SR20 –
    29 marca 2016, 20:59 przez Snupi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak wszyscy to i Ja – Witam. Jestem posiadaczem tego oto pojazdu. Dostałem go w stanie katastrofalnym od wuja. Na obecną chwilę udało się zrobić tylko hamulce. Co myślicie o tym samochodzie? Kojarzy je ktoś z dróg bo ja widziałem tylko 2 egzemplarze. Sorry za jakość, zdjęcie robione telefonem.
    Witam. Jestem posiadaczem tego oto pojazdu. Dostałem go w stanie katastrofalnym od wuja. Na obecną chwilę udało się zrobić tylko hamulce. Co myślicie o tym samochodzie? Kojarzy je ktoś z dróg bo ja widziałem tylko 2 egzemplarze. Sorry za jakość, zdjęcie robione telefonem.
    10 lipca 2015, 15:18 przez Patryk3300 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne/Telefon

    Pierwsze zimowe – Zdjęcie mojej Cari.
Może i na stalówkach i śniegu mało ale sory taki mamy klimat.
    Zdjęcie mojej Cari.
    Może i na stalówkach i śniegu mało ale sory taki mamy klimat.
    25 stycznia 2015, 23:18 przez Tadekw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Toyota Carina A40 – Piękne, klasyczne, tylnonapędowe hardtop-coupe Toyoty, z lat 70/80. Jedną z opcji silnikowych jest 2T-G. Jeśli ktoś kojarzy kultowy 4A-GE (np. z AE86), wobec tego, 2T-G jest jego poprzednikiem. Tak samo jak 4A-GE w latach 80/90 uważany był przez wielu za najlepszy silnik Toyoty o pojemności 1.6L, tak również 2T-G miał taką samą opinię w latach 70/80. To również konstrukcja 4-cylindrowa o pojemności 1.6L z wyścigowymi korzeniami, silnik używany był z powodzeniem w Formula 3 oraz Formula Pacific. Innymi słowy, silnik ma bardzo dobry potencjał.
    Piękne, klasyczne, tylnonapędowe hardtop-coupe Toyoty, z lat 70/80. Jedną z opcji silnikowych jest 2T-G. Jeśli ktoś kojarzy kultowy 4A-GE (np. z AE86), wobec tego, 2T-G jest jego poprzednikiem. Tak samo jak 4A-GE w latach 80/90 uważany był przez wielu za najlepszy silnik Toyoty o pojemności 1.6L, tak również 2T-G miał taką samą opinię w latach 70/80. To również konstrukcja 4-cylindrowa o pojemności 1.6L z wyścigowymi korzeniami, silnik używany był z powodzeniem w Formula 3 oraz Formula Pacific. Innymi słowy, silnik ma bardzo dobry potencjał.