Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 115 takich materiałów
    6 września 2015, 19:52 przez XRayne (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    OWNER: Maślak
    CAR: Golf MK2 GTI 1989
    WHEELS and TIRES: Eta Beta Turbo front 8,5" 195/40/17nankang, rear 9,5" 215/35/17 Falken, brakes 312mm Audi S3
    SUSPENSION: FK coilovers, fully equiped with poly bushes.
    EXTERIOR: Black Rallye front, g60 wheel arches, pop out Happich rear windows, usa style.
    INTERIOR: Porsche GT3 seats (leather, alcantara, carbon), rollbar HEIGO, dashboard Corrado.
    ENGINE: 2.8 VR6, turbo Garrett GT35, injectors 630cc, wastegate TIAL,Bov HKS, transmission 6gang R32, exhaust 2,75", FMIC. Carmasters tuning.
    472PS 682 Nm
    music: Lucian X Remmi - Bobby K
    16 sierpnia 2015, 20:24 przez conekfoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    www.fb.com/conekfoto

    Przepiękne Kawasaki Ninja ZX-10RR –
    21 kwietnia 2015, 18:45 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    AroverA Thailand

    9 kwietnia 2015, 22:45 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Oklejanie Corolla E11 – Przydarzyła się nie miła przygoda... Postanowiłem odnowić Toyotę jak najbardziej... Zakupiłem folie samochodową  Carbon i zacząłem oklejanie po naprawie mechanicznej i blacharskiej. Wszystko, dosłownie wszystko robiłem sam (w razie konieczności kilka h mój kolega pomógł).
Prace wciąż trwają, została mi zbieżność do ustawienia i oklejenie tylnego prawego elementu + dach.

I przestroga dla innych. od kilku miesięcy przy prędkości około 100km/h drżała kierownica. Objaw został zlekceważony, powodem wypadku było wypadnięcie końcówki drążka kierowniczego, nagłe ściągniecie samochodu w prawo. (Koła po prostu się rozjechały i kierownice po prostu wyrwało z rąk...) Szczęście w nieszczęściu, że sytuacja miała miejsce przy prędkości około 40/50km/h
Niedługo zmontuje filmik z prac. Z TOYOTY została usunięta cała powierzchowna rdza, szpachlowanie elementów skorodowanych itp. 
Przebieg ok 655 Tys km. na obecną chwilę.
    Przydarzyła się nie miła przygoda... Postanowiłem odnowić Toyotę jak najbardziej... Zakupiłem folie samochodową Carbon i zacząłem oklejanie po naprawie mechanicznej i blacharskiej. Wszystko, dosłownie wszystko robiłem sam (w razie konieczności kilka h mój kolega pomógł).
    Prace wciąż trwają, została mi zbieżność do ustawienia i oklejenie tylnego prawego elementu + dach.

    I przestroga dla innych. od kilku miesięcy przy prędkości około 100km/h drżała kierownica. Objaw został zlekceważony, powodem wypadku było wypadnięcie końcówki drążka kierowniczego, nagłe ściągniecie samochodu w prawo. (Koła po prostu się rozjechały i kierownice po prostu wyrwało z rąk...) Szczęście w nieszczęściu, że sytuacja miała miejsce przy prędkości około 40/50km/h
    Niedługo zmontuje filmik z prac. Z TOYOTY została usunięta cała powierzchowna rdza, szpachlowanie elementów skorodowanych itp.
    Przebieg ok 655 Tys km. na obecną chwilę.
    SL63 AMG – Kilka dni temu dzięki uprzejmości http://www.fabrykablysku.com/ miałem okazję spędzić trochę czasu z SL63 AMG z pakietem carbon. Po detalingu prezentuje się obłędnie. Zdjęcie wykonane w Klaudynie pod Warszawą.
    Kilka dni temu dzięki uprzejmości http://www.fabrykablysku.com/ miałem okazję spędzić trochę czasu z SL63 AMG z pakietem carbon. Po detalingu prezentuje się obłędnie. Zdjęcie wykonane w Klaudynie pod Warszawą.
    A to mój Passat w highline – Mody, jakie zrobiłem w samochodzie (zapewne były inne, ale nie pamiętam): Pierwszym grubym modem było wywalenie pięciobiegowej skrzyni i wrzucenie tiptrona. Ze sterownikiem, przeprogramowaniem silnika i zegarów. Wszystko poszło zgodnie ze specyfikacją firmową ze schematami w łapie i elsą, dzięki której przeprogramowałem jak się należy wszystko. Z zewnątrz dodałem obrysy - wyjmując ze zderzaków listwy eu a wkładając US - z otworami pod obrysy - instalację robiłem sam. Halogeny zastąpiłem światłami zakrętowymi Hella DynaView EVO2 - gruba robota i znów gmeranie w elektryce. Dodatkowo założone czujniki parkowania przód - tył Valeo - z tyłu w firmowych miejscach, z przodu wywiercone otwory - też gruba robota. Dzienne Philips DayLight Guide mające także funkcję postojówek. Z tyłu wywalone ori lampy na rzecz ledowych. W światłach jako xenon założone żarówki Osram Xenarc CoolBlue. Zawieszenie podniesione z -40 do oryginału. Wymienione tylne szyby z białych na piecowo przyciemniane oryginał VW. Mało? To lecimy dalej. W środku dołożony cały system DVD, z wyświetlaniem na nawigacji i na zagłówkach. Dołożona kamera cofania z wyświetlaniem na nawigacji. Wywalona zmieniarka CD założona zmieniarka MP3 - zgodna z fabrycznym radiem sterowana z kierownicy. Wywalone wszystkie drewienka - założone wstawki z aluminium, które wcześniej było czymś a la carbon, tylko to spolerowałem. Wywalone fotele z alcantarą - wstawione komfortowe skórzane. Przednie fotele to gruba robota, gdyż zostawiłem swoje stelaże. Założony grill bez znaczka. Dodane dodatkowe oświetlenie led w drzwiach (czerwone lampki obrysowe) oraz oświetlenie nóg (lampki zapalane wraz z dzrwiami na dole samochodu z przodu pod deską z tyłu w progach drzwiowych). Wszystkie żarówki led zrobione własnoręcznie według przepisu https://joemonster.org/art/32129/Zrob_to_sam_oswietlenie_diodami_LED_kabiny_samochodu. Dodane dodatkowe oświetlenie bagażnika (pod roletą). Założony dodatkowy zestaw głośnomówiący bluetooth, który działa z fabrycznym radiem (było trochę kombinowania, ale udało się). Założona lampka wewnętrzna podświetlenia wnętrza od Passata W8, dodane chromy w desce i w drzwiach także od W8. Wagiem dosowym uruchomiłem sobie opuszczanie i domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h, wywaliłem otwieranie selektywne i dołożyłem parę bajerków programistycznych takich jak odskakiwanie klapy po otwarciu jej z pilota (w przyszłości będzie to automatyczne otwieranie klapy). Dodałem metalowe nakładki na progi i na zderzak (tam gdzie były silikony). Felgi pomalowałem na kolor siwy metalik. Z relingów zdarty chrom - spolerowane do żywego - to co teraz widać, to polerowane aluminium. I to mniej więcej z grubsza wszystko co zrobiłem.

A nie wszystko, bo ostatnio auto wygłuszałem - oto linki z przebiegu prac.
http://motokiller.pl/178479
http://motokiller.pl/179256
http://motokiller.pl/180142
http://motokiller.pl/181802

Mało? Dodane urządzenia inwalidzkie - sterowanie z kierownicy (ale to już mi firma robiła).

Nie chwalę się, że to prawdziwy tuning - to tylko dostosowanie samochodu do własnych potrzeb.

Większość prac starałem się wykonywać sam - a jeżdżę na wózku inwalidzkim - pamiątka na całe życie po wypadku. 

Więcej o samochodzie w źródle.
    Mody, jakie zrobiłem w samochodzie (zapewne były inne, ale nie pamiętam): Pierwszym grubym modem było wywalenie pięciobiegowej skrzyni i wrzucenie tiptrona. Ze sterownikiem, przeprogramowaniem silnika i zegarów. Wszystko poszło zgodnie ze specyfikacją firmową ze schematami w łapie i elsą, dzięki której przeprogramowałem jak się należy wszystko. Z zewnątrz dodałem obrysy - wyjmując ze zderzaków listwy eu a wkładając US - z otworami pod obrysy - instalację robiłem sam. Halogeny zastąpiłem światłami zakrętowymi Hella DynaView EVO2 - gruba robota i znów gmeranie w elektryce. Dodatkowo założone czujniki parkowania przód - tył Valeo - z tyłu w firmowych miejscach, z przodu wywiercone otwory - też gruba robota. Dzienne Philips DayLight Guide mające także funkcję postojówek. Z tyłu wywalone ori lampy na rzecz ledowych. W światłach jako xenon założone żarówki Osram Xenarc CoolBlue. Zawieszenie podniesione z -40 do oryginału. Wymienione tylne szyby z białych na piecowo przyciemniane oryginał VW. Mało? To lecimy dalej. W środku dołożony cały system DVD, z wyświetlaniem na nawigacji i na zagłówkach. Dołożona kamera cofania z wyświetlaniem na nawigacji. Wywalona zmieniarka CD założona zmieniarka MP3 - zgodna z fabrycznym radiem sterowana z kierownicy. Wywalone wszystkie drewienka - założone wstawki z aluminium, które wcześniej było czymś a la carbon, tylko to spolerowałem. Wywalone fotele z alcantarą - wstawione komfortowe skórzane. Przednie fotele to gruba robota, gdyż zostawiłem swoje stelaże. Założony grill bez znaczka. Dodane dodatkowe oświetlenie led w drzwiach (czerwone lampki obrysowe) oraz oświetlenie nóg (lampki zapalane wraz z dzrwiami na dole samochodu z przodu pod deską z tyłu w progach drzwiowych). Wszystkie żarówki led zrobione własnoręcznie według przepisu https://joemonster.org/art/32129/Zrob_to_sam_oswietlenie_diodami_LED_kabiny_samochodu. Dodane dodatkowe oświetlenie bagażnika (pod roletą). Założony dodatkowy zestaw głośnomówiący bluetooth, który działa z fabrycznym radiem (było trochę kombinowania, ale udało się). Założona lampka wewnętrzna podświetlenia wnętrza od Passata W8, dodane chromy w desce i w drzwiach także od W8. Wagiem dosowym uruchomiłem sobie opuszczanie i domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h, wywaliłem otwieranie selektywne i dołożyłem parę bajerków programistycznych takich jak odskakiwanie klapy po otwarciu jej z pilota (w przyszłości będzie to automatyczne otwieranie klapy). Dodałem metalowe nakładki na progi i na zderzak (tam gdzie były silikony). Felgi pomalowałem na kolor siwy metalik. Z relingów zdarty chrom - spolerowane do żywego - to co teraz widać, to polerowane aluminium. I to mniej więcej z grubsza wszystko co zrobiłem.

    A nie wszystko, bo ostatnio auto wygłuszałem - oto linki z przebiegu prac.
    http://motokiller.pl/178479
    http://motokiller.pl/179256
    http://motokiller.pl/180142
    http://motokiller.pl/181802

    Mało? Dodane urządzenia inwalidzkie - sterowanie z kierownicy (ale to już mi firma robiła).

    Nie chwalę się, że to prawdziwy tuning - to tylko dostosowanie samochodu do własnych potrzeb.

    Większość prac starałem się wykonywać sam - a jeżdżę na wózku inwalidzkim - pamiątka na całe życie po wypadku.

    Więcej o samochodzie w źródle.
    S4 dostała spóźniony prezent gwiazdkowy – Nowe listwy Carbon z niebieską nicią zamiast drewna. Myślę że nadały trochę charakteru wnętrzu. Ciemno było przy robieniu fotki więc nie ma pełnego efektu przy okazji zrobię coś lepszego Tak wyglądało przed:
http://motokiller.pl/206387/S4-wnetrze
    Nowe listwy Carbon z niebieską nicią zamiast drewna. Myślę że nadały trochę charakteru wnętrzu. Ciemno było przy robieniu fotki więc nie ma pełnego efektu przy okazji zrobię coś lepszego Tak wyglądało przed:
    http://motokiller.pl/206387/S4-wnetrze
    27 stycznia 2015, 18:10 przez Jachyr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    własne