Szukaj
Znalazłem 115 takich materiałów
Moc silnika K20Z4 to 250 koni mechanicznych. Porting głowicy, wypolerowane kanały dolotowe, powiększona przepustnica. Ostre wałki, tłoki, korbowody i wał korbowy Spoon. Lekki zamach, sprzęgło i szpera 1.5 Spoon. Regulowane sportowe zawieszenie, 4ro tłoczkowe zaciski i wydech Spoon N1. Felgi przednie Volk Racing RE30 17x8, tylne Prodrive GC-010G 17x8. Opony Bridgestone Potenza RE-11 225/45 przód i tył. Maska z włókna węglowego oraz lusterka Spoon, dach carbon look. W środku pełne wnętrze, jedyne zmiany to lekkie kevlarowe fotele kubełkowe Spoon z 4ro punktowymi pasami Takata dla kierowcy oraz sportowa kierownica Spoon. Tytanowa gałka zmiany biegów fabrycznie montowana w wersji Type R. Ten Civic brał udział w touge battle z Seeker FD2R który przegrał. Podejrzewam że tylko przez różnicę w oponach. W FN2 z przodu były opony Potenza RE-11 245/40/17. Seeker miał semi slicki Kumho V700 265/35/18 z przodu zaś tylne to 225/40/18.
CAR: Golf MK2 GTI 1989
WHEELS and TIRES: Eta Beta Turbo front 8,5" 195/40/17nankang, rear 9,5" 215/35/17 Falken, brakes 312mm Audi S3
SUSPENSION: FK coilovers, fully equiped with poly bushes.
EXTERIOR: Black Rallye front, g60 wheel arches, pop out Happich rear windows, usa style.
INTERIOR: Porsche GT3 seats (leather, alcantara, carbon), rollbar HEIGO, dashboard Corrado.
ENGINE: 2.8 VR6, turbo Garrett GT35, injectors 630cc, wastegate TIAL,Bov HKS, transmission 6gang R32, exhaust 2,75", FMIC. Carmasters tuning.
472PS 682 Nm
music: Lucian X Remmi - Bobby K
Prace wciąż trwają, została mi zbieżność do ustawienia i oklejenie tylnego prawego elementu + dach.
I przestroga dla innych. od kilku miesięcy przy prędkości około 100km/h drżała kierownica. Objaw został zlekceważony, powodem wypadku było wypadnięcie końcówki drążka kierowniczego, nagłe ściągniecie samochodu w prawo. (Koła po prostu się rozjechały i kierownice po prostu wyrwało z rąk...) Szczęście w nieszczęściu, że sytuacja miała miejsce przy prędkości około 40/50km/h
Niedługo zmontuje filmik z prac. Z TOYOTY została usunięta cała powierzchowna rdza, szpachlowanie elementów skorodowanych itp.
Przebieg ok 655 Tys km. na obecną chwilę.
A nie wszystko, bo ostatnio auto wygłuszałem - oto linki z przebiegu prac.
http://motokiller.pl/178479
http://motokiller.pl/179256
http://motokiller.pl/180142
http://motokiller.pl/181802
Mało? Dodane urządzenia inwalidzkie - sterowanie z kierownicy (ale to już mi firma robiła).
Nie chwalę się, że to prawdziwy tuning - to tylko dostosowanie samochodu do własnych potrzeb.
Większość prac starałem się wykonywać sam - a jeżdżę na wózku inwalidzkim - pamiątka na całe życie po wypadku.
Więcej o samochodzie w źródle.
http://motokiller.pl/206387/S4-wnetrze