Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 9 takich materiałów
    E36 325i – m50b25, gwint mts Gold Edition, brock b1 8.5j et 13 10j et20, 1992r.
    M50b25, gwint mts Gold Edition, brock b1 8.5j et 13 10j et20, 1992r.
    2 stycznia 2018, 12:10 przez ~Burbon | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Zimowe przymiarki – Jakość nie powala, miałem tylko telefon.
    Jakość nie powala, miałem tylko telefon.
    Audi 80 DELIK – AIRride

Model:
Audi 80 - B4
Rok Produkcji - 1993
Nadwozie - Sedan
Silnik - Był 2.0 ABK, jest 2.8 AAH
Kolor - Niebieska perła LZ5T

SPECYFIKACJA:
SILNIK:
- Swap z ABK 2.0 na Vkę 2.8.
- Sterownik silnika ABT do Vki.

UKŁAD DOLOTOWY:
- Tylko zmiana filtra powietrza na pipercros.

UKŁAD WYDECHOWY:
- Custom 2" ostatni tłumik ori.

ZAWIESZENIE:
- Zawieszenie gwintowane KW po paru miesiącach poszukiwań znalazłem gwint, ;-)
- Helpery wyleciały i autko leży -120 od serii przód -80 tył,
- Musiałem cały wydech od kolektorów wydechowych ciąć i ogarniać by można było jeździć na obniżeniu.

UKŁAD HAMULCOWY:
- Pompa z V6,
- Przednie zaciski 2 tłoczki, tarcze 280 mm,
- Tylne zaciski od V6.

BODY-KIT:
- Zderzak przód S2 + spryski lamp S2 + dokładka dtm,
- Zderzak tył S2,
- Soczewki hella ori,
- Blenda pod tablice USA,
- Ori lampy ciemne treser.

KOŁA:
- Brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40.

ŚRODEK:
- 4x Elektryczne szyby,
- Auto Check,
- Board Computer,
- Termometr ori w liczniku,
- Ringi zegarów od dido,
- Kierownica s-line,
- Środek poliftowy z wersji audi 80 po 94 roku,
- Welurowa tapicerka, zmieniona na skórkę w pełni elektryczna A8 D2 Recaro,
- Dodatkowe zegary (ciśnienie oleju, ładowanie aku, temp oleju),
- Ledowe podświetlenie wnętrza (montowane w ori raczkach),
- Grzanie przednich foteli z A8 zrobione na wiązce Audi 80,
- Climatronic.

CAR-AUDIO:
- Tuba mac audio + wzmacniacz 800 W (kiedyś audio się ogarnie).

INNE:
- Halogeny,
- Centralny zamek pneumatyczny ori,
- Alarm,
- Przyciemnione szyby tył,
- Ksenon 4300 K,
- Podgrzewane zamki,
- Polerka pokryw zaworów i kolektora ssącego.

Obecnie coś się dzieje?
- Nowy lakier, 20 lat dla ori lakieru było za dużo, ;-)
- Kolor lakieru zostaje, dorzucone tylko trochę więcej perły oraz grubego srebra,
- Z maski wylatują spryski szyby,
- Klamki na gładko bez wkładek na kluczyk,
- Listwy boczne drzwiowe tez wylatują,
- Błotniki przednie również na gładko,
- Łatwie również nakładki na progi S2 do sedana B4, oby wypaliło bo to dostać graniczy z cudem.

PLANY?
- Zima 2014-2015 zmiana silnika na 4.2 ABZ bo 2.8 robi się już mało.

OSIĄGNIĘCIA:
- Najniższe auto zlotu audi zlot mazury 2012,
- Najładniejsza komora silnika - rozpoczęcie sezonu VAG w Pabianicach 2013,
- Najładniejsza komora silnka - LS Spring Meeting 2014 w Pabianicach.

To tak z grubsza o struclu, w sumie kawałek życia i kupę godzin w garażu. Tak jak wspominałem wcześniej postanowiłem że auto mechanika nie zobaczy i tego się trzymam.
    AIRride

    Model:
    Audi 80 - B4
    Rok Produkcji - 1993
    Nadwozie - Sedan
    Silnik - Był 2.0 ABK, jest 2.8 AAH
    Kolor - Niebieska perła LZ5T

    SPECYFIKACJA:
    SILNIK:
    - Swap z ABK 2.0 na Vkę 2.8.
    - Sterownik silnika ABT do Vki.

    UKŁAD DOLOTOWY:
    - Tylko zmiana filtra powietrza na pipercros.

    UKŁAD WYDECHOWY:
    - Custom 2" ostatni tłumik ori.

    ZAWIESZENIE:
    - Zawieszenie gwintowane KW po paru miesiącach poszukiwań znalazłem gwint, ;-)
    - Helpery wyleciały i autko leży -120 od serii przód -80 tył,
    - Musiałem cały wydech od kolektorów wydechowych ciąć i ogarniać by można było jeździć na obniżeniu.

    UKŁAD HAMULCOWY:
    - Pompa z V6,
    - Przednie zaciski 2 tłoczki, tarcze 280 mm,
    - Tylne zaciski od V6.

    BODY-KIT:
    - Zderzak przód S2 + spryski lamp S2 + dokładka dtm,
    - Zderzak tył S2,
    - Soczewki hella ori,
    - Blenda pod tablice USA,
    - Ori lampy ciemne treser.

    KOŁA:
    - Brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40.

    ŚRODEK:
    - 4x Elektryczne szyby,
    - Auto Check,
    - Board Computer,
    - Termometr ori w liczniku,
    - Ringi zegarów od dido,
    - Kierownica s-line,
    - Środek poliftowy z wersji audi 80 po 94 roku,
    - Welurowa tapicerka, zmieniona na skórkę w pełni elektryczna A8 D2 Recaro,
    - Dodatkowe zegary (ciśnienie oleju, ładowanie aku, temp oleju),
    - Ledowe podświetlenie wnętrza (montowane w ori raczkach),
    - Grzanie przednich foteli z A8 zrobione na wiązce Audi 80,
    - Climatronic.

    CAR-AUDIO:
    - Tuba mac audio + wzmacniacz 800 W (kiedyś audio się ogarnie).

    INNE:
    - Halogeny,
    - Centralny zamek pneumatyczny ori,
    - Alarm,
    - Przyciemnione szyby tył,
    - Ksenon 4300 K,
    - Podgrzewane zamki,
    - Polerka pokryw zaworów i kolektora ssącego.

    Obecnie coś się dzieje?
    - Nowy lakier, 20 lat dla ori lakieru było za dużo, ;-)
    - Kolor lakieru zostaje, dorzucone tylko trochę więcej perły oraz grubego srebra,
    - Z maski wylatują spryski szyby,
    - Klamki na gładko bez wkładek na kluczyk,
    - Listwy boczne drzwiowe tez wylatują,
    - Błotniki przednie również na gładko,
    - Łatwie również nakładki na progi S2 do sedana B4, oby wypaliło bo to dostać graniczy z cudem.

    PLANY?
    - Zima 2014-2015 zmiana silnika na 4.2 ABZ bo 2.8 robi się już mało.

    OSIĄGNIĘCIA:
    - Najniższe auto zlotu audi zlot mazury 2012,
    - Najładniejsza komora silnika - rozpoczęcie sezonu VAG w Pabianicach 2013,
    - Najładniejsza komora silnka - LS Spring Meeting 2014 w Pabianicach.

    To tak z grubsza o struclu, w sumie kawałek życia i kupę godzin w garażu. Tak jak wspominałem wcześniej postanowiłem że auto mechanika nie zobaczy i tego się trzymam.
    BMW E36 brillantrot – Moja była.
1992r, 2.0 150KM
M-pakiet, w środku sportsitze w półskórach 
Brock B2 9x16
    Moja była.
    1992r, 2.0 150KM
    M-pakiet, w środku sportsitze w półskórach
    Brock B2 9x16
    E36 – Brillantrot E36 & white Brock B2 9"
Moja była.
    Brillantrot E36 & white Brock B2 9"
    Moja była.
    22 sierpnia 2014, 17:33 przez RGL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Brock Racing Enterprises 240Z – Wyścigowy Datsun, stworzony przez Brock Racing Enterprises (BRE). W latach 70 samochód świecił triumfy w jednej z najważniejszych, amerykańskich lig wyścigowych - SCCA. Jego dokonania w wyścigach dodatkowo podsycały zainteresowanie oraz pragnienie posiadania, doszło do tego, że ludzie musieli czekać pół roku na dostawę swojego wymarzonego Datsuna 240Z.
    Wyścigowy Datsun, stworzony przez Brock Racing Enterprises (BRE). W latach 70 samochód świecił triumfy w jednej z najważniejszych, amerykańskich lig wyścigowych - SCCA. Jego dokonania w wyścigach dodatkowo podsycały zainteresowanie oraz pragnienie posiadania, doszło do tego, że ludzie musieli czekać pół roku na dostawę swojego wymarzonego Datsuna 240Z.
    Nissan 200SX s13 94r. – Nissan 200SX s13 94r.
Silnik: SR20DET
Moc: 350 KM
Moment obrotowy: 400 Nm

Modyfikacje silnika:
swap SR20DET
IC + orurowanie
przelotowy 3” układ wydechowy
tłumik końcowy MAGNAFLOW
filrt stożkowy Apexi
turbo Garett GT28RS
kolektor wydechowy „baran”
większa chłodnica wody
A'pexi turbo timer
sterowanie / ECU Master
pompa paliwa Walbro 255

Modyfikacje ukł. napędowego:
zacieśniony dyferencjał
sprzęgło spiekowe; 6 łapkowe; dedykowane
teflonowa poduszka skrzyni biegów

Modyfikacje wnętrza:
fotel kubełkowy BRIDE
pasy 3” , 4-ro punktowe
kierownica z odsadzeniem + naba MOMO
dodatkowe zegary HKS / boost i ciśnienie oleju + zegary DEPO / temp. oleju , wody i spalin
odelżone wnętrze

Modyfikacje układu hamulcowego:
Spin Turn Knob

Modyfikacje zawieszenia:
amortyzatory XYZ Drift
rozpórka tylnia Cusco
rozpórka przednia Tanabe
dystanse 75cm oraz 45cm

Modyfikacje układu kierowniczego:
powiększony kąt skrętu kół

Modyfikacje elementów zewnętrznych
body kit URAS (zestaw zderzaków,progów) laminat
poszerzone błotniki lotka "duck tail" laminat
maska laminat
17'' alufelgi (Brock , BBS)
    Nissan 200SX s13 94r.
    Silnik: SR20DET
    Moc: 350 KM
    Moment obrotowy: 400 Nm

    Modyfikacje silnika:
    swap SR20DET
    IC + orurowanie
    przelotowy 3” układ wydechowy
    tłumik końcowy MAGNAFLOW
    filrt stożkowy Apexi
    turbo Garett GT28RS
    kolektor wydechowy „baran”
    większa chłodnica wody
    A'pexi turbo timer
    sterowanie / ECU Master
    pompa paliwa Walbro 255

    Modyfikacje ukł. napędowego:
    zacieśniony dyferencjał
    sprzęgło spiekowe; 6 łapkowe; dedykowane
    teflonowa poduszka skrzyni biegów

    Modyfikacje wnętrza:
    fotel kubełkowy BRIDE
    pasy 3” , 4-ro punktowe
    kierownica z odsadzeniem + naba MOMO
    dodatkowe zegary HKS / boost i ciśnienie oleju + zegary DEPO / temp. oleju , wody i spalin
    odelżone wnętrze

    Modyfikacje układu hamulcowego:
    Spin Turn Knob

    Modyfikacje zawieszenia:
    amortyzatory XYZ Drift
    rozpórka tylnia Cusco
    rozpórka przednia Tanabe
    dystanse 75cm oraz 45cm

    Modyfikacje układu kierowniczego:
    powiększony kąt skrętu kół

    Modyfikacje elementów zewnętrznych
    body kit URAS (zestaw zderzaków,progów) laminat
    poszerzone błotniki lotka "duck tail" laminat
    maska laminat
    17'' alufelgi (Brock , BBS)
    25 lipca 2013, 12:02 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Golf mk4 – felgi brock b4 10cali szerokosci opona 225.40 18 dystans 20mm
    Felgi brock b4 10cali szerokosci opona 225.40 18 dystans 20mm
    25 września 2012, 18:20 przez ~zak | Do ulubionych | Skomentuj (3)

    1