Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 12 takich materiałów
    15 lutego 2023, 16:11 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    Bramki przy A1 Nowa Wieś ok. Torunia. Kierowca Kii wyprzedza innych kierowców przed bramkami i wbija się w zapory. Kierowca wydostał się z auta o własnych siłach i uciekł do lasu. Dopiero po kilku dniach policja zlokalizowała kierowcę.

    25 lutego 2021, 23:28 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    A ludzie i tak wiedzą lepiej...
    19 marca 2017, 19:58 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nie rozumiem metody działania AWSA – Podnoszą opłaty jak szaleni i się dziwią, że na tej autostradzie pustki. Proszę - zobaczcie ile stacji czy restauracji jest na innych płatnych odcinkach w Polsce. Są KFC, McDonald's czy Burger King i to tak co 30 km. A przy autostradach zarządzanych przez Autostradę Wielkopolską - bida z nędzą Z Konina do Poznania jeden Orlen z jakimś barem. I dla porównania - odcinek Poznań - Łódź. 74 km zarządzanych przez Autostradę Wielkopolską (Poznań - Konin) kosztuje obecnie 38 złotych. A kolejny płatny odcinek (Konin - Stryków) o długości 99 km zarządzany przez GDDKiA - to koszt 9.90. I tam i asfalt lepszy i tablice informacyjne i bramki z biletami - wszystko. A na AWSA - partyzantka Co jakiś odcinek budki do pobierania kasy.
    Podnoszą opłaty jak szaleni i się dziwią, że na tej autostradzie pustki. Proszę - zobaczcie ile stacji czy restauracji jest na innych płatnych odcinkach w Polsce. Są KFC, McDonald's czy Burger King i to tak co 30 km. A przy autostradach zarządzanych przez Autostradę Wielkopolską - bida z nędzą Z Konina do Poznania jeden Orlen z jakimś barem. I dla porównania - odcinek Poznań - Łódź. 74 km zarządzanych przez Autostradę Wielkopolską (Poznań - Konin) kosztuje obecnie 38 złotych. A kolejny płatny odcinek (Konin - Stryków) o długości 99 km zarządzany przez GDDKiA - to koszt 9.90. I tam i asfalt lepszy i tablice informacyjne i bramki z biletami - wszystko. A na AWSA - partyzantka Co jakiś odcinek budki do pobierania kasy.
    6 marca 2017, 1:26 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Jak przyspieszyć sobie zdobywanie biletu na bramkach A4 -- tak wiem powinienem poczekać jak wszyscy ale to też upłynnia ruch.
    27 maja 2016, 22:29 przez Luckyhumek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nie będzie bramek na autostradzie A4! – GDDKiA unieważniła przetarg na rozbudowę systemu poboru opłat na autostradzie A4. Sprawa dotyczy odcinka Wrocław – Sośnica, a unieważnienie jest konsekwencją słów Elżbiety Bieńkowskiej. Wicepremier podjęła decyzję o rozpoczęciu prac, które mają na celu wprowadzenie elektronicznego systemu poboru opłat w całej sieci autostradowej w Polsce. Oznacza to, że w niedalekiej przyszłości bramki do poboru opłat staną się całkowicie zbędne. 

Tymczasem unieważniony kontrakt opiewał na kwotę 80 mln zł. Teraz GDDKiA musi zapłacić 8 mln zł tylko za to, że bramek nie będzie. Tyle właśnie wynosi kara umowna, którą otrzyma konsorcjum firm Colas Polska oraz Intertoll Construction. 

Jan Krynicki, rzecznik GDDKiA poinformował, że odstąpienie od realizacji inwestycji spowodowane było „wystąpieniem istotnych okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenie postępowania oraz wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć”. Chodzi to to, że system już w trakcie projektowania jest przestarzały i uciążliwy dla kierowców. Nie warto wydawać publicznych pieniędzy na to, co za chwile będzie musiało zostać rozebrane.
    GDDKiA unieważniła przetarg na rozbudowę systemu poboru opłat na autostradzie A4. Sprawa dotyczy odcinka Wrocław – Sośnica, a unieważnienie jest konsekwencją słów Elżbiety Bieńkowskiej. Wicepremier podjęła decyzję o rozpoczęciu prac, które mają na celu wprowadzenie elektronicznego systemu poboru opłat w całej sieci autostradowej w Polsce. Oznacza to, że w niedalekiej przyszłości bramki do poboru opłat staną się całkowicie zbędne.

    Tymczasem unieważniony kontrakt opiewał na kwotę 80 mln zł. Teraz GDDKiA musi zapłacić 8 mln zł tylko za to, że bramek nie będzie. Tyle właśnie wynosi kara umowna, którą otrzyma konsorcjum firm Colas Polska oraz Intertoll Construction.

    Jan Krynicki, rzecznik GDDKiA poinformował, że odstąpienie od realizacji inwestycji spowodowane było „wystąpieniem istotnych okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenie postępowania oraz wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć”. Chodzi to to, że system już w trakcie projektowania jest przestarzały i uciążliwy dla kierowców. Nie warto wydawać publicznych pieniędzy na to, co za chwile będzie musiało zostać rozebrane.
    Dwa razy potrącony został policjant, który próbował zatrzymać czarnego volkswagena. Obława za samochodem ruszyła po tym, jak jego kierowca (obywatel Niemiec) nie zatrzymał się pod Gliwicami. Uciekając staranował bramki w Żernicy, Brzęczkowicach i Balicach. Został zatrzymany dopiero w Małopolsce.
    16 kwietnia 2014, 18:08 przez Adas (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Koniec z omijaniem fotoradarów! – Jeszcze tej jesieni pojawi się 29 punktów odcinkowego pomiaru prędkości!

Bramki mają wyglądać tak samo jak te od systemu poboru opłat viaTOLL. Będą tam zamontowane kamery niewiele różniące się od tych, które już teraz znajdują się nad wieloma polskimi drogami.
    Jeszcze tej jesieni pojawi się 29 punktów odcinkowego pomiaru prędkości!

    Bramki mają wyglądać tak samo jak te od systemu poboru opłat viaTOLL. Będą tam zamontowane kamery niewiele różniące się od tych, które już teraz znajdują się nad wieloma polskimi drogami.