Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 189 takich materiałów
    Mercedes-Benz Brabus E V12 – Spotkany na stacji benzynowej w Holandi. Silnik 6.3L V12 z podwójnym doładowaniem tak zwanym BiTurbo. Moc 800 KM przy 5500 rpm. Maksymalny moment obrotowy to, przerażające 1420 Nm przy 2100 rpm. Takie osiągi katapultują go do 100km/h w 3.7s. Waga 1980kg. Ciekawa limuzyna nie uważacie.
Ps. Na 2 planie po lewej moja Biała perełka.
    Spotkany na stacji benzynowej w Holandi. Silnik 6.3L V12 z podwójnym doładowaniem tak zwanym BiTurbo. Moc 800 KM przy 5500 rpm. Maksymalny moment obrotowy to, przerażające 1420 Nm przy 2100 rpm. Takie osiągi katapultują go do 100km/h w 3.7s. Waga 1980kg. Ciekawa limuzyna nie uważacie.
    Ps. Na 2 planie po lewej moja Biała perełka.
    11 stycznia 2014, 12:13 przez Dux92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    Własne

    Mercedes w124 e500 – Brabus
    Brabus
    30 grudnia 2013, 16:03 przez duszek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes 190 Brabus 3.6S – Klasyk a nie jednemu pokazał że nawet BMW E30 się kryje
    Klasyk a nie jednemu pokazał że nawet BMW E30 się kryje
    7 grudnia 2013, 15:04 przez ~Spider90 | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Piękne Niemieckie sportowe sedany. – Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle.W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina.Jako najbardziej potężny sedan jaki został do tej pory wyprodukowany B10 Bi-Turbo rok po swojej premierze (1990) walczył o swoje podium z innym sedanem ultra-luksusowym Lotusem Omegą - całkowicie zaprojektowanym w firmie Lotus, który przekroczył barierę technlologiczną z bardziej nowoczesnym silnikiem z czterema zaworami na cylinder (podczas, gdy B10 posiadał 2 zawory) i ponad 100 KM z jednego litra, chociaż B10 Biturbo także osiągał ponad 100 KM. Silnik Omegi osiągał 277 kW (377 KM) o 12 kW więcej niż B10 Biturbo z podobnej pojemności. Lotus Omega pobił także wartości, przyśpieszenia i elastyczności B10 Biturbo, rozpędzając się do 100 km/h w (5,3 s) o 0,3 sekundy lepiej, 0-160 km/h w (11,0 s) 1,3 sekundy krócej i do prędkości 0-200 km/h w (17 s) o 2 sekundy szybciej niż Alpina. Jednak jej prędkość maksymalna wynosiła 283 km/h. Alpina pozostała nadal najszybszym sedanem wyprodukowanym do 1996, kiedy to straciła koronę przy prezentacji najszybszego modelu Brabusa sedana o oznaczeniu E V12. Brabus E V12 zbudowany w oparciu o Mercedesa klasy E, mógł rozwijać elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 330 km/h. Był on najszybszym sedanem od 1996 do 2003 roku.
    Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
    Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle.W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina.Jako najbardziej potężny sedan jaki został do tej pory wyprodukowany B10 Bi-Turbo rok po swojej premierze (1990) walczył o swoje podium z innym sedanem ultra-luksusowym Lotusem Omegą - całkowicie zaprojektowanym w firmie Lotus, który przekroczył barierę technlologiczną z bardziej nowoczesnym silnikiem z czterema zaworami na cylinder (podczas, gdy B10 posiadał 2 zawory) i ponad 100 KM z jednego litra, chociaż B10 Biturbo także osiągał ponad 100 KM. Silnik Omegi osiągał 277 kW (377 KM) o 12 kW więcej niż B10 Biturbo z podobnej pojemności. Lotus Omega pobił także wartości, przyśpieszenia i elastyczności B10 Biturbo, rozpędzając się do 100 km/h w (5,3 s) o 0,3 sekundy lepiej, 0-160 km/h w (11,0 s) 1,3 sekundy krócej i do prędkości 0-200 km/h w (17 s) o 2 sekundy szybciej niż Alpina. Jednak jej prędkość maksymalna wynosiła 283 km/h. Alpina pozostała nadal najszybszym sedanem wyprodukowanym do 1996, kiedy to straciła koronę przy prezentacji najszybszego modelu Brabusa sedana o oznaczeniu E V12. Brabus E V12 zbudowany w oparciu o Mercedesa klasy E, mógł rozwijać elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 330 km/h. Był on najszybszym sedanem od 1996 do 2003 roku.
    25 października 2013, 1:21 przez jonaszr91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    9 października 2013, 23:23 przez ~thewytieking | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube

    Brabus B63S 700 6x6 – Piękna i bestia w jednym
    Piękna i bestia w jednym
    9 października 2013, 12:20 przez Xperia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Jeden z najszybszych sedanów ubiegłego wieku – Mercedes-Benz W124 BRABUS 6,0
    Mercedes-Benz W124 BRABUS 6,0
    9 października 2013, 21:06 przez orgowit (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Brabus SLR –
    5 października 2013, 13:55 przez Terek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    25 września 2013, 23:35 przez ~thewytieking | Do ulubionych | Skomentuj
    Brabus Mercedes - Benz G 63 AMG 6x6 W463 2013 –
    16 września 2013, 15:06 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)