Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 146 takich materiałów
    Renault Megane RS musiało się czymś wyróżnić spośród innych szybkich Hot hatchy i dlatego po raz pierwszy w Historii zastosowano system 4 kontrol. Co to jest?? Wyjaśniam w filmie i wraz z Martyną sprawdzamy czy był sens wstawiania tej innowacyjnej osi skrętnej. Renault Megane RS to 280 konny przednio-napędowy szybki bolid na małe tory wyścigowe Renault Megane RS robi naprawdę dobrą robotę ale nie będę już pisał tylko zapraszam was na film.
    23 października 2018, 20:52 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Podczas tegorocznego wyścigu Pocono 500 doszło do ogromnej kraksy z udziałem Roberta Wickensa. Bolid Kanadyjczyka, po kontakcie z innym samochodem, przeleciał nad barierami bezpieczeństwa i uderzył w siatki, które zdemolowały jego pojazd. Wickens został odwieziony do szpitala, gdzie odzyskał przytomność jeszcze tego samego dnia.
    20 sierpnia 2018, 22:09 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault Megane R.S to kolejne wydanie wspaniałego samochodu który miałem przyjemność się przejechać i to w warunkach wyścigowych na torze w Poznaniu. Wyjątkowe Renault, a to za sprawą tylnej skrętnej belki która ułatwia pokonywanie zakrętów. Na początku lekko straszy, ale potem absolutnie pomaga kierowcy w jak najlepszym pokonaniu zakrętu. Ale jedną z atrakcji był też bolid Renault RS01 który spektakularnie hamuje i skręca. Nie miałem możliwości tym się przejechać ale obok siedząc też zrobiło to na mnie mega wrażenie. Ale nie ma co gadać lecimy na tor. Wpadajcie na Insta rajdowy_felix
    18 maja 2018, 18:10 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Nasz Rodak nie grzeje ławki rezerwowych, a rzetelnie realizuje rolę kierowcy rozwojowego. Pierwsze testy miały miejsce na torze Aragon niedaleko hiszpańskiego Alcaniz. Był to tak zwany "dzień filmowy", podczas którego nagrywa się materiały promocyjne na cały sezon. Jako, że pętla toru ma 5,344 km, Kubica miał okazję rozgrzać bolid na 18 okrążeniach.
    26 lutego 2018, 11:01 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Były fizjoterapeuta mistrza świata Nico Rosberga o technice jazdy Robert Kubica i powrocie Polaka do F1 – “Kubica na Węgrzech pojechał trudny program w 40-sto stopniowym upale. Niejeden młody kierowca mógłby się czegoś od niego przy tym nauczyć. Kto to wytrzyma, może pojechać każde Grand Prix.” - mówi były fizjoterapeuta mistrza świata Nico Rosberga
Bolid F1 daje się prowadzić z nadgarstka i ramienia przy użyciu stosunkowo niewielkiego nakładu siły.
“On (Kubica) ma jeszcze mięśnie w prawym ramieniu, tylko ich objętość nie jest już tak duża.” - mówi Daniel Schlösser, obecnie trener kierowcy testowego Force India Nikita Mazepin
“Nico Rosberg miał na przykład zawsze duże naprężenie w nadgarstkach, dlatego musiał mocno trenować swoje przedramienia. Inni kierowcy, z uwagi na inną technikę jazdy, kręcą bardziej luźno kierownicą - Nick Heidfeld tak robił i chyba też Kubica. Oboje nie musieli tak wiele trenować jak inni."
Jak wygląda taka technika jazdy? “Przykładowo zakręt w lewo: zamiast kręcić prawą ręką, można również ciągnąć kierownicę lewą. W zależności od techniki chwytu może się to okazać nawet bardziej efektywne.” - zakończył Schlösser
    “Kubica na Węgrzech pojechał trudny program w 40-sto stopniowym upale. Niejeden młody kierowca mógłby się czegoś od niego przy tym nauczyć. Kto to wytrzyma, może pojechać każde Grand Prix.” - mówi były fizjoterapeuta mistrza świata Nico Rosberga
    Bolid F1 daje się prowadzić z nadgarstka i ramienia przy użyciu stosunkowo niewielkiego nakładu siły.
    “On (Kubica) ma jeszcze mięśnie w prawym ramieniu, tylko ich objętość nie jest już tak duża.” - mówi Daniel Schlösser, obecnie trener kierowcy testowego Force India Nikita Mazepin
    “Nico Rosberg miał na przykład zawsze duże naprężenie w nadgarstkach, dlatego musiał mocno trenować swoje przedramienia. Inni kierowcy, z uwagi na inną technikę jazdy, kręcą bardziej luźno kierownicą - Nick Heidfeld tak robił i chyba też Kubica. Oboje nie musieli tak wiele trenować jak inni."
    Jak wygląda taka technika jazdy? “Przykładowo zakręt w lewo: zamiast kręcić prawą ręką, można również ciągnąć kierownicę lewą. W zależności od techniki chwytu może się to okazać nawet bardziej efektywne.” - zakończył Schlösser
    Jesteśmy grupą studentów - pasjonatów z koła naukowego Modelowania Konstrukcji Maszyn o nazwie SmartPower, działającego na Wydziale Mechanicznym-Technologicznym Politechniki Śląskiej. Wspólnie wykonujemy projekt mający na celu przygotowanie bolidu do startu w zawodach Shell Eco-marathon w którym startujemy cyklicznie od kilku lat. Prosto rzecz ujmując, budujemy bolid który ma na celu przejechanie jak największej ilości kilometrów przy określonych zasobach energii. Wrzucony filmik jest z przejazdu jednego z naszych bolidów - MuShellki.
    12 czerwca 2017, 18:10 przez ~SmartPower | Do ulubionych | Skomentuj
    Powrót Kubicy do F1? – We wtorek 6 czerwca Robert Kubica był na testach bolidu F1. Kubica zasiadł za sterami bolidu Renault z roku 2012 i wykonał 115 okrążeń na torze w Walencji. Pojazd Formuły 1 krakowianin poprowadził po raz pierwszy od sześciu lat. 

Frederic Ferret z "L'Equipe" napisał, że kręcił lepsze czasy niż kierowca testowy Renault - Siergiej Sirotkin. Wato zaznaczyć, iż Polak wykręcił lepsze czasy na starszym bolidzie. 

Kubica mógłby zastąpić w Renault słabo spisującego się Jolyona Palmera. Gdyby te informacje się potwierdziły, byłaby to prawdziwa bomba.

- Kierowcy i kibice marzą, aby Robert znów ścigał się w F1. Wszyscy na niego czekają, bo bardzo go lubią i wiedzą, że jest znakomitym kierowcą. To były tylko testy, a wzbudziły spore poruszenie. Nie trudno sobie wyobrazić jak gigantyczne zainteresowanie na całym świecie wywołałby jego powrót - podsumował ekspert F1 z Eleven Sports.

Po testach Kubica powiedział:

Z emocjonalnego punktu widzenia, był to dla mnie bardzo ważny dzień. Minęło sporo czasu, odkąd ostatni raz byłem w padoku. Przechodziłem wtedy przez trudny okres. Ciężko pracowałem choć przez pewien czas czułem, że powrót nie będzie już możliwy. Mam trochę mieszane uczucia, bo zobaczyłem, co straciłem przez ten okres, ale jestem też dumny z tego, co osiągnąłem.

Nie wiem co przyniesie przyszłość. Wiem jedynie, że po przepracowaniu roku i przygotowaniu się do tego testu, pojechałem dobrym, stałym tempem w trudnych warunkach.

Nie było łatwo po takiej przerwie, ale wiedziałem, że mogę wykonać to zadanie. Jestem zadowolony. Doceniam szansę od Renault. Dali mi bolid w 2005, więc dziękuję im także za ten test.

Robert - trzymamy kciuki!
    We wtorek 6 czerwca Robert Kubica był na testach bolidu F1. Kubica zasiadł za sterami bolidu Renault z roku 2012 i wykonał 115 okrążeń na torze w Walencji. Pojazd Formuły 1 krakowianin poprowadził po raz pierwszy od sześciu lat.

    Frederic Ferret z "L'Equipe" napisał, że kręcił lepsze czasy niż kierowca testowy Renault - Siergiej Sirotkin. Wato zaznaczyć, iż Polak wykręcił lepsze czasy na starszym bolidzie.

    Kubica mógłby zastąpić w Renault słabo spisującego się Jolyona Palmera. Gdyby te informacje się potwierdziły, byłaby to prawdziwa bomba.

    - Kierowcy i kibice marzą, aby Robert znów ścigał się w F1. Wszyscy na niego czekają, bo bardzo go lubią i wiedzą, że jest znakomitym kierowcą. To były tylko testy, a wzbudziły spore poruszenie. Nie trudno sobie wyobrazić jak gigantyczne zainteresowanie na całym świecie wywołałby jego powrót - podsumował ekspert F1 z Eleven Sports.

    Po testach Kubica powiedział:

    Z emocjonalnego punktu widzenia, był to dla mnie bardzo ważny dzień. Minęło sporo czasu, odkąd ostatni raz byłem w padoku. Przechodziłem wtedy przez trudny okres. Ciężko pracowałem choć przez pewien czas czułem, że powrót nie będzie już możliwy. Mam trochę mieszane uczucia, bo zobaczyłem, co straciłem przez ten okres, ale jestem też dumny z tego, co osiągnąłem.

    Nie wiem co przyniesie przyszłość. Wiem jedynie, że po przepracowaniu roku i przygotowaniu się do tego testu, pojechałem dobrym, stałym tempem w trudnych warunkach.

    Nie było łatwo po takiej przerwie, ale wiedziałem, że mogę wykonać to zadanie. Jestem zadowolony. Doceniam szansę od Renault. Dali mi bolid w 2005, więc dziękuję im także za ten test.

    Robert - trzymamy kciuki!
    7 czerwca 2017, 13:40 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    24 maja 2017, 22:11 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Najnowszy bolid polskiej policji –
    12 marca 2017, 15:41 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj