Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 146 takich materiałów
    19 czerwca 2013, 15:26 przez motormaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Bolid –
    15 czerwca 2013, 11:58 przez adamski666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Coś dla fanów Integry, S2000 i 9000 rpm! – Alfa Romeo 33 Stradale, auto produkowane seryjnie, w krótkiej serii. Żaden tam wyścigowy bolid, normalne uliczne auto.

Silnik: 2.0 V8
Moc: 230-250KM, zależnie od wybranej opcji, przy 8800-9400 rpm.
Moment: 200 Nm przy 7000 rpm.
Odcięcie: 10 500 rpm.

Podsumowując - ponad 120 KM z litra, więcej niż w S2000. Silnik kręcący się jak wściekły, zawstydzający F20C z Integry i to na dodatek jeszcze nie zwykła rzędowa czwórka, tylko V8.

To jedyne seryjne V8 na świecie przekraczające znacznie teoretyczny limit dla V8 wynoszący 7500 rpm!

Potęga Alfy Romeo w całej krasie - i to wszystko w 1967 roku, ponad ćwierć wieku wcześniej, niż Honda wypuściła swoje "legendy".
    Alfa Romeo 33 Stradale, auto produkowane seryjnie, w krótkiej serii. Żaden tam wyścigowy bolid, normalne uliczne auto.

    Silnik: 2.0 V8
    Moc: 230-250KM, zależnie od wybranej opcji, przy 8800-9400 rpm.
    Moment: 200 Nm przy 7000 rpm.
    Odcięcie: 10 500 rpm.

    Podsumowując - ponad 120 KM z litra, więcej niż w S2000. Silnik kręcący się jak wściekły, zawstydzający F20C z Integry i to na dodatek jeszcze nie zwykła rzędowa czwórka, tylko V8.

    To jedyne seryjne V8 na świecie przekraczające znacznie teoretyczny limit dla V8 wynoszący 7500 rpm!

    Potęga Alfy Romeo w całej krasie - i to wszystko w 1967 roku, ponad ćwierć wieku wcześniej, niż Honda wypuściła swoje "legendy".
    14 czerwca 2013, 17:55 przez polak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Veno Automotive – Samochód, który wygląda jakby został skradziony z parkingu kolejnej części Batmana, to najnowszy pojazd firmy Veno Automotive SA. Samo jego agresywne spojrzenie powoduje ciarki, ale ze względu na osiągi samochodu będzie można się zachwycać głównie unikalnym designem tylnej części wraz z pięknie świecącymi światłami w całości wykonanymi w technologii LED.Nadwozie o dynamicznych, ostrych, wręcz agresywnych liniach wyraźnie wskazujące na ogromne możliwości sportowe przywodzi na myśl także niewidzialne dla radarów samoloty stealth. Auto jest dostępne w 2 wersjach, jako roadster z odkrytym dachem oraz jako coupé. Moce rzędu 350-700 KM i prędkość maksymalna wynosząca 300-330 km/h w zależności od wersji gwarantują pełne spektrum emocji. Auto, jak każdy rasowy bolid, posiada jedynie system ABS. Wnętrze w niczym nie przypomina ascetycznych wnętrz innych samochodów tego typu. Wszystkie elementy wykonane są ze skóry najwyższej jakości, delikatnie połyskującego aluminium i karbonu.Wszystko wskazuje na to, iż już wkrótce taki samochód będzie można zobaczyć na drogach ponieważ pierwsza sztuka jest na ukończeniu. W produkcji znajdzie sie zaledwie 50 sztuk tego samochodu - każda z tabliczką prezentującą numerem seryjny pojazdu. Zainteresowanych zakupem zapraszamy na www.venoautomotive.com. Ceny netto od 350 tysięcy PLN.
    Samochód, który wygląda jakby został skradziony z parkingu kolejnej części Batmana, to najnowszy pojazd firmy Veno Automotive SA. Samo jego agresywne spojrzenie powoduje ciarki, ale ze względu na osiągi samochodu będzie można się zachwycać głównie unikalnym designem tylnej części wraz z pięknie świecącymi światłami w całości wykonanymi w technologii LED.Nadwozie o dynamicznych, ostrych, wręcz agresywnych liniach wyraźnie wskazujące na ogromne możliwości sportowe przywodzi na myśl także niewidzialne dla radarów samoloty stealth. Auto jest dostępne w 2 wersjach, jako roadster z odkrytym dachem oraz jako coupé. Moce rzędu 350-700 KM i prędkość maksymalna wynosząca 300-330 km/h w zależności od wersji gwarantują pełne spektrum emocji. Auto, jak każdy rasowy bolid, posiada jedynie system ABS. Wnętrze w niczym nie przypomina ascetycznych wnętrz innych samochodów tego typu. Wszystkie elementy wykonane są ze skóry najwyższej jakości, delikatnie połyskującego aluminium i karbonu.Wszystko wskazuje na to, iż już wkrótce taki samochód będzie można zobaczyć na drogach ponieważ pierwsza sztuka jest na ukończeniu. W produkcji znajdzie sie zaledwie 50 sztuk tego samochodu - każda z tabliczką prezentującą numerem seryjny pojazdu. Zainteresowanych zakupem zapraszamy na www.venoautomotive.com. Ceny netto od 350 tysięcy PLN.
    22 maja 2013, 18:39 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Peugeot wraca na górę Pikes Peak. Dokładnie do Pikes Peak International Hill Climb czyli "wyścigu do chmur". To wyjątkowe wydarzenie w kalendarzu imprez motorowych. I to nie tylko ze względu na 20-kilometrową trasę z 156 zakrętami wspinającą się na 4300 m n.p.m, ale również na niesamowite samochody, które stają do rywalizacji. To jedyny wyścig na świecie, który nie narzuca żadnych ograniczeń na maszyny. Inżynierowie mogą iść na całość, a ogranicza ich jedynie wyobraźnia.W tym roku jedną z takich maszyn będzie Peugeot 208 T16 Pikes Peak. Jego wygląd może prowokować do złośliwych komentarzy, ale tutaj wszystko podporządkowane jest osiągom. I nie myślcie, że mówimy tu o osiągach porównywalnych z autami WRC. Nie chodzi nawet o osiągi porównywalne z najszybszym obecnie LaFerrari czy Veyronem.
    Jak widzicie, z Peugeota 208 został tu jedynie kształt karoserii, a i ten został mocno zmieniony. 208 T16 Pikes Peak napędza podwójnie doładowany silnik V6 o pojemności 3,2 litra. Silnik nie zmieściłby się pod maską, w związku z tym umieszczono go centralnie. 886 KM przenoszone jest na wszystkie koła za pomocą 6-biegowej skrzyni sekwencyjnej. Jak wspomnieliśmy pierwsza "setka" to kwestia 1,8 s. Potem jest równie szybko, chociaż już nie tak jak w F1. 0-200 km/h w 4,8 s (LaFerrari potrzebuje na to samo prawie 7 s).Takie osiągi to zasługa nie tylko potężnej mocy, ale również niewielkiej masy. Rurowa konstrukcja i nadwozie z włókna węglowego zdają się stanowić jedynie "opakowanie" dla silnika. Felgi ze stopów magnezu wzorowane są na tych z F1 i obute w monstrualne slicki Michelina. Całe auto waży 875 kg. To gwarantuje symboliczny i spektakularny stosunek mocy do masy (wyrażonej w bhp) wynoszący 1:1.
    24 kwietnia 2013, 13:34 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Bolid Formuły 1 team'u Mercedes... – ...rozłożony na części pierwsze.
    ...rozłożony na części pierwsze.
    16 kwietnia 2013, 8:25 przez Sarge (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    McLaren P1 – Po pierwsze, powstanie jedynie 375 sztuk McLarena P1, a każda w cenie od 1 004 800 euro czyli skromne 4,2 mln zł. Równie imponujące co cena okazują się osiągi P1. Zgodnie z najnowszymi trendami wśród supersamochodów, P1 korzysta z napędu hybrydowego i w sumie legitymuje się mocą 916 KM i 900 Nm! Serce układu stanowi 3,8-litrowe V8 generujące 737 KM i 720 Nm. Wykorzystując cały spalinowo-elektryczny potencjał P1 pierwszą "setkę" osiąga w mniej niż 3 s, a 200 km/h pojawia się na cyfrowej desce rozdzielczej po niecałych 7 s. Maksymalnie nowy bolid McLarena może osiągnąć 350 km/h.
    Po pierwsze, powstanie jedynie 375 sztuk McLarena P1, a każda w cenie od 1 004 800 euro czyli skromne 4,2 mln zł. Równie imponujące co cena okazują się osiągi P1. Zgodnie z najnowszymi trendami wśród supersamochodów, P1 korzysta z napędu hybrydowego i w sumie legitymuje się mocą 916 KM i 900 Nm! Serce układu stanowi 3,8-litrowe V8 generujące 737 KM i 720 Nm. Wykorzystując cały spalinowo-elektryczny potencjał P1 pierwszą "setkę" osiąga w mniej niż 3 s, a 200 km/h pojawia się na cyfrowej desce rozdzielczej po niecałych 7 s. Maksymalnie nowy bolid McLarena może osiągnąć 350 km/h.
    9 marca 2013, 13:44 przez sienka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Silnik V16, pojemność - 1,5 litra, moc - 600KM przy 12 000 obr/min. I to wszystko ponad pół wieku temu!
    20 lutego 2013, 18:12 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Bolid F1 Infiniti Red Bulla – A jaki ryk miał
    A jaki ryk miał
    3 lutego 2013, 17:40 przez masterafik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    A dokładnie bolid Mercedesa składający się z 3200 części. Model nie posiada silnika z powodów ścisłej ochrony planów i schematów konstrukcji motoru.
    19 grudnia 2012, 19:54 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj