Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 14 takich materiałów
    Dzisiaj recenzja grubaska z Milwaukee czyli jazda na Harley'u Davidson'ie Fat Bob. Dzięki za świetną obsługę ekipie z HD Gdańsk. Zapraszam
    26 maja 2018, 11:53 przez Motovlog3city (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Pomalancza – Zakończenie sezonu SCS'17
    Zakończenie sezonu SCS'17
    Pomalancza – Zakończenie sezonu SCS
    Zakończenie sezonu SCS
    Pomalancza – Zakończenie sezonu SCS
    Zakończenie sezonu SCS
    Pomalancza – Maluszek na zakończeniu sezonu SCS.
    Maluszek na zakończeniu sezonu SCS.
    Pomalancza – Zakończenie sezonu SCS'17
    Zakończenie sezonu SCS'17
    26 stycznia 2015, 21:08 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Załoga wykonująca najlepsze boki małym Fiatem.
    5 września 2014, 19:58 przez NightStalker93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    25-lecie Mazdy MX-5 – Mazda MX-5 zadebiutowała w 1989 roku i tak spodobała się kierowcom, że wpisano ją do księgi rekordów Guiness'a jako najlepiej sprzedający się 2-miejscowy sportowy kabriolet w historii. Do dzisiaj sprzedano ponad 900 tys egzemplarzy tego auta.

Pomysł budowy zwinnego roadstera pojawił się w głowie Boba Halla, dziennikarza gazety Motor Trend. Ten ekspert od aut japońskich spotkał się w 1976 roku z Kenichi Yamamoto i Gai Arai, szefami Research and Development Mazdy. Na spotkaniu panowie rozmawiali o nowym modelu samochodu który powinien pojawić się w sprzedaży. Bob Hall zwrócił uwagę na niszę rynkową, która była do zagospodarowania i przekonał szefostwo koncernu do skonstruowania niewielkiego dwumiejscowego auta sportowego. 

Były to czasy kiedy producenci całkowicie porzucili koncepcję 2-miejscowych roadsterów. MX-5 konkurować mogła tylko z jednym autem tego typu – Alfą Romeo Spider.

Pierwszy prototyp o oznaczeniu P729 skontrowano w 1986 roku, ale prace nad projektem trwały jeszcze kolejne trzy lata. Dopiero w 1989 roku została ukończona ostateczna wersja samochodu. Nazwa jaką nadano nowemu modelowi pochodzi od Mazda Experiment projekt numer 5.
    Mazda MX-5 zadebiutowała w 1989 roku i tak spodobała się kierowcom, że wpisano ją do księgi rekordów Guiness'a jako najlepiej sprzedający się 2-miejscowy sportowy kabriolet w historii. Do dzisiaj sprzedano ponad 900 tys egzemplarzy tego auta.

    Pomysł budowy zwinnego roadstera pojawił się w głowie Boba Halla, dziennikarza gazety Motor Trend. Ten ekspert od aut japońskich spotkał się w 1976 roku z Kenichi Yamamoto i Gai Arai, szefami Research and Development Mazdy. Na spotkaniu panowie rozmawiali o nowym modelu samochodu który powinien pojawić się w sprzedaży. Bob Hall zwrócił uwagę na niszę rynkową, która była do zagospodarowania i przekonał szefostwo koncernu do skonstruowania niewielkiego dwumiejscowego auta sportowego.

    Były to czasy kiedy producenci całkowicie porzucili koncepcję 2-miejscowych roadsterów. MX-5 konkurować mogła tylko z jednym autem tego typu – Alfą Romeo Spider.

    Pierwszy prototyp o oznaczeniu P729 skontrowano w 1986 roku, ale prace nad projektem trwały jeszcze kolejne trzy lata. Dopiero w 1989 roku została ukończona ostateczna wersja samochodu. Nazwa jaką nadano nowemu modelowi pochodzi od Mazda Experiment projekt numer 5.