Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 18 takich materiałów
    19 października 2023, 23:30 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polonez Caro plus był ostatnią znaczącą modernizacją tego samochodu. Dziś pokażę wam ten model w dość nietypowej wersji którą wyprodukowano w ilości 400 sztuk!
    7 maja 2023, 23:03 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak Wam się podoba nowy nabytek?
    Za hajsik zarobiony na YouTube postanowiłem kupić motocykl YAMAHĘ DT 125 z 1991r.
    Historia lubi zataczać koło ! DT-ę posiadałem już 9 lat temu w wieku 16 lat śmigałem podobną na A1
    Po latach zawitała ponownie do mojego garażu.
    Kupując tego wyeksploatowanego sprzęta chciałbym pokazać zwłaszcza młodszym i tym z mniejszymi zasobami gotówki, że początki z przygodą ENDURO nie muszą być drogie.
    Więcej o moich planach dowiecie się w filmiku
    Ruszamy z projektem BIEDA ENDURO!
    Piona
    28 stycznia 2019, 21:56 przez ~dt125yamaha | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.siwekmoto.pl

    Fieśka 1.3 '97 i Tikobot 0.8 '95 – Niby nic ale własne 
Tikobotem nie raz uciekałem wściekłym golfom.  Mówcie co chcecie na temat tego samochodziku, ale jak tylko będę miał ku temu dobrą okazję, to na bank kupie sobie jeszcze jednego 
Fieśka jest bardziej leniwa, ale wiadomo, czerwony kolor robi swoje 
Obydwa wozy full stock spec, premium bieda edyszyn - czyli z bajerów tylko grzana tylna szyba, ale nie cała
    Niby nic ale własne
    Tikobotem nie raz uciekałem wściekłym golfom. Mówcie co chcecie na temat tego samochodziku, ale jak tylko będę miał ku temu dobrą okazję, to na bank kupie sobie jeszcze jednego
    Fieśka jest bardziej leniwa, ale wiadomo, czerwony kolor robi swoje
    Obydwa wozy full stock spec, premium bieda edyszyn - czyli z bajerów tylko grzana tylna szyba, ale nie cała
    6 maja 2016, 18:18 przez Black13mklr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Jak tanim kosztem zrobić glebę v2 –
    5 maja 2015, 13:19 przez Bartek27828 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Vag lubuski i okolice

    Projekt mojego Golfa II – 1990 rok wersja wyposażenia CL, seryjnie w silniku 1.6 PN czyli totalna bieda. 
Aktualnie:
-SILNIK: 2.0 16v 9a 136 PS i 180 Nm ,
-UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia AYK od Passata B3+hydrauliczne sprzęgło,
-UKŁAD HAMULCOWY: przód 256mm wentylowane, tył tarcze 226mm, klocki RoadHouse,korektor siły hamowania, całość zasilana pompą 22mm od B3 GT 16v,
-ZAWIESZENIE: przód: odmalowane wahacze+nowe tuleje, końcówki i sworznie Febi, dołożony stabilizator od Corrado G60, amortyzatory oryginalne od diesla+sprężyny czerwone około -60mm,
tył: belka ze stabilizatorem na nowych tulejach, amortyzatory podobnie jak z przodu.

Ogólnie samochód już jeździł, jednak jeszcze bardzo dużo pracy mnie czeka.
    1990 rok wersja wyposażenia CL, seryjnie w silniku 1.6 PN czyli totalna bieda.
    Aktualnie:
    -SILNIK: 2.0 16v 9a 136 PS i 180 Nm ,
    -UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia AYK od Passata B3+hydrauliczne sprzęgło,
    -UKŁAD HAMULCOWY: przód 256mm wentylowane, tył tarcze 226mm, klocki RoadHouse,korektor siły hamowania, całość zasilana pompą 22mm od B3 GT 16v,
    -ZAWIESZENIE: przód: odmalowane wahacze+nowe tuleje, końcówki i sworznie Febi, dołożony stabilizator od Corrado G60, amortyzatory oryginalne od diesla+sprężyny czerwone około -60mm,
    tył: belka ze stabilizatorem na nowych tulejach, amortyzatory podobnie jak z przodu.

    Ogólnie samochód już jeździł, jednak jeszcze bardzo dużo pracy mnie czeka.