Szukaj
Znalazłem 18 takich materiałów
Za hajsik zarobiony na YouTube postanowiłem kupić motocykl YAMAHĘ DT 125 z 1991r.
Historia lubi zataczać koło ! DT-ę posiadałem już 9 lat temu w wieku 16 lat śmigałem podobną na A1
Po latach zawitała ponownie do mojego garażu.
Kupując tego wyeksploatowanego sprzęta chciałbym pokazać zwłaszcza młodszym i tym z mniejszymi zasobami gotówki, że początki z przygodą ENDURO nie muszą być drogie.
Więcej o moich planach dowiecie się w filmiku
Ruszamy z projektem BIEDA ENDURO!
Piona
Tikobotem nie raz uciekałem wściekłym golfom. Mówcie co chcecie na temat tego samochodziku, ale jak tylko będę miał ku temu dobrą okazję, to na bank kupie sobie jeszcze jednego
Fieśka jest bardziej leniwa, ale wiadomo, czerwony kolor robi swoje
Obydwa wozy full stock spec, premium bieda edyszyn - czyli z bajerów tylko grzana tylna szyba, ale nie cała
Aktualnie:
-SILNIK: 2.0 16v 9a 136 PS i 180 Nm ,
-UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia AYK od Passata B3+hydrauliczne sprzęgło,
-UKŁAD HAMULCOWY: przód 256mm wentylowane, tył tarcze 226mm, klocki RoadHouse,korektor siły hamowania, całość zasilana pompą 22mm od B3 GT 16v,
-ZAWIESZENIE: przód: odmalowane wahacze+nowe tuleje, końcówki i sworznie Febi, dołożony stabilizator od Corrado G60, amortyzatory oryginalne od diesla+sprężyny czerwone około -60mm,
tył: belka ze stabilizatorem na nowych tulejach, amortyzatory podobnie jak z przodu.
Ogólnie samochód już jeździł, jednak jeszcze bardzo dużo pracy mnie czeka.
1 2 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 następna »