Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 87 takich materiałów
    Mechanizm różnicowy wykonany z klocków lego. Napęd przenoszony jest na obudowę za pomocą koła które ma w środku wywiercony otwór żeby nie kręciło się razem z jedną z półosiek.
    Link do budowy: http://www.youtube.com/watch?v=40rRYAR3oL0&feature=youtu.be
    1 grudnia 2013, 20:51 przez cyqor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Taki widok zastałem w sobotę niedaleko mojego bloku – Link do filmiku gdy auta się palą: http://youtu.be/hxKspdGOc70

Nie życzę nikomu
    Link do filmiku gdy auta się palą: http://youtu.be/hxKspdGOc70

    Nie życzę nikomu
    14 października 2013, 21:21 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    E30 MTII M52B28TU TH-LINE – Be My Wife
    Be My Wife
    13 września 2013, 12:43 przez brychuE30 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    CORSA B Swap 1.4 na 2.5 V6 C.D. 2 – Macie tutaj 3 zdjęcia oraz na samym dole link do filmiku youtube w trakcie PRAWIE złożonego silnika, ważne że już siedzi, ale jeszcze nie na łapach. Przyszł płaskie koło zamachowe lecz śruby mocujące są od dwumasa, nie pełny gwint, zamówiłem te od płaskiego więc nie patrzcie na te podkładki które są zamocowane w kole, chciałem tylko na chwilkę odpalić, ale niestety nie doszło do tego gdyż akumulator mam padnięty po 1,5 miesiącach leżał w garażu. W tym tyg zamówione będzie sprzęgło od Calibry c20xe 16v 150 KM kompletne, zakładamy skrzynię f16, mocujemy na tylnej środkowej łapie z  podkładką 10 mm, mocujemy na lewej łapie skrzyni i silnik już siedzi! A to wszystko już w następny weekend, odnośnie z prośbą do wszystkich marek, czy to Audi, BMW, Opel Wolksvagen czy Honda... Wstawiajcie swoje projekty bo trochę niektóre zdj tych super nowoczesnych aut trochę już nudzą, wiem, że są śliczne, ale myślę że powinien znaleźć się tutaj dział dla projektów i swapów własnymi rękoma zrobionych aut! z Pozdrowieniami! następne zdjęcia dojdą. Elektronikę już mam ogarniętą wszystko jest na cacy, za 2 tyg już wyjeżdżam. Tutaj macie link do yt.: http://www.youtube.com/watch?v=pRF9Yk8YQsg&feature=youtu.be
    Macie tutaj 3 zdjęcia oraz na samym dole link do filmiku youtube w trakcie PRAWIE złożonego silnika, ważne że już siedzi, ale jeszcze nie na łapach. Przyszł płaskie koło zamachowe lecz śruby mocujące są od dwumasa, nie pełny gwint, zamówiłem te od płaskiego więc nie patrzcie na te podkładki które są zamocowane w kole, chciałem tylko na chwilkę odpalić, ale niestety nie doszło do tego gdyż akumulator mam padnięty po 1,5 miesiącach leżał w garażu. W tym tyg zamówione będzie sprzęgło od Calibry c20xe 16v 150 KM kompletne, zakładamy skrzynię f16, mocujemy na tylnej środkowej łapie z podkładką 10 mm, mocujemy na lewej łapie skrzyni i silnik już siedzi! A to wszystko już w następny weekend, odnośnie z prośbą do wszystkich marek, czy to Audi, BMW, Opel Wolksvagen czy Honda... Wstawiajcie swoje projekty bo trochę niektóre zdj tych super nowoczesnych aut trochę już nudzą, wiem, że są śliczne, ale myślę że powinien znaleźć się tutaj dział dla projektów i swapów własnymi rękoma zrobionych aut! z Pozdrowieniami! następne zdjęcia dojdą. Elektronikę już mam ogarniętą wszystko jest na cacy, za 2 tyg już wyjeżdżam. Tutaj macie link do yt.: http://www.youtube.com/watch?v=pRF9Yk8YQsg&feature=youtu.be
    11 sierpnia 2013, 21:55 przez Testarossaxxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (22)
    Źródło:

    własne

    Alpina B10 Bi-Turbo – Samochód zaprezentowany w 1989r. "be dziesiątka"  była uznawana nieoficjalnie jako najszybszy sedan w latach 1989-1996r. Głównymi rywalami tego autka była takie samochody jak Lotus Omega, BMW M5 E34, Mercedes 500E, Audi RS2.
Alpina B10 Bi-Turbo bazowała na modelu BMW E34 535i (M30B35), Alpina po za pakietem dokładek, felg i emblematów wyposażyła silnik w dwie równoległe turbo sprężarki Garrett T25 w rezultacie moc i moment obrotowy diametralnie wrosły. Niestety model jest bardzo rzadkim okazem, gdyż wyprodukowano zaledwie 507 sztuk(swoją drogą BMW E60 M5 posiada moc 507 koni mechanicznych).

liczba cylidrów - 6R
pojemność - 3430cm³
moc maksymalna kW/KM - 265/360
maksymalny momnent obrotowy Nm - 520
przyśpieszenie 0-100km/h - 5.6s
prędkość maksymalna - około 290km/h
    Samochód zaprezentowany w 1989r. "be dziesiątka" była uznawana nieoficjalnie jako najszybszy sedan w latach 1989-1996r. Głównymi rywalami tego autka była takie samochody jak Lotus Omega, BMW M5 E34, Mercedes 500E, Audi RS2.
    Alpina B10 Bi-Turbo bazowała na modelu BMW E34 535i (M30B35), Alpina po za pakietem dokładek, felg i emblematów wyposażyła silnik w dwie równoległe turbo sprężarki Garrett T25 w rezultacie moc i moment obrotowy diametralnie wrosły. Niestety model jest bardzo rzadkim okazem, gdyż wyprodukowano zaledwie 507 sztuk(swoją drogą BMW E60 M5 posiada moc 507 koni mechanicznych).

    liczba cylidrów - 6R
    pojemność - 3430cm³
    moc maksymalna kW/KM - 265/360
    maksymalny momnent obrotowy Nm - 520
    przyśpieszenie 0-100km/h - 5.6s
    prędkość maksymalna - około 290km/h
    9 sierpnia 2013, 15:26 przez Cherry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Alpina B8 4.6 – "be ósmeka" bazowała na modelu BMW e36 328i, produkowana była w latach 1995-1998. Jednostka napędowa pochodziła z modelu e39 540i(M62B44), alpina trochę zmodyfikowała silnik uzyskując większą pojemność, moc oraz momnent obrotowy.

liczba cylidrów - 8 w układzie V
pojemność - 4619cm³
moc maksymalna kW/KM - 245/333
maksymalny momnent obrotowy Nm - 470
przyśpieszenie 0-100km/h - 5.6s
prędkość maksymalna - ponad 280km/h

Jak wstawka się spodoba opisze więcej modeli Alpiny
    "be ósmeka" bazowała na modelu BMW e36 328i, produkowana była w latach 1995-1998. Jednostka napędowa pochodziła z modelu e39 540i(M62B44), alpina trochę zmodyfikowała silnik uzyskując większą pojemność, moc oraz momnent obrotowy.

    liczba cylidrów - 8 w układzie V
    pojemność - 4619cm³
    moc maksymalna kW/KM - 245/333
    maksymalny momnent obrotowy Nm - 470
    przyśpieszenie 0-100km/h - 5.6s
    prędkość maksymalna - ponad 280km/h

    Jak wstawka się spodoba opisze więcej modeli Alpiny
    7 sierpnia 2013, 19:49 przez Cherry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Toyota Starlet P6 – Druga generacja Starlet, produkowana w latach 1978-1984. Kolejne generacje jak wiadomo mają napęd na przód, natomiast P6 posiada jeszcze RWD. Najlepsza wersja na rynku japońskim, to 1300 S, posiadająca silnik 1.3L o mocy 72 KM i 5-biegową skrzynię manualną. Ta generacja Starlet znana jest również z innej strony. Mam na myśli wyścigi. Samochód ten, w wyścigowej specyfikacji posiadał silnik 1.3L o mocy 180 KM. Niewiele?? Być może dzisiaj, ale nie na początku lat 70! Dodatkowo, posiadał DOHC oraz był wolnossący! Jednostka o której mowa, to kultowy 3K-R (137e), produkowany przez Toyotę w limitowanych ilościach, wyłącznie na potrzeby wyścigów. Na rynku wtórnym, ceny za ten silnik potrafią obecnie dochodzić do 50 tys. dolarów (ponad 150 tys. zł). Egzemplarz tego silnika znajduje się też w Toyota Megaweb Museum w Japonii. Można znaleźć nieoficjalne informacje, że koszt wyprodukowania jednego silnika 3K-R w latach 70, wynosił 100 tys. dolarów (ponad 315 tys. zł), a powstało ich podobno tylko 20-25 sztuk. Tak jeżdżą wyścigowe Starlet: http://youtu.be/_Q_0o3O5ZU4?t=50s Zawody z samochodami (Toyota Starlet & Nissan Sunny) mającymi korzenie w specyfikacjach z lat 70/80 odbywają się do dzisiaj: http://youtu.be/hDMgQTsO2mc
    Druga generacja Starlet, produkowana w latach 1978-1984. Kolejne generacje jak wiadomo mają napęd na przód, natomiast P6 posiada jeszcze RWD. Najlepsza wersja na rynku japońskim, to 1300 S, posiadająca silnik 1.3L o mocy 72 KM i 5-biegową skrzynię manualną. Ta generacja Starlet znana jest również z innej strony. Mam na myśli wyścigi. Samochód ten, w wyścigowej specyfikacji posiadał silnik 1.3L o mocy 180 KM. Niewiele?? Być może dzisiaj, ale nie na początku lat 70! Dodatkowo, posiadał DOHC oraz był wolnossący! Jednostka o której mowa, to kultowy 3K-R (137e), produkowany przez Toyotę w limitowanych ilościach, wyłącznie na potrzeby wyścigów. Na rynku wtórnym, ceny za ten silnik potrafią obecnie dochodzić do 50 tys. dolarów (ponad 150 tys. zł). Egzemplarz tego silnika znajduje się też w Toyota Megaweb Museum w Japonii. Można znaleźć nieoficjalne informacje, że koszt wyprodukowania jednego silnika 3K-R w latach 70, wynosił 100 tys. dolarów (ponad 315 tys. zł), a powstało ich podobno tylko 20-25 sztuk. Tak jeżdżą wyścigowe Starlet: http://youtu.be/_Q_0o3O5ZU4?t=50s Zawody z samochodami (Toyota Starlet & Nissan Sunny) mającymi korzenie w specyfikacjach z lat 70/80 odbywają się do dzisiaj: http://youtu.be/hDMgQTsO2mc
    7 sierpnia 2013, 15:19 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nowa Warszawa – Nowa Warszawa

Pol­ska mo­to­ry­za­cja po­wo­li się od­ra­dza. Na razie bar­dzo nie­śmia­ło, przede wszyst­kim na de­skach kre­ślar­skich i w ga­ra­żach fa­scy­na­tów. Można jed­nak od­waż­nie po­wie­dzieć, że duch w na­ro­dzie nie zgi­nął.

Jakiś czas temu grupa za­pa­leń­ców roz­po­czę­ła "wy­ścig na Sy­re­ny Sport". Trzy nie­za­leż­ne ekipy po­sta­no­wi­ły wskrze­sić "ce­sa­rzo­wą szos". Tak po­ja­wi­ły się re­pli­ki Sy­re­ny Sport - "naj­pięk­niej­sze­go sa­mo­cho­du zza że­la­znej kur­ty­ny".

Dwóch pro­jek­tan­tów z Wro­cła­wia także po­sta­no­wi­ło oddać hołd pol­skiej mo­to­ry­za­cji. Mi­chał i Paweł Ko­zioł­ko­wie chcą zbu­do­wać na­stęp­cę FSO War­sza­wy.

Ini­cja­ty­wą prze­wod­nią pro­jek­tu jest po­łą­cze­nie in­no­wa­cyj­no­ści po­jaz­du na miarę XXI wiwku z re­tro­de­si­gnem cha­rak­te­ry­stycz­nym dla kul­to­we­go auta.

Prace są już na mocno za­awan­so­wa­nym eta­pie. Jak za­po­wia­da ini­cja­tor przed­się­wzię­cia za kil­ka­na­ście mie­się­cy po­wi­nien po­ja­wić się pro­to­typ.

Sama kon­struk­cja bę­dzie ba­zo­wać na BMW M5, prze­ka­za­nej eki­pie przez bel­gij­skie­go in­we­sto­ra. Ka­ro­se­ria i wnę­trze zo­sta­ły za­pro­jek­to­wa­ne od nowa. W po­rów­na­niu do BMW M5 roz­staw osi bę­dzie więk­szy o 8 cm. Pod maską znaj­dzie się 5-li­tro­wy sil­nik V10 o mocy 600 KM po­cho­dzą­cy z ba­war­skie­go mo­de­lu.

Bu­do­wa pierw­sze­go eg­zem­pla­rza po­chło­nie około pół mi­lio­na zło­tych. Moce prze­ro­bo­we ob­li­czo­ne są na trzy sa­mo­cho­dy rocz­nie – do­ce­lo­wo ma po­wstać 10 sztuk. Pre­mie­ro­wy pokaz pro­to­ty­po­we­go auta za­pla­no­wa­ny jest na maj/czer­wiec 2014 na zamku w Klicz­ko­wie.

Do pro­jek­tu do­łą­czy­ły także Pol­skie firmy, które wspie­ra­ją przed­się­wzię­cie re­kla­mą, fi­nan­so­wo, w for­mie prze­ka­za­nych czę­ści, a także słu­żą­ce po­mo­cą przy wy­ko­na­niu  po­szcze­gól­nych ele­men­tów auta. Cały pro­jekt udaje się re­ali­zo­wać dzię­ki po­łą­cze­niu sił ekipy New War­saw i firmy Abo­ut-S.

Do­dat­ko­wo przy pro­jek­cie współ­pra­cu­ją: E-pro­to­ty­py.​pl, 3r­Stu­dio, Novol, Le­xa­ni, Tenzi, Ga­le­ria In­di­go, Urban, We're­4de­ta­iling, Mind­field pro­ject, In­ter­me­dio, Pe­tro­ba­za, In­vent, Ae­ro­graf Piotr Par­czew­ski, Mad­pi­xel.​pl
    Nowa Warszawa

    Pol­ska mo­to­ry­za­cja po­wo­li się od­ra­dza. Na razie bar­dzo nie­śmia­ło, przede wszyst­kim na de­skach kre­ślar­skich i w ga­ra­żach fa­scy­na­tów. Można jed­nak od­waż­nie po­wie­dzieć, że duch w na­ro­dzie nie zgi­nął.

    Jakiś czas temu grupa za­pa­leń­ców roz­po­czę­ła "wy­ścig na Sy­re­ny Sport". Trzy nie­za­leż­ne ekipy po­sta­no­wi­ły wskrze­sić "ce­sa­rzo­wą szos". Tak po­ja­wi­ły się re­pli­ki Sy­re­ny Sport - "naj­pięk­niej­sze­go sa­mo­cho­du zza że­la­znej kur­ty­ny".

    Dwóch pro­jek­tan­tów z Wro­cła­wia także po­sta­no­wi­ło oddać hołd pol­skiej mo­to­ry­za­cji. Mi­chał i Paweł Ko­zioł­ko­wie chcą zbu­do­wać na­stęp­cę FSO War­sza­wy.

    Ini­cja­ty­wą prze­wod­nią pro­jek­tu jest po­łą­cze­nie in­no­wa­cyj­no­ści po­jaz­du na miarę XXI wiwku z re­tro­de­si­gnem cha­rak­te­ry­stycz­nym dla kul­to­we­go auta.

    Prace są już na mocno za­awan­so­wa­nym eta­pie. Jak za­po­wia­da ini­cja­tor przed­się­wzię­cia za kil­ka­na­ście mie­się­cy po­wi­nien po­ja­wić się pro­to­typ.

    Sama kon­struk­cja bę­dzie ba­zo­wać na BMW M5, prze­ka­za­nej eki­pie przez bel­gij­skie­go in­we­sto­ra. Ka­ro­se­ria i wnę­trze zo­sta­ły za­pro­jek­to­wa­ne od nowa. W po­rów­na­niu do BMW M5 roz­staw osi bę­dzie więk­szy o 8 cm. Pod maską znaj­dzie się 5-li­tro­wy sil­nik V10 o mocy 600 KM po­cho­dzą­cy z ba­war­skie­go mo­de­lu.

    Bu­do­wa pierw­sze­go eg­zem­pla­rza po­chło­nie około pół mi­lio­na zło­tych. Moce prze­ro­bo­we ob­li­czo­ne są na trzy sa­mo­cho­dy rocz­nie – do­ce­lo­wo ma po­wstać 10 sztuk. Pre­mie­ro­wy pokaz pro­to­ty­po­we­go auta za­pla­no­wa­ny jest na maj/czer­wiec 2014 na zamku w Klicz­ko­wie.

    Do pro­jek­tu do­łą­czy­ły także Pol­skie firmy, które wspie­ra­ją przed­się­wzię­cie re­kla­mą, fi­nan­so­wo, w for­mie prze­ka­za­nych czę­ści, a także słu­żą­ce po­mo­cą przy wy­ko­na­niu po­szcze­gól­nych ele­men­tów auta. Cały pro­jekt udaje się re­ali­zo­wać dzię­ki po­łą­cze­niu sił ekipy New War­saw i firmy Abo­ut-S.

    Do­dat­ko­wo przy pro­jek­cie współ­pra­cu­ją: E-pro­to­ty­py.​pl, 3r­Stu­dio, Novol, Le­xa­ni, Tenzi, Ga­le­ria In­di­go, Urban, We're­4de­ta­iling, Mind­field pro­ject, In­ter­me­dio, Pe­tro­ba­za, In­vent, Ae­ro­graf Piotr Par­czew­ski, Mad­pi­xel.​pl
    16 lipca 2013, 20:35 przez pawel3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Moje skromne 406, 2.0HDi 90KM – Na zegarze 300tys km i niech mi nie mówią, że Francuzy są "be"
    Na zegarze 300tys km i niech mi nie mówią, że Francuzy są "be"
    12 lipca 2013, 23:09 przez Tobi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Ta, wiem, że Diesel, że ma chałowe lampy z tyłu – że kombi i w ogóle be, ale baaaaardzo mi się to foto podoba!
    że kombi i w ogóle be, ale baaaaardzo mi się to foto podoba!
    7 lipca 2013, 23:29 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)