Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 90 takich materiałów
    Bawarka –
    17 lutego 2016, 17:29 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E49 – A tak od tyłu prezentuje się moja Bawarka.
    A tak od tyłu prezentuje się moja Bawarka.
    BMW e39 – Mój pierwszy samochód BMW E39 520 na podwójnym vanosie o mocy 170KM z 2002r. kupiony za ciężko zarobione pieniądze.  Jak się spodoba to dodam więcej zdjęć. Nie długo ruszam z projektem jeśli ktoś będzie chciał będę wrzucał zdjęcia z postępów prac nad moją ukochaną Bawarką. Pozdrawiam motokillerow.
    Mój pierwszy samochód BMW E39 520 na podwójnym vanosie o mocy 170KM z 2002r. kupiony za ciężko zarobione pieniądze. Jak się spodoba to dodam więcej zdjęć. Nie długo ruszam z projektem jeśli ktoś będzie chciał będę wrzucał zdjęcia z postępów prac nad moją ukochaną Bawarką. Pozdrawiam motokillerow.
    BMW E9 – Idealna bawarka.
    Idealna bawarka.
    Piękna Bawarka – E23 spotkana w Otwocku. Dobry klasyk.
    E23 spotkana w Otwocku. Dobry klasyk.
    14 grudnia 2015, 12:08 przez Jackass89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    wlasne

    Prawdopodobnie najmocniejsze BMW e36 cabrio w Polsce i pierwsza próba na mokrym asfalcie w Mrągowie.

    Jeden z naszych Czytelników podesłał najnowszy projekt Łysego. Jest to uturbione e36 cabrio z silnikiem po swapie na m50b25 i kutym strokerze na 2.9-litra. Na obecnym strojeniu Bawarka dysponuje mocą 521 koni mechanicznych i maksymalnym momentem obrotowym 595 Nm.

    Panewki King Racing, tłoki Wiseco, korbowody K1, uszczelka pod głowicą Athena. Głowica została obrobiona oraz poddana testom na szczelność i mikropęknięcia. Stopień sprezania 8,5. 1 Turbo to precision turbo 6262, kolektor ssący to ks racing, wtryski 850cc, pompa paliwa bosch 040, listwa wtryskowa wraz z regulatorem ciśnienia paliwa ori m50. Komputer sterujący EMU. Dwa WG 45mm. Kolektor wydechowy na twin scrollu. Wydech przelotowy na jednym tłumiku 3". Dolot od turbo 63mm przechodzące przy ic w 76mm. Wychodzi z ic 76mm i przechodzi w 100mm. Przepustnica 100mm ic fmic 600x300x76. Za przeniesienie napędu odpowiada sprzęgło dwutarczowe ze wzmocnionym dociskiem z M3. Hamulce tyl z m3. Mocowania wózka dyfra zostały wzmocnione przez dedykowane wzmocnienia od FTWL Motorsport. Obręcze 17-calowe z M3, a na nich federale rsr 255/40/17 i drugi komplet felg z oponami toyo r888 235/40/17.
    BMW e36 – Pierwsze śniegi z moją Bawarka.
    Pierwsze śniegi z moją Bawarka.
    Bawarka –
    11 października 2015, 16:13 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    E36 – Moja bawarka po raz kolejny, trochę zabawy i wyszło ciekawie.
    Moja bawarka po raz kolejny, trochę zabawy i wyszło ciekawie.
    10 sierpnia 2015, 11:33 przez pietras5619 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne