Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 148 takich materiałów
    5 sierpnia 2014, 14:55 przez poldek312 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Prezentacja działania nowego licznika w Passacie B8. Co sądzicie?
    Wnętrze nowego Passata B8 – Po raz pierwszy w Passacie B8 zastosowano ekran zamiast standardowego licznika.
    Po raz pierwszy w Passacie B8 zastosowano ekran zamiast standardowego licznika.
    VW Passat B8 Styl i Elegancja z nutką drapieżności! – Oto nowy Passat B8. Zaprojektowany tak naprawdę od początku choć wielu twierdzi, że jest identyczny z poprzednikiem.
    Oto nowy Passat B8. Zaprojektowany tak naprawdę od początku choć wielu twierdzi, że jest identyczny z poprzednikiem.
    2015 VW Passat B8 -tył – Trochę z Golfa, trochę ze starego Passata. Mogli się bardziej postarać.
    Trochę z Golfa, trochę ze starego Passata. Mogli się bardziej postarać.
    4 lipca 2014, 0:37 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    netcarshow

    2015 VW Passat B8 -przód – Nowy Passat, kolejne auto z cyklu "znajdź 10 różnic", w środku na szczęście nieco lepiej.
    Nowy Passat, kolejne auto z cyklu "znajdź 10 różnic", w środku na szczęście nieco lepiej.
    4 lipca 2014, 0:34 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    netcarshow

    Tak wygląda zupełnie nowy Volkswagen Passat (B8) – Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła. 

W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
    Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła.

    W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

    Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
    Audi A4 B8 –
    16 czerwca 2014, 23:33 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    13 czerwca 2014, 17:31 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj