Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 275 takich materiałów
    Przedstawiamy Wam pierwszy materiał z nowej serii na kanale, która traktuje o właścicielach i ich samochodach. Cars Infected Stories to seria, w której główną role pełnicie Wy oraz wasze auta. W dzisiejszym filmie Sebastian opowiada o swoim A4 B6, które zaczęło swoi żywot jako 1.9TDI z przednim napędem, a w tym momencie siedzi tam 2.7 BiTurbo z napędem Quattro. Takie szalone projekty kochamy!
    3 czerwca 2022, 16:53 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 911 Turbo 3.3 – Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez niemiecką markę Porsche od 1963 roku. Druga generacja 911 została zaprezentowana po raz pierwszy w 1974 roku. Samochód otrzymał kod fabryczny 930 i był tak naprawdę głęboko zmodernizowanym poprzednikiem, od którego odróżniał się m.in. usztywnioną karoserią, nowym, masywniejszym pasem przednim z zabudowanymi zderzakami, a także przemodelowanym tyłem z równie odmienionym kształtem zderzaków. Samochód wytwarzano w wielu wersjach wyposażeniowych, a także - podobnie jak pierwszą generację - również oferowano jako coupe i targę. Najsilniejszym dostępnym silnikiem w 930 jest 3,3-litrowe B6 turbo, które wytwarza moc maksymalną 300 KM i moment obrotowy 412 Nm. Samochód przyspiesza 0-100 km/h w 4,8 sekund, a prędkość maksymalna wynosi 261 km/h.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez niemiecką markę Porsche od 1963 roku. Druga generacja 911 została zaprezentowana po raz pierwszy w 1974 roku. Samochód otrzymał kod fabryczny 930 i był tak naprawdę głęboko zmodernizowanym poprzednikiem, od którego odróżniał się m.in. usztywnioną karoserią, nowym, masywniejszym pasem przednim z zabudowanymi zderzakami, a także przemodelowanym tyłem z równie odmienionym kształtem zderzaków. Samochód wytwarzano w wielu wersjach wyposażeniowych, a także - podobnie jak pierwszą generację - również oferowano jako coupe i targę. Najsilniejszym dostępnym silnikiem w 930 jest 3,3-litrowe B6 turbo, które wytwarza moc maksymalną 300 KM i moment obrotowy 412 Nm. Samochód przyspiesza 0-100 km/h w 4,8 sekund, a prędkość maksymalna wynosi 261 km/h.
    Porsche 914/6 – Sportowy samochód osobowy produkowany przez niemiecką firmę Porsche w latach 1969-1975 we współpracy z koncernem Volkswagen. Samochód jest przez wielu nie uważany za prawdziwe Porsche, skąd potoczne określenie Volks-Porsche. Powstawały odmiany 1700, 1800 i 2000 w dwóch wersjach, z czterema i sześcioma cylindrami, o mocach odpowiednio 76-110 KM. Najsilniejszym dostępnym silnikiem było dwulitrowe B6 o mocy 112 KM w wersji 914/6, dzięki któremu samochód osiągał prędkość maksymalną 201 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,3 sekundy, lecz w kilku egzemplarzach powstał też model 916, ze 190-konnym silnikiem Porsche 911, który był odmianą modelu Porsche 914/6. W roku 1969, z okazji 60. rocznicy urodzin szefa firmy, dr Ferdynanda Porsche powstał prototyp 914 z 8-cylindrowym silnikiem o mocy 260 KM, który otrzymał oznaczenie 914/8. Łącznie powstało 119,000 egzemplarzy Porsche 914, z czego 3332 miało zamontowany oryginalny, dwulitrowy, sześciocylindrowy silnik Porsche.
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez niemiecką firmę Porsche w latach 1969-1975 we współpracy z koncernem Volkswagen. Samochód jest przez wielu nie uważany za prawdziwe Porsche, skąd potoczne określenie Volks-Porsche. Powstawały odmiany 1700, 1800 i 2000 w dwóch wersjach, z czterema i sześcioma cylindrami, o mocach odpowiednio 76-110 KM. Najsilniejszym dostępnym silnikiem było dwulitrowe B6 o mocy 112 KM w wersji 914/6, dzięki któremu samochód osiągał prędkość maksymalną 201 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,3 sekundy, lecz w kilku egzemplarzach powstał też model 916, ze 190-konnym silnikiem Porsche 911, który był odmianą modelu Porsche 914/6. W roku 1969, z okazji 60. rocznicy urodzin szefa firmy, dr Ferdynanda Porsche powstał prototyp 914 z 8-cylindrowym silnikiem o mocy 260 KM, który otrzymał oznaczenie 914/8. Łącznie powstało 119,000 egzemplarzy Porsche 914, z czego 3332 miało zamontowany oryginalny, dwulitrowy, sześciocylindrowy silnik Porsche.
    Porsche 959 – Supersamochód klasy kompaktowej produkowany przez niemiecką firmę Porsche w latach 1986-1989. Premiera 959 miała miejsce we wrześniu 1985 roku na salonie samochodowym we Frankfurcie. W chwili swojego debiutu Porsche 959 było najszybszym seryjnie produkowanym samochodem na świecie osiągając prędkość maksymalną 317 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 3,7 sekund. W samochodzie jak na lata produkcji, zastosowano szereg nowatorskich rozwiązań technicznych: nadwozie z kevlaru i aluminium, zaawansowany napęd na wszystkie koła czy silnik wyposażony w system doładowania - na niższych obrotach mniejsza z turbosprężarek wspomagała pracę trzech cylindrów, a przy wyższych druga turbina ładowała wszystkie sześć cylindrów, dzięki temu silnik B6 o pojemności tylko 2,8 l, który pochodzi z Porsche 956 generuje moc maksymalną 450KM oraz moment obrotowy 500 Nm. Powstała wersja 959 S, która miała bardziej skąpe wyposażenie, jednak dzięki lżejszemu nadwoziu charakteryzowała się lepszymi osiągami.
    Supersamochód klasy kompaktowej produkowany przez niemiecką firmę Porsche w latach 1986-1989. Premiera 959 miała miejsce we wrześniu 1985 roku na salonie samochodowym we Frankfurcie. W chwili swojego debiutu Porsche 959 było najszybszym seryjnie produkowanym samochodem na świecie osiągając prędkość maksymalną 317 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 3,7 sekund. W samochodzie jak na lata produkcji, zastosowano szereg nowatorskich rozwiązań technicznych: nadwozie z kevlaru i aluminium, zaawansowany napęd na wszystkie koła czy silnik wyposażony w system doładowania - na niższych obrotach mniejsza z turbosprężarek wspomagała pracę trzech cylindrów, a przy wyższych druga turbina ładowała wszystkie sześć cylindrów, dzięki temu silnik B6 o pojemności tylko 2,8 l, który pochodzi z Porsche 956 generuje moc maksymalną 450KM oraz moment obrotowy 500 Nm. Powstała wersja 959 S, która miała bardziej skąpe wyposażenie, jednak dzięki lżejszemu nadwoziu charakteryzowała się lepszymi osiągami.
    30 kwietnia 2022, 22:21 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi S4 B5 – Sportowa odmiana Audi A4 produkowana od 1997 roku. Pierwotnie nazwy użyto już w 1991 roku jako Audi S4 C4. S4 B5 zadebiutowała w 1997 roku, a produkcja fabryczna rozpoczęła się w październiku tego samego roku. Wersja S4 była pierwszą sportową wersją popularnego Audi A4. Oprócz sedana w 1998 roku do oferty wprowadzono wersję kombi - Audi S4 Avant. Do napędu użyto silniku V6 DOHC Bi-turbo o pojemności 2,7 l generującego moc 265 KM. S4 B5 osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5,7 sekund.  Produkcja B5 została wstrzymana we wrześniu 2001, a następcą zostało S4 B6.
    Sportowa odmiana Audi A4 produkowana od 1997 roku. Pierwotnie nazwy użyto już w 1991 roku jako Audi S4 C4. S4 B5 zadebiutowała w 1997 roku, a produkcja fabryczna rozpoczęła się w październiku tego samego roku. Wersja S4 była pierwszą sportową wersją popularnego Audi A4. Oprócz sedana w 1998 roku do oferty wprowadzono wersję kombi - Audi S4 Avant. Do napędu użyto silniku V6 DOHC Bi-turbo o pojemności 2,7 l generującego moc 265 KM. S4 B5 osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5,7 sekund. Produkcja B5 została wstrzymana we wrześniu 2001, a następcą zostało S4 B6.
    11 kwietnia 2022, 21:12 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 911 GT2 – Sportowy samochód osobowy produkowany przez niemiecką firmę Porsche w latach 1993-1998 w oparciu o model Porsche 911 Turbo. Dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Do napędu użyto turbodoładowanego silnika B6 o pojemności 3,6 l wytwarzającego moc 436 KM. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów. 911 GT2 osiąga prędkość maksymalną 296 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy.
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez niemiecką firmę Porsche w latach 1993-1998 w oparciu o model Porsche 911 Turbo. Dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Do napędu użyto turbodoładowanego silnika B6 o pojemności 3,6 l wytwarzającego moc 436 KM. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów. 911 GT2 osiąga prędkość maksymalną 296 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 4,4 sekundy.
    11 kwietnia 2022, 20:49 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 718 Cayman S – Druga generacja został Porsche Cayman zaprezentowany po raz pierwszy w marcu 2012 roku. W 2016 roku nazwę zmieniono na 718 Cayman. Druga generacja otrzymała kod fabryczny 981c i zadebiutowała na marcowym Geneva Motor Show 2012 razem z odmianą roadster o nazwie Boxster. W grudniu 2015 roku rodzina modeli Cayman i Boxster przeszła modernizację, w ramach której zmodyfikowano również nazewnictwo. Cayman S posiadał 3,5-litrowy silnik B6 o mocy 315 KM co pozwalało osiągać prędkość maksymalną 283 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmowało 5 sekund. W roku 2013 samochód wspólnie z modelem 981 Boxster zdobył tytuł "World Performance Car of the Year".
    Druga generacja został Porsche Cayman zaprezentowany po raz pierwszy w marcu 2012 roku. W 2016 roku nazwę zmieniono na 718 Cayman. Druga generacja otrzymała kod fabryczny 981c i zadebiutowała na marcowym Geneva Motor Show 2012 razem z odmianą roadster o nazwie Boxster. W grudniu 2015 roku rodzina modeli Cayman i Boxster przeszła modernizację, w ramach której zmodyfikowano również nazewnictwo. Cayman S posiadał 3,5-litrowy silnik B6 o mocy 315 KM co pozwalało osiągać prędkość maksymalną 283 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmowało 5 sekund. W roku 2013 samochód wspólnie z modelem 981 Boxster zdobył tytuł "World Performance Car of the Year".
    Zaskakująca różnica w działaniu układów quattro/EDL w modelach A8 D3 oraz A4 B6.
    13 października 2021, 10:57 przez Garth (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youttube.com/duszaniespokojna