Następny Civic który bierze udział w time attack. Tym razem z Garage Work. Pod maską B18C z ITB o mocy 240 koni mechanicznych. Ciekawostką jest redukcja wagi do 694 kilogramów.
Tym razem EG6 od Glow Car Shop. B18C ITB 262 konie mechaniczne. Mimo iż K swap do starszego modelu w obecnej chwili to żaden problem to japończycy trzymaja się serii B N/A. Zamiast robić stroker kity czy ładować turbo silnik pozostaje nieruszany. Poprawiane jest zawieszenie oraz pakiet aero. Osobiście podoba mi się taki sposób działania, sprawdzanie maksymalnego czasu jaki można wycisnąć na tym setupie.
Jakoś mnie wzięło na dokładniejsze przyjrzenie się wyścigów z lat 90 w Japonii. Informacje znikome na temat Ferio. Japoński język oraz internet jest bardzo trudny do ogarnięcia, nawet z translatorem. Ale nie o tym chce tutaj pisać. Modyfikacje podobne jak w przypadku Accorda. Silnikiem używanym był B18C z pojemnością zwiększoną do 2000cc. Moc w graniach 280 koni mechanicznych. Nie opisuję tu konkretnego modelu, żadnego info nie znalazłem. Wstawiam galerię kilku fotek. Na koniec bonusowy filmik, niestety w języku japońskim, ale warto obejrzeć.