Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 26 takich materiałów
    Garage Work EG6 – Następny Civic który bierze udział w time attack. Tym razem z Garage Work. Pod maską B18C z ITB o mocy 240 koni mechanicznych. Ciekawostką jest redukcja wagi do 694 kilogramów.
    Następny Civic który bierze udział w time attack. Tym razem z Garage Work. Pod maską B18C z ITB o mocy 240 koni mechanicznych. Ciekawostką jest redukcja wagi do 694 kilogramów.
    20 lutego 2018, 16:06 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    naritadogfight.com

    Car Shop Glow EG6 – Tym razem EG6 od Glow Car Shop. B18C ITB 262 konie mechaniczne. Mimo iż K swap do starszego modelu w obecnej chwili to żaden problem to japończycy trzymaja się serii B N/A. Zamiast robić stroker kity czy ładować turbo silnik pozostaje nieruszany. Poprawiane jest zawieszenie oraz pakiet aero. Osobiście podoba mi się taki sposób działania, sprawdzanie maksymalnego czasu jaki można wycisnąć na tym setupie.
    Tym razem EG6 od Glow Car Shop. B18C ITB 262 konie mechaniczne. Mimo iż K swap do starszego modelu w obecnej chwili to żaden problem to japończycy trzymaja się serii B N/A. Zamiast robić stroker kity czy ładować turbo silnik pozostaje nieruszany. Poprawiane jest zawieszenie oraz pakiet aero. Osobiście podoba mi się taki sposób działania, sprawdzanie maksymalnego czasu jaki można wycisnąć na tym setupie.
    20 lutego 2018, 16:13 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    honda civic eg6 dohc vtec time attack

    Integra – Piękno tkwi w prostocie.
    Piękno tkwi w prostocie.
    DC2 – Integra przerobiona na tył napęd z silnikiem z Hondy S2000.
    Integra przerobiona na tył napęd z silnikiem z Hondy S2000.