Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 19 takich materiałów
    Honda CRX Del Sol – Mały samochód sportowy marki Honda trzeciej i ostatniej generacji Hondy CRX zbudowany na bazie piątej generacji Civic. Auto w przeciwieństwie do poprzedników wyposażono w dwoje drzwi i nadwozie z otwieranym dachem typu targa. CRX Del Sol w sprzedaży pojawił się w roku 1992, produkcję zakończono w roku 1997. Na rynku amerykańskim del Sol pojawił się w roku 1993 jako Civic del Sol, od roku 1995 sprzedawany był jako Honda del Sol. W Europie samochód sprzedawany był jako Honda CRX Del Sol, od roku 1995 oferowany był po prostu jako Honda CRX. W Europie dostępny był jedynie z silnikiem o pojemności 1,6 l. W Japonii przez cały okres produkcji oraz między 1993 a 1996 rokiem w Stanach Zjednoczonych dostępna była także wersja z silnikiem o pojemności 1,5 l. Standardowo montowane były silniki tzw. D-serii, osiągające moc około 124-128 KM - w wersjach oznaczonych w Europie jako ESi. Dostępna była także wersja Vti, z silnikiem B16A2 lub B16A3 na rynku USA o mocy około 160 KM. Na rynek japoński montowany był także silnik B16A rozwijający moc około 167 KM. Do roku 1996 w USA i Japonii dostępna była wersja oznaczona jako S (USA) lub VXi/VGi (Japonia) wyposażona w silnik rozwijający moc około 102 KM (USA) lub w silnik D15B (JDM) – około 130 KM. Silnik w wersji Esi pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 208 km/h, w wersji VTI około 222 km/h. Wersja Esi przyspiesza do 100 km/h w około 9,2 sekundy, VTI w około 8,2 sekundy.
    Mały samochód sportowy marki Honda trzeciej i ostatniej generacji Hondy CRX zbudowany na bazie piątej generacji Civic. Auto w przeciwieństwie do poprzedników wyposażono w dwoje drzwi i nadwozie z otwieranym dachem typu targa. CRX Del Sol w sprzedaży pojawił się w roku 1992, produkcję zakończono w roku 1997. Na rynku amerykańskim del Sol pojawił się w roku 1993 jako Civic del Sol, od roku 1995 sprzedawany był jako Honda del Sol. W Europie samochód sprzedawany był jako Honda CRX Del Sol, od roku 1995 oferowany był po prostu jako Honda CRX. W Europie dostępny był jedynie z silnikiem o pojemności 1,6 l. W Japonii przez cały okres produkcji oraz między 1993 a 1996 rokiem w Stanach Zjednoczonych dostępna była także wersja z silnikiem o pojemności 1,5 l. Standardowo montowane były silniki tzw. D-serii, osiągające moc około 124-128 KM - w wersjach oznaczonych w Europie jako ESi. Dostępna była także wersja Vti, z silnikiem B16A2 lub B16A3 na rynku USA o mocy około 160 KM. Na rynek japoński montowany był także silnik B16A rozwijający moc około 167 KM. Do roku 1996 w USA i Japonii dostępna była wersja oznaczona jako S (USA) lub VXi/VGi (Japonia) wyposażona w silnik rozwijający moc około 102 KM (USA) lub w silnik D15B (JDM) – około 130 KM. Silnik w wersji Esi pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 208 km/h, w wersji VTI około 222 km/h. Wersja Esi przyspiesza do 100 km/h w około 9,2 sekundy, VTI w około 8,2 sekundy.
    15 kwietnia 2022, 19:57 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Idemistu Mugen Motion Civic EF9 – Pod maską B16A pierwszej generacji, 205 koni mechanicznych. Niedawno dodawałem filmik w którym występował ten Civic, a nawet dwa.
    Pod maską B16A pierwszej generacji, 205 koni mechanicznych. Niedawno dodawałem filmik w którym występował ten Civic, a nawet dwa.
    Mugen Motion Civic – Wałczył w grupie A z największym rywalem, czyli z Jaccs Civic'em. Ciekawostką jest wyłączony VTEC w silniku B16A który znajdował się pod maską. Powód? Bardzo ostre wałki.
    Wałczył w grupie A z największym rywalem, czyli z Jaccs Civic'em. Ciekawostką jest wyłączony VTEC w silniku B16A który znajdował się pod maską. Powód? Bardzo ostre wałki.
    Nowy rekord poprawiony o 0,03 s tym samym autem, które wcześniej uzyskało czas 7.91 oraz 201 MPH (323 km/h), aktualna specyfikacja civic'a nie jest nigdzie opisywana, ale wcześniej auto miało ok. 1500 WHP czyli ok. 1760 KM i to z silnika B18C1 (rozwiert na 2.0l) z głowicą B16A , dotleniony turbosprężarką Precision 76 mm .
    20 maja 2016, 13:08 przez BOOSTED (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Honda Civic – Civic V-Gen EG6 B16A
    Civic V-Gen EG6 B16A
    15 kwietnia 2016, 14:01 przez MateOne (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    EK x2 – Czas na time attack w klasie NA.
    Czas na time attack w klasie NA.
    Honda Integra DA9 – Druga generacja, z przełomu lat 80/90. Co pod maską najlepszej wersji? Oczywiście B16A (1.6L VTEC 160 KM).
    Druga generacja, z przełomu lat 80/90. Co pod maską najlepszej wersji? Oczywiście B16A (1.6L VTEC 160 KM).
    Honda EG6 + Kompresor IHI  by Kuki – Model:
-Civic EG6 1993 rok
Silnik:
- B16A
- wałek wydechowy C6
- map sensror 3B
- chłodnica oleju 11 rzędów
- wtryski 560(z evo) + resistor box
- kompresor IHI z c32 AMG napędzany paskiem 7pk

MOC:
-Honda generuje mocą 340KM i 357 NM

Więcej informacji na forum(link w źródle)
    Model:
    -Civic EG6 1993 rok
    Silnik:
    - B16A
    - wałek wydechowy C6
    - map sensror 3B
    - chłodnica oleju 11 rzędów
    - wtryski 560(z evo) + resistor box
    - kompresor IHI z c32 AMG napędzany paskiem 7pk

    MOC:
    -Honda generuje mocą 340KM i 357 NM

    Więcej informacji na forum(link w źródle)
    JACCS Honda  Civic EG6 SiR-II – Mały potwór

Nadwozie:
Całkowita długość x szerokość x wysokość: 4070 x 1695 x 1350 mm
Rozstaw osi: 2570mm
Tor (przód/tył ): 1475/1465mm
Zawieszenie (przód i tył): Podwójne wahacze
Skrzynia biegów: 5-biegowa MT
Masa pojazdu: 810 kg lub więcej (ze sterownikami)
Hamulce (przód i tył): hydrauliczne tarczowe wentylowane
SILNIK:
Model: B16A
czterocylindrowy DOHC 16 zaworów
Pojemność: 1595cc
Średnica cylindra x Skok (mm): 81.0 x 77.4mm
Maksymalna moc wyjściowa: Więcej niż 230ps / 8500rpm
Maksymalny moment obrotowy: 19,5 kg - m / 8000rpm

*W żródle filmik jak to jeździ
    Mały potwór

    Nadwozie:
    Całkowita długość x szerokość x wysokość: 4070 x 1695 x 1350 mm
    Rozstaw osi: 2570mm
    Tor (przód/tył ): 1475/1465mm
    Zawieszenie (przód i tył): Podwójne wahacze
    Skrzynia biegów: 5-biegowa MT
    Masa pojazdu: 810 kg lub więcej (ze sterownikami)
    Hamulce (przód i tył): hydrauliczne tarczowe wentylowane
    SILNIK:
    Model: B16A
    czterocylindrowy DOHC 16 zaworów
    Pojemność: 1595cc
    Średnica cylindra x Skok (mm): 81.0 x 77.4mm
    Maksymalna moc wyjściowa: Więcej niż 230ps / 8500rpm
    Maksymalny moment obrotowy: 19,5 kg - m / 8000rpm

    *W żródle filmik jak to jeździ