Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 16 takich materiałów
    Eska na setupie zimowym – Ori Avus 17 pomalowany w czarną perłe.
    Ori Avus 17 pomalowany w czarną perłe.
    11 listopada 2014, 23:57 przez Jachyr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Czarnuch oraz Avus w ruchu – Zdjęcie udało mnie się odnaleźć w internecie. Wraz z sedanem kolegi Patryk7250.
    Zdjęcie udało mnie się odnaleźć w internecie. Wraz z sedanem kolegi Patryk7250.
    16 września 2014, 20:19 przez zolansky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne - zdjęcie by Robert Crow Krukowski

    Bełema e 36 AVUS – Użytkowniczka zolansky domagała się, żebym coś wstawił także spełniam jej prośbę i wrzucam fote z letniej sesji.
Foto przed założeniem osłony chłodnicy oraz Listwy USA.
    Użytkowniczka zolansky domagała się, żebym coś wstawił także spełniam jej prośbę i wrzucam fote z letniej sesji.
    Foto przed założeniem osłony chłodnicy oraz Listwy USA.
    26 sierpnia 2014, 20:33 przez Patryk7250 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne- Lukiz3000

    Avus - Czarnuch – Coupeta wraz z Avusem kolegi Patryk7250
    Coupeta wraz z Avusem kolegi Patryk7250
    16 sierpnia 2014, 19:11 przez zolansky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Audi Avus quattro – prototyp rok 1991
    Prototyp rok 1991
    23 marca 2014, 12:51 przez jacek199315 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Audi Avus Quattro – Avus Quattro to gwiazda salonu samochodowego we Frankfurcie w 1991 roku. Nazwa Avus nawiązuje do berlińskiego toru wyścigowego, a aluminiowe nadwozie do sportowych przodków Audi z lat 30. - Auto Union. Ponad 500-konny silnik W12 o pojemności 6 litrów pozwalał na osiągnięcie 340 km/h i przyspieszenie do "setki" w niespełna 3 s. Bolid pozostał eksponatem w muzeum Audi w Ingolstadt. Dziś jego seryjnym odpowiednikiem jest R8. Avus jako pierwszy nie był malowany. Po prostu jego nadwozie zostało wypolerowane. Miało to na celu pokazanie wyjątkowości konstrukcji. Tam także po raz pierwszy zastosowano nowatorską konstrukcję określaną jako Audi Space Frame. Pozostaje tylko mieć ogromny żal, że auto nie weszło do produkcji seryjnej. Było by ono znakomitym konkurentem dla BMW E 31 (seria 8).
    Avus Quattro to gwiazda salonu samochodowego we Frankfurcie w 1991 roku. Nazwa Avus nawiązuje do berlińskiego toru wyścigowego, a aluminiowe nadwozie do sportowych przodków Audi z lat 30. - Auto Union. Ponad 500-konny silnik W12 o pojemności 6 litrów pozwalał na osiągnięcie 340 km/h i przyspieszenie do "setki" w niespełna 3 s. Bolid pozostał eksponatem w muzeum Audi w Ingolstadt. Dziś jego seryjnym odpowiednikiem jest R8. Avus jako pierwszy nie był malowany. Po prostu jego nadwozie zostało wypolerowane. Miało to na celu pokazanie wyjątkowości konstrukcji. Tam także po raz pierwszy zastosowano nowatorską konstrukcję określaną jako Audi Space Frame. Pozostaje tylko mieć ogromny żal, że auto nie weszło do produkcji seryjnej. Było by ono znakomitym konkurentem dla BMW E 31 (seria 8).
    29 sierpnia 2011, 0:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Audi