Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 38 takich materiałów
    SzybkaPiątka - pięć najważniejszych aspektów dotyczących nowego Astona Martina Vantage'a (2018).
    22 listopada 2017, 16:29 przez WyoskieObroty (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak dla mnie brzmi świetnie, a Wy co sądzicie?
    11 stycznia 2016, 18:30 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Aston Martin Vantage Le Mans – Na 40-lecie zwycięstwa Astona Martina w wyścigu Le Mans stworzono tylko 40 sztuk tego modelu. Każdy z nich był ręcznie składany, posiadał własny numer oraz tabliczkę z wygrawerowanym nazwiskiem pierwszego właściciela. 
Sam model powstał na bazie Vantage i posiadał silnik o mocy 612 KM oraz 820 Nm.
    Na 40-lecie zwycięstwa Astona Martina w wyścigu Le Mans stworzono tylko 40 sztuk tego modelu. Każdy z nich był ręcznie składany, posiadał własny numer oraz tabliczkę z wygrawerowanym nazwiskiem pierwszego właściciela.
    Sam model powstał na bazie Vantage i posiadał silnik o mocy 612 KM oraz 820 Nm.
    5 listopada 2015, 20:36 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Dwa rarytasy od Astona – ONE-77, 77 egzemplarzy;
Cygnet, 143 egzemplarze.
    ONE-77, 77 egzemplarzy;
    Cygnet, 143 egzemplarze.
    12 lipca 2015, 15:17 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ford Sierra Cosworth RS500 1987 – Sierra Cosworth RS500 to jeden z tych modeli,z których Ford może być szczególnie dumny.
500 sztuk wersji Cosworth zostało przebudowanych w zakładach Astona Martina,na potrzeby uzyskania homologacji FIA.
Efekt?
40 rekordowych zwycięstw w serii BTCC oraz pokonanie BMW w WTCC w 1987roku.
Ten tutaj to numer 283/500.
    Sierra Cosworth RS500 to jeden z tych modeli,z których Ford może być szczególnie dumny.
    500 sztuk wersji Cosworth zostało przebudowanych w zakładach Astona Martina,na potrzeby uzyskania homologacji FIA.
    Efekt?
    40 rekordowych zwycięstw w serii BTCC oraz pokonanie BMW w WTCC w 1987roku.
    Ten tutaj to numer 283/500.
    Lata 50. – Maserati 3500 GT, czyli włoski samochód sportowy z silnikiem 6-cylindrowym rzędowym silnikiem o pojemności 3,5l, 270KM i napędem na tył.  Jest to konkurencja dla Ferrari 255 S i Astona Martina DB4. Czyż nie jest piękny?
    Maserati 3500 GT, czyli włoski samochód sportowy z silnikiem 6-cylindrowym rzędowym silnikiem o pojemności 3,5l, 270KM i napędem na tył. Jest to konkurencja dla Ferrari 255 S i Astona Martina DB4. Czyż nie jest piękny?
    21 listopada 2014, 11:12 przez MotoManiaczka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca - Szybszy od europejczyków? – Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji. 

Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

Więcej info, fotek i video w źródle
    Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji.

    Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

    Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

    Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

    Więcej info, fotek i video w źródle