Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 23 takie materiały
    Mój jednoślad – kupiony ok 3 mies. temu :D za 1550zł (okazja!) 
Dane techniczne: 
Waga: ok 14,00 kg  Rama (materiał): 6061 aluminium  Amortyzacja:Widelec: SR Suntour XCM-V2 H LO Napęd:Przerzutka przednia: Shimano Altus FD-M310Przerzutka tylna: Shimano Alivio RD-M410 Korba: Shimano FC-M311 Środek suportu: Truvativ 113mm maszynowy  Kaseta: Sram PG-830 8-speed Łańcuch: Shimano CN-HG40 Pedały: NATTY CS-90KA  Piasta przednia: Joy Tech D041DSE Piasta tylna: Joy Tech D142DSEObręcze: Kross ROpony: Trax Trail Trax 26x2.1 Manetki: Shimano Alivio SL-M410 Hamulec przedni: Tektro Auriga Comp 160mm Hamulec tylny: Tektro Auriga Comp 160mm Kierownica: MTB-AL-110PP FlatMostek: TDS-C41-8 Stery: Super Express H-142 Siodełko: Selle Royal Seta HRC Wspornik siodełka: SP-235 Alloy, aluminiowa

Wymieniony został support na maszynowy. A w najbliższym czasie wymienione zostaną: amortyzator, mostek, korba, przerzutka tylna.
    Kupiony ok 3 mies. temu :D za 1550zł (okazja!)
    Dane techniczne:
    Waga: ok 14,00 kg Rama (materiał): 6061 aluminium Amortyzacja:Widelec: SR Suntour XCM-V2 H LO Napęd:Przerzutka przednia: Shimano Altus FD-M310Przerzutka tylna: Shimano Alivio RD-M410 Korba: Shimano FC-M311 Środek suportu: Truvativ 113mm maszynowy Kaseta: Sram PG-830 8-speed Łańcuch: Shimano CN-HG40 Pedały: NATTY CS-90KA Piasta przednia: Joy Tech D041DSE Piasta tylna: Joy Tech D142DSEObręcze: Kross ROpony: Trax Trail Trax 26x2.1 Manetki: Shimano Alivio SL-M410 Hamulec przedni: Tektro Auriga Comp 160mm Hamulec tylny: Tektro Auriga Comp 160mm Kierownica: MTB-AL-110PP FlatMostek: TDS-C41-8 Stery: Super Express H-142 Siodełko: Selle Royal Seta HRC Wspornik siodełka: SP-235 Alloy, aluminiowa

    Wymieniony został support na maszynowy. A w najbliższym czasie wymienione zostaną: amortyzator, mostek, korba, przerzutka tylna.
    14 lipca 2012, 12:36 przez KRoooma (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Moja Miłość - GSXR 750ccm 2000r WTRYSK – Jak wszyscy to i ja :)

Ostatni model srada 2000r 750ccm, pełen wtrysk, regulowane zawieszenie przód+tył, seryjny amortyzator skrętu, moto praktycznie całe w oryginale :) Nieliczny wśród SRAD-ów :) 

Komentarze mile widziane !
    Jak wszyscy to i ja :)

    Ostatni model srada 2000r 750ccm, pełen wtrysk, regulowane zawieszenie przód+tył, seryjny amortyzator skrętu, moto praktycznie całe w oryginale :) Nieliczny wśród SRAD-ów :)

    Komentarze mile widziane !
    22 czerwca 2012, 15:00 przez ~f0rever | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Honda CRX Ballade akcja RR (RatujemyRodzyna) part1 – Auto to dokładnie Honda Civic CRX Ballade Sports z 1986 roku. Kupione przeze mnie za kilka stówek w opłakanym stanie. Zatarte pierścienie totalny brak hamulców, dziury w podłodze itd. ale nie pozwoliłem jej umrzeć gdzieś na złomowisku albo jako dawca do innego auta. Prace trwają od grudnia, jako że nie jestem mechanikiem to wszystko idzie dosyć powolnie, dużo rzeczy muszę poprawiać po testach. W tym sezonie auto będzie dopieszczone mechanicznie w następnym blacharka. Wyżej kilka zdjęć z prac a niżej więcej danych o aucie:

HONDA CIVIC CRX BALLADE SPORTS
1986 rok
SILNIK: 1.6 l 125KM 145Nm 
ZAWIESZENIE: tył - belka, wahacze wzdłużne amortyzator, sprężyna 
przód - regulowane zawieszenie na tak zwanych torsion bar′ach (coś jak belka skrętna ułożona wzdłużnie) stabilizator.
UKŁAD HAMULCOWY: cały układ wymieniony: tarcze 262mm z CRX iVT, pompa + serwo z CIvica Areodecka VTi, zaciski i klocki z Hondy Prelude VTi.
UKŁAD WYDECHOWY - około 50mm przerobiony z Rovera 420, kolektor 4-2-1 i końcowy komorowy Fujitsubo dedykowany do CRX iVT.
Wkrótce jakieś filmidło jak to jeździ i foto z dalszych prac. 
Pozdrawiam!
    Auto to dokładnie Honda Civic CRX Ballade Sports z 1986 roku. Kupione przeze mnie za kilka stówek w opłakanym stanie. Zatarte pierścienie totalny brak hamulców, dziury w podłodze itd. ale nie pozwoliłem jej umrzeć gdzieś na złomowisku albo jako dawca do innego auta. Prace trwają od grudnia, jako że nie jestem mechanikiem to wszystko idzie dosyć powolnie, dużo rzeczy muszę poprawiać po testach. W tym sezonie auto będzie dopieszczone mechanicznie w następnym blacharka. Wyżej kilka zdjęć z prac a niżej więcej danych o aucie:

    HONDA CIVIC CRX BALLADE SPORTS
    1986 rok
    SILNIK: 1.6 l 125KM 145Nm
    ZAWIESZENIE: tył - belka, wahacze wzdłużne amortyzator, sprężyna
    przód - regulowane zawieszenie na tak zwanych torsion bar′ach (coś jak belka skrętna ułożona wzdłużnie) stabilizator.
    UKŁAD HAMULCOWY: cały układ wymieniony: tarcze 262mm z CRX iVT, pompa + serwo z CIvica Areodecka VTi, zaciski i klocki z Hondy Prelude VTi.
    UKŁAD WYDECHOWY - około 50mm przerobiony z Rovera 420, kolektor 4-2-1 i końcowy komorowy Fujitsubo dedykowany do CRX iVT.
    Wkrótce jakieś filmidło jak to jeździ i foto z dalszych prac.
    Pozdrawiam!
    18 czerwca 2012, 15:53 przez ~Kokosowy | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne