Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 188 takich materiałów
    American dream... –
    12 sierpnia 2013, 10:03 przez ~luckymotion | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    www.luckymotion.blogspot.com

    American dream! –
    2 sierpnia 2013, 13:51 przez ruless1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    AUDI A4 B5 AMERICAN VERSION III – slaskivag.pl
    Slaskivag.pl
    25 lipca 2013, 19:20 przez Zombek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    American power! –
    27 czerwca 2013, 8:41 przez matiol6 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    AMC Rebel "The Machine" – Firma AMC Rambler (American Motors Corporation) nie jest w Europie szczególnie znana. Produkowała samochody tylko przez trzy lata. Od 1967 roku do końca 1970 roku. Najbardziej znanym muscle carem był Rebel The Machine. Auto było polakierowane w patryjotyczne barwy - biała karoseria z czerwono-białymi-niebieskimi paskami odblaskowymi. Oficjalna prezentacja miała miejsce w Dallas (Teksas) 25 Października 1969 roku podczas finału Drag Race. Pod maską zabudowano 6,4-litrowy silnik V8 o mocy 340 KM. Był to najpotężniejszy silnik jaki kiedykolwiek został zainstalowany w modelu AMC. Na odwrocie dużych wlotów powietrza zabudowanych na masce zabudowano duży prędkościomierz.
Tylne zawieszenie zostało wzmocnione. Wyposażono je w sprężyny z kombi. Do wyposażenia seryjnego należała automatyczna przekładnia Borg Warner, hamulce tarczowe, szerokie ogumienie Goodyear 15 cali, fotele z centralnym podłokietnikiem, które pokryto materiałem w czerwono, białe i niebieskie paski. Auto kosztowało 3.475 dolarów.
Pierwszych 1000 egzemplarzy miały wspomnianą, patryjotyczną kolorystykę. Późniejsze egzemplarze miały często na  czarno lakierowane maski. AMC Rebel "The Machine" wyprodukowany został w liczbie 2236 egzemplarzy. Budowany był tylko w 1970 ro
    Firma AMC Rambler (American Motors Corporation) nie jest w Europie szczególnie znana. Produkowała samochody tylko przez trzy lata. Od 1967 roku do końca 1970 roku. Najbardziej znanym muscle carem był Rebel The Machine. Auto było polakierowane w patryjotyczne barwy - biała karoseria z czerwono-białymi-niebieskimi paskami odblaskowymi. Oficjalna prezentacja miała miejsce w Dallas (Teksas) 25 Października 1969 roku podczas finału Drag Race. Pod maską zabudowano 6,4-litrowy silnik V8 o mocy 340 KM. Był to najpotężniejszy silnik jaki kiedykolwiek został zainstalowany w modelu AMC. Na odwrocie dużych wlotów powietrza zabudowanych na masce zabudowano duży prędkościomierz.
    Tylne zawieszenie zostało wzmocnione. Wyposażono je w sprężyny z kombi. Do wyposażenia seryjnego należała automatyczna przekładnia Borg Warner, hamulce tarczowe, szerokie ogumienie Goodyear 15 cali, fotele z centralnym podłokietnikiem, które pokryto materiałem w czerwono, białe i niebieskie paski. Auto kosztowało 3.475 dolarów.
    Pierwszych 1000 egzemplarzy miały wspomnianą, patryjotyczną kolorystykę. Późniejsze egzemplarze miały często na czarno lakierowane maski. AMC Rebel "The Machine" wyprodukowany został w liczbie 2236 egzemplarzy. Budowany był tylko w 1970 ro
    22 czerwca 2013, 12:56 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    American Car... –
    23 czerwca 2013, 22:07 przez ~pseldol | Do ulubionych | Skomentuj
    American Dream – Taki okaz można było podziwiać w Poznaniu na Motor Show
    Taki okaz można było podziwiać w Poznaniu na Motor Show
    28 kwietnia 2013, 22:21 przez BOTI1988 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    American Muscle –
    28 kwietnia 2013, 22:19 przez maliki85 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    American LaFrance 1925 r – Samochód pożarniczy jeden z najstarszych producentów aparatury pożarniczej w Ameryce
    Samochód pożarniczy jeden z najstarszych producentów aparatury pożarniczej w Ameryce
    20 kwietnia 2013, 20:21 przez kinguniomaciunio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    E36 M3 GT – GT była to limitowana wersja specjalna E36M3 3.0 coupe wyprodukowana wyłącznie po to aby uzyskać homologację do wyścigów FIA GT Series (Division II) i American IMSA GT Series. A. Wyprodukowano 350 sztuk w tej specyfikacji od lutego do czerwca 1995 roku.
Auto wyposażone w nieco zmodyfikowany silnik S50B30 o mocy 295 KM. Zmiany polegały głownie na zastosowaniu nieco innego systemu smarowania (m.in. dwie pompy oleju), ‘podrasowaniu’ systemu VANOS i modyfikacją oprogramowania silnika.
Zmieniono też nieco przełożenia skrzyni biegów oraz zastosowano rozpórki kielichów, twardsze sprężyny i amortyzatory.
Z zewnątrz wersje GT odróżnić można przez zastosowane tylny i przedni spojler oraz białe kierunkowskazy przednie. W celu obniżenia wagi pojazdu drzwi wykonano z aluminium. Wersja GT wychodziła w kolorze British Racing Green (312).
W środku elementem charakterystycznym były karbonowe wykończenia i tapicerka Mexico Green.
    GT była to limitowana wersja specjalna E36M3 3.0 coupe wyprodukowana wyłącznie po to aby uzyskać homologację do wyścigów FIA GT Series (Division II) i American IMSA GT Series. A. Wyprodukowano 350 sztuk w tej specyfikacji od lutego do czerwca 1995 roku.
    Auto wyposażone w nieco zmodyfikowany silnik S50B30 o mocy 295 KM. Zmiany polegały głownie na zastosowaniu nieco innego systemu smarowania (m.in. dwie pompy oleju), ‘podrasowaniu’ systemu VANOS i modyfikacją oprogramowania silnika.
    Zmieniono też nieco przełożenia skrzyni biegów oraz zastosowano rozpórki kielichów, twardsze sprężyny i amortyzatory.
    Z zewnątrz wersje GT odróżnić można przez zastosowane tylny i przedni spojler oraz białe kierunkowskazy przednie. W celu obniżenia wagi pojazdu drzwi wykonano z aluminium. Wersja GT wychodziła w kolorze British Racing Green (312).
    W środku elementem charakterystycznym były karbonowe wykończenia i tapicerka Mexico Green.
    9 kwietnia 2013, 20:07 przez RGL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)