Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 57 takich materiałów
    Hurst Amc Scrambler 1969 –
    27 czerwca 2013, 14:03 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    AMC Rebel "The Machine" – Firma AMC Rambler (American Motors Corporation) nie jest w Europie szczególnie znana. Produkowała samochody tylko przez trzy lata. Od 1967 roku do końca 1970 roku. Najbardziej znanym muscle carem był Rebel The Machine. Auto było polakierowane w patryjotyczne barwy - biała karoseria z czerwono-białymi-niebieskimi paskami odblaskowymi. Oficjalna prezentacja miała miejsce w Dallas (Teksas) 25 Października 1969 roku podczas finału Drag Race. Pod maską zabudowano 6,4-litrowy silnik V8 o mocy 340 KM. Był to najpotężniejszy silnik jaki kiedykolwiek został zainstalowany w modelu AMC. Na odwrocie dużych wlotów powietrza zabudowanych na masce zabudowano duży prędkościomierz.
Tylne zawieszenie zostało wzmocnione. Wyposażono je w sprężyny z kombi. Do wyposażenia seryjnego należała automatyczna przekładnia Borg Warner, hamulce tarczowe, szerokie ogumienie Goodyear 15 cali, fotele z centralnym podłokietnikiem, które pokryto materiałem w czerwono, białe i niebieskie paski. Auto kosztowało 3.475 dolarów.
Pierwszych 1000 egzemplarzy miały wspomnianą, patryjotyczną kolorystykę. Późniejsze egzemplarze miały często na  czarno lakierowane maski. AMC Rebel "The Machine" wyprodukowany został w liczbie 2236 egzemplarzy. Budowany był tylko w 1970 ro
    Firma AMC Rambler (American Motors Corporation) nie jest w Europie szczególnie znana. Produkowała samochody tylko przez trzy lata. Od 1967 roku do końca 1970 roku. Najbardziej znanym muscle carem był Rebel The Machine. Auto było polakierowane w patryjotyczne barwy - biała karoseria z czerwono-białymi-niebieskimi paskami odblaskowymi. Oficjalna prezentacja miała miejsce w Dallas (Teksas) 25 Października 1969 roku podczas finału Drag Race. Pod maską zabudowano 6,4-litrowy silnik V8 o mocy 340 KM. Był to najpotężniejszy silnik jaki kiedykolwiek został zainstalowany w modelu AMC. Na odwrocie dużych wlotów powietrza zabudowanych na masce zabudowano duży prędkościomierz.
    Tylne zawieszenie zostało wzmocnione. Wyposażono je w sprężyny z kombi. Do wyposażenia seryjnego należała automatyczna przekładnia Borg Warner, hamulce tarczowe, szerokie ogumienie Goodyear 15 cali, fotele z centralnym podłokietnikiem, które pokryto materiałem w czerwono, białe i niebieskie paski. Auto kosztowało 3.475 dolarów.
    Pierwszych 1000 egzemplarzy miały wspomnianą, patryjotyczną kolorystykę. Późniejsze egzemplarze miały często na czarno lakierowane maski. AMC Rebel "The Machine" wyprodukowany został w liczbie 2236 egzemplarzy. Budowany był tylko w 1970 ro
    22 czerwca 2013, 12:56 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    AMC Javelin –
    16 czerwca 2013, 21:54 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    AMC –
    21 stycznia 2013, 17:00 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    AMC Pacer – Takie auto miał mój dziadek 30 lat temu, wszystkie maluchy i trabanty na mieście drżały jak jechał, V8 swoje robiło.
http://pl.wikipedia.org/wiki/AMC_Pacer
    Takie auto miał mój dziadek 30 lat temu, wszystkie maluchy i trabanty na mieście drżały jak jechał, V8 swoje robiło.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/AMC_Pacer
    3 października 2012, 11:06 przez wojtepanik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Muzeum BMW-BMW M1 Procar – Mam pytanie odnośnie samochodu, który ostatnio widziałem. Był to hatchback podobny do AMC Pacera ale miał podnoszone reflektory. Jak wiecie to napiszcie i najlepiej z linkie do zdjęcia. Dzienki
    Mam pytanie odnośnie samochodu, który ostatnio widziałem. Był to hatchback podobny do AMC Pacera ale miał podnoszone reflektory. Jak wiecie to napiszcie i najlepiej z linkie do zdjęcia. Dzienki
    3 czerwca 2012, 16:02 przez Stig100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: prywatne
    AMC Rebel –
    19 kwietnia 2012, 14:46 przez szymidre (PW) | Do ulubionych | Skomentuj