Wypadek z udziałem 3 aut: Kia, Alfa Romeo i Porsche. Kierująca Kią w ostatniej chwili postanowiła pozostać na Trasie Salomea i uderzyła w Alfę, która z kolei uderzyła w Porsche
Kierująca Kią oraz pasażerka Alfy zostały zabrane do szpitala.
02.04.2024 Warszawa
Witam was ponownie. Dzisiaj chciałbym poruszyć temat pewnej małej Alfy Romeo, która na początku lat 50 bezlitośnie objeżdżała każdego, kto rzucił jej rękawice w F1. Miłego oglądania!
Witam was ponownie. W tym odcinku zobaczycie przegląd drugiej połowy sezonu 1951 w F1. Scuderia Ferrari łapie wiatr w żagle, ale czy to wystarczy by złapać i pokonać zespół Alfy Romeo? Tego dowiecie się z tego odcinka. Zapraszam.
Witam was ponownie. W tym odcinku zobaczycie przegląd pierwszych 4 wyścigów sezonu 1951. Sezonu coraz bardziej zaciętej walki Alfy Romeo oraz Ferrari
(którzy swoją drogą coraz bardziej odjeżdżają całej reszcie). Zapraszam do oglądania.
Ma coś z malucha, czołgu i stylu Alfy Romeo. Ten samochód jest w Polsce praktycznie nieznany. Kryje za soba bardzo ciekawą historię. Poznajcie zapomniane NSU Sport Prinz
Kierowca Alfy wyprzedza po torowisku wyłączonym z ruchu samochodów i zajeżdża drogę autorowi nagrania, w wyniku czego dochodzi do kolizji. Sprawca nie ma ochoty zatrzymać się i finalnie ucieka nagrywającemu. Sprawa trafiła na Policję
Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany przez włoską markę Alfa Romeo w latach 2013-2020. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy jako auto koncepcyjne podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w marcu 2011 roku pod nazwą 4C Concept. Wersją produkcyjną zaprezentowano dwa lata później podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Zamierzeniem Alfy Romeo było zbudowanie samochodu o jak najmniejszej masie własnej, aby zapewnienić jak najlepsze osiągi. Nadwozie pojazdu zostało wykonane przy udziale materiałów lekkich - aluminium oraz włókna węglowego. 4C wyposażono w specjalnie odchudzony oraz wyposażony w aluminiowy blok silnik o pojemności 1,75 litra z turbosprężarką znaną z modelu Giulietta QV. Silnik ten wytwarza moc 240 KM i moment obrotowy 350 Nm. 4C osiąga prędkość maksymalną 258 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 4,5 sekundy. Pod koniec 2013 roku zdecydowano o zmianie wyglądu przednich reflektorów, które przypominają te zastosowane w 4C Concept. Produkcję wersji coupe zakończono w 2019 roku, a spider w 2020 roku. Łącznie powstało 9117 egzemplarzy 4C.
Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez włoską markę Alfa Romeo w latach 1971−1977. Projekt Montreal powstał z okazji targów Expo 1967. Został zbudowany wspólnie z firmą projektową Bertone. Na początku nie podejrzewano, że samochód trafi do produkcji seryjnej, jednak tak właśnie się stało. Wersję produkcyjną oficjalnie zaprezentowano na Salonie Samochodowym w Genewie w 1970 roku. W produkcję tego modelu były zaangażowane trzy zakłady. Fabryka Alfy Romeo w Arese wykonywała wytłoczki nadwozia. Spawano i zgrzewano z nich nadwozie w zakładach Bertone w Caselle, były one następnie lakierowane w Grugliasco koło Turynu. Po czym w wysuszonych nadwoziach montowano wyposażenie wnętrza i akcesoria zewnętrzne. Tak skompletowane nadwozie przewożono do Arese, gdzie odbywał się montaż zespołów mechanicznych. Do napędu samochodu został użyty silnik V8 o pojemności 2,6 l, który wytwarza moc maksymalną 200 KM i moment obrotowy 255 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 220 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 7,6 sekund. Powstało 3925 egzemplarzy Alfy Romeo Montreal.