Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 13 takich materiałów
    Audi A6 C4 2.8Q • USA • – Witajcie. Moje w 100% seryjne i oryginalne Audi A6 C4 z 1995r. Silnik 12 zaworowy o oznaczeniu AFC i pojemności 2.8l. Napęd Quattro z blokadą tylnego dyferencjału. Wersja USA. Pozdrawiam.
    Witajcie. Moje w 100% seryjne i oryginalne Audi A6 C4 z 1995r. Silnik 12 zaworowy o oznaczeniu AFC i pojemności 2.8l. Napęd Quattro z blokadą tylnego dyferencjału. Wersja USA. Pozdrawiam.
    Audi 80 DELIK – AIRride

Model:
Audi 80 - B4
Rok Produkcji - 1993
Nadwozie - Sedan
Silnik - Był 2.0 ABK, jest 2.8 AAH
Kolor - Niebieska perła LZ5T

SPECYFIKACJA:
SILNIK:
- Swap z ABK 2.0 na Vkę 2.8.
- Sterownik silnika ABT do Vki.

UKŁAD DOLOTOWY:
- Tylko zmiana filtra powietrza na pipercros.

UKŁAD WYDECHOWY:
- Custom 2" ostatni tłumik ori.

ZAWIESZENIE:
- Zawieszenie gwintowane KW po paru miesiącach poszukiwań znalazłem gwint, ;-)
- Helpery wyleciały i autko leży -120 od serii przód -80 tył,
- Musiałem cały wydech od kolektorów wydechowych ciąć i ogarniać by można było jeździć na obniżeniu.

UKŁAD HAMULCOWY:
- Pompa z V6,
- Przednie zaciski 2 tłoczki, tarcze 280 mm,
- Tylne zaciski od V6.

BODY-KIT:
- Zderzak przód S2 + spryski lamp S2 + dokładka dtm,
- Zderzak tył S2,
- Soczewki hella ori,
- Blenda pod tablice USA,
- Ori lampy ciemne treser.

KOŁA:
- Brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40.

ŚRODEK:
- 4x Elektryczne szyby,
- Auto Check,
- Board Computer,
- Termometr ori w liczniku,
- Ringi zegarów od dido,
- Kierownica s-line,
- Środek poliftowy z wersji audi 80 po 94 roku,
- Welurowa tapicerka, zmieniona na skórkę w pełni elektryczna A8 D2 Recaro,
- Dodatkowe zegary (ciśnienie oleju, ładowanie aku, temp oleju),
- Ledowe podświetlenie wnętrza (montowane w ori raczkach),
- Grzanie przednich foteli z A8 zrobione na wiązce Audi 80,
- Climatronic.

CAR-AUDIO:
- Tuba mac audio + wzmacniacz 800 W (kiedyś audio się ogarnie).

INNE:
- Halogeny,
- Centralny zamek pneumatyczny ori,
- Alarm,
- Przyciemnione szyby tył,
- Ksenon 4300 K,
- Podgrzewane zamki,
- Polerka pokryw zaworów i kolektora ssącego.

Obecnie coś się dzieje?
- Nowy lakier, 20 lat dla ori lakieru było za dużo, ;-)
- Kolor lakieru zostaje, dorzucone tylko trochę więcej perły oraz grubego srebra,
- Z maski wylatują spryski szyby,
- Klamki na gładko bez wkładek na kluczyk,
- Listwy boczne drzwiowe tez wylatują,
- Błotniki przednie również na gładko,
- Łatwie również nakładki na progi S2 do sedana B4, oby wypaliło bo to dostać graniczy z cudem.

PLANY?
- Zima 2014-2015 zmiana silnika na 4.2 ABZ bo 2.8 robi się już mało.

OSIĄGNIĘCIA:
- Najniższe auto zlotu audi zlot mazury 2012,
- Najładniejsza komora silnika - rozpoczęcie sezonu VAG w Pabianicach 2013,
- Najładniejsza komora silnka - LS Spring Meeting 2014 w Pabianicach.

To tak z grubsza o struclu, w sumie kawałek życia i kupę godzin w garażu. Tak jak wspominałem wcześniej postanowiłem że auto mechanika nie zobaczy i tego się trzymam.
    AIRride

    Model:
    Audi 80 - B4
    Rok Produkcji - 1993
    Nadwozie - Sedan
    Silnik - Był 2.0 ABK, jest 2.8 AAH
    Kolor - Niebieska perła LZ5T

    SPECYFIKACJA:
    SILNIK:
    - Swap z ABK 2.0 na Vkę 2.8.
    - Sterownik silnika ABT do Vki.

    UKŁAD DOLOTOWY:
    - Tylko zmiana filtra powietrza na pipercros.

    UKŁAD WYDECHOWY:
    - Custom 2" ostatni tłumik ori.

    ZAWIESZENIE:
    - Zawieszenie gwintowane KW po paru miesiącach poszukiwań znalazłem gwint, ;-)
    - Helpery wyleciały i autko leży -120 od serii przód -80 tył,
    - Musiałem cały wydech od kolektorów wydechowych ciąć i ogarniać by można było jeździć na obniżeniu.

    UKŁAD HAMULCOWY:
    - Pompa z V6,
    - Przednie zaciski 2 tłoczki, tarcze 280 mm,
    - Tylne zaciski od V6.

    BODY-KIT:
    - Zderzak przód S2 + spryski lamp S2 + dokładka dtm,
    - Zderzak tył S2,
    - Soczewki hella ori,
    - Blenda pod tablice USA,
    - Ori lampy ciemne treser.

    KOŁA:
    - Brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40.

    ŚRODEK:
    - 4x Elektryczne szyby,
    - Auto Check,
    - Board Computer,
    - Termometr ori w liczniku,
    - Ringi zegarów od dido,
    - Kierownica s-line,
    - Środek poliftowy z wersji audi 80 po 94 roku,
    - Welurowa tapicerka, zmieniona na skórkę w pełni elektryczna A8 D2 Recaro,
    - Dodatkowe zegary (ciśnienie oleju, ładowanie aku, temp oleju),
    - Ledowe podświetlenie wnętrza (montowane w ori raczkach),
    - Grzanie przednich foteli z A8 zrobione na wiązce Audi 80,
    - Climatronic.

    CAR-AUDIO:
    - Tuba mac audio + wzmacniacz 800 W (kiedyś audio się ogarnie).

    INNE:
    - Halogeny,
    - Centralny zamek pneumatyczny ori,
    - Alarm,
    - Przyciemnione szyby tył,
    - Ksenon 4300 K,
    - Podgrzewane zamki,
    - Polerka pokryw zaworów i kolektora ssącego.

    Obecnie coś się dzieje?
    - Nowy lakier, 20 lat dla ori lakieru było za dużo, ;-)
    - Kolor lakieru zostaje, dorzucone tylko trochę więcej perły oraz grubego srebra,
    - Z maski wylatują spryski szyby,
    - Klamki na gładko bez wkładek na kluczyk,
    - Listwy boczne drzwiowe tez wylatują,
    - Błotniki przednie również na gładko,
    - Łatwie również nakładki na progi S2 do sedana B4, oby wypaliło bo to dostać graniczy z cudem.

    PLANY?
    - Zima 2014-2015 zmiana silnika na 4.2 ABZ bo 2.8 robi się już mało.

    OSIĄGNIĘCIA:
    - Najniższe auto zlotu audi zlot mazury 2012,
    - Najładniejsza komora silnika - rozpoczęcie sezonu VAG w Pabianicach 2013,
    - Najładniejsza komora silnka - LS Spring Meeting 2014 w Pabianicach.

    To tak z grubsza o struclu, w sumie kawałek życia i kupę godzin w garażu. Tak jak wspominałem wcześniej postanowiłem że auto mechanika nie zobaczy i tego się trzymam.
    Kolejna porcja fotek z placu boju... – Parch jest już pomalowany, głowice się robią, planowanie, docieranie gniazd itd. Pozostało jeszcze wszystko poskładać do kupy, później kosmetyka i lecimy na jesienną sesję!
    Parch jest już pomalowany, głowice się robią, planowanie, docieranie gniazd itd. Pozostało jeszcze wszystko poskładać do kupy, później kosmetyka i lecimy na jesienną sesję!
    Spełnione marzenie – Odkąd pamiętam, tata zarażał mnie miłością do tej marki. Pierw B2 Coupe 2.2 > B4 2.0E > B4 1.9TD > A4 B7 2.7TDi. Dorosłem i przyszedł czas na pierwszy samochód, będąc w temacie czterech pierścieni najbardziej pożądałem B4 Coupe. Po ponad pół roku szukania trafiłem tą jedyną, nie jest idealna, ale dążę do perfekcji.
2.8 AAH, podtlenek gazotu, pełna elektryka, chyba nie ma tylko tempomatu. W planach przyciemnianie kloszy, przelot (ew. basówka), nagłośnienie i wirus na silniku. Piszcie w komentarzach swoje pomysły, jestem otwarty na sugestie. Moje marzenie się spełniło, dziękuje Tacie za przekazanie pasji i miłości do Audi.
    Odkąd pamiętam, tata zarażał mnie miłością do tej marki. Pierw B2 Coupe 2.2 > B4 2.0E > B4 1.9TD > A4 B7 2.7TDi. Dorosłem i przyszedł czas na pierwszy samochód, będąc w temacie czterech pierścieni najbardziej pożądałem B4 Coupe. Po ponad pół roku szukania trafiłem tą jedyną, nie jest idealna, ale dążę do perfekcji.
    2.8 AAH, podtlenek gazotu, pełna elektryka, chyba nie ma tylko tempomatu. W planach przyciemnianie kloszy, przelot (ew. basówka), nagłośnienie i wirus na silniku. Piszcie w komentarzach swoje pomysły, jestem otwarty na sugestie. Moje marzenie się spełniło, dziękuje Tacie za przekazanie pasji i miłości do Audi.
    4 września 2014, 19:05 przez Kabul (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    materiał własny

    8 grudnia 2012, 12:20 przez Goru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi Cabrio AAH – foto z wczorajszej sesji
    Foto z wczorajszej sesji
    23 sierpnia 2012, 10:45 przez Goru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Audi Cabrio AAH – obiecane foty
    Obiecane foty
    3 sierpnia 2012, 11:53 przez Goru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Audi Cabrio AAH – w planach: kierunki na pomarańczowo oraz przód gwint lub coś niższego H&R′a ;) niestety przód poszedł w górę przez nowe amorki i taki efekt że tył niżej siedzi
    W planach: kierunki na pomarańczowo oraz przód gwint lub coś niższego H&R′a ;) niestety przód poszedł w górę przez nowe amorki i taki efekt że tył niżej siedzi
    3 sierpnia 2012, 11:59 przez Goru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Audi Cabrio AAH fot.IV – cd. DynóVWka 2012.
planuję na ten tydzień jakąś sesję - zobaczymy czy się uda, jeśli tak to wrzucę tu jakieś foto z niej ;)
    Cd. DynóVWka 2012.
    planuję na ten tydzień jakąś sesję - zobaczymy czy się uda, jeśli tak to wrzucę tu jakieś foto z niej ;)
    29 lipca 2012, 20:35 przez Goru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne