Szukaj
Znalazłem 13 takich materiałów
Model:
Audi 80 - B4
Rok Produkcji - 1993
Nadwozie - Sedan
Silnik - Był 2.0 ABK, jest 2.8 AAH
Kolor - Niebieska perła LZ5T
SPECYFIKACJA:
SILNIK:
- Swap z ABK 2.0 na Vkę 2.8.
- Sterownik silnika ABT do Vki.
UKŁAD DOLOTOWY:
- Tylko zmiana filtra powietrza na pipercros.
UKŁAD WYDECHOWY:
- Custom 2" ostatni tłumik ori.
ZAWIESZENIE:
- Zawieszenie gwintowane KW po paru miesiącach poszukiwań znalazłem gwint, ;-)
- Helpery wyleciały i autko leży -120 od serii przód -80 tył,
- Musiałem cały wydech od kolektorów wydechowych ciąć i ogarniać by można było jeździć na obniżeniu.
UKŁAD HAMULCOWY:
- Pompa z V6,
- Przednie zaciski 2 tłoczki, tarcze 280 mm,
- Tylne zaciski od V6.
BODY-KIT:
- Zderzak przód S2 + spryski lamp S2 + dokładka dtm,
- Zderzak tył S2,
- Soczewki hella ori,
- Blenda pod tablice USA,
- Ori lampy ciemne treser.
KOŁA:
- Brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40.
ŚRODEK:
- 4x Elektryczne szyby,
- Auto Check,
- Board Computer,
- Termometr ori w liczniku,
- Ringi zegarów od dido,
- Kierownica s-line,
- Środek poliftowy z wersji audi 80 po 94 roku,
- Welurowa tapicerka, zmieniona na skórkę w pełni elektryczna A8 D2 Recaro,
- Dodatkowe zegary (ciśnienie oleju, ładowanie aku, temp oleju),
- Ledowe podświetlenie wnętrza (montowane w ori raczkach),
- Grzanie przednich foteli z A8 zrobione na wiązce Audi 80,
- Climatronic.
CAR-AUDIO:
- Tuba mac audio + wzmacniacz 800 W (kiedyś audio się ogarnie).
INNE:
- Halogeny,
- Centralny zamek pneumatyczny ori,
- Alarm,
- Przyciemnione szyby tył,
- Ksenon 4300 K,
- Podgrzewane zamki,
- Polerka pokryw zaworów i kolektora ssącego.
Obecnie coś się dzieje?
- Nowy lakier, 20 lat dla ori lakieru było za dużo, ;-)
- Kolor lakieru zostaje, dorzucone tylko trochę więcej perły oraz grubego srebra,
- Z maski wylatują spryski szyby,
- Klamki na gładko bez wkładek na kluczyk,
- Listwy boczne drzwiowe tez wylatują,
- Błotniki przednie również na gładko,
- Łatwie również nakładki na progi S2 do sedana B4, oby wypaliło bo to dostać graniczy z cudem.
PLANY?
- Zima 2014-2015 zmiana silnika na 4.2 ABZ bo 2.8 robi się już mało.
OSIĄGNIĘCIA:
- Najniższe auto zlotu audi zlot mazury 2012,
- Najładniejsza komora silnika - rozpoczęcie sezonu VAG w Pabianicach 2013,
- Najładniejsza komora silnka - LS Spring Meeting 2014 w Pabianicach.
To tak z grubsza o struclu, w sumie kawałek życia i kupę godzin w garażu. Tak jak wspominałem wcześniej postanowiłem że auto mechanika nie zobaczy i tego się trzymam.
2.8 AAH, podtlenek gazotu, pełna elektryka, chyba nie ma tylko tempomatu. W planach przyciemnianie kloszy, przelot (ew. basówka), nagłośnienie i wirus na silniku. Piszcie w komentarzach swoje pomysły, jestem otwarty na sugestie. Moje marzenie się spełniło, dziękuje Tacie za przekazanie pasji i miłości do Audi.
1 2 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 następna »