Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 125 takich materiałów
    Porsche 911 993 RWB – Tym razem namalowałem takiego grubego Prosiaka. Wymiary 21x29,7cm, papier, farby akrylowe.
    Tym razem namalowałem takiego grubego Prosiaka. Wymiary 21x29,7cm, papier, farby akrylowe.
    Witam wszystkich miłośników i fanów klasycznej motoryzacji, dziś wjeżdża na kanał pierwszy odcinek który przygotowaliśmy ponad rok temu.
    W tej serii będziemy zajmować się wraz z 7 Motorsport odbudową 911stki o oznaczeniu modelowym 993 z roku 1994.
    naszym zadaniem będzie odświeżyć i przebudować auto tak żeby finalnie wyglądało pięknie i budziło zachwyt każdego miłośnika i fana marki Porsche.
    Co z tego wyniknie sami zobaczycie. Zapraszam do 1 odcinka.
    24 stycznia 2023, 20:35 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Porsche 911 GT1 – GT1 to odmiana modelu Porsche 911, produkowana w latach 1995-1999. Samochód był stworzony głównie do startów w wyścigach w kategorii GT1, od których pochodzi nazwa, jako konkurent m.in. McLarena F1 GTR czy Mercedesa-Benz CLK GTR. Pierwsza wersja Porsche 911 GT1 powstała w roku 1995 jako wariacja modelu Porsche 911 (993). Jednak z typowego 911 pochodziły jedynie elementy przedniego zawieszenia - tył został natomiast przejęty z wyścigowego prototypu Porsche 962, z którego pochodził również silnik V6 o pojemności 3,2 l generujący moc 600 KM,  który w dodatku został umieszczony centralnie, a nie za tylną osią, jak w innych modelach 911. Debiut wersji 993 miał miejsce podczas 24-godzinnego Le Mans w roku 1996 - gdzie dwa 911 GT1 wygrały kategorię GT1. Inne wersje wyścigowe GT1 to: Evolution (996) oraz wersja na 1998 rok. W roku 1999, FIA wprowadziła poważne zmiany w regulaminie technicznym pojazdów GT - wskutek których, Porsche 911 GT1 nie mogło już startować w wyścigach jako samochód GT, ale tylko jako prototyp wyścigowy LMP, gdzie 911 GT1 odstawało od konkurencji, co doprowadziło do decyzji Porsche o zakończeniu produkcji. Powstała również wersja drogowa - 911 GT1 Straßenversion. Wszystkie Straßenversion miały silnik o mocy zredukowanej do 544 KM i moment obrotowy 600 Nm. Osiągały prędkość maksymalną 310 km/h i 100 km/h w 3,7 s.
    GT1 to odmiana modelu Porsche 911, produkowana w latach 1995-1999. Samochód był stworzony głównie do startów w wyścigach w kategorii GT1, od których pochodzi nazwa, jako konkurent m.in. McLarena F1 GTR czy Mercedesa-Benz CLK GTR. Pierwsza wersja Porsche 911 GT1 powstała w roku 1995 jako wariacja modelu Porsche 911 (993). Jednak z typowego 911 pochodziły jedynie elementy przedniego zawieszenia - tył został natomiast przejęty z wyścigowego prototypu Porsche 962, z którego pochodził również silnik V6 o pojemności 3,2 l generujący moc 600 KM, który w dodatku został umieszczony centralnie, a nie za tylną osią, jak w innych modelach 911. Debiut wersji 993 miał miejsce podczas 24-godzinnego Le Mans w roku 1996 - gdzie dwa 911 GT1 wygrały kategorię GT1. Inne wersje wyścigowe GT1 to: Evolution (996) oraz wersja na 1998 rok. W roku 1999, FIA wprowadziła poważne zmiany w regulaminie technicznym pojazdów GT - wskutek których, Porsche 911 GT1 nie mogło już startować w wyścigach jako samochód GT, ale tylko jako prototyp wyścigowy LMP, gdzie 911 GT1 odstawało od konkurencji, co doprowadziło do decyzji Porsche o zakończeniu produkcji. Powstała również wersja drogowa - 911 GT1 Straßenversion. Wszystkie Straßenversion miały silnik o mocy zredukowanej do 544 KM i moment obrotowy 600 Nm. Osiągały prędkość maksymalną 310 km/h i 100 km/h w 3,7 s.
    23 kwietnia 2022, 22:23 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Konstrukcję samochodu oparto na ramie i zawieszeniu Wartburga 353, które zmodyfikowano. Dwudrzwiowe nadwozie typu coupé zostało wykonane z żywicy poliestrowej wzmocnionej włóknem szklanym. Oryginalnym rozwiązaniem były tzw. skrzydlate drzwi (otwierane do góry). W RS 1000 zastosowano dwusuwowy silnik R3 z Wartburga o pojemności 1,0 l, który został zmodyfikowany m.in. poprzez dodanie trzech gaźników z motocykla MZ. Osiągał moc 70 KM, a w wersji wyścigowej 90-100 KM. W późniejszym czasie zwiększono pojemność z 993 cm³ do 1119 cm³ bez zmian w osiągach. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez pięciobiegową skrzynię biegów.
    6 czerwca 2021, 22:36 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1 stycznia 2021, 6:14 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hej
    Na ten film zbierałem się rok czasu i powiem wam że dziś inaczej bym postąpił z kilkoma sprawami które mnie spotkały. BMW 525Dxdrive to wspaniały samochód tylko ma parę wad które mogą zniechęcić do zakupu tego auta. Limuzyna która kiedyś kosztowała ponad 200 tys dziś jest do kupienia za naprawdę fajne $$$$ . Zapraszam na film

    Moje auta:
    Porsche 911 GT3 (500kM)
    Porsche Boxster 718 GTS (365kM)
    Mitsubishi Lancer EVO X ( 450kM)
    Mitsubishi Lancer EVO X ( Rally Car)
    BMW F10 525D (218kM)
    W trakcje zamówienia 4x4 będzie HIT

    Sprzedane auta :::::
    Porsche Boxster ( 300kM )
    BMW M3E92V8 (420KM)
    BMW M3F80 (500kM)
    BMW E90 320 D (205kM)
    BMW E30 330 Rally Car (240kM)
    Ford Focus RS ( Szarak )
    Mustang rok 1966
    Porsche 911 - 993
    Porsche 911 - 993 srebrna
    1 grudnia 2020, 20:20 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    21 października 2020, 11:36 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj