Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 94 takie materiały
    Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca - Szybszy od europejczyków? – Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji. 

Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

Więcej info, fotek i video w źródle
    Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji.

    Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

    Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

    Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

    Więcej info, fotek i video w źródle
    911 – Zdjęcie z Parady Porsche zorganizowanej w ubiegły weekend,  obejmującej trasę z Warszawy do Sopotu. Od lewej generacje: 930, 964, 993, 996, 997 i 991.
    Zdjęcie z Parady Porsche zorganizowanej w ubiegły weekend, obejmującej trasę z Warszawy do Sopotu. Od lewej generacje: 930, 964, 993, 996, 997 i 991.
    18 września 2014, 10:46 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Przez 20 lat Porsche Targa oferowane było z dużym szyberdachem zamiast brezentowego dachu targa i z kultowym pałąkiem. W generacji 991 Porsche powróciło do korzeni w sferze designu, ale dodało skomplikowany mechanizm otwierania dachu. Mechanizm ten jest nie tylko skomplikowany, ale też czyni samochód bardzo seksownym. Gdzieś z tyłu muskuły pręży wolnossący 6-cylindrowy silnik o pojemności 3,8 litra. Ale czy to wszystko uzasadnia duże podbicie i tak już wysokiej ceny?
    12 września 2014, 18:45 przez ~AdamMPower | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/garazotwarty

    Niemiecki duet – G63 AMG i 911 (991) Turbo S w Warszawie.
    G63 AMG i 911 (991) Turbo S w Warszawie.
    7 sierpnia 2014, 23:04 przez motormaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 911 Targa 4S – Według mnie, najładniejsza wersja generacji 991.
    Według mnie, najładniejsza wersja generacji 991.
    By Roman Miah.
    Porsche 911 GT3 – Piękne 911 GT3 (991) podczas 2 rundy Porsche GT3 Cup Challenge Central Europe na Torze Poznań.
    Piękne 911 GT3 (991) podczas 2 rundy Porsche GT3 Cup Challenge Central Europe na Torze Poznań.
    15 czerwca 2014, 21:33 przez tomek3042 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    2014 TopCar Porsche 991 Turbo Stinger GTR –
    8 czerwca 2014, 22:41 przez Argaris (PW) | Do ulubionych | Skomentuj