Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 93 takie materiały
    29 stycznia 2018, 18:16 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Okrążenie trwało tylko 6 minut i 47.3 sekundy.
    29 stycznia 2018, 18:18 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    911 – 991.2 GTS Cabrio
    991.2 GTS Cabrio
    22 stycznia 2018, 21:12 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    5 grudnia 2017, 10:10 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    19 października 2017, 14:55 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    28 września 2017, 14:41 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Singer łączy siły z Williamsem – Restomody od Singera będą jeszcze szybsze i zdecydowanie droższe. Nad tylną oś odświeżonych klasyków trafi nowy motor przygotowany we współpracy z firmą Williams (tak to ten Williams). Co ciekawe wycisnęli 500 koni przy ponad 9000rpm po przeróbce Mezgerowego* boksera z 911 z 1990 roku (aircooled baby), a to dokładnie tyle co dostajemy od najnowszego GT3 991.2. Wszystko to z pojemności 4L bez doładowania, co oznacza że miłośnicy wysokoobrotowych NA będą ukontentowani. Zresztą te 500 koni będzie musiało obsłużyć około 1180kg. Wiecie, co to oznacza? 

Firma produkuje aktualnie 2 auta miesięcznie w cenie ok 600 000 USD za sztukę, a czas oczekiwania to nierzadko 2 lata+. Nie zdziwię się jeżeli ceny wozów z nowym, mocniejszym motorem przekroczą 1M USD.
    Restomody od Singera będą jeszcze szybsze i zdecydowanie droższe. Nad tylną oś odświeżonych klasyków trafi nowy motor przygotowany we współpracy z firmą Williams (tak to ten Williams). Co ciekawe wycisnęli 500 koni przy ponad 9000rpm po przeróbce Mezgerowego* boksera z 911 z 1990 roku (aircooled baby), a to dokładnie tyle co dostajemy od najnowszego GT3 991.2. Wszystko to z pojemności 4L bez doładowania, co oznacza że miłośnicy wysokoobrotowych NA będą ukontentowani. Zresztą te 500 koni będzie musiało obsłużyć około 1180kg. Wiecie, co to oznacza?

    Firma produkuje aktualnie 2 auta miesięcznie w cenie ok 600 000 USD za sztukę, a czas oczekiwania to nierzadko 2 lata+. Nie zdziwię się jeżeli ceny wozów z nowym, mocniejszym motorem przekroczą 1M USD.
    Porsche 911 "GTT" 991.2 Turbo S z tylnym "skrzydłem" z GT3.
    29 lipca 2017, 14:15 przez Black13mklr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 911 Flat Nose – Współczesna interpretacja Porsche z 1982 roku tzw. Płaskiego nosa (Flat nose / Slat nose). Tutaj na bazie 911 991.2 Turbo
    Współczesna interpretacja Porsche z 1982 roku tzw. Płaskiego nosa (Flat nose / Slat nose). Tutaj na bazie 911 991.2 Turbo
    7 maja 2017, 19:41 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj