Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 93 takie materiały
    Porsche – 911 (991)
    911 (991)
    24 kwietnia 2013, 15:42 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 911 (991) GT3 – Jak nietrudno się domyślić, najnowsza generacja jest mocniejsza i szybsza niż kiedykolwiek. Auto jest napędzane 3,8-litrowym, 6-cylindrowym silnikiem typu bokser o mocy 475 KM i momencie obrotowym 438 Nm. Jednostka z bezpośrednim wtryskiem nadal jest umieszczona z tyłu, jednak w obecnej generacji została przesunięta maksymalnie do tylnej osi. Zapewnia prędkość maksymalną 315 km/h.

Najistotniejszą różnicę w stosunku do poprzedniej generacji stanowi skrzynia biegów. W przeciwieństwie do generacji 997, klienci będą mogli wybrać wyłącznie siedmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią PDK. 
Kierowcy nastawieni na poczucie pełnej kontroli będą zawiedzeni. Skrzynia PDK ma jednak swoje zalety - dzięki niej, auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 3,5 s. Ponadto, nawet najbardziej nieporadny kierowca będzie w stanie zredukować bieg z efektownym międzygazem.

Kolejną pomocą dla kierowcy będzie system skrętnych tylnych kół. Przy małych prędkościach będą się one skręcać w kierunku przeciwnym do przednich kół, przy wyższych - razem z nimi.

Auto będzie kosztować w Niemczech 137 303 euro (ok. 600 tys. zł).
    Jak nietrudno się domyślić, najnowsza generacja jest mocniejsza i szybsza niż kiedykolwiek. Auto jest napędzane 3,8-litrowym, 6-cylindrowym silnikiem typu bokser o mocy 475 KM i momencie obrotowym 438 Nm. Jednostka z bezpośrednim wtryskiem nadal jest umieszczona z tyłu, jednak w obecnej generacji została przesunięta maksymalnie do tylnej osi. Zapewnia prędkość maksymalną 315 km/h.

    Najistotniejszą różnicę w stosunku do poprzedniej generacji stanowi skrzynia biegów. W przeciwieństwie do generacji 997, klienci będą mogli wybrać wyłącznie siedmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią PDK.
    Kierowcy nastawieni na poczucie pełnej kontroli będą zawiedzeni. Skrzynia PDK ma jednak swoje zalety - dzięki niej, auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 3,5 s. Ponadto, nawet najbardziej nieporadny kierowca będzie w stanie zredukować bieg z efektownym międzygazem.

    Kolejną pomocą dla kierowcy będzie system skrętnych tylnych kół. Przy małych prędkościach będą się one skręcać w kierunku przeciwnym do przednich kół, przy wyższych - razem z nimi.

    Auto będzie kosztować w Niemczech 137 303 euro (ok. 600 tys. zł).
    9 marca 2013, 13:55 przez sienka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    4 marca 2013, 22:30 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj