Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 131 takich materiałów
    Ford Crown Vic '95 – Pierwszy wóz za oceanem skromna 20 letnia Crown Victoria 4,6l V8.
    Pierwszy wóz za oceanem skromna 20 letnia Crown Victoria 4,6l V8.
    Nowy początek - Z serii jak wszyscy to i ja cz.2 – Był Nissan to teraz Fiat. Rocznik 97 z oryginalnym przebiegiem 95 tyś. Silnik 1.4 i.e.s 70KM. Poprzedni właściciel wygrał bój z pordzewiałymi blachami, więc ja mogę zająć się modyfikacjami. Zamierzam z czasem pomóc biednemu Uno zbierać się ze świateł. Na razie na celownik idzie wałek rozrządu z Punto 75 i jakieś car audio żeby to nie trzeba było kobity słuchać.
    Był Nissan to teraz Fiat. Rocznik 97 z oryginalnym przebiegiem 95 tyś. Silnik 1.4 i.e.s 70KM. Poprzedni właściciel wygrał bój z pordzewiałymi blachami, więc ja mogę zająć się modyfikacjami. Zamierzam z czasem pomóc biednemu Uno zbierać się ze świateł. Na razie na celownik idzie wałek rozrządu z Punto 75 i jakieś car audio żeby to nie trzeba było kobity słuchać.
    28 września 2015, 16:42 przez DeadHei (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Podwórko

    Nowa Honda z segmentu Adventure wyposażona została w kompaktowy, rzędowy, dwucylindrowy silnik o pojemności 1000 cm3 dysponujący 95 KM mocy oraz momentem obrotowym na poziomie 98 Nm.
    7 września 2015, 14:38 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi S2 Avant 1993 – Drapieżna wersja kombi 80-tki kusi świetną jakością wykonania i doskonałymi właściwościami jezdnymi. Audi S2 Avant 2.2 Turbo 20V pod maską kryje turbodoładowaną 5-cylindrową jednostkę, a pod podwoziem – Torsen – doskonale rozwiązany układ napędu na cztery koła. Dzięki niskiej masie jest szybsze niż niejedno auto o 100 KM mocniejsze (6 sekund do setki!), a uniwersalne nadwozie pozwala spakować się na większy wyjazd. Choć nie odnajdziemy w nim kolekcjonerskiego smaczku topowej, dopracowanej przez Porsche wersji RS2, z pewnością nie brakuje mu charakteru… i jest niemniej unikatowe. W latach 1993-95 wyprodukowano zaledwie 1818 sztuk tego modelu.
    Drapieżna wersja kombi 80-tki kusi świetną jakością wykonania i doskonałymi właściwościami jezdnymi. Audi S2 Avant 2.2 Turbo 20V pod maską kryje turbodoładowaną 5-cylindrową jednostkę, a pod podwoziem – Torsen – doskonale rozwiązany układ napędu na cztery koła. Dzięki niskiej masie jest szybsze niż niejedno auto o 100 KM mocniejsze (6 sekund do setki!), a uniwersalne nadwozie pozwala spakować się na większy wyjazd. Choć nie odnajdziemy w nim kolekcjonerskiego smaczku topowej, dopracowanej przez Porsche wersji RS2, z pewnością nie brakuje mu charakteru… i jest niemniej unikatowe. W latach 1993-95 wyprodukowano zaledwie 1818 sztuk tego modelu.
    Moja megi moknie – Mój drugi samochód megane I lift 1.4 16v benzyna 95 hp 2002 rok 114000 km
Wersja CLASSIC narazie nic nie bylo robione w planach jakieś ładne koło przyciemnianie szyb, wygłuszanie drzwi przednich dodanie lepszych głośników. W sumie chciałbym zapytać użytkowników tego modelu co warto zrobic. Białe zegary może z coupe.
    Mój drugi samochód megane I lift 1.4 16v benzyna 95 hp 2002 rok 114000 km
    Wersja CLASSIC narazie nic nie bylo robione w planach jakieś ładne koło przyciemnianie szyb, wygłuszanie drzwi przednich dodanie lepszych głośników. W sumie chciałbym zapytać użytkowników tego modelu co warto zrobic. Białe zegary może z coupe.
    26 lipca 2015, 18:18 przez omarr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    wlasne

    I co z tego, że jest stary i dużo pali – Dodge Coronet
Silnik
V8 7,2 l (7206 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
Układ zasilania: dwa gaźniki
Średnica cylindra × skok tłoka: 109,73 mm × 95,25 mm
Stopień sprężania: 10,1:1
Moc maksymalna: 380 KM (280 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 651 N•m przy 3200 obr/min
    Dodge Coronet
    Silnik
    V8 7,2 l (7206 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
    Układ zasilania: dwa gaźniki
    Średnica cylindra × skok tłoka: 109,73 mm × 95,25 mm
    Stopień sprężania: 10,1:1
    Moc maksymalna: 380 KM (280 kW) przy 4600 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 651 N•m przy 3200 obr/min
    17,95 s. 0-300 km/h
    18 czerwca 2015, 18:48 przez chorypastor19 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    dailymotion

    Hard Ecodriving Test - 2.0 nie musi dużo palić – Po obejrzeniu jakiś czas temu odcinka MotoDoradcy o hard ecodrivingu ( https://www.youtube.com/watch?v=DNHZPBsWTgU ) postanowiłem sprawdzić to dziś w trasie. Jednorazowo. Bez nastawienia na większe sukcesy. Wynik mnie mocno zaskoczył. 

Zatankowałem do pełna LPG w Puławach, dojechałem do Warszawy i po 123km zatankowałem 6,42l. Spalanie wg. komputera 4.5l/100km benzyny, spalanie wg. wyliczeń 5,219l/100km LPG. Tankowałem dziś za 1.69zł/l i później za 1.80zł/l - cena za 100km wyszła poniżej 10zł. Da się przy obecnych cenach taniej?  Ciekawostka -> pociąg TLK z Puław do Warszawy kosztuje 30zł.

Jasne, zrobiłem to tylko dla testu, nie da się tego robić na dłuższą metę (przynajmniej ja nie umiem), ale udowodniłem sobie, że da się tak w miarę komfortowo raz przejechać trasę.

P.S. Trasę pokonałem Megane II CC 2.0 16V 140KM '07 z otwartym dachem, nie przekraczając jakiś 90-100kmph i przez 95% trasy jadąc za większymi kolegami. Jakby dach zamknąć i wyłączyć radio, nadmuch, kamerkę, GPS, CB, zagłówki LCD i pewnie jeszcze trochę zbędnych odbiorników elektrycznych, to pewno by wyszło jeszcze mniej.

No a Wy jakie macie osiągi w hard ecodrivingu? Praktykujecie?
    Po obejrzeniu jakiś czas temu odcinka MotoDoradcy o hard ecodrivingu ( https://www.youtube.com/watch?v=DNHZPBsWTgU ) postanowiłem sprawdzić to dziś w trasie. Jednorazowo. Bez nastawienia na większe sukcesy. Wynik mnie mocno zaskoczył.

    Zatankowałem do pełna LPG w Puławach, dojechałem do Warszawy i po 123km zatankowałem 6,42l. Spalanie wg. komputera 4.5l/100km benzyny, spalanie wg. wyliczeń 5,219l/100km LPG. Tankowałem dziś za 1.69zł/l i później za 1.80zł/l - cena za 100km wyszła poniżej 10zł. Da się przy obecnych cenach taniej? Ciekawostka -> pociąg TLK z Puław do Warszawy kosztuje 30zł.

    Jasne, zrobiłem to tylko dla testu, nie da się tego robić na dłuższą metę (przynajmniej ja nie umiem), ale udowodniłem sobie, że da się tak w miarę komfortowo raz przejechać trasę.

    P.S. Trasę pokonałem Megane II CC 2.0 16V 140KM '07 z otwartym dachem, nie przekraczając jakiś 90-100kmph i przez 95% trasy jadąc za większymi kolegami. Jakby dach zamknąć i wyłączyć radio, nadmuch, kamerkę, GPS, CB, zagłówki LCD i pewnie jeszcze trochę zbędnych odbiorników elektrycznych, to pewno by wyszło jeszcze mniej.

    No a Wy jakie macie osiągi w hard ecodrivingu? Praktykujecie?
    Tarpan 235 – Na początku lat siedemdziesiątych XX wieku, na rynek polski wszedł "samochód dla wsi", jakim był Tarpan produkowany w Zakładzie Samochodów Rolniczych (ZSR) w Antoninku koło Poznania. Samochód ulegał stopniowym modyfikacjom, w miarę napływu informacji od użytkowników oraz wyników kolejnych badań. Planowano wdrożenie do produkcji wersji z napędem na 4 koła. Nowo konstruowane podwozie, miało umożliwić montaż zarówno nadwozi Tarpana, jak i Żuka, Nysy tudzież jeszcze innego oraz układu napędowego tak na jedną jak i na dwie osie. Początkowo zamierzano zbudować prototyp z napdem na 2 koła, a późniek "dołożyć" napęd na dwa kolejne.
W połowe roku 1975 po przekształceniu ZSR w FSR (Fabryka Samochodów Rolniczych), prace nad nowym Tarpanem ruszyły "pełna parą". Rok później, w Przemysłowym Instytucie Motoryzacji (PIMot) rozpoczęły sie testy prototypu Tarpana 235, posiadającego napęd na jedną oś. Samochód Tarpan 235 zaprezentowano na Międzynarodowych Targach Poznańskich w 1978 roku. Opracowano nową konstrukcję ramy nośnej oraz nowe zależne zawieszenie kół przednich. Sztywna belka osi wsparta została na dwóch wzdłużnych resorach piórowych. Rozstaw kół przednich zwiększono 0 95 mm. Zmiany objęty również wygląd zewnętrzny pojazdu. Samochód otrzymał nową atrapę, inny kształt błotników przednich i pokrywy silnika, nową szybę przednią oraz nowy zderzak przedni, w którym zamocowano lampy kierunkowskazów od PF 126p. Z tego samochodu przejęto także lampy kierunkowskazów bocznych i klamki zewnętrzne. Z tyłu nadwozia zamocowano zderzaki narożnikowe.
    Na początku lat siedemdziesiątych XX wieku, na rynek polski wszedł "samochód dla wsi", jakim był Tarpan produkowany w Zakładzie Samochodów Rolniczych (ZSR) w Antoninku koło Poznania. Samochód ulegał stopniowym modyfikacjom, w miarę napływu informacji od użytkowników oraz wyników kolejnych badań. Planowano wdrożenie do produkcji wersji z napędem na 4 koła. Nowo konstruowane podwozie, miało umożliwić montaż zarówno nadwozi Tarpana, jak i Żuka, Nysy tudzież jeszcze innego oraz układu napędowego tak na jedną jak i na dwie osie. Początkowo zamierzano zbudować prototyp z napdem na 2 koła, a późniek "dołożyć" napęd na dwa kolejne.
    W połowe roku 1975 po przekształceniu ZSR w FSR (Fabryka Samochodów Rolniczych), prace nad nowym Tarpanem ruszyły "pełna parą". Rok później, w Przemysłowym Instytucie Motoryzacji (PIMot) rozpoczęły sie testy prototypu Tarpana 235, posiadającego napęd na jedną oś. Samochód Tarpan 235 zaprezentowano na Międzynarodowych Targach Poznańskich w 1978 roku. Opracowano nową konstrukcję ramy nośnej oraz nowe zależne zawieszenie kół przednich. Sztywna belka osi wsparta została na dwóch wzdłużnych resorach piórowych. Rozstaw kół przednich zwiększono 0 95 mm. Zmiany objęty również wygląd zewnętrzny pojazdu. Samochód otrzymał nową atrapę, inny kształt błotników przednich i pokrywy silnika, nową szybę przednią oraz nowy zderzak przedni, w którym zamocowano lampy kierunkowskazów od PF 126p. Z tego samochodu przejęto także lampy kierunkowskazów bocznych i klamki zewnętrzne. Z tyłu nadwozia zamocowano zderzaki narożnikowe.