Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 130 takich materiałów
    Radziecki czołg T-55

    Czołg powstał przez modernizację czołgu T-54. Produkowany w latach 1958-1981. Głównym uzbrojeniem czołgu jest armata D-10T kal. 100 mm stabilizowana w dwóch płaszczyznach. Produkowany w ZSRR, a także na licencji w Czechosłowacji i Polsce. Czołg T-55 był ówcześnie jedną z najlepszych konstrukcji w swojej klasie. W latach 80. XX wieku był wykorzystywany przez siły zbrojne 38 państw. Wycofany z polskiej armii w 2002 r. Czołg T-55 produkowany był również w Chinach przez firmę Norinco pod nazwą Typ 59. Liczba wszystkich wyprodukowanych na świecie czołgów T-54/T-55 przekracza 95 000 egzemplarzy i przewyższa liczbę wszystkich czołgów innych typów wyprodukowanych na świecie po II wojnie światowej (stan na dzień 20.05.2004 r.).
    2 lutego 2013, 9:45 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Czeski wieloryb – Pomimo ośmiu cylindrów, ustawionych w V silnik z pojemności 2,5 litra potrafi wykrzesać tylko 95 KM. Jednak potrafi rozpędzić tego prawie dwutonowego kolosa (w stanie pełnego załadunku) do 158 km/godz. Trochę lepiej było w późniejszych wersjach, w których z silnika o nieznacznie mniejszej pojemności potrafiono wyciągnąć 105 KM, co dało dodatkowe 10 km/godz. prędkości maksymalnej.
    Pomimo ośmiu cylindrów, ustawionych w V silnik z pojemności 2,5 litra potrafi wykrzesać tylko 95 KM. Jednak potrafi rozpędzić tego prawie dwutonowego kolosa (w stanie pełnego załadunku) do 158 km/godz. Trochę lepiej było w późniejszych wersjach, w których z silnika o nieznacznie mniejszej pojemności potrafiono wyciągnąć 105 KM, co dało dodatkowe 10 km/godz. prędkości maksymalnej.
    24 stycznia 2013, 21:32 przez ~Milki | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    klassikauto.pl

    Jelcz-Berliet PR 100 – W latach siedemdziesiątych XX wieku, Jelczańskie Zakłady Samochodowe - czołowy polski dostawca autobusów - zaczęły poszukiwać następcy dla przestarzałego Jelcza 272 MEX, czyli popularnego "Ogórka". W końcu w roku 1972 zdecydowano się na podpisanie umowy licencyjnej z upadającym, francuskim Berlietem. Jeszcze w tym samym roku zmontowano w Jelczu 20 autobusów w 95% z części zachodnich (w kolejnych latach produkcji udział polskich części stopniowo zwiększano, co odbiło się niekorzystnie na jakości autobusu). Ponieważ PR 100 nie do końca spełniał wymagania strony polskiej (brak trzecich drzwi, mała pojemność), traktowano go jako model przejściowy już w momencie wprowadzania do produkcji.
Piękny,Prawda?
    W latach siedemdziesiątych XX wieku, Jelczańskie Zakłady Samochodowe - czołowy polski dostawca autobusów - zaczęły poszukiwać następcy dla przestarzałego Jelcza 272 MEX, czyli popularnego "Ogórka". W końcu w roku 1972 zdecydowano się na podpisanie umowy licencyjnej z upadającym, francuskim Berlietem. Jeszcze w tym samym roku zmontowano w Jelczu 20 autobusów w 95% z części zachodnich (w kolejnych latach produkcji udział polskich części stopniowo zwiększano, co odbiło się niekorzystnie na jakości autobusu). Ponieważ PR 100 nie do końca spełniał wymagania strony polskiej (brak trzecich drzwi, mała pojemność), traktowano go jako model przejściowy już w momencie wprowadzania do produkcji.
    Piękny,Prawda?
    9 stycznia 2013, 20:34 przez Danio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    HONDA CIVIC EJ2 D15B7 - własnoręczny remont silnika – Rok produkcji - 95
Przebieg - 250 tys km
Historia samochodu - od nowości jestem drugim właścicielem (1 to kobieta) auto zostało sprowadzone z Niemiec 1 września 2011 r a po 3 dniach zostałem jego drugim i chyba już do końca ostatnim właścicielem. Samochód zadbany, ale przy tym przebiegu zauważyłem niewielkie ubytki oleju, a po mechanicznym uszkodzeniu chłodnicy i wycieku płynu silnik został przegrzany, i szlag trafił uszczelkę pod głowicą, więc miałem przy okazji zmiany uszczelki zrobiłem głowicę (gniazda i uszczelniacze zaworowe, sprawdzenie szczelności które pokazało, że szczelna jest znakomicie) oraz zmieniłem pierścienie, bo olejowe były dosyć bardzo zużyte (co było przyczyną ubytków oliwy w silniku).
Od remontu minęło już 2 000 km a oleju nie ubyło dosłownie ani grama, i silnik pracuje i sprawuje się znakomicie i TO WŁAŚNIE DAJE NAJWIĘKSZĄ SATYSFAKCJĘ - SAM TO ZROBIŁEM I TO BARDZO DOBRZE...
Nie jestem żadnym lajkonikiem w sprawach mechaniki, bo ukończyłem TECHNIKUM POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH i kocham samochody.
Wszystkim życzę, aby wasze pojazdy sprawowały się równie dobrze, co moja HONDA, to wspaniały samochód - dzięki za uwagę, pozdrawiam...
    Rok produkcji - 95
    Przebieg - 250 tys km
    Historia samochodu - od nowości jestem drugim właścicielem (1 to kobieta) auto zostało sprowadzone z Niemiec 1 września 2011 r a po 3 dniach zostałem jego drugim i chyba już do końca ostatnim właścicielem. Samochód zadbany, ale przy tym przebiegu zauważyłem niewielkie ubytki oleju, a po mechanicznym uszkodzeniu chłodnicy i wycieku płynu silnik został przegrzany, i szlag trafił uszczelkę pod głowicą, więc miałem przy okazji zmiany uszczelki zrobiłem głowicę (gniazda i uszczelniacze zaworowe, sprawdzenie szczelności które pokazało, że szczelna jest znakomicie) oraz zmieniłem pierścienie, bo olejowe były dosyć bardzo zużyte (co było przyczyną ubytków oliwy w silniku).
    Od remontu minęło już 2 000 km a oleju nie ubyło dosłownie ani grama, i silnik pracuje i sprawuje się znakomicie i TO WŁAŚNIE DAJE NAJWIĘKSZĄ SATYSFAKCJĘ - SAM TO ZROBIŁEM I TO BARDZO DOBRZE...
    Nie jestem żadnym lajkonikiem w sprawach mechaniki, bo ukończyłem TECHNIKUM POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH i kocham samochody.
    Wszystkim życzę, aby wasze pojazdy sprawowały się równie dobrze, co moja HONDA, to wspaniały samochód - dzięki za uwagę, pozdrawiam...
    11 stycznia 2013, 20:56 przez wojtekjd (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne

    Gaz 24-95 –
    28 grudnia 2012, 14:34 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Bugatti EB 110 SS – Bo Bugatti to nie tylko Veyron.
Może i nie grzeszy pięknością, ale swoje pod maską ma (600 KM)
produkowany w latach 92-95 powstało 32 egzemplarzy
    Bo Bugatti to nie tylko Veyron.
    Może i nie grzeszy pięknością, ale swoje pod maską ma (600 KM)
    produkowany w latach 92-95 powstało 32 egzemplarzy
    24 grudnia 2012, 13:55 przez maserati (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat 600 Multipla (1956-1969) – Fiat 600 Multipla
Był dostępny w dwóch wersjach silnikowych:
(600) 0.6l - 22KM - 95 Km/h
(600D)0.8l - 29KM - 105 Km/h
    Fiat 600 Multipla
    Był dostępny w dwóch wersjach silnikowych:
    (600) 0.6l - 22KM - 95 Km/h
    (600D)0.8l - 29KM - 105 Km/h
    28 października 2012, 17:37 przez ~yeti125 | Do ulubionych | Skomentuj
    240sx z 95 – Dupcia ze skromnym Body Kitem
    Dupcia ze skromnym Body Kitem
    10 września 2012, 22:34 przez Dymciu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    LANCER `95 – Lancer `95 moja pasja i miłość
    Lancer `95 moja pasja i miłość
    26 sierpnia 2012, 22:52 przez ~Groniu | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak wszyscy to i ja ; P – Mój Jet ; D

Setup:
Wario: Multivar
Wydech: Laser X-Pro
V/Max: 95-100km/h
    Mój Jet ; D

    Setup:
    Wario: Multivar
    Wydech: Laser X-Pro
    V/Max: 95-100km/h
    7 lipca 2012, 23:25 przez ~Kali | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne