Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 131 takich materiałów
    Mój Nissan 100nx – Mój Nissan 100nx 1.6 16V  95 kucyków wersja targa. Jest to moje pierwsze autko i jestem z niego bardzo zadowolony.
    Mój Nissan 100nx 1.6 16V 95 kucyków wersja targa. Jest to moje pierwsze autko i jestem z niego bardzo zadowolony.
    18 maja 2013, 14:44 przez Boro02 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Jak wszyscy to i ja: BMW 525i  (19' Styling 95) –
    17 maja 2013, 22:09 przez blawik2 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Ford Transit Supervan 3 – Silnik i napęd:
Typ: V6
Ustawienie: centralnie, wzdłużnie
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Objętość skokowa: 2935 cm3
Moc maksymalna: 264 KM
Objętościowy wskaźnik mocy: 89,95 KM/l
Skrzynia biegów: 5-biegowa, manualna Hewland
Typ napędu: na tylne koła
Hamulce i koła:
Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, węglowe, średnica 279 mm
Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, węglowe, średnica 279 mm
Koła przednie: 10,0 x 13”
Koła tylne: 12,0 x 13”
Masy i wymiary:
Masa własna: 890 kg
Osiągi:
Prędkość maksymalna: 241 km/h
    Silnik i napęd:
    Typ: V6
    Ustawienie: centralnie, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 2935 cm3
    Moc maksymalna: 264 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: 89,95 KM/l
    Skrzynia biegów: 5-biegowa, manualna Hewland
    Typ napędu: na tylne koła
    Hamulce i koła:
    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, węglowe, średnica 279 mm
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, węglowe, średnica 279 mm
    Koła przednie: 10,0 x 13”
    Koła tylne: 12,0 x 13”
    Masy i wymiary:
    Masa własna: 890 kg
    Osiągi:
    Prędkość maksymalna: 241 km/h
    6 maja 2013, 15:54 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Kierowcy ciężarówek! – Pewnie osoby, które prowadzą ciągniki siodłowe, lub interesują się tym wiedzą, że w nasze prawo ma wejść ustawa o to, aby z drogi znikły auta, które mają więcej niż 10 lat! Zróbmy coś z tym, aby tak nie było. Przecież chyba każdy chce mieć nowe auto, ale nie każdego stać na to... Drogie paliwo, droga żywność, z czegoś trzeba żyć... Mamy 2013 rok. Koszt ciągnika siodłowego około 2004roku to w granicach 60-70tyś zależnie od marki, rodzaju itp. Skoro kierowcy po opłaceniu wszystkich kosztów zostaje ledwo na chleb, to skąd ma brać pieniądze na nowe ciężarówki?! Powinniśmy się zjednoczyć i pokazać, że też potrafimy coś zrobić! Co komu przeszkadza np. Scania z 95 roku? Ma wielką duszę. A co ze starymi samochodami? Na złom? A nasi potomkowie wtedy będą oglądali starsze samochody na fotografii... Nie pozwólmy na to!
    Pewnie osoby, które prowadzą ciągniki siodłowe, lub interesują się tym wiedzą, że w nasze prawo ma wejść ustawa o to, aby z drogi znikły auta, które mają więcej niż 10 lat! Zróbmy coś z tym, aby tak nie było. Przecież chyba każdy chce mieć nowe auto, ale nie każdego stać na to... Drogie paliwo, droga żywność, z czegoś trzeba żyć... Mamy 2013 rok. Koszt ciągnika siodłowego około 2004roku to w granicach 60-70tyś zależnie od marki, rodzaju itp. Skoro kierowcy po opłaceniu wszystkich kosztów zostaje ledwo na chleb, to skąd ma brać pieniądze na nowe ciężarówki?! Powinniśmy się zjednoczyć i pokazać, że też potrafimy coś zrobić! Co komu przeszkadza np. Scania z 95 roku? Ma wielką duszę. A co ze starymi samochodami? Na złom? A nasi potomkowie wtedy będą oglądali starsze samochody na fotografii... Nie pozwólmy na to!
    30 kwietnia 2013, 18:56 przez Borek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    SAAB-95 AERO – Własny projekt VT - Trochę niedokładny ale jest
    Własny projekt VT - Trochę niedokładny ale jest
    26 kwietnia 2013, 19:54 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    DAF XF 95 – Może nie takie jak prace jac'a, ale moja skromna praca, którą wykonałem w wolnym czasie.
    Może nie takie jak prace jac'a, ale moja skromna praca, którą wykonałem w wolnym czasie.
    9 kwietnia 2013, 21:11 przez maniek134 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    VTEC czyli rozrząd po japońsku. – VTEC (eng. Variable valve Timing and lift Electronic Control system) – system kontrolujący czas i stopień otwarcia zaworów w zależności od obrotów silnika. W zwykłym układzie zawory unoszone są przez krzywki, zawsze w takim samym stopniu, niezależnie od stopnia otwarcia przepustnicy. W systemie VTEC przy pewnych obrotach(~5500 RPM, zależnie od modelu silnika) zawory zaczynają być unoszone przez wyższą krzywkę. W rezultacie są one dłużej otwarte oraz ich wznios jest wyższy, do cylindra dostaje się więcej powietrza¹.

System został po raz pierwszy wprowadzony w 1988 roku przez markę Honda. Rozwiązanie jest na tyle efektywne, że z silnika o pojemności 1.6, czterocylindrowego z użyciem systemu VTEC z dwoma wałkami rozrządu(DOHC), uzyskano 170 km(silnik o oznaczeniu B16A pochodzący z Hondy Civic V gen. – 91’-95’). Przy użyciu turbosprężarki, kutych elementów silnika, zmiany kolektora dolotowego i wylotowego oraz chip tuningu² z tego silnika można uzyskać moc rzędu 300 km.

Nowszą odmianą tego systemu jest i-VTEC. Jest to połączenie zwykłego systemu regulacji wzniosu zaworów oraz systemu zmiennych faz rozrządu. Celem tego układu jest ograniczenie spalania oraz uzyskanie czystszych spalin. Elementem wykonawczym systemu zmiennych faz rozrządu jest tzw. koło faz rozrządu. Potrafi ono zmieniać swoje położenie względem wałka rozrządu, a co za tym idzie, regulować przekazywany obrót. Dzieje się to w sposób płynny, w odróżnieniu od opisywanego wyżej systemu. Mówiąc o efektach tego połączenia można wspomnieć o rzędowej czwórce o pojemności 1.4 l z którego uzyskano 101 km.


¹- w przypadku głowicy z jednym wałkiem rozrządu(SOHC – single over head camshaft) zawory wylotowe nie są objęte systemem.

²- chip tuning – modyfikacja oprogramowania elektronicznego sterownika silnika w celu zmiany parametrów jego pracy, jak np. objętości wtryskiwanego paliwa.
    VTEC (eng. Variable valve Timing and lift Electronic Control system) – system kontrolujący czas i stopień otwarcia zaworów w zależności od obrotów silnika. W zwykłym układzie zawory unoszone są przez krzywki, zawsze w takim samym stopniu, niezależnie od stopnia otwarcia przepustnicy. W systemie VTEC przy pewnych obrotach(~5500 RPM, zależnie od modelu silnika) zawory zaczynają być unoszone przez wyższą krzywkę. W rezultacie są one dłużej otwarte oraz ich wznios jest wyższy, do cylindra dostaje się więcej powietrza¹.

    System został po raz pierwszy wprowadzony w 1988 roku przez markę Honda. Rozwiązanie jest na tyle efektywne, że z silnika o pojemności 1.6, czterocylindrowego z użyciem systemu VTEC z dwoma wałkami rozrządu(DOHC), uzyskano 170 km(silnik o oznaczeniu B16A pochodzący z Hondy Civic V gen. – 91’-95’). Przy użyciu turbosprężarki, kutych elementów silnika, zmiany kolektora dolotowego i wylotowego oraz chip tuningu² z tego silnika można uzyskać moc rzędu 300 km.

    Nowszą odmianą tego systemu jest i-VTEC. Jest to połączenie zwykłego systemu regulacji wzniosu zaworów oraz systemu zmiennych faz rozrządu. Celem tego układu jest ograniczenie spalania oraz uzyskanie czystszych spalin. Elementem wykonawczym systemu zmiennych faz rozrządu jest tzw. koło faz rozrządu. Potrafi ono zmieniać swoje położenie względem wałka rozrządu, a co za tym idzie, regulować przekazywany obrót. Dzieje się to w sposób płynny, w odróżnieniu od opisywanego wyżej systemu. Mówiąc o efektach tego połączenia można wspomnieć o rzędowej czwórce o pojemności 1.4 l z którego uzyskano 101 km.


    ¹- w przypadku głowicy z jednym wałkiem rozrządu(SOHC – single over head camshaft) zawory wylotowe nie są objęte systemem.

    ²- chip tuning – modyfikacja oprogramowania elektronicznego sterownika silnika w celu zmiany parametrów jego pracy, jak np. objętości wtryskiwanego paliwa.
    29 marca 2013, 19:22 przez Sarge (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (32)
    Vectra – Opel Vectra A '95 wersja CDX
    Opel Vectra A '95 wersja CDX
    24 marca 2013, 19:59 przez ~jonsi | Do ulubionych | Skomentuj
    Rozdajemy wlepki – Konkurs rozwiązany - zwycięzcom gratulujemy. Poniżej lista szczęśliwców. Osoby z listy proszone są napisać do mnie PW z danymi: Imię, nazwisko, adres z kodem i miejscowością oraz jaki kolor wlepki mamy wysłać (jasna/czarna).

xDEMON93x 169 pkt mocy
bratek12311 113 pkt mocy
mastejasyn 124 pkt mocy
stunter96 160 pkt mocy
stoPro 109 pkt mocy
Azgorath 124 pkt mocy
wookee94 109 pkt mocy
garnekxxx 101 pkt mocy
Maciuss 157 pkt mocy
drift095 120 pkt mocy
PatrixPL 118 pkt mocy
rychup 100 pkt mocy
POWER777 141 pkt mocy
PiereLuigi 113 pkt mocy
MrFlames 108 pkt mocy
kubek_GTI 122 pkt mocy
mepsfiu	158 pkt mocy
simoo 103 pkt mocy
kosior 95 pkt mocy
matti2870 97 pkt mocy

Stan na 02.03.2013 godz 03:00.

Wszystkie prace konkursowe Tutaj
    Konkurs rozwiązany - zwycięzcom gratulujemy. Poniżej lista szczęśliwców. Osoby z listy proszone są napisać do mnie PW z danymi: Imię, nazwisko, adres z kodem i miejscowością oraz jaki kolor wlepki mamy wysłać (jasna/czarna).

    xDEMON93x 169 pkt mocy
    bratek12311 113 pkt mocy
    mastejasyn 124 pkt mocy
    stunter96 160 pkt mocy
    stoPro 109 pkt mocy
    Azgorath 124 pkt mocy
    wookee94 109 pkt mocy
    garnekxxx 101 pkt mocy
    Maciuss 157 pkt mocy
    drift095 120 pkt mocy
    PatrixPL 118 pkt mocy
    rychup 100 pkt mocy
    POWER777 141 pkt mocy
    PiereLuigi 113 pkt mocy
    MrFlames 108 pkt mocy
    kubek_GTI 122 pkt mocy
    mepsfiu 158 pkt mocy
    simoo 103 pkt mocy
    kosior 95 pkt mocy
    matti2870 97 pkt mocy

    Stan na 02.03.2013 godz 03:00.

    Wszystkie prace konkursowe Tutaj
    20 lutego 2013, 16:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (52)
    DeLorean DMC-12 – DeLorean powraca! Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, DeLorean Motor Company potwierdził informacje o wznowieniu produkcji swojego jedynego modelu DMC-12. Największą nowością będzie jednak układ napędowy pojazdu.

DeLorean DMC-12 produkowany w latach 1981-1982, był napędzany przez 2.9-litrowy silnik benzynowy o mocy 130 KM. Teraz, źródłem mocy będzie natomiast motor elektryczny, generujący aż 260 KM. Dodatkowo, litowo-jonowe baterie o pojemności 32 kWh pozwalają na pokonanie nawet 200 km bez potrzeby ich ponownego ładowania. Elektryczny DMC-12 osiąga 100 km/h w czasie 4,9 sekundy.

Auto ma być wytwarzane w Houston, zaś pierwsze egzemplarze powinny trafić do sprzedaży w drugiej połowie 2013 roku. Niestety, cena elektrycznego DeLoreana wynosi 95 tys. dolarów.
    DeLorean powraca! Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, DeLorean Motor Company potwierdził informacje o wznowieniu produkcji swojego jedynego modelu DMC-12. Największą nowością będzie jednak układ napędowy pojazdu.

    DeLorean DMC-12 produkowany w latach 1981-1982, był napędzany przez 2.9-litrowy silnik benzynowy o mocy 130 KM. Teraz, źródłem mocy będzie natomiast motor elektryczny, generujący aż 260 KM. Dodatkowo, litowo-jonowe baterie o pojemności 32 kWh pozwalają na pokonanie nawet 200 km bez potrzeby ich ponownego ładowania. Elektryczny DMC-12 osiąga 100 km/h w czasie 4,9 sekundy.

    Auto ma być wytwarzane w Houston, zaś pierwsze egzemplarze powinny trafić do sprzedaży w drugiej połowie 2013 roku. Niestety, cena elektrycznego DeLoreana wynosi 95 tys. dolarów.
    17 lutego 2013, 10:00 przez ~kudeke16 | Do ulubionych | Skomentuj (1)