Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 132 takie materiały
    Honda delsol crxIII by Robscoot – Oto moja honda którą modyfikuje od 3 lat, możecie obserwować poczynania na Instagramie furki : ( @blackpearl_delsol93)
    Oto moja honda którą modyfikuje od 3 lat, możecie obserwować poczynania na Instagramie furki : ( @blackpearl_delsol93)
    Dziś odwiedził nas Igor ze swoim Saabem. Fajny wóz ze sporą mocą ale ciężko to przenieść na asfalt szczególnie na pierwszych biegach.
    31 lipca 2022, 14:50 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    #povdrivertv #SkodaKamiq #Skoda #Kamiq #testdrive #pov #povdriver
    Peugeot 504 V6 Coupe – Średniej wielkości samochód produkowany przez francuską firmę Peugeot w latach 1968-1983. Samochód zadebiutował na dwunastym Salonie Genewskim we wrześniu 1968 roku w wersji sedan. W 1969 roku dołączyły do niego 2-drzwiowe coupe i 2-drzwiowy kabriolet, a w 1970 roku 5-drzwiowe kombi. Zastosowano początkowo tylko jeden silnik, czterocylindrowy o pojemności 1,8 l o mocy 82 KM w wersji standardowej oraz o mocy 97 KM w wersji z wtryskiem. Peugeot 504 został wybrany europejskim samochodem roku 1969. W 1970 roku samochód otrzymał nowy silnik czterocylindrowy o pojemności 2 l oraz mocy 93 KM lub 104 KM z wtryskiem. oraz czterocylindrowy silnik Diesla o pojemności 2,1 l i mocy 65 KM. Najsilniejszą dostępną wersją samochodu było V6 Coupe napędzane tak jak mówi nazwa 2,7-litrowym V6 generującym moc 138 KM i moment obrotowy 207 Nm. V6 Coupe rozpędza się do 100 km/h w w 10,5 sekundy oraz osiąga prędkość maksymalną 186 km/h.
    Średniej wielkości samochód produkowany przez francuską firmę Peugeot w latach 1968-1983. Samochód zadebiutował na dwunastym Salonie Genewskim we wrześniu 1968 roku w wersji sedan. W 1969 roku dołączyły do niego 2-drzwiowe coupe i 2-drzwiowy kabriolet, a w 1970 roku 5-drzwiowe kombi. Zastosowano początkowo tylko jeden silnik, czterocylindrowy o pojemności 1,8 l o mocy 82 KM w wersji standardowej oraz o mocy 97 KM w wersji z wtryskiem. Peugeot 504 został wybrany europejskim samochodem roku 1969. W 1970 roku samochód otrzymał nowy silnik czterocylindrowy o pojemności 2 l oraz mocy 93 KM lub 104 KM z wtryskiem. oraz czterocylindrowy silnik Diesla o pojemności 2,1 l i mocy 65 KM. Najsilniejszą dostępną wersją samochodu było V6 Coupe napędzane tak jak mówi nazwa 2,7-litrowym V6 generującym moc 138 KM i moment obrotowy 207 Nm. V6 Coupe rozpędza się do 100 km/h w w 10,5 sekundy oraz osiąga prędkość maksymalną 186 km/h.
    22 kwietnia 2022, 21:18 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru SVX – SVX zaprezentowane zostało w czerwcu 1991 roku w USA oraz we wrześniu tego samego roku w Japonii pod nazwą Alcyone SVX. Samochód ten był następcą modelu XT z 1985 roku, a jest on 2-drzwiowym, 4-osobowym coupe wystylizowanym przez Giugiaro. SVX sprzedawany był głównie w Japonii i USA, lecz Subaru oferowało go także w Europie. Samochód wyposażony był w jednostkę napędową typu bokser o nazwie EG33, która była kontynuatorem modelu silnikowego o nazwie ER używanego w poprzednim modelu Subaru XT. Był to ówcześnie najmocniejszy silnik Subaru tamtych lat, także jeśli chodzi o wielkość - pojemność skokowa była największa. Z powodu osiągniętej mocy znacznie ponad 200 KM i sporemu momentowi ponad 300 Nm, nie zdecydowano się wprowadzać turbodoładowania, ani takiego wariantu jako opcji. Silnik 3,3 l EG33 był jedynym możliwym wyborem przy zakupie modelu SVX. W roku modelowym 1994 i aż do zakończenia produkcji w grudniu 1996 roku SVX był wyposażony w elektronicznie regulowaną prędkość maksymalną 230 km/h. Modele z pierwszych lat produkcji (91-93) pozwalały osiągnąć maksymalną prędkość 248 km/h, dzięki bardzo długiemu 4 biegowi. Łączna sprzedaż Subaru SVX wyniosła 25000 egzemplarzy, z czego najwięcej sprzedano na rynku USA - 14257 egzemplarzy, 8265 w Japonii, a w Europie 2478.
    SVX zaprezentowane zostało w czerwcu 1991 roku w USA oraz we wrześniu tego samego roku w Japonii pod nazwą Alcyone SVX. Samochód ten był następcą modelu XT z 1985 roku, a jest on 2-drzwiowym, 4-osobowym coupe wystylizowanym przez Giugiaro. SVX sprzedawany był głównie w Japonii i USA, lecz Subaru oferowało go także w Europie. Samochód wyposażony był w jednostkę napędową typu bokser o nazwie EG33, która była kontynuatorem modelu silnikowego o nazwie ER używanego w poprzednim modelu Subaru XT. Był to ówcześnie najmocniejszy silnik Subaru tamtych lat, także jeśli chodzi o wielkość - pojemność skokowa była największa. Z powodu osiągniętej mocy znacznie ponad 200 KM i sporemu momentowi ponad 300 Nm, nie zdecydowano się wprowadzać turbodoładowania, ani takiego wariantu jako opcji. Silnik 3,3 l EG33 był jedynym możliwym wyborem przy zakupie modelu SVX. W roku modelowym 1994 i aż do zakończenia produkcji w grudniu 1996 roku SVX był wyposażony w elektronicznie regulowaną prędkość maksymalną 230 km/h. Modele z pierwszych lat produkcji (91-93) pozwalały osiągnąć maksymalną prędkość 248 km/h, dzięki bardzo długiemu 4 biegowi. Łączna sprzedaż Subaru SVX wyniosła 25000 egzemplarzy, z czego najwięcej sprzedano na rynku USA - 14257 egzemplarzy, 8265 w Japonii, a w Europie 2478.
    21 kwietnia 2022, 21:58 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    15 września 2021, 14:32 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    26 sierpnia 2021, 21:51 przez Super_Kierowca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne