Szukaj
Znalazłem 18 takich materiałów
Silnik - V8 6,2 l (6223 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
Jednostka napędowa jest produkcji firmy Rolls-Royce. Auto wyposażone zostało w 4-biegową automatyczną skrzynie biegów, która przenosi moc na tylną oś. Masa własna pojazdu wynosi 2077 kg.
Niestety nie ma danych szczegółowych dotyczących tego modelu.
Obecne ceny tego samochodu zaczynają się w okolicach 300 tyś. dolarów (około 920 tyś złotych). Za egzemplarz w świetnym stanie możemy zapłacić na ten dzień nawet 435 tyś dolarów (1 330 000 zł)
Mi osobiście podoba się stylistyka tego auta
Jest to jedno z wielu szalonych dzieci firmy Rinspeed.
Niektórym bardziej znana, niektórym mniej znana.
A teraz trochę faktów o tym wynalazku:
Samochód ma karoserię wzmocnioną rurami z włókna węglowego. Podczas jazdy po drodze silnik elektryczny napędza tylne koła, a po wjechaniu do wody i naciśnięciu odpowiedniego guzika, sQuba uruchamia śrubę (na powierzchni) i pędniki strumieniowe (do pływania w głębinach). Do budowy auta zastosowano superlekkie mateiały, nurkujący samochód waży tylko 920 kg. Producent twierdzi że jego prototyp jest zupełnie bezpieczny i zanurzy się i wynurzy bez problemu. Powietrze do oddychania zapewnią dwa zbiorniki: 15 i 18 litrowe. Jak większość maszyn z Rinspeed Design, sQuba najprawdopodobniej nie trafi do produkcji seryjnej. Nie znaczy to jednak, że maszyna zostanie w garażu - prototypy Rinderknechta są chętnie kupowane przez bogatych fanatyków dziwnej motoryzacji. sQuba został po raz pierwszy zaprezentowany na geneva motor show 16 Marca 2008
Silnik: R4 1.8L turbo
Moc: 920 koni mechanicznych
Moment obrotowy: 820 Nm
Turbo: Garrett GTX4202R wystrojone na 3.8 bara
Napęd: AWD, 4-biegowa skrzynia sekwencyjna
Waga: 1135 kg bez kierowcy
0-100 km/h : 2.3 s
0-200 km/h : 5.4 s
100-200 km/h : 3.15 s
1/4 mili: 8.65 s @ 266,8 km/h
Daj moc dla najszybszego Golfa na świecie, który jak twierdzi właściciel firmy został stworzony, by pogromić Veyrona
Daj lajka dla firmy, która w najbliższym czasie zamierza zbudowac Golfa II z silnikiem 2.0L 16v o mocy ok. 1100 koni mechanicznych.
Piszcie, komentujcie, na YT znajdziecie pełno filmików, jak sobie radzi, wystarczy wpisać golf 2 awd 900 hp
0-100 2,18s
0-200 5,53s
0-270 9,07s
nadal nazwiesz go "szmelcwagenem"?
Typ: V12, 60o
Ustawienie: Centralnie, wzdłużnie
Objętość skokowa: 5513 cm3
Moc maksymalna: 720 KM przy 5750 obr./min.
Objętościowy wskaźnik mocy (moc litrowa): 130.60 KM/l
Maksymalny moment obrotowy: 920 Nm przy 4000 obr./min.
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
Typ napędu: Na tylne koła
Hamulce i koła:
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, nawiercane, ceramiczne, średnica 380 mm
Koła przednie: 9.5 x 20”
Koła tylne: 13.0 x 20”
Opony przednie: 245/35 R 20
Opony tylne: 335/30 R 20
Masy i wymiary:
Masa własna: 1268 kg
Stosunek masy do mocy: 1.76 kg/KM
Długość: 4900 mm
Szerokość: 2080 mm
Wysokość: 1300 mm (przy prześwicie 85 mm)
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.60 s
Przyspieszenie 0-200 km/h: 10.15 s
Prędkość maksymalna: 324 km/h
Koszty:
Cena: 385 000 €
Honda sprowadzona z Francji gdzie wymienione były kierunki i klamki sprzęgła oraz hamulca na czarne. Poza tym wszystko oryginalne, CBRka ma małe ryski oraz lekko pęknięty dolny, lewy plastik [posiadacze CBR zauważą na pewno]. Przejdźmy do informacji [według producenta]:
Informacje ogólne:
Model: CBR 125R
Rok: 2007
Kategoria: Sport
Silnik i przeniesienie napędu:
Pojemność skokowa: 124,7 ccm
Typ silnika: Singel [Jednocylindrowy]
Ilość suwów: 4
Moc maksymalna: 13.41 KM [9.8 kW] przy 10000 RPM
Maksymalny moment obrotowy: 10.60 Nm przy 8250 RPM
Stopień sprężania: 11,0:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 58.0 x 47.2 mm
Zasilanie: Wtrysk paliwa
Układ rozrządu: SOHC
Zapłon: Elektroniczny
Rozruch: Elektryczny
System chłodzenia: Ciecz
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Wtórne przełożenie napędu: Łańcuch
Wymiary i wagi:
Waga na sucho: 127,3 kg
Wysokość siodła: 776 mm
Długość całkowita: 1,920 mm
Prześwit: 172 mm
Rozstaw osi: 1,294 mm
Podwozie:
Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy
Zawieszenie tył: Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią cym
Hamulec przedni: Jednotarczowy z dwutłoczkowym zaciskiem
Średnica przedniej tarczy: 276 mm
Hamulec tylni: Jednotarczowy z jednotłoczkowym zaciskiem
Średnica tylnej tarczy: 220 mm
Prędkości i przyspieszenie:
[Moje] 0-100: ok. 13 sek
[Moje] Prędkość maksymalna: 135 km/h
Stosunek mocy do masy: 0.1053 km/kg
Inne dane:
Zbiornik paliwa: 10 litrów
Zachęcam do wrzucania swoich aut i motocykli na MotoKiller.pl
Moim zdaniem o wiele przyjemniej ogląda się pojazdy innych użytkowników, niż tylko zdjęcia naszych marzeń.
Pozdrawiam,
milek0695
‹ pierwsza < 1 2
« poprzednia 1 2 następna »