Luksusowy samochód sportowy klasy GT produkowany przez francuską markę Citroen, we współpracy z włoskim Maserati w latach 1970-1975. Samochód oficjalnie zaprezentowano podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w 1970 roku. W tym też roku pierwsze egzemplarze trafiły na rynek. Wersja dla USA wyposażona była w automatyczną skrzynię biegów Borg Warner 35. Pierwsze wersje wyposażone były w trzy sprzężone gaźniki Weber, zostały one zastąpione w następnym roku przez elektroniczny wtrysk BOSCH D-JETRONIC. Najmocniejszym dostępnym silnikiem było trzylitrowe V6, które generuje moc maksymalną 192 KM i moment obrotowy 253,5 Nm. Z tym silnikiem SM osiąga prędkość maksymalną 225 km/h. Z produkcji samochodu zrezygnowano w 1975 roku, z powodu kryzysu paliwowego. Powstało 12,920 egzemplarzy SM, z tego 2400 na rynek amerykański.
Samochód luksusowy produkowany przez francuskiego Citroena, we współpracy z włoskim Maserati w latach 1970-1975. Auto oficjalnie zaprezentowano na 1970 roku podczas Salonu Genewskiego. W tym też roku pierwsze egzemplarze trafiły na rynek. Najmocniejszym dostępnym silnikiem był trzylitrowy V6 o mocy 192 KM, który pozwalał osiągnąć prędkość maksymalną 225 km/h. Z jego produkcji zrezygnowano w 1975 roku, z powodu kryzysu paliwowego. Przez 5 lat wyprodukowano 12 920 sztuk, z tego 2400 trafiło na rynek amerykański.