Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 190 takich materiałów
    Porsche 918 –
    24 listopada 2013, 17:09 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan GT-R Nismo – dosłownie Bestia: moc 600 KM, czasu od 0 do 100 nie znalazłem (stawiam na 2.8 albo 2.7 s) ale panowie z Nissana podali czas na Nurburgringu: 7:08.679. Dla porównania normalny GT-R zrobił okrążenie w 7'24" a rekord seryjnych samochodów należy do Porsche 918 (6'57")
    Dosłownie Bestia: moc 600 KM, czasu od 0 do 100 nie znalazłem (stawiam na 2.8 albo 2.7 s) ale panowie z Nissana podali czas na Nurburgringu: 7:08.679. Dla porównania normalny GT-R zrobił okrążenie w 7'24" a rekord seryjnych samochodów należy do Porsche 918 (6'57")
    19 listopada 2013, 19:46 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Porsche 918 Spyder Concept – Zakochałem się
    Zakochałem się
    11 października 2013, 15:17 przez Xperia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piękny! – Porsche 918 Spyder
    Porsche 918 Spyder
    13 września 2013, 6:03 przez mejtun (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 918 Spyder Prototype – Będzie rwało asfalt
    Będzie rwało asfalt
    21 czerwca 2013, 13:17 przez WaSzFan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    918 RSR –
    1 kwietnia 2013, 20:14 przez wookee94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 918 Spyder Prototype –
    29 lipca 2012, 18:16 przez m4h7f (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 918 Coupe RSR –
    12 maja 2012, 13:50 przez szymidre (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lotus Esprit V8 przygotowany przez Cam Shaft – Dane techniczne

Silnik i napęd:

    Typ: V8, 918
    Ustawienie: centralnie, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 3504 cm3
    Doładowanie: dwie turbosprężarki
    Moc maksymalna: 492 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: 140,41 KM (seryjny – 101,03 KM/l)
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła

Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane
    Koła przednie: 8,5 x 17”
    Koła tylne: 10,0 x 18”
    Opony przednie: 235/40 R 17
    Opony tylne: 285/35 R 18

Masy i wymiary:

    Masa własna: 1378 kg
    Stosunek masy do mocy: 2,80 kg/KM (seryjny – 3,89 kg/KM)
    Długość: 4414 mm
    Szerokość: 1883 mm
    Wysokość: 1150 mm
    Rozstaw osi: 2420 mm

Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,30 s
    Prędkość maksymalna: 305 km/h
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:

    Typ: V8, 918
    Ustawienie: centralnie, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 3504 cm3
    Doładowanie: dwie turbosprężarki
    Moc maksymalna: 492 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: 140,41 KM (seryjny – 101,03 KM/l)
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła

    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane
    Koła przednie: 8,5 x 17”
    Koła tylne: 10,0 x 18”
    Opony przednie: 235/40 R 17
    Opony tylne: 285/35 R 18

    Masy i wymiary:

    Masa własna: 1378 kg
    Stosunek masy do mocy: 2,80 kg/KM (seryjny – 3,89 kg/KM)
    Długość: 4414 mm
    Szerokość: 1883 mm
    Wysokość: 1150 mm
    Rozstaw osi: 2420 mm

    Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,30 s
    Prędkość maksymalna: 305 km/h
    5 maja 2012, 16:47 przez tom88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Auto marzeń: Porsche 918 Spyder – silnik: 3.4 litra V8 ,500 KM
0–100 km/h poniżej 3.2 s
Prędkość Max: ponad 320km/h
spalanie: 3 L/100 km !
    Silnik: 3.4 litra V8 ,500 KM
    0–100 km/h poniżej 3.2 s
    Prędkość Max: ponad 320km/h
    spalanie: 3 L/100 km !
    19 kwietnia 2012, 10:37 przez thoomas233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)