Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 234 takie materiały
    No trochę tego wszystkiego w tym materiale znajdziecie!
    Uznałem, że nie robimy 2-3 filmów, pakujemy cała przeróbkę w jeden materiał!

    Od całkowicie seryjnego CSa, przez olbrzymi pakiet carbonow, wyciągania i gruntowna przebudowę silnika.

    Strojenie- które pokazuje nam finalnie blisko 900’koni…
    3 różne mapy silnika.
    CS na najsłabszej mapie generuje luźne 550 koni- do jazdy po bułki.
    Na najmocniejszej
    Porsche, Audi, Motocykle i inne wynalazki- spokojnie możesz się z tym próbować!
    100-200 poniżej 5 sekund? Sprawdzimy to!

    Gruntowna Przeróbka wnętrza samochodu…
    Do tego kilka mocnych detali, kompletnie nowy układ wydechowy a na deser… nowe felgi, spasowane idealnie co do milimetra.

    Obniżona, spasowana, piekielnie mocna CS będzie do wygrania - dla was!
    Więcej info w filmie!
    Widzimy się!
    11 grudnia 2022, 20:55 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saab 900 Turbo –
    6 listopada 2022, 19:33 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    16 października 2022, 22:55 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    A tak na poważnie to ogromne dzięki za gościnę i zaufanie. Bez Szymona prędko BMW M4 CSL bym nie pojeździł, bo na świat wyszło raptem 1000 sztuk.

    BMW M4 CSL
    Silnik: 3.0 R6
    Skrzynia: AT ZF 8B (torque converter)
    Moc: 550KM
    Moment: 650Nm
    Napęd: RWD (FR)
    Masa: 1625kg
    0-100 w 3.7s
    Vmax: 307km/h
    Koła: 19/20"
    Opony: Michelin Pilot Sport 4S (opcjonalnie CUP 2 R)
    Czas na Ringu: 7:20min (na CUP 2 R)
    Populacja: 1000 sztuk
    Cena: 900 000zł plus
    2 października 2022, 18:09 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin DBS Superleggera – Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin w latach 2007–2012 oraz ponownie od 2018 roku. W 2007 roku Aston Martin zdecydował się przywrócić do użytku nazwę DBS, którą dotychczas stosował model produkowany w latach 1967-1972. Po raz pierwszy szerokiej widowni DBS został pokazany w 2006 roku w filmie Casino Royale. Druga generacja DBS została zaprezentowana po raz pierwszy w czerwcu 2018 roku. Aston Martin DBS Superleggera jest następcą Vanquisha drugiej generacji. Podobnie jak w przypadku poprzednika, DBS jest usportowionym wariantem podstawowego DB - w tym przypadku, produkowanego od 2016 roku DB11. W stosunku do niego, DBS Superleggera uzyskał inaczej stylizowany przód z wyraźnie większą atrapą chłodnicy i innym kształtem zderzaków, inaczej wyglądającym tyłem i większą liczbą wlotów powietrza. Samochód napędzany jest silnikiem V12 o pojemności 5,2 l, który generuje moc 725 KM i moment obrotowy 900 Nm. DBS Superleggera osiąga prędkość maksymalną 340 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3,2 sekundy.
    Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin w latach 2007–2012 oraz ponownie od 2018 roku. W 2007 roku Aston Martin zdecydował się przywrócić do użytku nazwę DBS, którą dotychczas stosował model produkowany w latach 1967-1972. Po raz pierwszy szerokiej widowni DBS został pokazany w 2006 roku w filmie Casino Royale. Druga generacja DBS została zaprezentowana po raz pierwszy w czerwcu 2018 roku. Aston Martin DBS Superleggera jest następcą Vanquisha drugiej generacji. Podobnie jak w przypadku poprzednika, DBS jest usportowionym wariantem podstawowego DB - w tym przypadku, produkowanego od 2016 roku DB11. W stosunku do niego, DBS Superleggera uzyskał inaczej stylizowany przód z wyraźnie większą atrapą chłodnicy i innym kształtem zderzaków, inaczej wyglądającym tyłem i większą liczbą wlotów powietrza. Samochód napędzany jest silnikiem V12 o pojemności 5,2 l, który generuje moc 725 KM i moment obrotowy 900 Nm. DBS Superleggera osiąga prędkość maksymalną 340 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3,2 sekundy.
    Bentley Flying Spur – Samochód osobowy klasy aut luksusowych produkowany pod brytyjską marką Bentley od 2005 roku. Od 2019 roku produkowana jest najnowsza trzecia generacja modelu. W styczniu 2005 roku Bentley zdecydował się poszerzyć swoją ofertę o mniejszą od produkowanego wówczas Arnage, limuzynę segmentu F konkurującą z podobnymi modelami BMW czy Mercedesa. Na bazie modelu Continental GT zbudowano 4-drzwiową limuzynę z dodatkowym członem Flying Spur. Odróżniała się ona dłuższym nadwoziem, wyżej poprowadzoną linią dachu i bardziej luksusowym charakterm. W 2013 roku podczas Międzynarodowych Targów Samochodowych w Genewie zaprezentowano drugą generację modelu, w ramach której pojazd przeszedł gruntowne zmiany. Zmieniła się nazwa, z której usunięto człon Continental, która miała podkreślić zmianę charakteru pojazdu na bardziej indywidualny i niezależny względem innych modeli w gamie. W czerwcu 2019 roku Bentley zaprezentował trzecią generację modelu Flying Spur. W porównaniu do poprzednika, stała się ona wyraźnie szersza, dłuższa i wyższa, a za pomocą większego rozstawu osi – ma oferować więcej miejsca dla pasażerów tylnej kanapy. Jednocześnie, udało się zredukować masę całkowitą i samochód jest teraz wyraźnie lżejszy. Pod kątem stylistycznym, Flying Spur zyskał masywniejsze proporcje. Przód wyróżnia się dalej podwójnymi reflektorami, ale środkowe z nich są teraz wyraźnie większe i dominujące. Pojawił się też większy, chromowany grill oraz wyraźniejsze przetłoczenia na nadwoziu. Tablica rejestracyjna z tyłu ponownie zamiast na klapie bagażnika, znalazła się na zderzaku. Samochód napędzany jest przez silnik W12 konstrukcji Volkswagena o mocy 626 KM i 900 Nm momentu obrotowego. Samochód przyspiesza do 100 km/h w 3,8 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 333 km/h.
    Samochód osobowy klasy aut luksusowych produkowany pod brytyjską marką Bentley od 2005 roku. Od 2019 roku produkowana jest najnowsza trzecia generacja modelu. W styczniu 2005 roku Bentley zdecydował się poszerzyć swoją ofertę o mniejszą od produkowanego wówczas Arnage, limuzynę segmentu F konkurującą z podobnymi modelami BMW czy Mercedesa. Na bazie modelu Continental GT zbudowano 4-drzwiową limuzynę z dodatkowym członem Flying Spur. Odróżniała się ona dłuższym nadwoziem, wyżej poprowadzoną linią dachu i bardziej luksusowym charakterm. W 2013 roku podczas Międzynarodowych Targów Samochodowych w Genewie zaprezentowano drugą generację modelu, w ramach której pojazd przeszedł gruntowne zmiany. Zmieniła się nazwa, z której usunięto człon Continental, która miała podkreślić zmianę charakteru pojazdu na bardziej indywidualny i niezależny względem innych modeli w gamie. W czerwcu 2019 roku Bentley zaprezentował trzecią generację modelu Flying Spur. W porównaniu do poprzednika, stała się ona wyraźnie szersza, dłuższa i wyższa, a za pomocą większego rozstawu osi – ma oferować więcej miejsca dla pasażerów tylnej kanapy. Jednocześnie, udało się zredukować masę całkowitą i samochód jest teraz wyraźnie lżejszy. Pod kątem stylistycznym, Flying Spur zyskał masywniejsze proporcje. Przód wyróżnia się dalej podwójnymi reflektorami, ale środkowe z nich są teraz wyraźnie większe i dominujące. Pojawił się też większy, chromowany grill oraz wyraźniejsze przetłoczenia na nadwoziu. Tablica rejestracyjna z tyłu ponownie zamiast na klapie bagażnika, znalazła się na zderzaku. Samochód napędzany jest przez silnik W12 konstrukcji Volkswagena o mocy 626 KM i 900 Nm momentu obrotowego. Samochód przyspiesza do 100 km/h w 3,8 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 333 km/h.
    Lexus LS400 – Luksusowy samochód osobowy produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Toyota Motor Corporation pod marką Lexus od 1989 roku. Pierwszą generację LS produkowano w latach 1989-1994 jako pierwsza limuzyna klasy premium produkowana przez Toyotę pod specjalnie powstałą marką Lexus. W 1983 roku Eiji Toyoda zebrał sztab specjalistów o łącznej liczbie około 3900 osób, aby rozpocząć prace nad projektem o kryptonimie F1, z którego później wyłonił się Lexus LS 400. Zanim pierwsza generacja Lexusa LS trafiła do produkcji, Japończycy stworzyli około 400 aut koncepcyjnych i 900 prototypów jednostek napędowych. Projekt samochodu pochłonął ponad miliard dolarów. W 1992 roku auto przeszło modernizacje, a rok później z ponad 50 zmianami trafiło do dealerów na całym świecie. Zmieniono m.in. układ hamulcowy i atrapę chłodnicy, a do wyposażenia standardowego dodano m.in. poduszkę powietrzną pasażera, automatyczny włącznik świateł, cyfrowy licznik kilometrów, napinacze pasów bezpieczeństwa oraz listwy boczne nadwozia. Do napędu LS400 zastosowano 3,9-litrowe V8 generujące moc 250 KM i moment obrotowy 353 Nm, co według producenta pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 250 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 8,4 sekundy.
    Luksusowy samochód osobowy produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Toyota Motor Corporation pod marką Lexus od 1989 roku. Pierwszą generację LS produkowano w latach 1989-1994 jako pierwsza limuzyna klasy premium produkowana przez Toyotę pod specjalnie powstałą marką Lexus. W 1983 roku Eiji Toyoda zebrał sztab specjalistów o łącznej liczbie około 3900 osób, aby rozpocząć prace nad projektem o kryptonimie F1, z którego później wyłonił się Lexus LS 400. Zanim pierwsza generacja Lexusa LS trafiła do produkcji, Japończycy stworzyli około 400 aut koncepcyjnych i 900 prototypów jednostek napędowych. Projekt samochodu pochłonął ponad miliard dolarów. W 1992 roku auto przeszło modernizacje, a rok później z ponad 50 zmianami trafiło do dealerów na całym świecie. Zmieniono m.in. układ hamulcowy i atrapę chłodnicy, a do wyposażenia standardowego dodano m.in. poduszkę powietrzną pasażera, automatyczny włącznik świateł, cyfrowy licznik kilometrów, napinacze pasów bezpieczeństwa oraz listwy boczne nadwozia. Do napędu LS400 zastosowano 3,9-litrowe V8 generujące moc 250 KM i moment obrotowy 353 Nm, co według producenta pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 250 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 8,4 sekundy.
    Bentley Continental GT Speed – samochód sportowy klasy wyższej produkowany pod brytyjską marką Bentley od 2003 roku. Trzecia generacja modelu została zaprezentowana w sierpniu 2017 roku, 7 lat po premierze poprzedniej. W porównaniu do poprzednika, samochód zyskał bardziej awangardową sylwetkę, zdobioną jeszcze większą ilością chromu i wyraźnie zaakcentowanych przetłoczeń. Pojawiły się większe przednie reflektory, szersze nadkola i zupełnie inaczej wyglądający tył. Zupełnie nowy projekt pojawił się także w środku. Dominującym elementem kokpitu jest ekran dotykowy w konsoli centralnej, który służy do obsługi systemu multimedialnego, nawigacji satelitarnej i radia. Jest on chowany pod klapką wykończoną z drewna i chromu, która tworzy optycznie integralną całość z resztą deski rozdzielczej. Wersja Continental GT Speed wyposażona jest w silnik W12 generujący moc 650 KM i moment obrotowy 900 Nm. Przyspieszenie do 60 mph trwa 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 335 km/h.
    Samochód sportowy klasy wyższej produkowany pod brytyjską marką Bentley od 2003 roku. Trzecia generacja modelu została zaprezentowana w sierpniu 2017 roku, 7 lat po premierze poprzedniej. W porównaniu do poprzednika, samochód zyskał bardziej awangardową sylwetkę, zdobioną jeszcze większą ilością chromu i wyraźnie zaakcentowanych przetłoczeń. Pojawiły się większe przednie reflektory, szersze nadkola i zupełnie inaczej wyglądający tył. Zupełnie nowy projekt pojawił się także w środku. Dominującym elementem kokpitu jest ekran dotykowy w konsoli centralnej, który służy do obsługi systemu multimedialnego, nawigacji satelitarnej i radia. Jest on chowany pod klapką wykończoną z drewna i chromu, która tworzy optycznie integralną całość z resztą deski rozdzielczej. Wersja Continental GT Speed wyposażona jest w silnik W12 generujący moc 650 KM i moment obrotowy 900 Nm. Przyspieszenie do 60 mph trwa 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 335 km/h.
    16 czerwca 2022, 20:51 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj