Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 115 takich materiałów
    Ford Torino – Niektórzy twierdzą, że jest lepszy niż legendarny Mustang. Czy mają rację? Po części pewnie tak. Torino nigdy nie było tak sławne jak Mustang (i na pewno nie jest przereklamowane tak jak on). Niestety był produkowany tylko przez osiem lat (1968-1976). Co nie zmienia faktu, że ten samochód także stał się legendą (zagrał w filmie Starsky & Hutch i Gran Torino).
O sprawach technicznych nie będę się rozpisywał, jest ich za dużo. Gama silników jest tak duża, że pewnie nikomu nie chciałoby się tego czytać. Dodam tylko, że najsłabszy silnik montowany w Torino miał (o bagatela!) 88 KM. Hmm... Troszkę mało. Za to najmocniejszy miał 375 KM.
    Niektórzy twierdzą, że jest lepszy niż legendarny Mustang. Czy mają rację? Po części pewnie tak. Torino nigdy nie było tak sławne jak Mustang (i na pewno nie jest przereklamowane tak jak on). Niestety był produkowany tylko przez osiem lat (1968-1976). Co nie zmienia faktu, że ten samochód także stał się legendą (zagrał w filmie Starsky & Hutch i Gran Torino).
    O sprawach technicznych nie będę się rozpisywał, jest ich za dużo. Gama silników jest tak duża, że pewnie nikomu nie chciałoby się tego czytać. Dodam tylko, że najsłabszy silnik montowany w Torino miał (o bagatela!) 88 KM. Hmm... Troszkę mało. Za to najmocniejszy miał 375 KM.
    1 lipca 2014, 14:04 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ogar 200 88' / Cordoba I 94' / Focus mk3 12' – Ogarek jeszcze nie złożony do końca.
    Ogarek jeszcze nie złożony do końca.
    29 czerwca 2014, 21:45 przez SztywnyFred (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Gablota – Oldsmobile Dynamic 88 z 1959r
    Oldsmobile Dynamic 88 z 1959r
    27 stycznia 2014, 14:52 przez ceglaktouring (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Oldsmobile Delta 88 –
    23 stycznia 2014, 11:26 przez ~Stefan22 | Do ulubionych | Skomentuj
    17 grudnia 2013, 19:13 przez Maxiking (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moj nowy nabytek – O to mój nowy nabytek, nie jest idealna ale najważniejsze ze moja. Beta jest z 88 roku i ma 376548 km przebiegu posiada dwu litrowy silnik 24v.
Moje cudo
    O to mój nowy nabytek, nie jest idealna ale najważniejsze ze moja. Beta jest z 88 roku i ma 376548 km przebiegu posiada dwu litrowy silnik 24v.
    Moje cudo
    13 grudnia 2013, 17:48 przez ~Pelus | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nissan S12 – Poprzednik Silvii S13. Produkowany 1984-88. Wstępował w wersji coupe i hatchback. Ten 2 wyglądał bardzo podobnie do AE86. W 1987 przeszedł lifting, zmieniono nieco przód aby pomieścić silnik V6, zderzak był malowany jednolicie bez matowych dodatków, boczne światła skrócono, grill także uległ zmianie. Było jeszcze parę szczegółów np. chlapacze malowane w kolor samochodu. Posiadał dosyć ciekawe wersje silnikowe.1.8 SOHC 8v turbo CA18ET bez intercoolera 120km/180nm, 2 wersja tego silnika DOHC 16v z intercoolerem CA18DET 160km/211nm. Kolejny 2.0 SOHC 8v CA20E 102hp/157nm. Był także wariant DOHC 16v FJ20E 148km/184nm oraz z turbo DOHC 16v FJ20ET 188km/234nm. Jednakże najbardziej zaciekawił mnie silnik V6 VG30E 3.0 SOHC 12v 165km/236nm.
    Poprzednik Silvii S13. Produkowany 1984-88. Wstępował w wersji coupe i hatchback. Ten 2 wyglądał bardzo podobnie do AE86. W 1987 przeszedł lifting, zmieniono nieco przód aby pomieścić silnik V6, zderzak był malowany jednolicie bez matowych dodatków, boczne światła skrócono, grill także uległ zmianie. Było jeszcze parę szczegółów np. chlapacze malowane w kolor samochodu. Posiadał dosyć ciekawe wersje silnikowe.1.8 SOHC 8v turbo CA18ET bez intercoolera 120km/180nm, 2 wersja tego silnika DOHC 16v z intercoolerem CA18DET 160km/211nm. Kolejny 2.0 SOHC 8v CA20E 102hp/157nm. Był także wariant DOHC 16v FJ20E 148km/184nm oraz z turbo DOHC 16v FJ20ET 188km/234nm. Jednakże najbardziej zaciekawił mnie silnik V6 VG30E 3.0 SOHC 12v 165km/236nm.
    11 października 2013, 12:19 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    YAMAHA MT01 – Podstawowe dane techniczne:
silnik V2 poj. 1670 ccm
moc 88.90 KM (64.9 kW)) przy 4750 RPM

Może nie jest to szatan, ale ten dźwięk i wygląd - bezcenny
    Podstawowe dane techniczne:
    silnik V2 poj. 1670 ccm
    moc 88.90 KM (64.9 kW)) przy 4750 RPM

    Może nie jest to szatan, ale ten dźwięk i wygląd - bezcenny
    3 października 2013, 14:52 przez Makabrycy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Oldsmobile Delta 88 – Pamiątka z wakacji
    Pamiątka z wakacji
    28 września 2013, 12:59 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault Alpine A310 – V6 PRV 2,7 l (2664 cm³), 2 zawory na cylinder, SOHC
Układ zasilania: gaźnik
Średnica × skok tłoka: 88,00 mm × 73,00 mm
Stopień sprężania: 10,1:1
Moc maksymalna: 152 KM (111,9 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 203 N•m przy 3500 obr/min

nadwozie wykonane z włókna szklanego
    V6 PRV 2,7 l (2664 cm³), 2 zawory na cylinder, SOHC
    Układ zasilania: gaźnik
    Średnica × skok tłoka: 88,00 mm × 73,00 mm
    Stopień sprężania: 10,1:1
    Moc maksymalna: 152 KM (111,9 kW) przy 6000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 203 N•m przy 3500 obr/min

    nadwozie wykonane z włókna szklanego
    9 września 2013, 15:42 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)