Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 7 takich materiałów
    Koenigsegg CCX – Hipersamochód produkowany w latach 2006-2010 przez szwedzką markę Koenigsegg. CC w nazwie oznacza Competition Coupe, natomiast X odnosci się do dziesięciu lat modelu CC, którego pierwszy prototyp powstał w 1996 roku. Szwedzka marka chciała wejść na rynek USA, poprzednie modele nie spełniały jednak norm bezpieczeństwa tam obowiązujących, w dodatku na bardzo chłonnym dla supersamochodów rynku Kalifornii CCR nie mógł się pojawić ze względu na niespełnianie norm emisji spalin. Z tego względu Koenigsegg poczynił znaczne zmiany w konstrukcji nadwozia, zarówno pod względem sztywności, jak i aerodynamiki. Zmianom uległy układy dolotowy i wydechowy powietrza, a także silnik, w którym Koenigsegg po raz pierwszy zastosował blok swojej konstrukcji, a nie sprowadzany z USA blok Forda. Mimo, że moc silnika pozostała na 806 KM prędkość maksymalna zwiększyła się do 394 km/h oraz przyspieszenie 0-100 km/h zmniejszyło się z 3,8 sekundy do 3,4 sekundy.
    Hipersamochód produkowany w latach 2006-2010 przez szwedzką markę Koenigsegg. CC w nazwie oznacza Competition Coupe, natomiast X odnosci się do dziesięciu lat modelu CC, którego pierwszy prototyp powstał w 1996 roku. Szwedzka marka chciała wejść na rynek USA, poprzednie modele nie spełniały jednak norm bezpieczeństwa tam obowiązujących, w dodatku na bardzo chłonnym dla supersamochodów rynku Kalifornii CCR nie mógł się pojawić ze względu na niespełnianie norm emisji spalin. Z tego względu Koenigsegg poczynił znaczne zmiany w konstrukcji nadwozia, zarówno pod względem sztywności, jak i aerodynamiki. Zmianom uległy układy dolotowy i wydechowy powietrza, a także silnik, w którym Koenigsegg po raz pierwszy zastosował blok swojej konstrukcji, a nie sprowadzany z USA blok Forda. Mimo, że moc silnika pozostała na 806 KM prędkość maksymalna zwiększyła się do 394 km/h oraz przyspieszenie 0-100 km/h zmniejszyło się z 3,8 sekundy do 3,4 sekundy.
    Koenigsegg CCX – Hipersamochód produkowany w latach 2006-2010 przez szwedzką firmę Koenigsegg. Powstał on na bazie modelu CCR z okazji dziesięciolecia powstania pierwszego modelu firmy Koenigsegg, stąd X w nazwie, które oznacza rzymskie 10. Jednak celów powstania CCX było więcej. M.in. szwedzka marka chciała wejść na rynek USA, poprzednie modele nie spełniały jednak norm bezpieczeństwa tam obowiązujących, w dodatku na bardzo chłonnym dla supersamochodów rynku Kalifornii CCR nie mógł się pojawić ze względu na niespełnianie norm emisji spalin. Z tego względu Koenigsegg poczynił znaczne zmiany w konstrukcji nadwozia, zarówno pod względem sztywności, jak i aerodynamiki. Zmianom uległy układy dolotowy i wydechowy powietrza, a także silnik, w którym Koenigsegg po raz pierwszy zastosował blok swojej konstrukcji, a nie sprowadzany z USA blok Forda. Mimo tego, że moc silnika nie uległa zmianie i pozostała na 806 KM, to zwiększyła się jego prędkość maksymalna z 387 km/h do 394 km/h, oraz zmniejszył się czas przyspieszenia 0-100 km/h z 3,8 s do 3,4 s.
    Hipersamochód produkowany w latach 2006-2010 przez szwedzką firmę Koenigsegg. Powstał on na bazie modelu CCR z okazji dziesięciolecia powstania pierwszego modelu firmy Koenigsegg, stąd X w nazwie, które oznacza rzymskie 10. Jednak celów powstania CCX było więcej. M.in. szwedzka marka chciała wejść na rynek USA, poprzednie modele nie spełniały jednak norm bezpieczeństwa tam obowiązujących, w dodatku na bardzo chłonnym dla supersamochodów rynku Kalifornii CCR nie mógł się pojawić ze względu na niespełnianie norm emisji spalin. Z tego względu Koenigsegg poczynił znaczne zmiany w konstrukcji nadwozia, zarówno pod względem sztywności, jak i aerodynamiki. Zmianom uległy układy dolotowy i wydechowy powietrza, a także silnik, w którym Koenigsegg po raz pierwszy zastosował blok swojej konstrukcji, a nie sprowadzany z USA blok Forda. Mimo tego, że moc silnika nie uległa zmianie i pozostała na 806 KM, to zwiększyła się jego prędkość maksymalna z 387 km/h do 394 km/h, oraz zmniejszył się czas przyspieszenia 0-100 km/h z 3,8 s do 3,4 s.
    CCX – 4,7 V8 806 KM 920 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,2 s
Czas przejazdu pierwszych 400 m: 9,9 s
Prędkość maksymalna: 400 km/h
    4,7 V8 806 KM 920 Nm
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,2 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 9,9 s
    Prędkość maksymalna: 400 km/h
    Pierwsze kupione za swoje – Lubię oryginalność, zwłaszcza jeśli chodzi o samochód. Nie jest to samochód o którym marzyłem, ale myślę, że się wyróżnia wśród młodych.
Peugeot 806 2.1 TD "Parzok"
    Lubię oryginalność, zwłaszcza jeśli chodzi o samochód. Nie jest to samochód o którym marzyłem, ale myślę, że się wyróżnia wśród młodych.
    Peugeot 806 2.1 TD "Parzok"
    Koenigsegg CCX – Koenigsegg CCX – jeden z najszybszych na świecie supersamochodów, produkowany od 2006 roku przez szwedzką firmę Koenigsegg. Powstał on na bazie modelu CCR z okazji dziesięciolecia powstania pierwszego modelu firmy Koenigsegg (stąd 'X' w nazwie, oznaczające rzymskie '10'). Celów powstania CCX było jednak więcej - szwedzka marka chciała wejść na rynek USA, poprzednie modele nie spełniały jednak norm bezpieczeństwa tam obowiązujących, w dodatku na bardzo chłonnym dla supersamochodów rynku Kalifornii CCR nie mógł się pojawić ze względu na niespełnianie norm emisji spalin. Z tego względu Koenigsegg poczynił znaczne zmiany w konstrukcji nadwozia, zarówno pod względem sztywności, jak i aerodynamiki. Zmianom uległy układy dolotowy i wydechowy powietrza, a także silnik, w którym Koenigsegg po raz pierwszy zastosował blok swojej konstrukcji, a nie sprowadzany z USA blok Forda. I choć nie zmieniła się moc silnika (806 KM), to zwiększyła się jego prędkość maksymalna (394 km/h) oraz przyśpieszenie 0-100 km/h (z 3,8 do 3,4 s.). 7 maja 2006 roku kierowca Top Gear - The Stig testował CCX na torze Top Gear. Spodziewano się bezsprzecznego rekordu, jednak czas uzyskany przez CCX okazał się gorszy od kilku, teoretycznie słabszych, modeli na liście (1.20.4 s). Przy drugiej próbie, z bardziej agresywnymi ustawieniami, na zakręcie kończącym długą prostą, CCX wypadł z toru. Jako przyczynę określano przede wszystkim aerodynamikę stworzoną pod prędkość samochodu, natomiast niespełniającą swej roli na torze. W 3 tygodnie później Koenigsegg przysłał model ze zmodernizowanym tylnym spoilerem. Czas 1.17.6 s. okazał się najlepszym (w chwili ukończenia wyścigu) na liście Top Gear.
    Koenigsegg CCX – jeden z najszybszych na świecie supersamochodów, produkowany od 2006 roku przez szwedzką firmę Koenigsegg. Powstał on na bazie modelu CCR z okazji dziesięciolecia powstania pierwszego modelu firmy Koenigsegg (stąd 'X' w nazwie, oznaczające rzymskie '10'). Celów powstania CCX było jednak więcej - szwedzka marka chciała wejść na rynek USA, poprzednie modele nie spełniały jednak norm bezpieczeństwa tam obowiązujących, w dodatku na bardzo chłonnym dla supersamochodów rynku Kalifornii CCR nie mógł się pojawić ze względu na niespełnianie norm emisji spalin. Z tego względu Koenigsegg poczynił znaczne zmiany w konstrukcji nadwozia, zarówno pod względem sztywności, jak i aerodynamiki. Zmianom uległy układy dolotowy i wydechowy powietrza, a także silnik, w którym Koenigsegg po raz pierwszy zastosował blok swojej konstrukcji, a nie sprowadzany z USA blok Forda. I choć nie zmieniła się moc silnika (806 KM), to zwiększyła się jego prędkość maksymalna (394 km/h) oraz przyśpieszenie 0-100 km/h (z 3,8 do 3,4 s.). 7 maja 2006 roku kierowca Top Gear - The Stig testował CCX na torze Top Gear. Spodziewano się bezsprzecznego rekordu, jednak czas uzyskany przez CCX okazał się gorszy od kilku, teoretycznie słabszych, modeli na liście (1.20.4 s). Przy drugiej próbie, z bardziej agresywnymi ustawieniami, na zakręcie kończącym długą prostą, CCX wypadł z toru. Jako przyczynę określano przede wszystkim aerodynamikę stworzoną pod prędkość samochodu, natomiast niespełniającą swej roli na torze. W 3 tygodnie później Koenigsegg przysłał model ze zmodernizowanym tylnym spoilerem. Czas 1.17.6 s. okazał się najlepszym (w chwili ukończenia wyścigu) na liście Top Gear.
    Koenigsegg CCX – Jeremy Clarkson o Koenigsegg CCX:
806 koni i to na tej kiepskiej, rzadkiej cieczy którą amerykanie nazywają benzyną. Napełniony bardziej treściwą mieszanką jaką mamy tu w Europie wyciągnie 850 koni. Dobra rada: Jeśli zaadaptujecie silnik do jazdy na bio-paliwie wyciągnie aż 900 koni. To coś dla Billa Oddiego.
    Jeremy Clarkson o Koenigsegg CCX:
    806 koni i to na tej kiepskiej, rzadkiej cieczy którą amerykanie nazywają benzyną. Napełniony bardziej treściwą mieszanką jaką mamy tu w Europie wyciągnie 850 koni. Dobra rada: Jeśli zaadaptujecie silnik do jazdy na bio-paliwie wyciągnie aż 900 koni. To coś dla Billa Oddiego.
    2 grudnia 2013, 17:16 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1