Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 205 takich materiałów
    Honda VFR 800Fi Oczko w głowie – Zakupiony w tym roku, gruntowny serwis (olej, płyny, filtry, hamulce) zmieniona szyba, zamontowane crash pady, reszta czeka w kolejce, to nie koniec modyfikacji.
    Zakupiony w tym roku, gruntowny serwis (olej, płyny, filtry, hamulce) zmieniona szyba, zamontowane crash pady, reszta czeka w kolejce, to nie koniec modyfikacji.
    Mercedes C43 T AMG W202 – Silnik 4.3L o mocy 306 KM i 410 Nm zapewnia przyspieszenie do 100 km/h w zaledwie 6s. Fakt, że wypuszczono zaledwie 800 sztuk tej wersji w kombi sprawia, że auto staje się jeszcze bardziej nietuzinkowe.
    Silnik 4.3L o mocy 306 KM i 410 Nm zapewnia przyspieszenie do 100 km/h w zaledwie 6s. Fakt, że wypuszczono zaledwie 800 sztuk tej wersji w kombi sprawia, że auto staje się jeszcze bardziej nietuzinkowe.
    Doktorek na wycieczce – Suzuki DR 800 Big.
    Suzuki DR 800 Big.
    28 kwietnia 2015, 21:34 przez audifan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Audi 80 DELIK – AIRride

Model:
Audi 80 - B4
Rok Produkcji - 1993
Nadwozie - Sedan
Silnik - Był 2.0 ABK, jest 2.8 AAH
Kolor - Niebieska perła LZ5T

SPECYFIKACJA:
SILNIK:
- Swap z ABK 2.0 na Vkę 2.8.
- Sterownik silnika ABT do Vki.

UKŁAD DOLOTOWY:
- Tylko zmiana filtra powietrza na pipercros.

UKŁAD WYDECHOWY:
- Custom 2" ostatni tłumik ori.

ZAWIESZENIE:
- Zawieszenie gwintowane KW po paru miesiącach poszukiwań znalazłem gwint, ;-)
- Helpery wyleciały i autko leży -120 od serii przód -80 tył,
- Musiałem cały wydech od kolektorów wydechowych ciąć i ogarniać by można było jeździć na obniżeniu.

UKŁAD HAMULCOWY:
- Pompa z V6,
- Przednie zaciski 2 tłoczki, tarcze 280 mm,
- Tylne zaciski od V6.

BODY-KIT:
- Zderzak przód S2 + spryski lamp S2 + dokładka dtm,
- Zderzak tył S2,
- Soczewki hella ori,
- Blenda pod tablice USA,
- Ori lampy ciemne treser.

KOŁA:
- Brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40.

ŚRODEK:
- 4x Elektryczne szyby,
- Auto Check,
- Board Computer,
- Termometr ori w liczniku,
- Ringi zegarów od dido,
- Kierownica s-line,
- Środek poliftowy z wersji audi 80 po 94 roku,
- Welurowa tapicerka, zmieniona na skórkę w pełni elektryczna A8 D2 Recaro,
- Dodatkowe zegary (ciśnienie oleju, ładowanie aku, temp oleju),
- Ledowe podświetlenie wnętrza (montowane w ori raczkach),
- Grzanie przednich foteli z A8 zrobione na wiązce Audi 80,
- Climatronic.

CAR-AUDIO:
- Tuba mac audio + wzmacniacz 800 W (kiedyś audio się ogarnie).

INNE:
- Halogeny,
- Centralny zamek pneumatyczny ori,
- Alarm,
- Przyciemnione szyby tył,
- Ksenon 4300 K,
- Podgrzewane zamki,
- Polerka pokryw zaworów i kolektora ssącego.

Obecnie coś się dzieje?
- Nowy lakier, 20 lat dla ori lakieru było za dużo, ;-)
- Kolor lakieru zostaje, dorzucone tylko trochę więcej perły oraz grubego srebra,
- Z maski wylatują spryski szyby,
- Klamki na gładko bez wkładek na kluczyk,
- Listwy boczne drzwiowe tez wylatują,
- Błotniki przednie również na gładko,
- Łatwie również nakładki na progi S2 do sedana B4, oby wypaliło bo to dostać graniczy z cudem.

PLANY?
- Zima 2014-2015 zmiana silnika na 4.2 ABZ bo 2.8 robi się już mało.

OSIĄGNIĘCIA:
- Najniższe auto zlotu audi zlot mazury 2012,
- Najładniejsza komora silnika - rozpoczęcie sezonu VAG w Pabianicach 2013,
- Najładniejsza komora silnka - LS Spring Meeting 2014 w Pabianicach.

To tak z grubsza o struclu, w sumie kawałek życia i kupę godzin w garażu. Tak jak wspominałem wcześniej postanowiłem że auto mechanika nie zobaczy i tego się trzymam.
    AIRride

    Model:
    Audi 80 - B4
    Rok Produkcji - 1993
    Nadwozie - Sedan
    Silnik - Był 2.0 ABK, jest 2.8 AAH
    Kolor - Niebieska perła LZ5T

    SPECYFIKACJA:
    SILNIK:
    - Swap z ABK 2.0 na Vkę 2.8.
    - Sterownik silnika ABT do Vki.

    UKŁAD DOLOTOWY:
    - Tylko zmiana filtra powietrza na pipercros.

    UKŁAD WYDECHOWY:
    - Custom 2" ostatni tłumik ori.

    ZAWIESZENIE:
    - Zawieszenie gwintowane KW po paru miesiącach poszukiwań znalazłem gwint, ;-)
    - Helpery wyleciały i autko leży -120 od serii przód -80 tył,
    - Musiałem cały wydech od kolektorów wydechowych ciąć i ogarniać by można było jeździć na obniżeniu.

    UKŁAD HAMULCOWY:
    - Pompa z V6,
    - Przednie zaciski 2 tłoczki, tarcze 280 mm,
    - Tylne zaciski od V6.

    BODY-KIT:
    - Zderzak przód S2 + spryski lamp S2 + dokładka dtm,
    - Zderzak tył S2,
    - Soczewki hella ori,
    - Blenda pod tablice USA,
    - Ori lampy ciemne treser.

    KOŁA:
    - Brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40.

    ŚRODEK:
    - 4x Elektryczne szyby,
    - Auto Check,
    - Board Computer,
    - Termometr ori w liczniku,
    - Ringi zegarów od dido,
    - Kierownica s-line,
    - Środek poliftowy z wersji audi 80 po 94 roku,
    - Welurowa tapicerka, zmieniona na skórkę w pełni elektryczna A8 D2 Recaro,
    - Dodatkowe zegary (ciśnienie oleju, ładowanie aku, temp oleju),
    - Ledowe podświetlenie wnętrza (montowane w ori raczkach),
    - Grzanie przednich foteli z A8 zrobione na wiązce Audi 80,
    - Climatronic.

    CAR-AUDIO:
    - Tuba mac audio + wzmacniacz 800 W (kiedyś audio się ogarnie).

    INNE:
    - Halogeny,
    - Centralny zamek pneumatyczny ori,
    - Alarm,
    - Przyciemnione szyby tył,
    - Ksenon 4300 K,
    - Podgrzewane zamki,
    - Polerka pokryw zaworów i kolektora ssącego.

    Obecnie coś się dzieje?
    - Nowy lakier, 20 lat dla ori lakieru było za dużo, ;-)
    - Kolor lakieru zostaje, dorzucone tylko trochę więcej perły oraz grubego srebra,
    - Z maski wylatują spryski szyby,
    - Klamki na gładko bez wkładek na kluczyk,
    - Listwy boczne drzwiowe tez wylatują,
    - Błotniki przednie również na gładko,
    - Łatwie również nakładki na progi S2 do sedana B4, oby wypaliło bo to dostać graniczy z cudem.

    PLANY?
    - Zima 2014-2015 zmiana silnika na 4.2 ABZ bo 2.8 robi się już mało.

    OSIĄGNIĘCIA:
    - Najniższe auto zlotu audi zlot mazury 2012,
    - Najładniejsza komora silnika - rozpoczęcie sezonu VAG w Pabianicach 2013,
    - Najładniejsza komora silnka - LS Spring Meeting 2014 w Pabianicach.

    To tak z grubsza o struclu, w sumie kawałek życia i kupę godzin w garażu. Tak jak wspominałem wcześniej postanowiłem że auto mechanika nie zobaczy i tego się trzymam.
    Mini Spot grupy Warszawskiej – Wczoraj w godzinach popołudniowych wraz z użytkownikiem M_Power zrobiliśmy sobie mini spota z okazji jego nowego zakupu.

Teraz grupa Warszawska posiada już dwie Fau Ósemki w swoim gronie. 

16 cylindrów, 540 koni i ponad 800 niuta w jednym miejscu.
    Wczoraj w godzinach popołudniowych wraz z użytkownikiem M_Power zrobiliśmy sobie mini spota z okazji jego nowego zakupu.

    Teraz grupa Warszawska posiada już dwie Fau Ósemki w swoim gronie.

    16 cylindrów, 540 koni i ponad 800 niuta w jednym miejscu.
    Nowy Aston Martin Vulcan – 800 KM, V12 i nadwozie z włókna węglowego. To wszystko to zupełnie nowy Aston. Dziś zaprezentowane zostały pierwsze zdjęcia oraz wstępna specyfikacja techniczna Vulcana. Zapraszam was do przeczytania artykuły o Astonie Martinie jakiego jeszcze nie było.
    800 KM, V12 i nadwozie z włókna węglowego. To wszystko to zupełnie nowy Aston. Dziś zaprezentowane zostały pierwsze zdjęcia oraz wstępna specyfikacja techniczna Vulcana. Zapraszam was do przeczytania artykuły o Astonie Martinie jakiego jeszcze nie było.
    Prawdziwy tuning – Top Fuel Honda S2000 Type RR. Prawdopodobnie najszybsza S2000 na świecie do time attack i jedna z najbardziej niesamowitych maszyn tego typu. W ciągu ostatniego miesiąca, samochód pobił dwa kolejne rekordy, najpierw w klasie samochodów z napędem na jedną oś, na torze Fuji Speedway - 1:39.131 (dla porównania, Lamborghini Aventador uzyskał czas 1:52, a dwa najszybsze seryjne samochody na tym torze czyli Porsche 911 GT2 RS i Nissan GT-R - 1:50). Natomiast kilka tygodni później na torze Okayama International Circuit - 1:27.887 (dla porównania, najwolniejsze bolidy Formuły 1, podczas Grand Prix w 1995 roku, kręciły na tym torze czasy tylko 5 sekund lepsze). Pod maską Top Fuel S2000 oczywiście 4-cylindrowy VTEC, o pojemności 2.2L i mocy ponad 800 koni. Za aerodynamikę odpowiada Voltex.

Polecam http://www.farmofminds.com/ oraz http://thenaritadogfight.com/ Zawsze jest tam mnóstwo informacji na temat tego typu niesamowitych projektów oraz wyścigów.
    Top Fuel Honda S2000 Type RR. Prawdopodobnie najszybsza S2000 na świecie do time attack i jedna z najbardziej niesamowitych maszyn tego typu. W ciągu ostatniego miesiąca, samochód pobił dwa kolejne rekordy, najpierw w klasie samochodów z napędem na jedną oś, na torze Fuji Speedway - 1:39.131 (dla porównania, Lamborghini Aventador uzyskał czas 1:52, a dwa najszybsze seryjne samochody na tym torze czyli Porsche 911 GT2 RS i Nissan GT-R - 1:50). Natomiast kilka tygodni później na torze Okayama International Circuit - 1:27.887 (dla porównania, najwolniejsze bolidy Formuły 1, podczas Grand Prix w 1995 roku, kręciły na tym torze czasy tylko 5 sekund lepsze). Pod maską Top Fuel S2000 oczywiście 4-cylindrowy VTEC, o pojemności 2.2L i mocy ponad 800 koni. Za aerodynamikę odpowiada Voltex.

    Polecam http://www.farmofminds.com/ oraz http://thenaritadogfight.com/ Zawsze jest tam mnóstwo informacji na temat tego typu niesamowitych projektów oraz wyścigów.
    Silniki Ferrari – Może nie wszystkich to będzie obchodzić, ale era wolnossących silników się kończy. Jednym z  przykładów jest silnik LaFerrari, 800 rasowych koni z wolnossącej V12 o pojemności 6.3 litra, prawdopodobnie stanowi Łabędzi śpiew, apogeum wolnossących silników marki z Maranello. Skoro nowe modele, tak jak nowy 458T (dokładna nazwa wciąż nieznana), będą napędzane silnikami wspomaganymi turbo.
    Może nie wszystkich to będzie obchodzić, ale era wolnossących silników się kończy. Jednym z przykładów jest silnik LaFerrari, 800 rasowych koni z wolnossącej V12 o pojemności 6.3 litra, prawdopodobnie stanowi Łabędzi śpiew, apogeum wolnossących silników marki z Maranello. Skoro nowe modele, tak jak nowy 458T (dokładna nazwa wciąż nieznana), będą napędzane silnikami wspomaganymi turbo.
    Jest na co popatrzeć i bynajmniej nie chodzi mi o Vette.
    31 stycznia 2015, 18:10 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Audi 80 Quattro – Rocznik 1983, silnik 2.5L 20V Turbo z VW T4 o mocy 800 KM na 6 stopniowej skrzyni. Felgi to 18 calowe OZ Rally 8J szerokości.
    Rocznik 1983, silnik 2.5L 20V Turbo z VW T4 o mocy 800 KM na 6 stopniowej skrzyni. Felgi to 18 calowe OZ Rally 8J szerokości.