Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 205 takich materiałów
    Warszawa M-20 U  1951r. – Prototyp. Warszawa M-20 U (U-unowocześniona) 
Dane techniczne:
Silnik: z zapłonem iskrowym, czterosuwowy, rzędowy, ustawiony wzdłużnie nad osią przednią zawieszony elastycznie na trzech punktach
Liczba cylindrów: 4, pojemność 2,120 cm3
Moc maksymalna: 60 KM, 3900 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 127 Nm, 2300 obr/min
Nadwozie: samonośne, zamknięte, czterodrzwiowe.
Szyby: w drzwiach opuszczane i uchylne.
Siedzenia: dla 5 osób
Układ napędowy: klasyczny (4x2).
Układ hamulcowy: bębnowy, w przednich kołach z dwiema szczękami współbieżnymi
Masa własna pojazdu: 1400 kg
Dopuszczalne obciążenie: 500 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 1900 kg
Rozstaw osi: 2700 mm, rozstaw kół przednich: 1364 mm, kół tylnych: 1362 mm, wysokość: 1640 mm, długość: 4700 mm, szerokość: 1700 mm, zwis przedni: 800 mm, tylny: 1165 mm, prześwit poprzeczny: 200 mm.
Prędkość maksymalna: 132 km/h
Zużycie paliwa: 12,5 l/100 km
Średnica zawracania: 12,6 m
    Prototyp. Warszawa M-20 U (U-unowocześniona)
    Dane techniczne:
    Silnik: z zapłonem iskrowym, czterosuwowy, rzędowy, ustawiony wzdłużnie nad osią przednią zawieszony elastycznie na trzech punktach
    Liczba cylindrów: 4, pojemność 2,120 cm3
    Moc maksymalna: 60 KM, 3900 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 127 Nm, 2300 obr/min
    Nadwozie: samonośne, zamknięte, czterodrzwiowe.
    Szyby: w drzwiach opuszczane i uchylne.
    Siedzenia: dla 5 osób
    Układ napędowy: klasyczny (4x2).
    Układ hamulcowy: bębnowy, w przednich kołach z dwiema szczękami współbieżnymi
    Masa własna pojazdu: 1400 kg
    Dopuszczalne obciążenie: 500 kg
    Dopuszczalna masa całkowita: 1900 kg
    Rozstaw osi: 2700 mm, rozstaw kół przednich: 1364 mm, kół tylnych: 1362 mm, wysokość: 1640 mm, długość: 4700 mm, szerokość: 1700 mm, zwis przedni: 800 mm, tylny: 1165 mm, prześwit poprzeczny: 200 mm.
    Prędkość maksymalna: 132 km/h
    Zużycie paliwa: 12,5 l/100 km
    Średnica zawracania: 12,6 m
    23 stycznia 2014, 20:16 przez ~Ender | Do ulubionych | Skomentuj
    Potężny Kraz 255b – - napęd - 6x6
- ładowność - 11950 kg;
- Wymiary pojazdu (długość x szerokość x wysokość według kabin ) - 8645x2750x2940 mm
- masa własna - 11350 kg;
- silnik - JaMZ-238, wysokoprężny czterosuwowy , widlasty (90°), 8 - cylindrowy;
o pojemności 14,86 L moc silnika - 240 KM przy 2100 obr./min;
- 1900 Nm Momentu obrotowego
- masa silnika - 1385 kg
- poj. zbiornika paliwa - 2 x 225 l;
- prędkość max - 70 km/h;
- skrzynia ładunkowa (długość x szerokość x wysokość) -
3770 x 2185 x 800 mm, metalowa;
- skrzynia biegów - mechaniczna, pięciobiegowa plus wsteczny;
Synchronizowane wszystkie biegi prócz 1
Przełożenia I-5,26 II-2,90 III-1,52 IV-1,00 V -0,664 R-5,48
- reduktor dwu stopniowy Przełożenia H- 1,23 L- 2,28
- głębokość brodzenia 1 m
- rozmiar ogumienia -1300x530x533
- wyciągarka - z liną o długości 55 m i obciążeniu do 80 kN (8 t).
- Centralny system regulowania ciśnienia w ogumieniu

Spalanie na pusto 40-50l / 100km
Z załadunkiem spalanie sięga 120 Litrów!
    - napęd - 6x6
    - ładowność - 11950 kg;
    - Wymiary pojazdu (długość x szerokość x wysokość według kabin ) - 8645x2750x2940 mm
    - masa własna - 11350 kg;
    - silnik - JaMZ-238, wysokoprężny czterosuwowy , widlasty (90°), 8 - cylindrowy;
    o pojemności 14,86 L moc silnika - 240 KM przy 2100 obr./min;
    - 1900 Nm Momentu obrotowego
    - masa silnika - 1385 kg
    - poj. zbiornika paliwa - 2 x 225 l;
    - prędkość max - 70 km/h;
    - skrzynia ładunkowa (długość x szerokość x wysokość) -
    3770 x 2185 x 800 mm, metalowa;
    - skrzynia biegów - mechaniczna, pięciobiegowa plus wsteczny;
    Synchronizowane wszystkie biegi prócz 1
    Przełożenia I-5,26 II-2,90 III-1,52 IV-1,00 V -0,664 R-5,48
    - reduktor dwu stopniowy Przełożenia H- 1,23 L- 2,28
    - głębokość brodzenia 1 m
    - rozmiar ogumienia -1300x530x533
    - wyciągarka - z liną o długości 55 m i obciążeniu do 80 kN (8 t).
    - Centralny system regulowania ciśnienia w ogumieniu

    Spalanie na pusto 40-50l / 100km
    Z załadunkiem spalanie sięga 120 Litrów!
    21 stycznia 2014, 10:36 przez RoniNek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Monster – Moc maksymalna: 800 KM
Maksymalny moment obrotowy: 1420 Nm(ograniczony do 1100 Nm)
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,20 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h (ograniczona)
Masa własna: 2580 kg
Robi wrażenie
    Moc maksymalna: 800 KM
    Maksymalny moment obrotowy: 1420 Nm(ograniczony do 1100 Nm)
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,20 s
    Prędkość maksymalna: 250 km/h (ograniczona)
    Masa własna: 2580 kg
    Robi wrażenie
    13 stycznia 2014, 19:05 przez mercmaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mercedes-Benz Brabus E V12 – Spotkany na stacji benzynowej w Holandi. Silnik 6.3L V12 z podwójnym doładowaniem tak zwanym BiTurbo. Moc 800 KM przy 5500 rpm. Maksymalny moment obrotowy to, przerażające 1420 Nm przy 2100 rpm. Takie osiągi katapultują go do 100km/h w 3.7s. Waga 1980kg. Ciekawa limuzyna nie uważacie.
Ps. Na 2 planie po lewej moja Biała perełka.
    Spotkany na stacji benzynowej w Holandi. Silnik 6.3L V12 z podwójnym doładowaniem tak zwanym BiTurbo. Moc 800 KM przy 5500 rpm. Maksymalny moment obrotowy to, przerażające 1420 Nm przy 2100 rpm. Takie osiągi katapultują go do 100km/h w 3.7s. Waga 1980kg. Ciekawa limuzyna nie uważacie.
    Ps. Na 2 planie po lewej moja Biała perełka.
    11 stycznia 2014, 12:13 przez Dux92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    Własne

    Kocham amerykańskie wozy!
    10 stycznia 2014, 23:31 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ford Orion – Dlaczego go tu wstawiłem? Bo jak go miałem to miał ponad 800 tys. przebiegu i dalej jeździł!
    Dlaczego go tu wstawiłem? Bo jak go miałem to miał ponad 800 tys. przebiegu i dalej jeździł!
    7 stycznia 2014, 12:38 przez shegge_reggae (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    prywatne

    Alfa Romeo SZ – Wyprodukowano jedynie 1000 sztuk SZ z nadwoziem coupé i 800 kabrioletów RZ.
    Wyprodukowano jedynie 1000 sztuk SZ z nadwoziem coupé i 800 kabrioletów RZ.
    1 stycznia 2014, 22:26 przez TriXt3r (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes - Benz 190 D BlueEfficiency – Mercedes postanowił pokazać jak wielki postęp został poczyniony w technologii silników wysokoprężnych. W Mercedesie 190 E 2.6 z 1988 inżynierowie zamontowali silnik Mercedes-Benz OM651 o mocy 204 KM (150 kW, 201 KM) i 500 Nm (369 lb · ft) przy 1,600-1,800 obr z najnowszego C 250 CDI. Samochód do 100 km/h rozpędza się w 6.2 s i średnio spala 4.9 l/100km. Nowa C - klasa z tym samym silnikiem spala 5.1 l/100km i jest cięższa o 385 kg. Jest też 16 cm dłuższa, 9 cm szersza i wyzsza niż 190. Jak dla mnie to mogli by go do produkcji wprowadzić.
    Mercedes postanowił pokazać jak wielki postęp został poczyniony w technologii silników wysokoprężnych. W Mercedesie 190 E 2.6 z 1988 inżynierowie zamontowali silnik Mercedes-Benz OM651 o mocy 204 KM (150 kW, 201 KM) i 500 Nm (369 lb · ft) przy 1,600-1,800 obr z najnowszego C 250 CDI. Samochód do 100 km/h rozpędza się w 6.2 s i średnio spala 4.9 l/100km. Nowa C - klasa z tym samym silnikiem spala 5.1 l/100km i jest cięższa o 385 kg. Jest też 16 cm dłuższa, 9 cm szersza i wyzsza niż 190. Jak dla mnie to mogli by go do produkcji wprowadzić.
    19 grudnia 2013, 20:59 przez koziol1131 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Rover 800 – Piękny samochód, tutaj jeszcze go nie widziałem.
    Piękny samochód, tutaj jeszcze go nie widziałem.
    23 listopada 2013, 16:45 przez ~roverowy | Do ulubionych | Skomentuj
    40-letnie "nowe" Toyoty w opuszczonym salonie – Utworzenie "zielonej linii", która w 1974 r. podzieliła Cypr na dwie części, przyniosła coś więcej, niż polityczne konsekwencje. W tej zdemilitaryzowanej strefie znajduje się obecnie wiele opuszczonych budynków, w tym salon samochodów Toyota.

Obecnie tzw. zielona linia to szeroka na 800 metrów strefa zdemilitaryzowana, która przechodzi m.in. przez stolicę Cypru - Nikozję. W momencie jej utworzenia część nieruchomości w tym mieście została opuszczona. Obecnie budynki w tej strefie wyglądają, jakby zostały zatrzymane w czasie.

Strefę zdemilitaryzowaną, do której nie ma dostępu, udało się spenetrować holenderskiemu dziennikarzowi Bo de Visserowi. Przy okazji wizyty w tym niezwykłym miejscu Holender trafił na salon Toyoty, w którym... wciąż stoi kilkanaście fabrycznie nowych, choć mocno zniszczonych, egzemplarzy aut japońskiej marki.

Toyoty w opuszczonym salonie na Cyprze Toyoty w opuszczonym salonie na Cyprze Foto: fot. Bo de Visser
Każdy z nich ma na liczniku zaledwie kilkadziesiąt mil. Samochody są mocno zakurzone, mają powybijane szyby i pogięte dachy, ale poza tym są zupełnie nieużywane. Tym samym ich wartość kolekcjonerska urosła do ogromnych rozmiarów. Co stanie się z salonem sprzed lat? Oficjalnie nie można tam dotrzeć, nie mówiąc o próbie uratowania zabytkowych pojazdów. Jednak rozgłos, jaki zdobyło w ostatnim czasie to znalezisko może sprawić, że ktoś się tym zainteresuje.

Z jednej strony warto byłoby zachować ten "wehikuł czasu" i pozostawić zniszczony salon bez zmian. Z drugiej jednak, może warto by pomyśleć o przeniesieniu samochodów do muzeum, żeby zapobiec ich dalszemu niszczeniu?
    Utworzenie "zielonej linii", która w 1974 r. podzieliła Cypr na dwie części, przyniosła coś więcej, niż polityczne konsekwencje. W tej zdemilitaryzowanej strefie znajduje się obecnie wiele opuszczonych budynków, w tym salon samochodów Toyota.

    Obecnie tzw. zielona linia to szeroka na 800 metrów strefa zdemilitaryzowana, która przechodzi m.in. przez stolicę Cypru - Nikozję. W momencie jej utworzenia część nieruchomości w tym mieście została opuszczona. Obecnie budynki w tej strefie wyglądają, jakby zostały zatrzymane w czasie.

    Strefę zdemilitaryzowaną, do której nie ma dostępu, udało się spenetrować holenderskiemu dziennikarzowi Bo de Visserowi. Przy okazji wizyty w tym niezwykłym miejscu Holender trafił na salon Toyoty, w którym... wciąż stoi kilkanaście fabrycznie nowych, choć mocno zniszczonych, egzemplarzy aut japońskiej marki.

    Toyoty w opuszczonym salonie na Cyprze Toyoty w opuszczonym salonie na Cyprze Foto: fot. Bo de Visser
    Każdy z nich ma na liczniku zaledwie kilkadziesiąt mil. Samochody są mocno zakurzone, mają powybijane szyby i pogięte dachy, ale poza tym są zupełnie nieużywane. Tym samym ich wartość kolekcjonerska urosła do ogromnych rozmiarów. Co stanie się z salonem sprzed lat? Oficjalnie nie można tam dotrzeć, nie mówiąc o próbie uratowania zabytkowych pojazdów. Jednak rozgłos, jaki zdobyło w ostatnim czasie to znalezisko może sprawić, że ktoś się tym zainteresuje.

    Z jednej strony warto byłoby zachować ten "wehikuł czasu" i pozostawić zniszczony salon bez zmian. Z drugiej jednak, może warto by pomyśleć o przeniesieniu samochodów do muzeum, żeby zapobiec ich dalszemu niszczeniu?
    18 listopada 2013, 23:32 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)