Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 235 takich materiałów
    BMW X5 M Competition – Samochód osobowy typu SUV klasy wyższej produkowany pod niemiecką marką BMW od 1999 roku. Czwarta i najnowsza generacja X5 zadebiutowała w połowie 2018 roku, , zastępując dotychczasowy model już po 5 latach produkcji. Model otrzymał kod fabryczny G05. Czwarta generacja to część ofensywy modelowej BMW z 2018 roku, w ramach której przedstawiono aż 6 nowych modeli w ciągu 12 miesięcy. Pierwsze informacje ujawniono 6 czerwca 2018 roku. Samochód na tle poprzednika wyraźnie urósł, będąc jednocześnie niższym i lżejszym. Stylistycznie zaszła ewolucja - sylwetka pozostała ta sama, jednocześnie dodając typowe dla nowych modeli marki elementy stylistyczne typu podłużne tylne lampy, mniejsze reflektory i wielki, podwójny grill. W październiku 2020 BMW zaprezentowało najmocniejszą odmianę BMW X5 - M Competition dostępną w limitowanej do 250 sztuk First Edition. W standardzie korzysta z lekkich felg aluminiowych w rozmiarze 21 cali z przodu i 22 cali z tyłu. Wyróżnikiem tej edycji są elementy z włókna węglowego: pokrywa silnika, osłony lusterek bocznych i tylny spojler. W każdym egzemplarzu widnieje napis z unikatowym numerem serii. Silnik pozostał nietknięty – podwójnie doładowane, 4,4-litrowe V8 generuje moc 625 KM i moment obrotowy 750 Nm. X5 M osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,8 s.
    Samochód osobowy typu SUV klasy wyższej produkowany pod niemiecką marką BMW od 1999 roku. Czwarta i najnowsza generacja X5 zadebiutowała w połowie 2018 roku, , zastępując dotychczasowy model już po 5 latach produkcji. Model otrzymał kod fabryczny G05. Czwarta generacja to część ofensywy modelowej BMW z 2018 roku, w ramach której przedstawiono aż 6 nowych modeli w ciągu 12 miesięcy. Pierwsze informacje ujawniono 6 czerwca 2018 roku. Samochód na tle poprzednika wyraźnie urósł, będąc jednocześnie niższym i lżejszym. Stylistycznie zaszła ewolucja - sylwetka pozostała ta sama, jednocześnie dodając typowe dla nowych modeli marki elementy stylistyczne typu podłużne tylne lampy, mniejsze reflektory i wielki, podwójny grill. W październiku 2020 BMW zaprezentowało najmocniejszą odmianę BMW X5 - M Competition dostępną w limitowanej do 250 sztuk First Edition. W standardzie korzysta z lekkich felg aluminiowych w rozmiarze 21 cali z przodu i 22 cali z tyłu. Wyróżnikiem tej edycji są elementy z włókna węglowego: pokrywa silnika, osłony lusterek bocznych i tylny spojler. W każdym egzemplarzu widnieje napis z unikatowym numerem serii. Silnik pozostał nietknięty – podwójnie doładowane, 4,4-litrowe V8 generuje moc 625 KM i moment obrotowy 750 Nm. X5 M osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,8 s.
    17 kwietnia 2022, 20:28 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pagani Zonda R – Supersamochód skonstruowany w 2009 roku i produkowany przez 2 lata do 2011 roku przez włoską firmę Pagani Automobili S.p.A. Do napędu użyto sześciolitrowego V12 generującego moc maksymalną 750 KM. Maksymalny Moment obrotowy wynosi 710 Nm. Zonda R osiąga prędkość maksymalną 370 km/h, a przyspieszenie do setki trwa 2,7 sekundy. Według niepotwierdzonych informacji, może osiągnąć prędkość aż 400 km/h. Jest to najszybsza wersja modelu Zonda i nie jest dopuszczalna do ruchu drogowego. Samochód kosztuje 1,4 mln euro.
    Supersamochód skonstruowany w 2009 roku i produkowany przez 2 lata do 2011 roku przez włoską firmę Pagani Automobili S.p.A. Do napędu użyto sześciolitrowego V12 generującego moc maksymalną 750 KM. Maksymalny Moment obrotowy wynosi 710 Nm. Zonda R osiąga prędkość maksymalną 370 km/h, a przyspieszenie do setki trwa 2,7 sekundy. Według niepotwierdzonych informacji, może osiągnąć prędkość aż 400 km/h. Jest to najszybsza wersja modelu Zonda i nie jest dopuszczalna do ruchu drogowego. Samochód kosztuje 1,4 mln euro.
    14 kwietnia 2022, 22:26 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pagani Zonda C12-S – Supersamochód produkowany przez firmę Pagani Automobili Sp.A w latach 2002–2004, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Następca modelu Pagani Zonda C12. Do napędu użyto siedmiolitrowego V12, generującą moc maksymalną 557 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 750 Nm. Prędkość maksymalna C12-S jest nieznana, zaś przyspieszenie do 100 km/h trwa 3,7 sekundy. Moc przenoszona była na tylną oś poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez model Pagani Zonda F.
    Supersamochód produkowany przez firmę Pagani Automobili Sp.A w latach 2002–2004, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Następca modelu Pagani Zonda C12. Do napędu użyto siedmiolitrowego V12, generującą moc maksymalną 557 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 750 Nm. Prędkość maksymalna C12-S jest nieznana, zaś przyspieszenie do 100 km/h trwa 3,7 sekundy. Moc przenoszona była na tylną oś poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez model Pagani Zonda F.
    8 kwietnia 2022, 21:18 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saleen S7 Twin-Turbo – Przedstawiony w 2000 roku Saleen S7 był pierwszą oryginalną konstrukcją producenta, który dotychczas zajmował się głównie modyfikowaniem różnych modeli Forda, głównie Mustanga. amochód powstał jako odpowiedź Saleena na europejskie konstrukcje supersamochodów takich marek, jak Bugatti, Ferrari, Lamborghini czy Koenigsegg. W 2006 roku Saleen przedstawił zmodyfikowany wariant S7, wyposażając jednostkę napędową w dwie turbosprężarki, celem zwiększenia jego mocy i momentu obrotowego. Wraz z tym zdecydowano się na modyfikacje w aerodynamice, układach przeniesienia napędu, hamulcowym i wydechowym - wszystko to zostało przekonstruowane, ażeby 750 KM mocy mogło zostać przeniesione z jak najmniejszymi stratami. Wraz z pojawieniem się modelu Twin-Turbo, z oferty zniknął podstawowy model S7. Moc 750 KM w S7 Twin-Turbo pozwalała na osiągnięcie prędkości maksymalnej 374 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwało tylko 2,9 sekundy.
    Przedstawiony w 2000 roku Saleen S7 był pierwszą oryginalną konstrukcją producenta, który dotychczas zajmował się głównie modyfikowaniem różnych modeli Forda, głównie Mustanga. amochód powstał jako odpowiedź Saleena na europejskie konstrukcje supersamochodów takich marek, jak Bugatti, Ferrari, Lamborghini czy Koenigsegg. W 2006 roku Saleen przedstawił zmodyfikowany wariant S7, wyposażając jednostkę napędową w dwie turbosprężarki, celem zwiększenia jego mocy i momentu obrotowego. Wraz z tym zdecydowano się na modyfikacje w aerodynamice, układach przeniesienia napędu, hamulcowym i wydechowym - wszystko to zostało przekonstruowane, ażeby 750 KM mocy mogło zostać przeniesione z jak najmniejszymi stratami. Wraz z pojawieniem się modelu Twin-Turbo, z oferty zniknął podstawowy model S7. Moc 750 KM w S7 Twin-Turbo pozwalała na osiągnięcie prędkości maksymalnej 374 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwało tylko 2,9 sekundy.
    23 stycznia 2022, 11:15 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dziś wjeżdżamy na bogato a dokładnie na jazdę zabieramy BMW 750IL i zadaję sobie pytanie Czy warto jest kupić taki luksus czy też NIE ?
    18 stycznia 2022, 21:50 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    W dzisiejszym materiale namiastka tego co potrafi AMG GTR Pro - auto limitowane do 750 sztuk na świecie, świetnie trzymające wartość i obłędnie prowadzące się.
    18 grudnia 2021, 10:46 przez ~urlaubem | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Hi_5

    13 grudnia 2021, 22:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj