Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 238 takich materiałów
    Aston Martin One-77 – Supersamochód klasy średniej produkowany pod brytyjską marką Aston Martin w latach 2009–2012. One-77 techniczną premierę miał w marcu 2009 roku na salonie w Genewie. Z kolei karoserię tego samochodu ujawniono w kwietniu 2009 roku na włoskiej wystawie Concorso d'Eleganza Villa d'Este. Silnik użyty w samochodzie to dobrze znane V12 z innych modeli Astona, lecz we współpracy z firmą Cosworth silnik ten został specjalnie dla tego modelu wzmocniony. V12 o pojemności 7,3 l wytwarza moc maksymalną 760 KM i moment obrotowy 750 Nm. Samochód przyspiesza do 100 km/h w 3,5 sekundy oraz osiąga prędkość maksymalną 355,5 km/h. Zostało wyprodukowanych 77 egzemplarzy, jeden egzemplarz kosztuje 1,700,000 funtów brytyjskich. Był to najdroższy samochód marki przed rozpoczęciem produkcji Astona Martina Valkyrie w 2019 roku.
    Supersamochód klasy średniej produkowany pod brytyjską marką Aston Martin w latach 2009–2012. One-77 techniczną premierę miał w marcu 2009 roku na salonie w Genewie. Z kolei karoserię tego samochodu ujawniono w kwietniu 2009 roku na włoskiej wystawie Concorso d'Eleganza Villa d'Este. Silnik użyty w samochodzie to dobrze znane V12 z innych modeli Astona, lecz we współpracy z firmą Cosworth silnik ten został specjalnie dla tego modelu wzmocniony. V12 o pojemności 7,3 l wytwarza moc maksymalną 760 KM i moment obrotowy 750 Nm. Samochód przyspiesza do 100 km/h w 3,5 sekundy oraz osiąga prędkość maksymalną 355,5 km/h. Zostało wyprodukowanych 77 egzemplarzy, jeden egzemplarz kosztuje 1,700,000 funtów brytyjskich. Był to najdroższy samochód marki przed rozpoczęciem produkcji Astona Martina Valkyrie w 2019 roku.
    Porsche 911 GT2 RS COUPE 991 II 3.8 – Porsche 911 GWersja była produkowana od 2017 do 2019 roku. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to klasa luksusowe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 515 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi 700 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 340 km/h. Silnik PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 jest typu boxer posiadający 6 cylidrów o pojemności 3800 cm3. Na każdy cylinder w silniku PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 osiąga moment obrotowy 750 Nm. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to benzyna.

Średnie spalanie PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi około 11.8 l na 100km. Warto nadmienić, że PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada 2 drzwi, 2 siedzenia. Wymiary samochodu: 4549 mm długości, 1880 mm szerokości, 1297 mm wysokości.

T2 RS COUPE 991 II 3.8 700KM
    Porsche 911 GWersja była produkowana od 2017 do 2019 roku. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to klasa luksusowe samochodów osobowych.

    Moc maksymalna wynosi 515 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi 700 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 340 km/h. Silnik PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 jest typu boxer posiadający 6 cylidrów o pojemności 3800 cm3. Na każdy cylinder w silniku PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 przypadają 4 zawory.

    Cały układ napędowy PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 osiąga moment obrotowy 750 Nm. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to benzyna.

    Średnie spalanie PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi około 11.8 l na 100km. Warto nadmienić, że PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada 2 drzwi, 2 siedzenia. Wymiary samochodu: 4549 mm długości, 1880 mm szerokości, 1297 mm wysokości.

    T2 RS COUPE 991 II 3.8 700KM
    Aston Martin Valkyrie – Hybrydowy hipersamochód produkowany przez brytyjską marką Aston Martin od 2019 roku. Valkyrie to pierwszy supersamochód najwyższej klasy zbudowany przez markę Aston Martin. Nazwa samochodu nawiązuje do Walkirii z mitologii nordyckiej. Valkyrie to samochód o ograniczonej produkcji – już w momencie premiery producent ogłosił, że powstanie tylko 150 egzemplarzy. Samochód został skonstruowany razem z zespołem Red Bull Racing, na co dzień działającym w wyścigach Formuły 1, głównie do jazdy po torze. Obrazuje to kształt nadwozia, który został podporządkowywany w pełni jak najlepszej aerodynamice samochodu. Producent uznał ten aspekt za tyle ważny, że Valkyrie posiada stosunkowo niewiele elementów upodabniających ją do innych, drogowych modeli Aston Martina – poza charakterystycznym kształtem przedniego wlotu powietrza. Aston Martin Valkyrie napędzany jest wolnossącym silnikiem V12 o pojemności 6,5 l i mocy 1013 KM. Jednostka napędowa jest pozbawiona turbodoładowania i charakteryzuje się bardzo wysokim maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 750 Nm. Silnik powstał we współpracy z firmą Cosworth, a silniki elektryczne dostarczył Rimac.
    Hybrydowy hipersamochód produkowany przez brytyjską marką Aston Martin od 2019 roku. Valkyrie to pierwszy supersamochód najwyższej klasy zbudowany przez markę Aston Martin. Nazwa samochodu nawiązuje do Walkirii z mitologii nordyckiej. Valkyrie to samochód o ograniczonej produkcji – już w momencie premiery producent ogłosił, że powstanie tylko 150 egzemplarzy. Samochód został skonstruowany razem z zespołem Red Bull Racing, na co dzień działającym w wyścigach Formuły 1, głównie do jazdy po torze. Obrazuje to kształt nadwozia, który został podporządkowywany w pełni jak najlepszej aerodynamice samochodu. Producent uznał ten aspekt za tyle ważny, że Valkyrie posiada stosunkowo niewiele elementów upodabniających ją do innych, drogowych modeli Aston Martina – poza charakterystycznym kształtem przedniego wlotu powietrza. Aston Martin Valkyrie napędzany jest wolnossącym silnikiem V12 o pojemności 6,5 l i mocy 1013 KM. Jednostka napędowa jest pozbawiona turbodoładowania i charakteryzuje się bardzo wysokim maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 750 Nm. Silnik powstał we współpracy z firmą Cosworth, a silniki elektryczne dostarczył Rimac.
    BMW X5 M Competition – Samochód osobowy typu SUV klasy wyższej produkowany pod niemiecką marką BMW od 1999 roku. Czwarta i najnowsza generacja X5 zadebiutowała w połowie 2018 roku, , zastępując dotychczasowy model już po 5 latach produkcji. Model otrzymał kod fabryczny G05. Czwarta generacja to część ofensywy modelowej BMW z 2018 roku, w ramach której przedstawiono aż 6 nowych modeli w ciągu 12 miesięcy. Pierwsze informacje ujawniono 6 czerwca 2018 roku. Samochód na tle poprzednika wyraźnie urósł, będąc jednocześnie niższym i lżejszym. Stylistycznie zaszła ewolucja - sylwetka pozostała ta sama, jednocześnie dodając typowe dla nowych modeli marki elementy stylistyczne typu podłużne tylne lampy, mniejsze reflektory i wielki, podwójny grill. W październiku 2020 BMW zaprezentowało najmocniejszą odmianę BMW X5 - M Competition dostępną w limitowanej do 250 sztuk First Edition. W standardzie korzysta z lekkich felg aluminiowych w rozmiarze 21 cali z przodu i 22 cali z tyłu. Wyróżnikiem tej edycji są elementy z włókna węglowego: pokrywa silnika, osłony lusterek bocznych i tylny spojler. W każdym egzemplarzu widnieje napis z unikatowym numerem serii. Silnik pozostał nietknięty – podwójnie doładowane, 4,4-litrowe V8 generuje moc 625 KM i moment obrotowy 750 Nm. X5 M osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,8 s.
    Samochód osobowy typu SUV klasy wyższej produkowany pod niemiecką marką BMW od 1999 roku. Czwarta i najnowsza generacja X5 zadebiutowała w połowie 2018 roku, , zastępując dotychczasowy model już po 5 latach produkcji. Model otrzymał kod fabryczny G05. Czwarta generacja to część ofensywy modelowej BMW z 2018 roku, w ramach której przedstawiono aż 6 nowych modeli w ciągu 12 miesięcy. Pierwsze informacje ujawniono 6 czerwca 2018 roku. Samochód na tle poprzednika wyraźnie urósł, będąc jednocześnie niższym i lżejszym. Stylistycznie zaszła ewolucja - sylwetka pozostała ta sama, jednocześnie dodając typowe dla nowych modeli marki elementy stylistyczne typu podłużne tylne lampy, mniejsze reflektory i wielki, podwójny grill. W październiku 2020 BMW zaprezentowało najmocniejszą odmianę BMW X5 - M Competition dostępną w limitowanej do 250 sztuk First Edition. W standardzie korzysta z lekkich felg aluminiowych w rozmiarze 21 cali z przodu i 22 cali z tyłu. Wyróżnikiem tej edycji są elementy z włókna węglowego: pokrywa silnika, osłony lusterek bocznych i tylny spojler. W każdym egzemplarzu widnieje napis z unikatowym numerem serii. Silnik pozostał nietknięty – podwójnie doładowane, 4,4-litrowe V8 generuje moc 625 KM i moment obrotowy 750 Nm. X5 M osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,8 s.
    17 kwietnia 2022, 20:28 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pagani Zonda R – Supersamochód skonstruowany w 2009 roku i produkowany przez 2 lata do 2011 roku przez włoską firmę Pagani Automobili S.p.A. Do napędu użyto sześciolitrowego V12 generującego moc maksymalną 750 KM. Maksymalny Moment obrotowy wynosi 710 Nm. Zonda R osiąga prędkość maksymalną 370 km/h, a przyspieszenie do setki trwa 2,7 sekundy. Według niepotwierdzonych informacji, może osiągnąć prędkość aż 400 km/h. Jest to najszybsza wersja modelu Zonda i nie jest dopuszczalna do ruchu drogowego. Samochód kosztuje 1,4 mln euro.
    Supersamochód skonstruowany w 2009 roku i produkowany przez 2 lata do 2011 roku przez włoską firmę Pagani Automobili S.p.A. Do napędu użyto sześciolitrowego V12 generującego moc maksymalną 750 KM. Maksymalny Moment obrotowy wynosi 710 Nm. Zonda R osiąga prędkość maksymalną 370 km/h, a przyspieszenie do setki trwa 2,7 sekundy. Według niepotwierdzonych informacji, może osiągnąć prędkość aż 400 km/h. Jest to najszybsza wersja modelu Zonda i nie jest dopuszczalna do ruchu drogowego. Samochód kosztuje 1,4 mln euro.
    14 kwietnia 2022, 22:26 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pagani Zonda C12-S – Supersamochód produkowany przez firmę Pagani Automobili Sp.A w latach 2002–2004, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Następca modelu Pagani Zonda C12. Do napędu użyto siedmiolitrowego V12, generującą moc maksymalną 557 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 750 Nm. Prędkość maksymalna C12-S jest nieznana, zaś przyspieszenie do 100 km/h trwa 3,7 sekundy. Moc przenoszona była na tylną oś poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez model Pagani Zonda F.
    Supersamochód produkowany przez firmę Pagani Automobili Sp.A w latach 2002–2004, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Następca modelu Pagani Zonda C12. Do napędu użyto siedmiolitrowego V12, generującą moc maksymalną 557 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 750 Nm. Prędkość maksymalna C12-S jest nieznana, zaś przyspieszenie do 100 km/h trwa 3,7 sekundy. Moc przenoszona była na tylną oś poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez model Pagani Zonda F.
    8 kwietnia 2022, 21:18 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saleen S7 Twin-Turbo – Przedstawiony w 2000 roku Saleen S7 był pierwszą oryginalną konstrukcją producenta, który dotychczas zajmował się głównie modyfikowaniem różnych modeli Forda, głównie Mustanga. amochód powstał jako odpowiedź Saleena na europejskie konstrukcje supersamochodów takich marek, jak Bugatti, Ferrari, Lamborghini czy Koenigsegg. W 2006 roku Saleen przedstawił zmodyfikowany wariant S7, wyposażając jednostkę napędową w dwie turbosprężarki, celem zwiększenia jego mocy i momentu obrotowego. Wraz z tym zdecydowano się na modyfikacje w aerodynamice, układach przeniesienia napędu, hamulcowym i wydechowym - wszystko to zostało przekonstruowane, ażeby 750 KM mocy mogło zostać przeniesione z jak najmniejszymi stratami. Wraz z pojawieniem się modelu Twin-Turbo, z oferty zniknął podstawowy model S7. Moc 750 KM w S7 Twin-Turbo pozwalała na osiągnięcie prędkości maksymalnej 374 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwało tylko 2,9 sekundy.
    Przedstawiony w 2000 roku Saleen S7 był pierwszą oryginalną konstrukcją producenta, który dotychczas zajmował się głównie modyfikowaniem różnych modeli Forda, głównie Mustanga. amochód powstał jako odpowiedź Saleena na europejskie konstrukcje supersamochodów takich marek, jak Bugatti, Ferrari, Lamborghini czy Koenigsegg. W 2006 roku Saleen przedstawił zmodyfikowany wariant S7, wyposażając jednostkę napędową w dwie turbosprężarki, celem zwiększenia jego mocy i momentu obrotowego. Wraz z tym zdecydowano się na modyfikacje w aerodynamice, układach przeniesienia napędu, hamulcowym i wydechowym - wszystko to zostało przekonstruowane, ażeby 750 KM mocy mogło zostać przeniesione z jak najmniejszymi stratami. Wraz z pojawieniem się modelu Twin-Turbo, z oferty zniknął podstawowy model S7. Moc 750 KM w S7 Twin-Turbo pozwalała na osiągnięcie prędkości maksymalnej 374 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwało tylko 2,9 sekundy.
    23 stycznia 2022, 11:15 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dziś wjeżdżamy na bogato a dokładnie na jazdę zabieramy BMW 750IL i zadaję sobie pytanie Czy warto jest kupić taki luksus czy też NIE ?
    18 stycznia 2022, 21:50 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    W dzisiejszym materiale namiastka tego co potrafi AMG GTR Pro - auto limitowane do 750 sztuk na świecie, świetnie trzymające wartość i obłędnie prowadzące się.
    18 grudnia 2021, 10:46 przez ~urlaubem | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Hi_5