Szukaj
Znalazłem 225 takich materiałów
Dawno nic nie dodawałem, ale miałem bardzo dużo różnych komplikacji. Teraz znowu jest w miarę, więc mogę się udzielać :).
W 14 części mojej serii prezentuję auto, które nie dawno miałem okazję obejrzeć na żywo i uznać "tak chcę".
Oto Alfa Romeo 75, ostatnia tylnonapędowa Alfa Romeo przed przejęciem przez koncern Fiat. Również ostatni model z układem transaxle. Autko może nie powala wyglądem,design to typowe lata 80 XX wieku, ale technologia to już inna sprawa. Silniki od 1.6 r4 do 3.0 v6. W Alfie 75 oprócz świetnych właściwości jezdnych można było znaleźć: elektryczne szyby, lusterka, szyberdach, klimatyzację, komputer pokładowy, wskaźnik ciśnienia i temperatury oleju, a także epicką dźwignię od hamulca ręcznego. Jest to fajne auto, które dzisiaj już ciężko spotkać.
Dlaczego jest na liście? Primo silnik 1,75 TBi 235KM i możliwością rozwoju, dobrze jeździ, jest ładna i można ją ogarnąć bez super niesamowitego zaplecza technicznego (uwaga: dotyczy tylko wersji przed pierwszym liftem). Ogólnie zacny, stosunkowo młody samochód.
Pozdrawiam.
Zawczasu zleciłem także pozbycie się rdzy z odprysków w nadkolu (lewa, tylna ćwiartka) i rogu maski - całe fragmenty zostały wycięte, a następnie wykonane od nowa.
Być może to jedno z ostatnich zdjęć w tej formie. Jest sporo planów na zmiany: między innymi przód będący hybrydą fabrycznych wariantów "chromowanego" oraz sportowego, a także podziałanie przy kształcie tyłu. Kluczem jest tutaj zachowanie umiaru, co by samochód dalej wyglądał na OEM, ale jednak wyróżniał się od innych 75.
Obecnie więcej zmian zachodzi we wnętrzu. Ostatnio wpadł moduł ambient light z BMW (Rover posiada elektronikę BMW, więc barwy podświetleń pasują idealnie). Diody do klamek już są w drodze. :)
Motokilleraki, chwalcie się swoimi autkami! :D