Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 225 takich materiałów
    Nieograniczony garaż marzeń cz.14 Alfa Romeo 75 – Czołem Motokillerzy!
Dawno nic nie dodawałem, ale miałem bardzo dużo różnych komplikacji. Teraz znowu jest w miarę, więc mogę się udzielać :).
W 14 części mojej serii prezentuję auto, które nie dawno miałem okazję obejrzeć na żywo i uznać "tak chcę".
Oto Alfa Romeo 75, ostatnia tylnonapędowa Alfa Romeo przed przejęciem przez koncern Fiat. Również ostatni model z układem transaxle. Autko może nie powala wyglądem,design to typowe lata 80 XX wieku, ale technologia to już inna sprawa. Silniki od 1.6 r4 do 3.0 v6. W Alfie 75 oprócz świetnych właściwości jezdnych można było znaleźć: elektryczne szyby, lusterka, szyberdach, klimatyzację, komputer pokładowy, wskaźnik ciśnienia i temperatury oleju, a także epicką dźwignię od hamulca ręcznego. Jest to fajne auto, które dzisiaj już ciężko spotkać.
    Czołem Motokillerzy!
    Dawno nic nie dodawałem, ale miałem bardzo dużo różnych komplikacji. Teraz znowu jest w miarę, więc mogę się udzielać :).
    W 14 części mojej serii prezentuję auto, które nie dawno miałem okazję obejrzeć na żywo i uznać "tak chcę".
    Oto Alfa Romeo 75, ostatnia tylnonapędowa Alfa Romeo przed przejęciem przez koncern Fiat. Również ostatni model z układem transaxle. Autko może nie powala wyglądem,design to typowe lata 80 XX wieku, ale technologia to już inna sprawa. Silniki od 1.6 r4 do 3.0 v6. W Alfie 75 oprócz świetnych właściwości jezdnych można było znaleźć: elektryczne szyby, lusterka, szyberdach, klimatyzację, komputer pokładowy, wskaźnik ciśnienia i temperatury oleju, a także epicką dźwignię od hamulca ręcznego. Jest to fajne auto, które dzisiaj już ciężko spotkać.
    Pastuch jako nowe wozidło – Nowy nabytek. Poczciwy Passat B4 1.9 TD 75 koni z 1994 roku. Póki co dostał dziś nowe felgi na lato a niebawem remonty blacharskie i inne modyfikacje. Pozdrawiam Vagowiczów
    Nowy nabytek. Poczciwy Passat B4 1.9 TD 75 koni z 1994 roku. Póki co dostał dziś nowe felgi na lato a niebawem remonty blacharskie i inne modyfikacje. Pozdrawiam Vagowiczów
    Nieograniczony garaż marzeń cz.7 Alfa Romeo Giulietta QV – W części 7 Nieograniczonego garażu marzeń przedstawiam ducha nowoczesności: Alfę Romeo Giulietta QV. Samochód jest na rynku od 2010 roku i zastąpił model 147. 
Dlaczego jest na liście? Primo silnik 1,75 TBi 235KM i możliwością rozwoju, dobrze jeździ, jest ładna i można ją ogarnąć bez super niesamowitego zaplecza technicznego (uwaga: dotyczy tylko wersji przed pierwszym liftem). Ogólnie zacny, stosunkowo młody samochód.
Pozdrawiam.
    W części 7 Nieograniczonego garażu marzeń przedstawiam ducha nowoczesności: Alfę Romeo Giulietta QV. Samochód jest na rynku od 2010 roku i zastąpił model 147.
    Dlaczego jest na liście? Primo silnik 1,75 TBi 235KM i możliwością rozwoju, dobrze jeździ, jest ładna i można ją ogarnąć bez super niesamowitego zaplecza technicznego (uwaga: dotyczy tylko wersji przed pierwszym liftem). Ogólnie zacny, stosunkowo młody samochód.
    Pozdrawiam.
    Jak wszyscy to i ja! Seventy-Five - Dinożaur – Mało tu materiałów własnych, więc wrzucam efekt ostatniego mycia i woskowania przed zimą.

Zawczasu zleciłem także pozbycie się rdzy z odprysków w nadkolu (lewa, tylna ćwiartka) i rogu maski - całe fragmenty zostały wycięte, a następnie wykonane od nowa.

Być może to jedno z ostatnich zdjęć w tej formie. Jest sporo planów na zmiany: między innymi przód będący hybrydą fabrycznych wariantów "chromowanego" oraz sportowego, a także podziałanie przy kształcie tyłu. Kluczem jest tutaj zachowanie umiaru, co by samochód dalej wyglądał na OEM, ale jednak wyróżniał się od innych 75.

Obecnie więcej zmian zachodzi we wnętrzu. Ostatnio wpadł moduł ambient light z BMW (Rover posiada elektronikę BMW, więc barwy podświetleń pasują idealnie). Diody do klamek już są w drodze. :)

Motokilleraki, chwalcie się swoimi autkami! :D
    Mało tu materiałów własnych, więc wrzucam efekt ostatniego mycia i woskowania przed zimą.

    Zawczasu zleciłem także pozbycie się rdzy z odprysków w nadkolu (lewa, tylna ćwiartka) i rogu maski - całe fragmenty zostały wycięte, a następnie wykonane od nowa.

    Być może to jedno z ostatnich zdjęć w tej formie. Jest sporo planów na zmiany: między innymi przód będący hybrydą fabrycznych wariantów "chromowanego" oraz sportowego, a także podziałanie przy kształcie tyłu. Kluczem jest tutaj zachowanie umiaru, co by samochód dalej wyglądał na OEM, ale jednak wyróżniał się od innych 75.

    Obecnie więcej zmian zachodzi we wnętrzu. Ostatnio wpadł moduł ambient light z BMW (Rover posiada elektronikę BMW, więc barwy podświetleń pasują idealnie). Diody do klamek już są w drodze. :)

    Motokilleraki, chwalcie się swoimi autkami! :D
    Luksusowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Rolls-Royce w latach 1975–1986. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé, nadwozie zaprojektował Paolo Martin. Do napędu użyto silnika V8 o pojemności 6,75 l. Moc przenoszona była na koła tylne poprzez 3-biegową automatyczną skrzynię biegów.
    5 stycznia 2018, 16:54 przez ~kjkibi | Do ulubionych | Skomentuj
    Ten prototyp był prezentem urodzinowym od Sergio Pininfariny dla szwajcarskiej gazety motoryzacyjnej "Automobil Revue" z okazji 75 urodzin, które obchodziła w 1980 roku
    12 grudnia 2017, 15:58 przez ~kjkibi | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube.com