Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 225 takich materiałów
    Jaguar CX-75 –
    7 września 2013, 10:36 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    FSO 125p – Jak każdy się chwali co ma pod maską (nowy trend szpanu)
Silnik: Gaźnikowiec dwu gardzielowy 1500 75 koni mechanicznych (jakaś część pewnie gdzieś uciekła)
skrzynia czwórka most "Jugol"
napęd tył, Felgi stalowe  opony  idealne do driftów
    Jak każdy się chwali co ma pod maską (nowy trend szpanu)
    Silnik: Gaźnikowiec dwu gardzielowy 1500 75 koni mechanicznych (jakaś część pewnie gdzieś uciekła)
    skrzynia czwórka most "Jugol"
    napęd tył, Felgi stalowe opony idealne do driftów
    6 września 2013, 16:57 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Honda MBX 80 – Opis:

-Silnik	Dwusuwowy, chłodzony cieczą, 79 cm³
-Skrzynia biegów	6-biegowa
-Ogumienie przód: 2,75-18-4PR
 tył: 8,00-18-6PR
-Masa własna	94 kg
-Moc 9,6 KM) przy 6750 obr/min

Może rozwinąc prędkość 120 km/h
a to wszystko w 1983r.
    Opis:

    -Silnik Dwusuwowy, chłodzony cieczą, 79 cm³
    -Skrzynia biegów 6-biegowa
    -Ogumienie przód: 2,75-18-4PR
    tył: 8,00-18-6PR
    -Masa własna 94 kg
    -Moc 9,6 KM) przy 6750 obr/min

    Może rozwinąc prędkość 120 km/h
    a to wszystko w 1983r.
    26 sierpnia 2013, 12:06 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jawka by Peter Fog (na życzenie dodaje) – Tuning:
-Owiewka z odbłyśnikiem
-Bak CZ 175
-kierownica "M"
-opony: przód-2,75/16, tył-10/9/16
-zmodyfikowany zadupek z pocketa
    Tuning:
    -Owiewka z odbłyśnikiem
    -Bak CZ 175
    -kierownica "M"
    -opony: przód-2,75/16, tył-10/9/16
    -zmodyfikowany zadupek z pocketa
    25 sierpnia 2013, 15:41 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jak wszyscy to i ja się pochwale – Moje pierwsze autko Honda Civic HB 1.3 ccm
94 r. 75 km 

zamontowane ma:
short shifter
sportowe wałki rozrządu
tłumik końcowy RM Motors


Jak wam się podoba?
    Moje pierwsze autko Honda Civic HB 1.3 ccm
    94 r. 75 km

    zamontowane ma:
    short shifter
    sportowe wałki rozrządu
    tłumik końcowy RM Motors


    Jak wam się podoba?
    24 sierpnia 2013, 23:21 przez raafex11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    własne

    Rolls Royce Phantom Coupe – RR coupe luksusowy samochód osobowy produkowany przez firmę Rolls-Royce od roku 2008. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Jest rozwinięciem modelu Phantom (2003), z niego został zapożyczony silnik V12 o pojemności 6,75 litra. Moc przenoszona jest na koła tylne poprzez 6-biegową automatyczną skrzynię biegów
    RR coupe luksusowy samochód osobowy produkowany przez firmę Rolls-Royce od roku 2008. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Jest rozwinięciem modelu Phantom (2003), z niego został zapożyczony silnik V12 o pojemności 6,75 litra. Moc przenoszona jest na koła tylne poprzez 6-biegową automatyczną skrzynię biegów
    11 sierpnia 2013, 1:22 przez RollsRoyceLove (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FSO Polonez Cabrio – Jazda w upale nie należy do najprzyjemniejszych, zwłaszcza bez klimatyzacji, no chyba, że cieszy nas słońce i wiatr we włosach. Ten model byłby idealny na lato... zwłaszcza prawie 30 lat temu.

W Serbii odnaleziono oryginalny egzemplarz Poloneza, a mianowicie trzydrzwiowy kabriolet pochodzący z 1984 roku. Samochód jest napędzany silnikiem benzynowym o mocy 75 KM, któremu daleko do obecnych wygórowanych norm emisji spalin. Ten model spełnia jedynie wytyczne Euro 1. Na jego liczniku znajduje się 127 tys. km przebiegu.

Fabryka FSO zdołała wyprodukować jedynie 5 prototypowych egzemplarzy trzydrzwiowego Poloneza pozbawionego zadaszenia, gdyż nie potrafiła sprostać większemu zamówieniu. Wszystkie egzemplarze trafiły do Jugosławii.

Unikatowy model znaleziony w Serbii jest przeznaczony na sprzedaż za 999 euro, z pewnością zainteresuje się nim wielu kolekcjonerów.
    Jazda w upale nie należy do najprzyjemniejszych, zwłaszcza bez klimatyzacji, no chyba, że cieszy nas słońce i wiatr we włosach. Ten model byłby idealny na lato... zwłaszcza prawie 30 lat temu.

    W Serbii odnaleziono oryginalny egzemplarz Poloneza, a mianowicie trzydrzwiowy kabriolet pochodzący z 1984 roku. Samochód jest napędzany silnikiem benzynowym o mocy 75 KM, któremu daleko do obecnych wygórowanych norm emisji spalin. Ten model spełnia jedynie wytyczne Euro 1. Na jego liczniku znajduje się 127 tys. km przebiegu.

    Fabryka FSO zdołała wyprodukować jedynie 5 prototypowych egzemplarzy trzydrzwiowego Poloneza pozbawionego zadaszenia, gdyż nie potrafiła sprostać większemu zamówieniu. Wszystkie egzemplarze trafiły do Jugosławii.

    Unikatowy model znaleziony w Serbii jest przeznaczony na sprzedaż za 999 euro, z pewnością zainteresuje się nim wielu kolekcjonerów.
    9 sierpnia 2013, 14:41 przez MrFlames (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    BMW Z1 – Ponieważ wrzutka odnośnie BMW M1 przypadła Wam do gustu chciałbym zaprezentować Wam mój drugi ulubiony model ze stajni tego producenta.

BMW Z1 – dwumiejscowy roadster skonstruowany przez BMW Forschung und Technik GmbH. Produkcja samochodu miała rozpocząć się w czerwcu 1988, lecz została opóźniona do marca następnego roku i trwała do czerwca 1991 r. Z1 wyróżniał się szczególnymi drzwiami. Nie były one otwierane na zewnątrz jak w tradycyjnych samochodach, czy też do góry, tylko chowane w dolnych progach. Roadster ten został wyprodukowany w liczbie 8000 sztuk.

Historia modelu
Model Z1 został przedstawiony prasie w 1986 roku, by rok później zostać oficjalnie zaprezentowany na Frankfurt Motor Show. Zainteresowanie samochodem było tak duże, że BMW jeszcze przed produkcją otrzymało zamówienia na 5 000 sztuk, lecz w 1988 popyt znacznie spadł, wskutek czego 3 lata później niemiecki producent zaprzestał montażu roadstera. Przypuszcza się, że spadek popytu spowodowany był wprowadzeniem przez konkurencję Mercedes-Benza SL, a początkowo duże zainteresowanie tym modelem spekulacjami inwestorów.

Harm Lagaay, projektant Z1 twierdził, że przy pracy nad Z1 BMW opatentowało lampę wyładowczą, mechanizm drzwi, płytę podwozia.

Budowa
Szkielet samochodu wykonany jest z blachy stalowej, ocynkowanej, otacza podłogę wykonaną z żywicy epoksydowej, wzmocnionymi włóknami szklanymi i poliwinylowymi. Z zewnątrz Z1 pokryty jest powłoką wykonaną z różnych połączeń materiałów termoplastycznych. Pewne części jak zawieszenie, skrzynia biegów i umieszczony z przodu, względnie centralnie silnik są zapożyczone z BMW 325i, lecz samochód w znacznej mierze jest zbudowany od podstaw.

Cena
Nowy Z1 kosztował 83,000–89,000 DM. W 2001 modele używane były sprzedawane od 125 000 do 250 000 franków francuskich wliczając 19,6% VAT. Jeden egzemplarz został sprzedany za ponad 20 000 £ na aukcji Bonham's 2004 Olympia. W 2006 samochody te można było kupić we Francji. Ceny wahały się od 25 000 € do 30 000 €, przy czym najwięcej należało zapłacić za model w idealnym stanie przy małym przebiegu.

Dane techniczne
Silnik: R6 2,5 l (2494 cm³), 2 zawory na cylinder, SOHC
Układ zasilania: wtrysk Bosch ME-Motronic
Średnica cylindra × skok tłoka: 84,00 mm × 75,00 mm
Stopień sprężania: 9,7:1
Moc maksymalna: 170 KM (125 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 222 N•m przy 4000 obr/min

Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,9 s
Przyspieszenie 0-160 km/h: 22,3 s
Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,9 s
Prędkość maksymalna: 223 km/h
    Ponieważ wrzutka odnośnie BMW M1 przypadła Wam do gustu chciałbym zaprezentować Wam mój drugi ulubiony model ze stajni tego producenta.

    BMW Z1 – dwumiejscowy roadster skonstruowany przez BMW Forschung und Technik GmbH. Produkcja samochodu miała rozpocząć się w czerwcu 1988, lecz została opóźniona do marca następnego roku i trwała do czerwca 1991 r. Z1 wyróżniał się szczególnymi drzwiami. Nie były one otwierane na zewnątrz jak w tradycyjnych samochodach, czy też do góry, tylko chowane w dolnych progach. Roadster ten został wyprodukowany w liczbie 8000 sztuk.

    Historia modelu
    Model Z1 został przedstawiony prasie w 1986 roku, by rok później zostać oficjalnie zaprezentowany na Frankfurt Motor Show. Zainteresowanie samochodem było tak duże, że BMW jeszcze przed produkcją otrzymało zamówienia na 5 000 sztuk, lecz w 1988 popyt znacznie spadł, wskutek czego 3 lata później niemiecki producent zaprzestał montażu roadstera. Przypuszcza się, że spadek popytu spowodowany był wprowadzeniem przez konkurencję Mercedes-Benza SL, a początkowo duże zainteresowanie tym modelem spekulacjami inwestorów.

    Harm Lagaay, projektant Z1 twierdził, że przy pracy nad Z1 BMW opatentowało lampę wyładowczą, mechanizm drzwi, płytę podwozia.

    Budowa
    Szkielet samochodu wykonany jest z blachy stalowej, ocynkowanej, otacza podłogę wykonaną z żywicy epoksydowej, wzmocnionymi włóknami szklanymi i poliwinylowymi. Z zewnątrz Z1 pokryty jest powłoką wykonaną z różnych połączeń materiałów termoplastycznych. Pewne części jak zawieszenie, skrzynia biegów i umieszczony z przodu, względnie centralnie silnik są zapożyczone z BMW 325i, lecz samochód w znacznej mierze jest zbudowany od podstaw.

    Cena
    Nowy Z1 kosztował 83,000–89,000 DM. W 2001 modele używane były sprzedawane od 125 000 do 250 000 franków francuskich wliczając 19,6% VAT. Jeden egzemplarz został sprzedany za ponad 20 000 £ na aukcji Bonham's 2004 Olympia. W 2006 samochody te można było kupić we Francji. Ceny wahały się od 25 000 € do 30 000 €, przy czym najwięcej należało zapłacić za model w idealnym stanie przy małym przebiegu.

    Dane techniczne
    Silnik: R6 2,5 l (2494 cm³), 2 zawory na cylinder, SOHC
    Układ zasilania: wtrysk Bosch ME-Motronic
    Średnica cylindra × skok tłoka: 84,00 mm × 75,00 mm
    Stopień sprężania: 9,7:1
    Moc maksymalna: 170 KM (125 kW) przy 5800 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 222 N•m przy 4000 obr/min

    Osiągi
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,9 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 22,3 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,9 s
    Prędkość maksymalna: 223 km/h
    27 lipca 2013, 10:39 przez wnusiu94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    ’75 Datsun 240K GT –
    26 lipca 2013, 20:16 przez sajmon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Melkus RS1000 – Sportowy samochód, rasowy wygląd... podzespoły poczciwego Wartburga i 75 koni mocy. Rozczarowanie?
    Sportowy samochód, rasowy wygląd... podzespoły poczciwego Wartburga i 75 koni mocy. Rozczarowanie?
    20 lipca 2013, 13:05 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj