Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 224 takie materiały
    W124 – Zdaję sobie sprawę że wchodzę na bardzo drażliwy temat jakim są starsze mercedesy ale nie mogę wyjść z podziwu dla jednej rzeczy, ich ceny. Zbieram się do kupna nowego samochodu jako iż zostałem wychowany w rodzinie z zamiłowaniami do niemieckiej motoryzacji pomyślałem że W124 byłby fajnym pomysłem po kilku godzinach poszukiwań zostałem sprowadzony na ziemie z zamysłem że 10-12 tysięcy jakie chciałem przeznaczyć na zakup dobrego dwudziestoletniego MB to wcale nie tak wiele jak mogło by się wydawać, i tutaj pojawiają się pewne pytania i wątpliwości. Otóż wydaje mi się że większość (nie wszyscy wiem że jest grono ludzi którzy sprzedają naprawdę dobre mercedesy w rozsądnych cenach) ludzi którzy posiadają ładnego "Puchacza" uważa że ma jedynego takiego w Polsce po czym krzyczy Sobie za niego w granicach 20 tysięcy(Rekordowy jaki znalazłem był za 49 tysięcy ale przyznam że to był egzemplarz dla kolekcjonera) i było by to jeszcze ok gdyby był to jakiś bardziej rzadki egzemplarz cabrio albo 500-tka ale nie czasem jest to zwykły 2.0 D 75 koni rozpędzający się do setki w granicach 30 sekund. Wiem że niektóre z tych aut to perełki wiem, ale czy tylko mnie zastanawia czasem ich przebieg? 130 000 w 23 letnim aucie? To co on ku**a w salonie stał i serio nim ktoś tylko w niedziele jeździł? Biorąc pod uwagę że małe miejskie auto jeżdżone przez kobietę powiedzmy tam Ford Ka albo coś tego pokroju autko które nigdy nie wyjechało z miasta a piąty bieg jest nieużywany jest w stanie zrobić 130 000 w ciągu 10-15 lat (jeżeli wcześniej się nie rozpadnie) więc jakim cudem znaczna część takich drogich W124 ma takie przebiegi? Teraz historyjka jaką ja miałem gdy dzwoniłem w sprawie W124 niestety zniknął już z Allegro więc nie mogę wam pokazać którego kosztował 23 000 zadzwoniłem więc aby się dowiedzieć czemu jest taki drogi. Po rozmowie z handlarzem usłyszałem że auto ma oryginalny przebieg 135 tysięcy z jakimś tam hakiem ale bardzo małym po czym poprosiłem aby zrobił dokładniejsze zdjęcia książki serwisowej i z samej tylko książki wyszło że auto w 2000 roku (pochodziło z 1992) miało zrobione prawie 100 000 (98 i coś tam) w 2000 roku a więc co? Nagle go ktoś oprawił w ramki? Nie sądzę. Ale nie wiem szukam błądzę może ktoś jest mi wstanie wytłumaczyć dlaczego te auta są tak cholernie drogie liczę na jakieś wyjaśnienie. Pozdrawiam.
    Zdaję sobie sprawę że wchodzę na bardzo drażliwy temat jakim są starsze mercedesy ale nie mogę wyjść z podziwu dla jednej rzeczy, ich ceny. Zbieram się do kupna nowego samochodu jako iż zostałem wychowany w rodzinie z zamiłowaniami do niemieckiej motoryzacji pomyślałem że W124 byłby fajnym pomysłem po kilku godzinach poszukiwań zostałem sprowadzony na ziemie z zamysłem że 10-12 tysięcy jakie chciałem przeznaczyć na zakup dobrego dwudziestoletniego MB to wcale nie tak wiele jak mogło by się wydawać, i tutaj pojawiają się pewne pytania i wątpliwości. Otóż wydaje mi się że większość (nie wszyscy wiem że jest grono ludzi którzy sprzedają naprawdę dobre mercedesy w rozsądnych cenach) ludzi którzy posiadają ładnego "Puchacza" uważa że ma jedynego takiego w Polsce po czym krzyczy Sobie za niego w granicach 20 tysięcy(Rekordowy jaki znalazłem był za 49 tysięcy ale przyznam że to był egzemplarz dla kolekcjonera) i było by to jeszcze ok gdyby był to jakiś bardziej rzadki egzemplarz cabrio albo 500-tka ale nie czasem jest to zwykły 2.0 D 75 koni rozpędzający się do setki w granicach 30 sekund. Wiem że niektóre z tych aut to perełki wiem, ale czy tylko mnie zastanawia czasem ich przebieg? 130 000 w 23 letnim aucie? To co on ku**a w salonie stał i serio nim ktoś tylko w niedziele jeździł? Biorąc pod uwagę że małe miejskie auto jeżdżone przez kobietę powiedzmy tam Ford Ka albo coś tego pokroju autko które nigdy nie wyjechało z miasta a piąty bieg jest nieużywany jest w stanie zrobić 130 000 w ciągu 10-15 lat (jeżeli wcześniej się nie rozpadnie) więc jakim cudem znaczna część takich drogich W124 ma takie przebiegi? Teraz historyjka jaką ja miałem gdy dzwoniłem w sprawie W124 niestety zniknął już z Allegro więc nie mogę wam pokazać którego kosztował 23 000 zadzwoniłem więc aby się dowiedzieć czemu jest taki drogi. Po rozmowie z handlarzem usłyszałem że auto ma oryginalny przebieg 135 tysięcy z jakimś tam hakiem ale bardzo małym po czym poprosiłem aby zrobił dokładniejsze zdjęcia książki serwisowej i z samej tylko książki wyszło że auto w 2000 roku (pochodziło z 1992) miało zrobione prawie 100 000 (98 i coś tam) w 2000 roku a więc co? Nagle go ktoś oprawił w ramki? Nie sądzę. Ale nie wiem szukam błądzę może ktoś jest mi wstanie wytłumaczyć dlaczego te auta są tak cholernie drogie liczę na jakieś wyjaśnienie. Pozdrawiam.
    11 lutego 2014, 15:03 przez Benzer (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Mój skuter. Magnus Carave 4t – Skuter, a również daję dużo frajdy. Seryjny 50cc. Jedna osoba poleci nim ponad 75/87km/h (z gps'em w ręku). Ma już osiem lat i brakuję do niego plastików, które już mi się sypią, a nie chcę kupować nowego bo już się przywiązałem. Pozdrawiam
    Skuter, a również daję dużo frajdy. Seryjny 50cc. Jedna osoba poleci nim ponad 75/87km/h (z gps'em w ręku). Ma już osiem lat i brakuję do niego plastików, które już mi się sypią, a nie chcę kupować nowego bo już się przywiązałem. Pozdrawiam
    9 lutego 2014, 19:42 przez ~KrzysiekRG | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Renault 19 - Historia – Renault 19 (znany rónież jako R-19) jest samochodem produkowanym przez Renault w latach 1988 - 1995 dla rynków europejskiego i południowoamerykańskiego. R-19 był ostatnim modelem Renault, którego nazwa była numerem. Samochód ten jest bardzo wygodny, wyposażony w silniki benzynowe lub diesel o różnych pojemnościach skokowych. Produkowany był w wersjach trzy, cztero i pięciodrzwiowych. Był samochodem, który wyprzedzał swoją epokę, miał bardzo aerodynamiczną linię nadwozia, jak żaden inny pojazd w średniej klasie samochodów.

Projekt i przygotowania

Renault 19 był rezultatem programu rozwojowego nazwanego X53, którego zadaniem było stworzenie nowego samochodu skierowanego dla średniej klasy europejskiej "M1". Projekt rozpoczęto w październiku 1984 roku i już w lipcu 1985 zakończono projektowanie karoserii. Pięć miesięcy później zakończono projekt deski rozdzielczej. Do kwietnia 1986 pracowano nad projektem wnętrza i kiedy R-19 wszedł do produkcji w maju 1988 odbył więcej niż 7,5 milionów kilometrów testów sprawdzających technologię, wytrzymałość i niezawodność pojazdu. Projekt Renault 19 był dziełem ekipy Renault Design we współpracy z Giorgio Giugiaro, znanego włoskiego projektanta. Zamierzeniem było zaprojektowanie samochodu tak aerodynamicznego, jak to tylko możliwe w klasie samochodów kompaktowych. Rezultaty badań w tunelu aerodynamicznym udowodniły, że pojazd osiągnął opór aerodynamiczny 0,31 Cx. Aby dać przykład jak bardzo R-19 wyprzedził swoją epokę można powiedzieć, że BMW Seria 1 z roku 2004 posiada takie same parametry aerodynamiczne, pomimo że opracowano go dwadzieścia sześć lat później.

Produkcja

Renault 19 był produkowany w fabrykach Renault Douai i Maubeuge (Francja), Valladolid (Hiszpania) i Setubal (Portugalia). Produkowano go również w Ciudad de Cordoba (Argentyna).

Zmiana wersji

Już w 1992 roku wszedł na rynek Renault 19 Faza II. Zmiany dotyczyły dostosowania pojazdu do nowych wymagań, zmieniono odrobinę nadwozie. Różnice w nadwoziu dotyczyły bardziej zaokrąglonych błotników, maski, pasa przedniego, tylniego i poprawionej deski rozdzielczej. Niestety wersja 16V po tych zmianach straciła nieco wizualnej "agresywnosci".


Wielkie przeobrażenie

W roku 1995 zaprezentowano Renault Megane, jako następcę R-19, który do dzisiaj osiąga sukcesy sprzedaży jako samochód z nowymi pomysłami i nowoczesnymi rozwiązaniami.

Modele

Faza I
TR (1.2 cc, 55 KM)
TR (1.4 cc, 60 KM)
TS (1.4 cc, 80 KM)
TD (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
GTR (1.4 cc, 60 KM)
GTS (1.4 cc, 80 KM)
GTX (1.7 cc, 93 KM)
GTD (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
TSE (1.4 cc, 80 KM)
TXE (1.7 cc, 92 KM)
TXI (1.7 cc, 105 KM)
TDE (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
TDX (Diesel, 1.9, 93 KM)
16V (1.8 cc, 136 KM)

Faza II
RL 1.2 (1.2 cc, 60 KM)
RL 1.4 (1.4 cc, 60 KM)
RL 1.4eco (1.4 cc, 75 KM)
RL 1.9D (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
RN 1.4 (1.4 cc, 30 KM)
RN 1.4eco (1.4 cc, 75 KM)
RN 1.8 (1.8 cc, 95 KM)
RN 1.9D (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
RN 1.7 (1.7 cc, 75KM)
RN 1.9TD (Diesel, 1.9 cc, 93 KM)
RT 1.8 (1.8 cc, 95 KM)
RT 1.8s (1.8 cc, 95 KM)
RT 1.8i (1.8 cc, 107 KM)
RT 1.7 (1.7 cc, 92 KM)
RT 1.7 (1.7 cc, 75KM)
RT 1.9D (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
RT 1.9TD (Diesel, 1.9 cc, 93 KM)
16V (1.8 cc, 136 KM)
    Renault 19 (znany rónież jako R-19) jest samochodem produkowanym przez Renault w latach 1988 - 1995 dla rynków europejskiego i południowoamerykańskiego. R-19 był ostatnim modelem Renault, którego nazwa była numerem. Samochód ten jest bardzo wygodny, wyposażony w silniki benzynowe lub diesel o różnych pojemnościach skokowych. Produkowany był w wersjach trzy, cztero i pięciodrzwiowych. Był samochodem, który wyprzedzał swoją epokę, miał bardzo aerodynamiczną linię nadwozia, jak żaden inny pojazd w średniej klasie samochodów.

    Projekt i przygotowania

    Renault 19 był rezultatem programu rozwojowego nazwanego X53, którego zadaniem było stworzenie nowego samochodu skierowanego dla średniej klasy europejskiej "M1". Projekt rozpoczęto w październiku 1984 roku i już w lipcu 1985 zakończono projektowanie karoserii. Pięć miesięcy później zakończono projekt deski rozdzielczej. Do kwietnia 1986 pracowano nad projektem wnętrza i kiedy R-19 wszedł do produkcji w maju 1988 odbył więcej niż 7,5 milionów kilometrów testów sprawdzających technologię, wytrzymałość i niezawodność pojazdu. Projekt Renault 19 był dziełem ekipy Renault Design we współpracy z Giorgio Giugiaro, znanego włoskiego projektanta. Zamierzeniem było zaprojektowanie samochodu tak aerodynamicznego, jak to tylko możliwe w klasie samochodów kompaktowych. Rezultaty badań w tunelu aerodynamicznym udowodniły, że pojazd osiągnął opór aerodynamiczny 0,31 Cx. Aby dać przykład jak bardzo R-19 wyprzedził swoją epokę można powiedzieć, że BMW Seria 1 z roku 2004 posiada takie same parametry aerodynamiczne, pomimo że opracowano go dwadzieścia sześć lat później.

    Produkcja

    Renault 19 był produkowany w fabrykach Renault Douai i Maubeuge (Francja), Valladolid (Hiszpania) i Setubal (Portugalia). Produkowano go również w Ciudad de Cordoba (Argentyna).

    Zmiana wersji

    Już w 1992 roku wszedł na rynek Renault 19 Faza II. Zmiany dotyczyły dostosowania pojazdu do nowych wymagań, zmieniono odrobinę nadwozie. Różnice w nadwoziu dotyczyły bardziej zaokrąglonych błotników, maski, pasa przedniego, tylniego i poprawionej deski rozdzielczej. Niestety wersja 16V po tych zmianach straciła nieco wizualnej "agresywnosci".


    Wielkie przeobrażenie

    W roku 1995 zaprezentowano Renault Megane, jako następcę R-19, który do dzisiaj osiąga sukcesy sprzedaży jako samochód z nowymi pomysłami i nowoczesnymi rozwiązaniami.

    Modele

    Faza I
    TR (1.2 cc, 55 KM)
    TR (1.4 cc, 60 KM)
    TS (1.4 cc, 80 KM)
    TD (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
    GTR (1.4 cc, 60 KM)
    GTS (1.4 cc, 80 KM)
    GTX (1.7 cc, 93 KM)
    GTD (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
    TSE (1.4 cc, 80 KM)
    TXE (1.7 cc, 92 KM)
    TXI (1.7 cc, 105 KM)
    TDE (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
    TDX (Diesel, 1.9, 93 KM)
    16V (1.8 cc, 136 KM)

    Faza II
    RL 1.2 (1.2 cc, 60 KM)
    RL 1.4 (1.4 cc, 60 KM)
    RL 1.4eco (1.4 cc, 75 KM)
    RL 1.9D (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
    RN 1.4 (1.4 cc, 30 KM)
    RN 1.4eco (1.4 cc, 75 KM)
    RN 1.8 (1.8 cc, 95 KM)
    RN 1.9D (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
    RN 1.7 (1.7 cc, 75KM)
    RN 1.9TD (Diesel, 1.9 cc, 93 KM)
    RT 1.8 (1.8 cc, 95 KM)
    RT 1.8s (1.8 cc, 95 KM)
    RT 1.8i (1.8 cc, 107 KM)
    RT 1.7 (1.7 cc, 92 KM)
    RT 1.7 (1.7 cc, 75KM)
    RT 1.9D (Diesel, 1.9 cc, 65 KM)
    RT 1.9TD (Diesel, 1.9 cc, 93 KM)
    16V (1.8 cc, 136 KM)
    9 lutego 2014, 0:00 przez Brzeszczot (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    VW Passat GT i Polo GT - YOUNGTIMERY – Ja z kolegą podczas nocnego wypadu! 

Mój Passek 2.0 benzyna 136 PS

i kolegi Polo 1.3 benzyna 75 PS
    Ja z kolegą podczas nocnego wypadu!

    Mój Passek 2.0 benzyna 136 PS

    i kolegi Polo 1.3 benzyna 75 PS
    7 lutego 2014, 14:28 przez Damii94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    LeTourneau L-2350 – największa obecnie ładowarka kołowa na świecie, produkowana przez LeTourneau Technologies Inc. z siedzibą w Longview (Teksas) w USA . Ładowarka nie znajduje się w w produkcji seryjnej, ale jest montowana na zamówienia indywidualnych firm. W kopalniach odkrywkowych służy przy obsłudze najcięższych wozideł technologicznych. Jednorazowo jest w stanie przetransportować do 75 ton urobku.


    Długość całkowita : 20,9 m
    Szerokość : 7,58 m
    Wysokość : 6,45 m
    Pojemność łyżki : 40,5 m³
    Ciężar roboczy : 265 ton
    Moc użyteczna : 1715 kW (2300 KM)
    30 stycznia 2014, 17:47 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Bo BMW to nie tylko samochody – BMW R-75 Sahara 
Silnik w układzie boxer o pojemności 750cc o mocy 26km potrafił rozwinąć prędkość do 92km/h
4 biegi szosowe, 3 biegi terenowe i bieg wsteczny. Napęd był przekazywany za pomocą wałka(cardana) nie było łańcucha napędzane było też koło od wózka 

Ilu mamy miłośników takiej motoryzacji?
    BMW R-75 Sahara
    Silnik w układzie boxer o pojemności 750cc o mocy 26km potrafił rozwinąć prędkość do 92km/h
    4 biegi szosowe, 3 biegi terenowe i bieg wsteczny. Napęd był przekazywany za pomocą wałka(cardana) nie było łańcucha napędzane było też koło od wózka

    Ilu mamy miłośników takiej motoryzacji?
    27 stycznia 2014, 0:50 przez ceglaktouring (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Chevrolet Camaro Z/28R – Ostatnio dawałem info na temat Corvetty C7R, a teraz czas na najnowsze dzieło z stajni Chevroleta.

"
Producent twierdzi, że wyścigowe Camaro Z/28.R dzieli niemal wszystkie podzespoły z wersją drogową Z/28 – pakiet aerodynamiczny, silnik, układ napędowy, hamulce. Dodatkiem jest wyposażenie bezpieczeństwa (kubeł, pasy, kierownica, klatka, system gaśniczy itd.) oraz slicki.

Muscle car pod długą maską kryje 7-litrowy motor V8 o mocy 505 KM. Do sprzedaży (w USA) trafi wiosną tego roku. Cennik rozpoczyna kwota 75 000 $ (ok. 230 000 zł). W Polsce można kupić podstawową, 432-konną wersję Camaro za 189 900 zł – cena promocyjna, dane Samaru."
    Ostatnio dawałem info na temat Corvetty C7R, a teraz czas na najnowsze dzieło z stajni Chevroleta.

    "
    Producent twierdzi, że wyścigowe Camaro Z/28.R dzieli niemal wszystkie podzespoły z wersją drogową Z/28 – pakiet aerodynamiczny, silnik, układ napędowy, hamulce. Dodatkiem jest wyposażenie bezpieczeństwa (kubeł, pasy, kierownica, klatka, system gaśniczy itd.) oraz slicki.

    Muscle car pod długą maską kryje 7-litrowy motor V8 o mocy 505 KM. Do sprzedaży (w USA) trafi wiosną tego roku. Cennik rozpoczyna kwota 75 000 $ (ok. 230 000 zł). W Polsce można kupić podstawową, 432-konną wersję Camaro za 189 900 zł – cena promocyjna, dane Samaru."
    22 stycznia 2014, 12:39 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Top Gear Polska

    Rover 75 – Co o tym aucie myślicie?
    Co o tym aucie myślicie?
    17 stycznia 2014, 20:57 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Polski Fiat 125p cabrio – Unikatowe, niepublikowane zdjęcia z dokumentacji fabrycznej FSO, przedstawiające prototyp Polskiego Fiata 125p cabrio. Model  125p cabrio zaprezentowano po raz pierwszy wystawie "Warszawa XXX" w roku 1974. Nadwozie kabrioletu posiadało dwoje wydłużonych drzwi. Użyto tylnych lamp z samochodu WAZ (Łada) 2101, zmieniono wygląd deski rozdzielczej. Składany dach chował się za tylnymi siedzeniami. Powyższy egzemplarz jest prawdopodobnie późniejszy, powstał na bazie MR'75, ma inne zegary i tylne światła. Nie ma również listew pomiędzy tylną klapą a składanym dachem. Jest to o tyle ciekawe, że do tej pory uważano iż powstał jedynie jeden egzemplarz kabrioletu na bazie 125p.
    Unikatowe, niepublikowane zdjęcia z dokumentacji fabrycznej FSO, przedstawiające prototyp Polskiego Fiata 125p cabrio. Model 125p cabrio zaprezentowano po raz pierwszy wystawie "Warszawa XXX" w roku 1974. Nadwozie kabrioletu posiadało dwoje wydłużonych drzwi. Użyto tylnych lamp z samochodu WAZ (Łada) 2101, zmieniono wygląd deski rozdzielczej. Składany dach chował się za tylnymi siedzeniami. Powyższy egzemplarz jest prawdopodobnie późniejszy, powstał na bazie MR'75, ma inne zegary i tylne światła. Nie ma również listew pomiędzy tylną klapą a składanym dachem. Jest to o tyle ciekawe, że do tej pory uważano iż powstał jedynie jeden egzemplarz kabrioletu na bazie 125p.
    16 stycznia 2014, 20:17 przez junior1296 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Polskie prototypy cz7

    Roverkowa rodzinka – od lewej: Rover 111Sli, MG ZS 2,0 Turbo, Rover 75 2,5KV6
    Od lewej: Rover 111Sli, MG ZS 2,0 Turbo, Rover 75 2,5KV6
    11 stycznia 2014, 13:40 przez ~markzo | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne