Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 225 takich materiałów
    Rover 75 – Ładny?
    Ładny?
    8 maja 2014, 17:08 przez bart98 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Bezpieczeństwo to podstawa – Zawsze zakładaj kask, poruszając się jednośladami.
Dobrej jakości kask może zredukować ryzyko śmierci w wyniku wypadku drogowego o 40 proc., natomiast ryzyko ciężkich obrażeń nawet o 70 proc.

Uszkodzenia głowy i szyi to główna przyczyna śmierci oraz ciężkich obrażeń wśród motocyklistów i rowerzystów.

W Europie aż 75 proc. wszystkich śmiertelnych wypadków wśród użytkowników pojazdów dwukołowych to właśnie wynik uszkodzeń głowy.

Badanie przeprowadzone na zlecenie Michelin Polska pokazały, że zaledwie 2 proc. dorosłych rowerzystów chroni głowę za pomocą kasku podczas jazdy.
    Zawsze zakładaj kask, poruszając się jednośladami.
    Dobrej jakości kask może zredukować ryzyko śmierci w wyniku wypadku drogowego o 40 proc., natomiast ryzyko ciężkich obrażeń nawet o 70 proc.

    Uszkodzenia głowy i szyi to główna przyczyna śmierci oraz ciężkich obrażeń wśród motocyklistów i rowerzystów.

    W Europie aż 75 proc. wszystkich śmiertelnych wypadków wśród użytkowników pojazdów dwukołowych to właśnie wynik uszkodzeń głowy.

    Badanie przeprowadzone na zlecenie Michelin Polska pokazały, że zaledwie 2 proc. dorosłych rowerzystów chroni głowę za pomocą kasku podczas jazdy.
    Alfa Romeo 75 –
    9 kwietnia 2014, 14:55 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dwa śliczne Opelki – Dwa Ople Astry.
Astra II moja 1.2 75 km 16v
Astra III mojego ojca 1.3 90 km diesel
Obydwa ekonomiczne, obydwa wypucowane
    Dwa Ople Astry.
    Astra II moja 1.2 75 km 16v
    Astra III mojego ojca 1.3 90 km diesel
    Obydwa ekonomiczne, obydwa wypucowane
    6 kwietnia 2014, 10:16 przez GOKU_SSJ4 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Moj VW Vento – Mój Ventyl w trakcie i po myciu. Na razie całkowita seria, ale powoli zbieram fundusze na mody. Autko 18 letnie, a mechanicznie igła (1.9 TD 75 KM). Jedyne do czego można się przyczepić to blacha, która niestety zaczyna się powoli psuć. No ale nic nie jest wieczne
    Mój Ventyl w trakcie i po myciu. Na razie całkowita seria, ale powoli zbieram fundusze na mody. Autko 18 letnie, a mechanicznie igła (1.9 TD 75 KM). Jedyne do czego można się przyczepić to blacha, która niestety zaczyna się powoli psuć. No ale nic nie jest wieczne
    4 kwietnia 2014, 14:27 przez borsukkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne

    Alfa Romeo 75 18i Turbo Evoluzione –
    10 marca 2014, 18:49 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Replika policyjnego Dodge Coronet CHP z '75 –
    8 marca 2014, 13:52 przez Argaris (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tyły moich dwóch starych aut – Jeszcze w Szwajcarii tuż po zakupie, a przed wysłaniem do kraju. Opel Kadett 1,6 SR, 90 koni 3 drzwi,  z bajerów miał fotele Recaro, spryskiwacze świateł, alufelgi i szklany szyberdach. Z tego, co pamiętam całkiem rozbudowane zegary miał (pomiędzy obrotomierzem a prędkościomierzem były wskaźniki poziomu paliwa, temperatury silnika, ładowania i ciśnienia oleju). Rocznik auta 1983. Audi 80 - rocznik 1979. Miało 3 kolory (przeważał srebrny, choć niekoniecznie), na tyle plakietek od każdego właściciela po kilka, wersja GLS, czyli bieda totalna. Za to miał silnik 1,6 75 koni, który był wymieniony rok wcześniej i miał 15 000 przebiegu. Niemniej w Szwajcarii wszedł obowiązek katalizatorów i takie autka schodziły wtedy (rok 1992/93) za psi pieniądz. Niemniej Audi kochałem, pomimo tego, że tylnych drzwi z zewnątrz się nie dało otworzyć, a jedynym bajerem w aucie były ekonomizer i niebieska tapicerka. Zamiast obrotomierza zegarek, który chodził kiedy mu się przypomniało. To były fajne czasy. Gdzieś jeszcze powinienem znaleźć foto furaczy od przodu.
    Jeszcze w Szwajcarii tuż po zakupie, a przed wysłaniem do kraju. Opel Kadett 1,6 SR, 90 koni 3 drzwi, z bajerów miał fotele Recaro, spryskiwacze świateł, alufelgi i szklany szyberdach. Z tego, co pamiętam całkiem rozbudowane zegary miał (pomiędzy obrotomierzem a prędkościomierzem były wskaźniki poziomu paliwa, temperatury silnika, ładowania i ciśnienia oleju). Rocznik auta 1983. Audi 80 - rocznik 1979. Miało 3 kolory (przeważał srebrny, choć niekoniecznie), na tyle plakietek od każdego właściciela po kilka, wersja GLS, czyli bieda totalna. Za to miał silnik 1,6 75 koni, który był wymieniony rok wcześniej i miał 15 000 przebiegu. Niemniej w Szwajcarii wszedł obowiązek katalizatorów i takie autka schodziły wtedy (rok 1992/93) za psi pieniądz. Niemniej Audi kochałem, pomimo tego, że tylnych drzwi z zewnątrz się nie dało otworzyć, a jedynym bajerem w aucie były ekonomizer i niebieska tapicerka. Zamiast obrotomierza zegarek, który chodził kiedy mu się przypomniało. To były fajne czasy. Gdzieś jeszcze powinienem znaleźć foto furaczy od przodu.
    3 marca 2014, 20:22 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Steyr-Puch 126 – W latach 1974-75 austriacka firma Steyr-Daimler-Puch w miejscowości Graz produkowała własną wersję Fiata 126, zwaną Fiat-Steyr 126 lub Steyr-Puch 126, gdzie przychodziły samochody bez silnika i bez kół. Montowany był własny, dwucylindrowy silnik typu bokser, o parametrach i osiągach lepszych niż Fiat 126 600. Pojemność skokowa wynosiła 643 cm³, moc 25 KM przy 4800 obr./min., maks. moment obrotowy 41 Nm przy 3000 obr./min., stopień sprężania 7,8. Silnik ten zapewniał wyraźnie lepsze osiągi niż 126p 600, bowiem do 80 km/h rozpędzał się w ok. 18,5 s zamiast 21,5 s, do 100 km/h w zaledwie 37 s zamiast 54 s. Prędkość maksymalna również wzrosła do ok. 115 km/h (126p - 105 km/h). Spalanie było wyższe o ok. pół litra na 100 km. Samochód seryjnie wyposażony był w niezależne ogrzewanie benzynowe co miało wpływ na wyższą cenę o ok. 23%.
    W latach 1974-75 austriacka firma Steyr-Daimler-Puch w miejscowości Graz produkowała własną wersję Fiata 126, zwaną Fiat-Steyr 126 lub Steyr-Puch 126, gdzie przychodziły samochody bez silnika i bez kół. Montowany był własny, dwucylindrowy silnik typu bokser, o parametrach i osiągach lepszych niż Fiat 126 600. Pojemność skokowa wynosiła 643 cm³, moc 25 KM przy 4800 obr./min., maks. moment obrotowy 41 Nm przy 3000 obr./min., stopień sprężania 7,8. Silnik ten zapewniał wyraźnie lepsze osiągi niż 126p 600, bowiem do 80 km/h rozpędzał się w ok. 18,5 s zamiast 21,5 s, do 100 km/h w zaledwie 37 s zamiast 54 s. Prędkość maksymalna również wzrosła do ok. 115 km/h (126p - 105 km/h). Spalanie było wyższe o ok. pół litra na 100 km. Samochód seryjnie wyposażony był w niezależne ogrzewanie benzynowe co miało wpływ na wyższą cenę o ok. 23%.
    27 lutego 2014, 20:53 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moja  Hanka  1,4i  75 km – Moje pierwsze auto. Będzie trzeba alu zakupić
    Moje pierwsze auto. Będzie trzeba alu zakupić
    25 lutego 2014, 21:03 przez ogarek900 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne