Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 225 takich materiałów
    Polski Fiat 125p Akropolis – Połowa lat 70-tych to najlepszy okres w historii Polskiego Fiata. Po pobiciu rekordów prędkości w ’73 nadeszły sukcesy rajdowe, duża modernizacja MR 75 i w między czasie – od ’74 roku rozpoczęto krótkoseryjną produkcję wersji specjalnych PF 125p Monte Carlo 1600 i PF 125p Akropolis 1800. Na zewnątrz wyróżniały się aluminiowymi felgami, kontrastowymi pasami na bokach karoserii i lusterkami umieszczonymi na błotnikach, lecz największy skarb kryły pod maską – jednostki DOHC Fiata były wówczas najnowocześniejszymi czterocylindrowymi silnikami na świecie. Do dziś najprawdopodobniej nie zachował się żaden oryginalny egzemplarz. Polski Fiat 125p Akropolis istnieje dziś jedynie w formie kilku wykonanych replik.
    Połowa lat 70-tych to najlepszy okres w historii Polskiego Fiata. Po pobiciu rekordów prędkości w ’73 nadeszły sukcesy rajdowe, duża modernizacja MR 75 i w między czasie – od ’74 roku rozpoczęto krótkoseryjną produkcję wersji specjalnych PF 125p Monte Carlo 1600 i PF 125p Akropolis 1800. Na zewnątrz wyróżniały się aluminiowymi felgami, kontrastowymi pasami na bokach karoserii i lusterkami umieszczonymi na błotnikach, lecz największy skarb kryły pod maską – jednostki DOHC Fiata były wówczas najnowocześniejszymi czterocylindrowymi silnikami na świecie. Do dziś najprawdopodobniej nie zachował się żaden oryginalny egzemplarz. Polski Fiat 125p Akropolis istnieje dziś jedynie w formie kilku wykonanych replik.
    HONDA CIVIC 1.6 VTEC KOMPRESOR – Przedstawiam wam długi projekt "Hani", mam nadzieje że to nie koniec.

Mody:
SILNIK D16Z6
Kompresor M62
KUTE KOROWODY I TŁOKI
BLOCK GUARD
Strojenie CROME OBD1 ( launch control, shift light)
Dolot 2.75"
WYDECH 2.75" 
WYDAJNIEJSZY UKŁAD PALIWOWY
Zewnętrzna chłodnica oleju
SPRZĘGŁO EXEDY STAGE1
Dodatkowe wskaźniki Boost, temp oleju, ciśnienie oleju
Wydajniejszy układ chłodzenia
2x BOV greddy
PRZEWODY WODNE SAMCO SPORT

MOC 205KM i 244NM

Jeżeli jesteście bardziej zainteresowani projektem, to podrzucę więcej zdjęć.
    Przedstawiam wam długi projekt "Hani", mam nadzieje że to nie koniec.

    Mody:
    SILNIK D16Z6
    Kompresor M62
    KUTE KOROWODY I TŁOKI
    BLOCK GUARD
    Strojenie CROME OBD1 ( launch control, shift light)
    Dolot 2.75"
    WYDECH 2.75"
    WYDAJNIEJSZY UKŁAD PALIWOWY
    Zewnętrzna chłodnica oleju
    SPRZĘGŁO EXEDY STAGE1
    Dodatkowe wskaźniki Boost, temp oleju, ciśnienie oleju
    Wydajniejszy układ chłodzenia
    2x BOV greddy
    PRZEWODY WODNE SAMCO SPORT

    MOC 205KM i 244NM

    Jeżeli jesteście bardziej zainteresowani projektem, to podrzucę więcej zdjęć.
    Polerowanie lamp – Ponieważ chyba z 75% dnia jest ciemno postanowiłem doprowadzić lampy do ładu. 20 minut pracy- najpierw papierem: 600,1200,1500,2000 a później pastą Tempo. Efekt ? Nie tylko o wiele lepsze oświetlenie ale i samochód zupełnie inaczej się prezentuje. Naprawdę polecam !
    Ponieważ chyba z 75% dnia jest ciemno postanowiłem doprowadzić lampy do ładu. 20 minut pracy- najpierw papierem: 600,1200,1500,2000 a później pastą Tempo. Efekt ? Nie tylko o wiele lepsze oświetlenie ale i samochód zupełnie inaczej się prezentuje. Naprawdę polecam !
    TIR na gaz – "Do pełna proszę!" 
Dla jednych normalka, dla innych nietypowa, zabawna sytuacja. 
Za to 75% kosztów tylko.
    "Do pełna proszę!"
    Dla jednych normalka, dla innych nietypowa, zabawna sytuacja.
    Za to 75% kosztów tylko.
    30 października 2014, 15:17 przez vanBuuren (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    własne

    Co widzą oczy placowego stacji paliw? – Tym razem zabytek:
BMW R2 z 1933r
ok. 75% oryginalnych części.
    Tym razem zabytek:
    BMW R2 z 1933r
    ok. 75% oryginalnych części.
    8 października 2014, 20:54 przez vanBuuren (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Alfa Romeo 75 Turbo –
    9 września 2014, 12:50 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Sprawdzanie naszej roboty - przelotowego układu wydechowego do 1.8t (ok. 300KM) ze stali kwasoodpornej.
    Podoba się dźwięk?


    Audi a4 1.8t bex with complete stainless steel exhaust system made by baq-garage. downpipe 3", two 2,75" resonators and two mufflers
    7 września 2014, 13:15 przez onlyBMWpower (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Fiat 128 – Fiat 128 – samochód osobowy klasy niższej-średniej, pierwszy przednionapędowy model FIATa, produkowany w latach 1969-1985. Zastąpił Fiata 1100. W 1970 został samochodem roku. Występował z nadwoziami typu sedan (dwu i czterodrzwiowe), kombi (trzydrzwiowe), Sport Coupe (1971-1975) i coupe 3P (od 1975). Napędzany był czterocylindrowymi silnikami benzynowymi o pojemności 1116 cm³ (55-65 KM) i 1290 cm³ (60-75 KM). W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1970 samochód zajął 1. pozycję. W 1978 przeprowadzono facelifting modelu.

W 1979 roku w koncernie Fiat podstawowa wersja zastąpiona została modelem Ritmo.

Licencja na model 128 została kupiona przez Jugosłowiańską firmę Zastava, która produkowała go od 1971 roku jako Zastavę 1100. Samochód ten posiadał zmienione w tylnej części nadwozie, co czyniło z niego pięciodrzwiowego hatchbacka.

W Polsce pod nazwą Polski Fiat 128p montowano w Warszawie (FSO) odmianę 3P i Sport Coupe
    Fiat 128 – samochód osobowy klasy niższej-średniej, pierwszy przednionapędowy model FIATa, produkowany w latach 1969-1985. Zastąpił Fiata 1100. W 1970 został samochodem roku. Występował z nadwoziami typu sedan (dwu i czterodrzwiowe), kombi (trzydrzwiowe), Sport Coupe (1971-1975) i coupe 3P (od 1975). Napędzany był czterocylindrowymi silnikami benzynowymi o pojemności 1116 cm³ (55-65 KM) i 1290 cm³ (60-75 KM). W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1970 samochód zajął 1. pozycję. W 1978 przeprowadzono facelifting modelu.

    W 1979 roku w koncernie Fiat podstawowa wersja zastąpiona została modelem Ritmo.

    Licencja na model 128 została kupiona przez Jugosłowiańską firmę Zastava, która produkowała go od 1971 roku jako Zastavę 1100. Samochód ten posiadał zmienione w tylnej części nadwozie, co czyniło z niego pięciodrzwiowego hatchbacka.

    W Polsce pod nazwą Polski Fiat 128p montowano w Warszawie (FSO) odmianę 3P i Sport Coupe
    28 sierpnia 2014, 10:14 przez camil76 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowa Skoda Fabia – pierwsze zdjęcia i dane techniczne! – Trzecia generacja Fabii ma być stylowa i wyrazista. Auto będzie też nieco szersze i niższe od poprzednika. Zwiększył się również rozstaw osi. Za to pod maską znajdzie się m.in. 75-konny silnik TDI, którego spalanie ma wynieść zaledwie 3,1 litra na 100 km!
    Trzecia generacja Fabii ma być stylowa i wyrazista. Auto będzie też nieco szersze i niższe od poprzednika. Zwiększył się również rozstaw osi. Za to pod maską znajdzie się m.in. 75-konny silnik TDI, którego spalanie ma wynieść zaledwie 3,1 litra na 100 km!